Ach, ze wilde ook al dat Sjors abortus moest ondergaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:06 schreef Roberto258 het volgende:
Gaat wel heel ver wat Lorena doet. Je zou toch denken dat ze geen dingen meer zou doen waarmee ze Bing kwijt zou kunnen raken?
Die verleert haar streken nooit. En ze zal wel denken dat Bing er nooit achter zal komen.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:06 schreef Roberto258 het volgende:
Gaat wel heel ver wat Lorena doet. Je zou toch denken dat ze geen dingen meer zou doen waarmee ze Bing kwijt zou kunnen raken?
quote:Op zondag 14 februari 2010 03:15 schreef Franneh het volgende:
Oja zal de theorie van de paraplu verwisseling van Paul en Noud dan echt waar zijn? Aangezien Noud zijn pluutje zocht.. hoop eigenlijk dat retarthur het niet heeft gedaan.. dan rot die wannabe vriend van Lucas tenminste een x op. Wat irriteer ik me aan die eendenbek. Misschien ook de zoon van Maria?
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:12 schreef verleiding het volgende:
[..]
Die verleert haar streken nooit. En ze zal wel denken dat Bing er nooit achter zal komen.
Dan is er niks aanquote:Op zondag 14 februari 2010 07:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
Soap beste mensen, verlies je er niet teveel in
Ze vindt haar nu weer geweldigquote:Op zondag 14 februari 2010 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Maria nog iets flikt met de baby en niet Lorena .
ik heb gtst al een tijdje niet gezien hoe staat die Maria nu tegenover Sjors ?
Hij is zwart. Hij moet altijd zijn slijm wegslikken voordat hij geluid uit kan brengen. Hij is een beetje dikker geworden de laatste tijd. En hij luistert niet zo goed meer sinds hij zijn vertier bij een ander heeft gezocht.quote:
Ja dat vroeg ik me ook af, van wie dat schriftje dan was. Zeker van Dorothea, want dat was tenslotte een Surinaamse vrouw en die doen allemaal aan voodooquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef Apotheose het volgende:
waar haalde Lorena nou die recepten vandaan? Dat boekje in die schoenendoos...
Het kan trouwens ook zijn dat als het volgens die theorie gaat de makers dit idee van internet gepikt hebben. Wellicht stond dan in het oorspronkelijke script dat het Arthur was en lezen ze een veel beter idee op internet, maar dit blijft speculeren van mij natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 03:15 schreef Franneh het volgende:
Oja zal de theorie van de paraplu verwisseling van Paul en Noud dan echt waar zijn? Aangezien Noud zijn pluutje zocht.. hoop eigenlijk dat retarthur het niet heeft gedaan.. dan rot die wannabe vriend van Lucas tenminste een x op. Wat irriteer ik me aan die eendenbek. Misschien ook de zoon van Maria?
Ja inderdaad. Dat zal me eigenlijk niet eens zo verbazen van de makers..quote:Op zondag 14 februari 2010 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het kan trouwens ook zijn dat als het volgens die theorie gaat de makers dit idee van internet gepikt hebben. Wellicht stond dan in het oorspronkelijke script dat het Arthur was en lezen ze een veel beter idee op internet, maar dit blijft speculeren van mij natuurlijk.
rofl iddquote:Op maandag 15 februari 2010 01:00 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat zal me eigenlijk niet eens zo verbazen van de makers..
Zozo, is het weer zover deze maand?quote:
In deze context(=de specifieke situatie waarin Martijn verkeerde waar wij het in dat topic overhadden) ben je niet verplicht te helpen. Jij veralgemeniseert het en ik geef daarop een uitgebreidere uitleg hoe het zit met dat 'helpen' in dat algemene verband. So what's the fokking problem?quote:jij stelde dat je niet verplicht bent om iemand te helpen, ik stel dat het zo simpel niet ligt
Verklaar je nader!quote:Op maandag 15 februari 2010 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt me wel wat voor Bartolhoven dit
hehequote:Op maandag 15 februari 2010 10:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig is Sjors allergisch voor aardbeien
Vind in het algemeen de soap wel heel traag geworden. Je kan gerust een paar weken missen om globaal te weten hoe het zit. Dat was voorheen volgens mij niet zo.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Miam het volgende:
[..]
hehe
Ik vind overigens die hele Irene - Martijn - Barbara verhaallijn nu wel erg vervelend worden,
wanneer houden ze er nou eens over op.
Hopelijk gaan ze nu met Maxime aan de haal.
Het tempo is eruit ja. Was voorheen (volgens mij) veel minder erg..quote:Op maandag 15 februari 2010 11:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind in het algemeen de soap wel heel traag geworden. Je kan gerust een paar weken missen om globaal te weten hoe het zit. Dat was voorheen volgens mij niet zo.
Irene moet Martijn terugnemen, Ludo boos op Maxime, Maxime uit Meerdijk, Martine terug. Opgelost.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Miam het volgende:
[..]
hehe
Ik vind overigens die hele Irene - Martijn - Barbara verhaallijn nu wel erg vervelend worden,
wanneer houden ze er nou eens over op.
Hopelijk gaan ze nu met Maxime aan de haal.
Pff idd ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:28 schreef vencodark het volgende:
Vind in het algemeen de soap wel heel traag geworden. Je kan gerust een paar weken missen om globaal te weten hoe het zit.
Klopt ik heb meer dan een week niet gezien en weet dat als ik weer ga kijken ik weer in dat homo, Baby , Nep-Kanker gedoe etc zit.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind in het algemeen de soap wel heel traag geworden. Je kan gerust een paar weken missen om globaal te weten hoe het zit. Dat was voorheen volgens mij niet zo.
is ze ook, mooiste meiske van de seriequote:Op dinsdag 16 februari 2010 03:03 schreef verleiding het volgende:
Jack![]()
.
Ik vind Sjors echt een natural beauty.
als ik charlie was en ik zag mn moeder zo, had ik wel naar haar toegelopen. (ok, het is OFFICIEEL haar moeder niet but still. Wel moederfiguur voor haar). Maar goed, ik ben charlie niet en mijn leven is ook geen soap. (nou ja....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeetje, wat viel Martijn hard uit tegen Barbara. Kreeg zowaar een moment van medelijden met dr. Maar toen ik me realiseerde dat het allemaal waar was, heb ik alleen maar mee zitten schreeuwen met m![]()
Ben benieuwd wat Charlie nu gaat doen, of ze doorloopt of dat ze naar Barbara toeloopt. Ik hoop dat ze doorloopt
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als ik charlie was en ik zag mn moeder zo, had ik wel naar haar toegelopen. (ok, het is OFFICIEEL haar moeder niet but still. Wel moederfiguur voor haar). Maar goed, ik ben charlie niet en mijn leven is ook geen soap. (nou ja....)
Ja, true. Dan was ik ook wel naar mn moeder gelopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als ik charlie was en ik zag mn moeder zo, had ik wel naar haar toegelopen. (ok, het is OFFICIEEL haar moeder niet but still. Wel moederfiguur voor haar). Maar goed, ik ben charlie niet en mijn leven is ook geen soap. (nou ja....)
was wel een leuke aflevering op zich. Draaide voornamelijk om Maxime though..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef Starlie het volgende:
Heb het gisteravond gemist, maar ik wordt wel erg nieuwsgierig als ik jullie post zo lees....
Jack ontdeugend, Charlie die wel of niet gaat doorlopen... ben benieuwd
Hij heeft zn bedrijf aan Ludo verkocht, en zei ineens toen Janine aankwam met waar hij allemaal kon gaan werken (outdoor activiteiten instructeur ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ff geheel gemist hoe Jack rechercheur geworden is.
Ah, got it.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:15 schreef tessie het volgende:
[..]
Hij heeft zn bedrijf aan Ludo verkocht, en zei ineens toen Janine aankwam met waar hij allemaal kon gaan werken (outdoor activiteiten instructeur ofzo) dat hij al een sollicitatie had lopen bij de recherche. En een dag later had ie de baan, maar hij moest nog wel wat deelcertificaten halen bij de politieacademie ofzo. Beetje op zn GTST's weer dus.
Zouden de scriptschrijvers zoiets kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:05 schreef warezguy05 het volgende:
zal Jack nu Ludo terugpakken via zn nieuwe functie oid? die carriereswitch..daar moet wat achter zitten
Als Ludo terug kan keren uit de dood dan kan dat ook wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:06 schreef verleiding het volgende:
[..]
Zouden de scriptschrijvers zoiets kunnen bedenken?
Zit wat inquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Ludo terug kan keren uit de dood dan kan dat ook wel.
Hiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef Liquidist het volgende:
[..]
was wel een leuke aflevering op zich. Draaide voornamelijk om Maxime though..
(hoi Starlie)
nou dat scheelt alweer jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:05 schreef Lauuwtje het volgende:
jaaaa maar hij moet wel nog cursussen volgen op de politieacademie
Idd, hoe moeilijk is het om een sapje op te drinken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:19 schreef Perico het volgende:
Lekker van een paar ton als salaris naar 2000 per maand ofzo. Maar ok, Jack doet het niet voor het geld.
Owja en het was minder pijnlijk om mijn oog uit de oogkas te halen dan Sjors 11x dat sapje toch maar niet te zien drinken.
Vicky.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
Is er trouwens ooit nog naar voren gekomen waarom Noud en Krullie (OMG ik weet haar naam niet meer) uit elkaar zijn gegaan?
Ze heeft tegen Barbara gezegt dat ze haar moeder niet meer is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:28 schreef Apotheose het volgende:
ik heb vandaag niet gezien. Heb ik iets gemist? Is Charlie nog doorgelopen of nam ze t op voor barbara? En sjors is nu knock out?
Volgens mij is dat niet zo duidelijk gezegd... Wel dat Vicky natuurlijk in Australië bleef, maar niet dat dat per se de reden was waarom het uit ging.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:23 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ja klopt, ze wilde graag langer bij haar vader in Australië blijven.
Uit elkaar gegroeid was toch de reden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef MyNameIsMark het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo duidelijk gezegd... Wel dat Vicky natuurlijk in Australië bleef, maar niet dat dat per se de reden was waarom het uit ging.
Ze was te lekker voor nederland. vickyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
Is er trouwens ooit nog naar voren gekomen waarom Noud en Krullie (OMG ik weet haar naam niet meer) uit elkaar zijn gegaan?
Misschien dat ik het gemist heb (maar kan dat me niet voorstellen). Heb die reden namelijk niet gehoord. Toen Noud terugkwam viel het me namelijk al op dat de reden van de break-up heel vaag gehouden werd en niet echt benoemd werd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit elkaar gegroeid was toch de reden?
Inderdaad, hij wilde het er niet over hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:58 schreef MyNameIsMark het volgende:
[..]
Misschien dat ik het gemist heb (maar kan dat me niet voorstellen). Heb die reden namelijk niet gehoord. Toen Noud terugkwam viel het me namelijk al op dat de reden van de break-up heel vaag gehouden werd en niet echt benoemd werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |