Ja dat vroeg ik me ook af, van wie dat schriftje dan was. Zeker van Dorothea, want dat was tenslotte een Surinaamse vrouw en die doen allemaal aan voodooquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef Apotheose het volgende:
waar haalde Lorena nou die recepten vandaan? Dat boekje in die schoenendoos...
Het kan trouwens ook zijn dat als het volgens die theorie gaat de makers dit idee van internet gepikt hebben. Wellicht stond dan in het oorspronkelijke script dat het Arthur was en lezen ze een veel beter idee op internet, maar dit blijft speculeren van mij natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 03:15 schreef Franneh het volgende:
Oja zal de theorie van de paraplu verwisseling van Paul en Noud dan echt waar zijn? Aangezien Noud zijn pluutje zocht.. hoop eigenlijk dat retarthur het niet heeft gedaan.. dan rot die wannabe vriend van Lucas tenminste een x op. Wat irriteer ik me aan die eendenbek. Misschien ook de zoon van Maria?
Ja inderdaad. Dat zal me eigenlijk niet eens zo verbazen van de makers..quote:Op zondag 14 februari 2010 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het kan trouwens ook zijn dat als het volgens die theorie gaat de makers dit idee van internet gepikt hebben. Wellicht stond dan in het oorspronkelijke script dat het Arthur was en lezen ze een veel beter idee op internet, maar dit blijft speculeren van mij natuurlijk.
rofl iddquote:Op maandag 15 februari 2010 01:00 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat zal me eigenlijk niet eens zo verbazen van de makers..
Zozo, is het weer zover deze maand?quote:
In deze context(=de specifieke situatie waarin Martijn verkeerde waar wij het in dat topic overhadden) ben je niet verplicht te helpen. Jij veralgemeniseert het en ik geef daarop een uitgebreidere uitleg hoe het zit met dat 'helpen' in dat algemene verband. So what's the fokking problem?quote:jij stelde dat je niet verplicht bent om iemand te helpen, ik stel dat het zo simpel niet ligt
Verklaar je nader!quote:Op maandag 15 februari 2010 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt me wel wat voor Bartolhoven dit
hehequote:Op maandag 15 februari 2010 10:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig is Sjors allergisch voor aardbeien
Vind in het algemeen de soap wel heel traag geworden. Je kan gerust een paar weken missen om globaal te weten hoe het zit. Dat was voorheen volgens mij niet zo.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Miam het volgende:
[..]
hehe
Ik vind overigens die hele Irene - Martijn - Barbara verhaallijn nu wel erg vervelend worden,
wanneer houden ze er nou eens over op.
Hopelijk gaan ze nu met Maxime aan de haal.
Het tempo is eruit ja. Was voorheen (volgens mij) veel minder erg..quote:Op maandag 15 februari 2010 11:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind in het algemeen de soap wel heel traag geworden. Je kan gerust een paar weken missen om globaal te weten hoe het zit. Dat was voorheen volgens mij niet zo.
Irene moet Martijn terugnemen, Ludo boos op Maxime, Maxime uit Meerdijk, Martine terug. Opgelost.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Miam het volgende:
[..]
hehe
Ik vind overigens die hele Irene - Martijn - Barbara verhaallijn nu wel erg vervelend worden,
wanneer houden ze er nou eens over op.
Hopelijk gaan ze nu met Maxime aan de haal.
Pff idd ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:28 schreef vencodark het volgende:
Vind in het algemeen de soap wel heel traag geworden. Je kan gerust een paar weken missen om globaal te weten hoe het zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |