abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78319575
Sowieso lijkt het me je reinste career suicide als Miles niet eerst met z'n solo-album op de proppen komt.
pi_78320242
Voorheen enkel foto's gezien, maar nu eindelijk bewegende beelden online van de legendarische bedankspeech tijdens de Brit Awards 2007 .

http://www.brits.co.uk/videos/2007-british-album-arctic-monkeys
http://www.brits.co.uk/videos/2007-british-group-arctic-monkeys
pi_78324183
Geweldig lekker vol sarcasme enzo..
  maandag 22 februari 2010 @ 22:38:25 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78324426
He, Giles .
2000 light years from home
pi_78346102
Jongens,

Kunnen jullie toevallig nog een Nederlands interview met twee AM-leden herinneren, waarin ze cadeautjes van de interviewer kregen? Het was in 2005/2006 op MTV oid en de cadeautjes kregen ze als grapje omdat ze een hekel aan de pers hadden. Ze kregen onder andere clerasil . Ik dacht er ineens aan maar ik kan het interview nergens vinden .
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:58:53 #81
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78349875
Hmm, denk dat ik wel weet wat je bedoelt, heb het ooit eens op Youtube tegengekomen maar vind het zo een twee drie niet terug. Al denk ik niet dat het MTV was.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_78392774
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:27 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, dat laatste is wel een kei- en keiharde 'stab in the back' richting AMUK .
Nog geen maand is voorbij en AMUK staat te koop. Tja. Dat zegt genoeg.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:56:35 #83
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78393709
quote:
Op maandag 22 februari 2010 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, en van dat fragment was het nog niet eens de bedoeling dat die ooit online zou verschijnen, en is daarna ook nooit als 'secret door' verschenen. Maar doel meer op studio-versies waar je 20 seconden zo vaak hebt geluisterd, dat je daar bij de volledige versie nog steeds aan moet denken...
Balaclava klinkt nog steeds raar zonder die haperingen. (Alhoewel dat wel iets anders is. )
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:12:54 #84
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78394397
- Verkeerde topic. -
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_78399736
quote:
Yep, dat is dus van die Los40 sessie
pi_78400282
jep.. Fijn! Iedereen had m dus allang gevonden zeker.. Haha ik kwam er pas net achter... weet iemand trouwens toevallig een programmatje hoe ik youtube can converten.. Heeft iemand hier ooit gezet maar ben m kwijt..
pi_78400741
http://www.video2mp3.net/nl/

Er zijn zoveel opties..
pi_78401803
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef Arn0 het volgende:
Morgen wellicht het artwork voor de single?
Niet dus, maar vrijdag of maandag wordt er sowieso info gegeven over het artwork en de video
pi_78404270
quote:
Op maandag 22 februari 2010 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, en van dat fragment was het nog niet eens de bedoeling dat die ooit online zou verschijnen, en is daarna ook nooit als 'secret door' verschenen. Maar doel meer op studio-versies waar je 20 seconden zo vaak hebt geluisterd, dat je daar bij de volledige versie nog steeds aan moet denken...
Ik luister dus ook nooit previews, alleen na dat het lied uit is . Maar ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar dat Cornerstone-fragment, heb je hem nog op je pc?
pi_78404964
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:28 schreef hallo-daar het volgende:
Jongens,

Kunnen jullie toevallig nog een Nederlands interview met twee AM-leden herinneren, waarin ze cadeautjes van de interviewer kregen? Het was in 2005/2006 op MTV oid en de cadeautjes kregen ze als grapje omdat ze een hekel aan de pers hadden. Ze kregen onder andere clerasil . Ik dacht er ineens aan maar ik kan het interview nergens vinden .
Dat is één van de zovele fragmenten die nergens meer terug te vinden zijn. Het interview waar jij het over hebt was met een Nederlandse interviewer toch? De fragmenten van "Leave Before The Lights Come On" en "Brianstorm" van het optreden in de Melkweg in 2007, met bijbehorend interview door Dennis Weening, heb ik ooit nooit meer gezien.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:20 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Ik luister dus ook nooit previews, alleen na dat het lied uit is . Maar ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar dat Cornerstone-fragment, heb je hem nog op je pc?
Vast wel érgens... Het ging om een nooit verschenen 'secret door' die ik per toeval wist te downloaden, en daarna snel offline werd gehaald.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Balaclava klinkt nog steeds raar zonder die haperingen. (Alhoewel dat wel iets anders is. )
"You knew that it'd be trouble right before the very first skip."
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:31 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Nog geen maand is voorbij en AMUK staat te koop. Tja. Dat zegt genoeg.
Ja, dat zegt genoeg. Over de 'stab in the back'. Er is broodroof gepleegd op zijn fansite die hij in 2007 heeft opgezet, láng voordat de huidige kliek zich vormde.
pi_78405396
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:37 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dat is één van de zovele fragmenten die nergens meer terug te vinden zijn. Het interview waar jij het over hebt was met een Nederlandse interviewer toch? De fragmenten van "Leave Before The Lights Come On" en "Brianstorm" van het optreden in de Melkweg in 2007, met bijbehorend interview door Dennis Weening, heb ik ooit nooit meer gezien.
[..]

Een Nederlandse vrouw als interviewer inderdaad. Wie, weet ik niet. Het was wel lollig iig .
pi_78407068
Niet verrassend, wel bevestigend: Arctic Monkeys hebben "nooit op onze lijst gestaan" voor Pinkpop, aldus Jan Smeets.
pi_78408155
Vanavond zijn de NME Awards. In ieder geval Matt is al gesignaleerd. Ben benieuwd of ze de award in de categorie "Worst Album" mogen komen ophalen...
pi_78408519
quote:
Prachtig liedje.
pi_78409147
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Aisumasen het volgende:
Vanavond zijn de NME Awards. In ieder geval Matt is al gesignaleerd. Ben benieuwd of ze de award in de categorie "Worst Album" mogen komen ophalen...
We zijn natuurlijk niet echt geïnteresseerd in die awards, maar ik hoop dat ze op z'n minst die award niet 'winnen'.
pi_78410187
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:37 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, dat zegt genoeg. Over de 'stab in the back'. Er is broodroof gepleegd op zijn fansite die hij in 2007 heeft opgezet, láng voordat de huidige kliek zich vormde.
Ik doelde meer op het feit dat iedereen het toch wel eens was over Carl's asociaal gedrag maargoed Jij beziet het als broodroof, ik gewoon als eerlijke concurrentie. Of doel je op het AM management?
pi_78410579
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Aisumasen het volgende:
Nick is er ook al naar het schijnt. En de uitslag kan me niet veel boeien, maar ben toch wel benieuwd. En ben ook zeker benieuwd of ze een speech doen. Maar heb weinig zin om naar die radioshow te luisteren.
pi_78411008
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat iedereen het toch wel eens was over Carl's asociaal gedrag maargoed Jij beziet het als broodroof, ik gewoon als eerlijke concurrentie. Of doel je op het AM management?
Ach, je weet hoe ik er over denk, en dat ik mij er nooit druk om heb gemaakt. Maar er moet niet gedaan worden alsof het tekenend is voor het gedrag van de eigenaar van AMUK. Ik, en vele anderen, hebben sinds 'their finest moment' van AM in 2007 ruim 2 jaar lang zonder enige problemen die site als alternatief van de puinhoop op het officiële forum gebruikt. Nu is zijn site na bijna 3 jaar 1 op 1 gekopieerd en zijn logischerwijs 95% van zijn bezoekers weggelopen. Geen wonder dat hij er nu geen tijd, geld en moeite meer wilt insteken. Dat heeft niets met asocialiteit te maken.
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:49:26 #100
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78411347
Nee, ik doelde ook niet op de verkoop, dat vind ik best normaal. Maar de alternatieve site gebruikt gewoon hetzelfde forumsysteem en ietwat dezelfde subfora (logisch ook wel). Verder heeft ie ook nog een main site, iets wat AMUK gewoonweg niet heeft dus een 1 op 1 kopie zou ik niet durven zeggen.

Ik bedoel gewoon dat die alternatieve site er echt wel voor een reden is. Ik zeg niet dat ik geen medelijden heb met Carl en stiekem hoop ik dat hij nog wat verdient met de verkoop maar hij heeft dit toch echt zelf veroorzaakt. Letterlijk dan Hij zei tegen de grootste geldschieter op AMUK (+100 dollar) dat als hij het niet eens was met het beleid hij, ik citeer: "Very bored of pointless sh1t. Have you considered getting your own forum." En dat deed hij dan ook

Verder is het banbeleid op AMUK gewoon wansmakelijk. Maar goed, ik stop erover. Je hebt gelijk, het blijven maar gewone simpele internet community's natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')