Ik denk het niet, mede omdat daar alle headliners al bekend zijn gemaakt volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:17 schreef Markeerstift het volgende:
Met al die concerten begin augustus in de USA komen ze zeker neit op Sziget
Ja, daarvoor hebben ze ook een aparte toetsenist die mee zal gaan touren, volgens mij. Op Crying Lightning is dat ding ook duidelijk te horen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:17 schreef febster het volgende:
Maar gaan ze dan altijd een zo'n orgel ding mee nemen? (weet even de naam niet)
Wel erg vet idd.
Edit: Hammond orgel
quote:humbug |ˈhəmˌbəg|
noun
1 deceptive or false talk or behavior : his comments are sheer humbug.
• a hypocrite : you see what a humbug I am.
2 Brit. a hard candy, esp. one flavored with peppermint.
Het was dan ook als grapje bedoeldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook
Overigens denk ik niet dat hij niet als 'volwaardig lid van de band' wordt gezien. Denk dat hij er helemaal geen probleem mee heeft dat hij geen spotlight heeft op die album cover
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:08 schreef neilpad het volgende:
[..]
Neen, was mss van plan naar de Pukkelpop zaterdag te gaan maar dat is nu dus ook van de baan.
Hopelijk doen ze nog een clubtour.
Het kan nog steeds, maar lijkt ondertussen wel onwaarschijnlijk geworden. En da's gek, want ze doen deze zomer vooral de wat minder voor de hand liggende festivals, bijvoorbeeld in het oosten van Europa, en Sziget zou mooi in het rijtje passen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:17 schreef Markeerstift het volgende:
Met al die concerten begin augustus in de USA komen ze zeker neit op Sziget
Jep, John Ashton (vroeger roadie Arctic Monkeys, tevens toetsenist TLSP) is het vijfde (live-)bandlid. Hoeft Alex niet meer te multi-taskenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:17 schreef febster het volgende:
Maar gaan ze dan altijd een zo'n orgel ding mee nemen? (weet even de naam niet)
Wel erg vet idd.
Edit: Hammond orgel
Én Jo Whiley zei het laatst op BBC Radio 2.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef TC03 het volgende:
Het zou mij niks verbazen als Crying Lightning de eerste single wordt. Ik las op YouTube een reactie dat het thema van Crying Lightning wel overeenkomt met een 'humbug' (kan ik dat woord zo gebruiken?). Zit wel wat in.
Zit dat in de tekst, ja?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef hallo-daar het volgende:
Ik ben mn arctic-site wachtwoord vergeten. Niet dat ik naar die dingen zou luisteren, ben wel blij dat de nieuwe "cornerstone" al door 1 iemand vet wordt gevonden. Kan trouwens iemand binnenkort weer het nieuwe artikel hier plaatsen? Ik vind ze altijd wel leuk om te lezen. Daarnaast wil ik nog steeds weten of go-kart het nou heeft gehaald of niet, dan is dat of "dance little liar" of "potion approaching". Ik denk wel steeds dat ik bij go-kart "no matter how she ...... potion, yours is the only ocean/option/potion". Wie weet....
Ze speelt spelletjes met ze volgens mij, al kun je dat als 'playen' zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef hallo-daar het volgende:
En crying lightning gaat toch gewoon over een bitch die allerlei boys played? Dat is redelijk-humbug achtig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zit dat in de tekst, ja?Dat zou er inderdaad wel op kunnen wijzen dat ze zelf de titel ook een beetje "too much" vonden
. Ben benieuwd...
jep dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze speelt spelletjes met ze volgens mij, al kun je dat als 'playen' zien.
En dat noemen ze "clean"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:05 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
1:19 voor als je nog geïnteresseerd bent
Bij crying lightning kon ik me gewoon echt niet inhouden, toen die tv-versie op internet kwam. En toen iedereen der 'achterkwam' dat het album in oktober uitkwam was ik erg verdrietig en ging ik dus de rest luisteren 1 a 2 keer vaag gaan luisteren. Ik ben ze inmiddels al wel weer zo goed als vergeten. Toen ik de tracklist zag en er achterkwam dat er maar 10 liedjes opstonden besloot ik ook te stoppen met CL luisteren en ging ik als de wiedeweerga Go-kart luisteren, wat ik nog steeds doe, ik heb misschien geen bevestiging dat ie niet op het album staat maar boeiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En dat noemen ze "clean"? Ik dacht trouwens dat jij de nieuwe songs niet wilde checken voor de release, haha
. Maar dat klinkt mij ook als iets met "potion" in de oren. We zullen zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |