Wat ben je? Beetlejuice?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk me pak dan ff![]()
Deels piraat-boef en deels heb ik mijn vacht jasje aan die heerlijk zacht is
Crappy vanalles door elkaarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat ben je? Beetlejuice?
[ afbeelding ]
Echte bazen hebben zo'n zak met een slang waaruit ze kunnen drinken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Crappy vanalles door elkaar![]()
maar die jas heb ik al vet lang zitten geheime vakken in zo kon ik altijd veel drank binnen smokkelen maar die tijd is over. Maar toch elk jaar doe ik hem weer 1 dag aan en blijft het populair ook al is het een beetje een vies ding aan het worden
Ik heb wel veel zakken overal ingenaaidquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Echte bazen hebben zo'n zak met een slang waaruit ze kunnen drinken.
Nu je kop nogquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk me pak dan ff![]()
Deels piraat-boef en deels heb ik mijn vacht jasje aan die heerlijk zacht is
Die is te mooi Edjequote:
Om vast te leggenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Om vast te leggen![]()
En ik ben bang dat je me nog steeds iets aan wil doen
quote:
Neequote:
Dat heb ik met voetbal of formule 1. Als ik sommige mensen dan ook hoor praten eroverquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben geďnteresseerd in heel erg veel dingen, maar schaatsen is me toch een partij oninteressant
Laat staan het kijken ervan, op het werk zijn ze er helemaal gek op
Je vergeet dat als je neukt, je ook graag naar je eigen muziek luisterdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben gek op muziek.
Voor het slapen gaan muziek.
Als ik mij aan het klaarmaken ben voor de dag muziek.
Onderweg naar het werk / school muziek.
Als ik thuis ben en huisgenoten zijn thuis doe ik de muziek altijd wel aan jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je vergeet dat als je neukt, je ook graag naar je eigen muziek luisterd
De intro van Power Rangersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Bazenretro
(sowieso leuk om te zien in welke vage talen er intro's van series bestaan)
Mannen zijn muziekanten en vrouwen zijn instrumenten, en samen maken ze mooie muziek.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik thuis ben en huisgenoten zijn thuis doe ik de muziek altijd wel aan ja
O yeah! (we praten wel over de eerste 3 seizoenen?)quote:
JAquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
O yeah! (we praten wel over de eerste 3 seizoenen?)
GO GO POWER RANGERSquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Idd. Ik MOEST en zou echt op tijd zijn om dat programma te zien (toen nog op het net gestarte RTL5)
OMFG! Die serie blijft één van de allerbeste series aller tijden! Met Mark Hammill als the Joker. Die kerel wist echt wat een psychopaat het wasquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
OMFG! Die serie blijft één van de allerbeste series aller tijden! Met Mark Hammill als the Joker. Die kerel wist echt wat een psychopaat het was![]()
Ik heb 10 dagen gewerkt achter elkaarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff alweer bijna zondag :/! Gelukkig maandag nog vrij
voordelen van carnaval
Nog nooit gezien, maar het heeft een klein beetje hetzelfde stijltje.quote:
Het is Batman in de toekomst waarin bepaalde schurken niet meer leven en Bruce Wayne bejaard en met pensioen is. (the joker leeft natuurlijk nog wel, maar schurken als Bane e.d. komen terug in nieuwe incarnaties)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar het heeft een klein beetje hetzelfde stijltje.
Daar heb ik dan wat minder mee, maar ik herken het wel.quote:
quote:
heb volgens mij nog de eerste spiderman op me pc staan, 5 seizoenen en nog met dat leuke fox logoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Batman Beyond was ook aardig.
(sowieso een raadsel waarom ze ooit een serie als Spider-man Unlimited hebben gemaakt (kut-serie) en geen Spider-man 2099 serie (hoewel daar juist WEL een comic van was)
quote:
Maakt niet uitquote:Op zondag 14 februari 2010 01:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ed, was te lam om fifa 2010 te pakken anders had ik wel ff potje willen doen!
Bok op met je commerciële, achterlijke zakkenklopperij-feest waarin iedereen maar perse de liefde moet verklarenquote:
ik had er denk ik een smiley bij moeten zettenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bok op met je commerciële, achterlijke zakkenklopperij-feest waarin iedereen maar perse de liefde moet verklaren
"364 dagen per jaar vind ik je maar een lichtekooi en een kutwijf, maar op 14 februari koop ik een taart van 25 euro en een lekker geurtje omdat ik dan van je moet houden!"
neukertje van Poit, mja die hebben het zelf ook gemist denk ikquote:
En nu in correct Nederlands?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
neukertje van Poit, mja die hebben het zelf ook gemist denk ik
Meer afspraakjes voor een date, waar iedereen van mee kon genietenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:21 schreef koei het volgende:
[..]
En nu in correct Nederlands?
Er heeft zich een vrouw in de SC gemeld en Poit is er bovenop gesprongen?
Jou mis ik al wat langer natuurlijk! Jij bent hier veel te weinigquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:34 schreef koei het volgende:
[..]
Jou mis ik al wat langer natuurlijk! Jij bent hier veel te weinig
En waar is je kaart? Ik heb al mn post doorgespit maar niks gevonden
Dat vraagt om een foto van je hamster! Bij voorkeur als hij net een pinda heeft gekregen!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:39 schreef De_Kok het volgende:
[..]
m'n hamster heeft em opgegeten![]()
Ik heb Agricola gekocht, soort van farmville maar dan als bordspel. Doe je ook mee als we gaan spelen?
Ik had m'n post ge-edit dus je moet nog even terug kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef koei het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto van je hamster! Bij voorkeur als hij net een pinda heeft gekregen!
Agricola... Toen we met de hele familie een weekend weg waren ging ik naar de bingo met mn neefjes en nichtjes. De bingo was om 8 uur afgelopen en toen ik terug was bij het huisje waren ze net begonnen met het spelen ervan. Ik heb me uiteindelijk tot 12 uur in mn eentje moeten vermaken omdat ze tot die tijd bezig waren met het spelEn ondertussen heeft mn moeder er nog een uitbreiding bij gekocht ook, duurde blijkbaar toch nog niet lang genoeg.
Maar ik wil best een keer bij je komen spelen hoor! Heb het spel zelf nog nooit gespeeld
Ik was de afgelopen week wel de spelletjeskampioen! Heb maar 1 keer brood hoeven te halen omdat ik verloren had. In koehandel was ik zelfs onverslaanbaar en ook het jokeren heb ik regelmatig gewonnen!
Ik vond het verhaal van de kaart-etende hamster nog wel zo schattigquote:Op zondag 14 februari 2010 15:54 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ik had m'n post ge-edit dus je moet nog even terug kijken
Lijkt me wel een leuk spel, gelukkig wil je nog komen spelen na de trauma die je er aan over hebt gehouden. Dan zal ik je wel een PM sturen als het zover is
foto?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:05 schreef Flodder450 het volgende:
ik heb net mijn hele spelcomputer set-up verander
Poitjequote:
En wat vonden de klanten ervan?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef De_Kok het volgende:
Als dessert voor ons dag-menu. Het was de dag voor valentijnsdag (vandaag zijn we dicht) dus vandaar die hartjes
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:41 schreef koei het volgende:
Klinkt goed Kok! Maar goed, ik ben sowieso fan van toetjes! Afgelopen week veel creme Brulee's gegeten
een hoer heeft klanten, wij hebben gastenquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
een hoer heeft klanten, wij hebben gasten
Doe mij maar een paar lekkere klanten danquote:Op zondag 14 februari 2010 18:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Volgens mij is een hoer juist het meest gastvrije beroep...quote:Op zondag 14 februari 2010 18:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef De_Kok het volgende:
Wij hebben geen klanten, alleen gasten![]()
Ze vonden het wel erg lekker, ik heb nog een stukje over als je wilt proeven
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef De_Kok het volgende:
Wij hebben geen klanten, alleen gasten![]()
Ze vonden het wel erg lekker, ik heb nog een stukje over als je wilt proeven
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef De_Kok het volgende:
Hier mijn dessert van gisteren in 3 simpele stappen:
[ afbeelding ]
Hier in het groot:
http://img704.imageshack.us/img704/1986/grootz.jpg
smerig dudequote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef De_Kok het volgende:
Hier mijn dessert van gisteren in 3 simpele stappen:
[ afbeelding ]
Hier in het groot:
http://img704.imageshack.us/img704/1986/grootz.jpg
elk restaurant heeft gewoon gastenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:11 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij is een hoer juist het meest gastvrije beroep...
Als er voor betaald wordt zijn het gewoon klanten. Gasten hoeven juist nergens voor te betalen... Bij ons hebben ze het vanuit het hoofdkantoor ook over gasten
Nee, het zijn gewoon klanten ongeacht hoe je ze waardeert. Ik waardeer de klanten op mijn werk net zoveel en die worden ook gasten genoemd maar het blijven klanten. Alleen klinkt gasten netter waardoor veel bedrijven het gebruiken. Gasten ben je gastvrij tegen en dus probeer je hen het naar hun zin te maken zonder dat je daar een tegenprestatie (lees: betaling) voor verwacht. Bij een tegenprestatie heb je klanten, ook al noem je ze gasten, bezoekers of fans.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:11 schreef Misan het volgende:
[..]
het is maar net hoe je ze waardeert inderdaad
Jawel.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
hmm, dat is vreemd... Ben ik aan het zappen kom ik opeens uit op Eredivisie Live, maar dat heb ik helemaal niet...
niet zender van de maand ofzo? ik heb om die reden nu eurosport 2quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
hmm, dat is vreemd... Ben ik aan het zappen kom ik opeens uit op Eredivisie Live, maar dat heb ik helemaal niet...
Horeca-motto nummer #1quote:Op zondag 14 februari 2010 18:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nee, hij staat wel altijd in mn zender overzicht, maar normaal heb ik altijd ruis of iets dergelijks dat hij het niet doet.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Misan het volgende:
[..]
niet zender van de maand ofzo? ik heb om die reden nu eurosport 2
Ik heb opeens het hele sport 1 pakkerquote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
Same. Mijn vader heeft vaag genoeg 10 extra kanalen op zijn Digitennequote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb opeens het hele sport 1 pakker
Ja. Als jij naar Limburg wil komen om een splitter aan te leggen, kabels te trekken en alles te installeren vind ik het goedquote:
moet jij trouwens nu niet ergens lallend in de kroeg hangen?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Als jij naar Limburg wil komen om een splitter aan te leggen, kabels te trekken en alles te installeren vind ik het goed
Bovendien is Digitenne minder kut dan ik had verwacht
Nee man. Ben ook geen genuine 'Sjeng'.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
moet jij trouwens nu niet ergens lallend in de kroeg hangen?
ja okee maar is digitale tv via de kabel niet mogelijk? alles is beter dan kpnquote:Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Als jij naar Limburg wil komen om een splitter aan te leggen, kabels te trekken en alles te installeren vind ik het goed
Bovendien is Digitenne minder kut dan ik had verwacht
maar ook niet verkleed rondhuppelen ofzo nu?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee man. Ben ook geen genuine 'Sjeng'.
Ik ben bovendien ook geen echte drinker. Klein glas 4 roses op een avond daar gelaten.
Dan nog alles beter dan een tot zes keer toe gesplit signaal waardoor je ziet wat er buiten op de grond ligt: sneeuw en brakheid.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:45 schreef Misan het volgende:
[..]
ja okee maar is digitale tv via de kabel niet mogelijk? alles is beter dan kpn
Zo'n bed wilde ik vroeger altijdquote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan nog alles beter dan een tot zes keer toe gesplit signaal waardoor je ziet wat er buiten op de grond ligt: sneeuw en brakheid.
En nee: Ik ben al helemaal niet van het gekostumeerd rondlopen.
[ afbeelding ]
Ik slaap in een auto met mijn teddyberen(wat een faler is die gast)
Aan het eind van de dag voel je gewoon genaaid, dat heb je in de horeca nietquote:Op zondag 14 februari 2010 18:11 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij is een hoer juist het meest gastvrije beroep...
Als er voor betaald wordt zijn het gewoon klanten. Gasten hoeven juist nergens voor te betalen... Bij ons hebben ze het vanuit het hoofdkantoor ook over gasten
Enschedequote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, waar woon je ook alweer?
In de horeca kun je in theorie gewoon terugnaaienquote:Op zondag 14 februari 2010 21:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag voel je gewoon genaaid, dat heb je in de horeca niet
Volgens mij leef je nog in het pre-euro tijdperkquote:Op zondag 14 februari 2010 21:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag voel je gewoon genaaid, dat heb je in de horeca niet
die gastquote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan nog alles beter dan een tot zes keer toe gesplit signaal waardoor je ziet wat er buiten op de grond ligt: sneeuw en brakheid.
En nee: Ik ben al helemaal niet van het gekostumeerd rondlopen.
[ afbeelding ]
Ik slaap in een auto met mijn teddyberen(wat een faler is die gast)
En z'n 2e hit dan?quote:
Ik zit net wat te etenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Zo erg dat ik mijn hele glas helemaal af lik "
en dan doet ie het nog voor ook![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zou me bijna gaan schamen als Nederlander..
Alsjeblieft zeg! Dat nummer is zo slecht. Zelfs K3 had nog niet zo hard naast de pot gepist,quote:
Je moet bij hem klagenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik zit net wat te eten![]()
Je bent niet grappig!
vind het best een leuk nummer eigenlijk nu ik 'm een paar keer gehoord hebquote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Dat nummer is zo slecht. Zelfs K3 had nog niet zo hard naast de pot gepist,
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef Misan het volgende:
[..]
vind het best een leuk nummer eigenlijk nu ik 'm een paar keer gehoord heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:50 schreef Cue_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou wil ik niet vervelend zijn... maar eh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zanger Rinus is terug![]()
![]()
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Gelukkig klik ik nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou wil ik niet vervelend zijn... maar eh...
Zanger Rinus is terug![]()
![]()
Een verstandige meid, is op haar oorschelpen voorbereidquote:
maar die heeft ze alquote:Op zondag 14 februari 2010 23:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een verstandige meid, is op haar oorschelpen voorbereid
flauw hoor...quote:
Flauw.quote:
Dat heeft niemand mij ooit verteldquote:Op zondag 14 februari 2010 23:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Je weet best dat grappen minder flauw worden van wat Maggi
Dan weet je dat nu!quote:
Omdat ze precies weten wanneer jij op vakantie gaat!quote:Op zondag 14 februari 2010 23:30 schreef koei het volgende:
Pff, ben ik weer te laat voor een gratis spelletje op PSN... Waarom doen ze dat soort dingen altijd als ik op vakantie ben
een gratis spelletje op PSN?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:30 schreef koei het volgende:
Pff, ben ik weer te laat voor een gratis spelletje op PSN... Waarom doen ze dat soort dingen altijd als ik op vakantie ben
je haalt nog wel een minuut of vijf lol uit het level bouwen maar de rest is echt tergend iddquote:Op zondag 14 februari 2010 23:34 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag die Modnation Racers beta geprobeerd, jeeeezus wat slecht zegecht te triest voor woorden hoe SLECHT
Slecht?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:34 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag die Modnation Racers beta geprobeerd, jeeeezus wat slecht zegecht te triest voor woorden hoe SLECHT
Fl0w uit de US-PSN, maar dan moest je ook met proxy gaan lopen klooien. Werd namelijk geblokt op IP-adres.quote:
Precies! Dat level bouwen is een leuk systeem en werkt ook wel degelijk. Maar het spel zelf rijdt voor geen meter, camera is vreeeselijk. Gecontroleerd sturen kan niet eens. En dan die framerate van 10fps ofzo.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:35 schreef Misan het volgende:
[..]
je haalt nog wel een minuut of vijf lol uit het level bouwen maar de rest is echt tergend idd
ik dacht Flower (dat stond hier namelijk eerst), maar las al dat het nauwelijks te doen was om 'm uit de US Store te halenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Fl0w uit de US-PSN, maar dan moest je ook met proxy gaan lopen klooien. Werd namelijk geblokt op IP-adres.
een proxy instellen is een minuutje werk op de PS3quote:Op zondag 14 februari 2010 23:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Fl0w uit de US-PSN, maar dan moest je ook met proxy gaan lopen klooien. Werd namelijk geblokt op IP-adres.
Eidos had SE toch opgekocht?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:40 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF. Werkt Eidos met Square Enix samen?!?
te veel moeite voor een game als flowquote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef koei het volgende:
[..]
een proxy instellen is een minuutje werk op de PS3
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eidos had was door SE toch opgekocht?
Verrek! Dat was ik glad vergeten! Ik hoop niet dat je dan meteen een FPS met Final Fantasy-elementen krijgt.quote:
In Eat Lead heb je nog wel een toffe JRPG baasquote:Op zondag 14 februari 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Verrek! Dat was ik glad vergeten! Ik hoop niet dat je dan meteen een FPS met Final Fantasy-elementen krijgt.
"Lynch! Those fucking snipers try to fucking shoot me! Do you want to use my fucking boomstick!?"
YES>>>><<<<<NO
Zeer. Heb het spel op 2 of 3 levels na uitgespeeldquote:
Hehehe, de reacties komen in grote lijnen nog overeen ookquote:Op maandag 15 februari 2010 00:07 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Heb ik ook nog een topic over gemaakt
Kermis :r
Kutkind is het. Dikke baksteen erop!quote:
inderdaad en gaarne vol in het gelaat rakenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kutkind is het. Dikke baksteen erop!
(hoewel ik het wel tof voor hem vind)
morguhquote:Op maandag 15 februari 2010 09:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kutkind is het. Dikke baksteen erop!
(hoewel ik het wel tof voor hem vind)
dat laatste is waar jaquote:Op maandag 15 februari 2010 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Vind van Kramer wat je wil, die gast is wel Neerlands enige hoop op Olympisch succeswat op zich al te triest voor woorden is. Schaatsen hoort gewoon een Nederlands feestje te zijn waar de Amerikanen, Noren en Duitsers ook mee mogen spelen.
Maar dan was de zaal natuurlijk niet vrij, want 's middags staat er een of ander borreltje gepland!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
Sta je maandagmorgen vroeg op om naar de les te gaan, is het enige wat je doet 2 films kijken, dat kan verdomme ook wel op een ander tijdstip
Straks heb ik nog 3uur theorieles, waarvan de helft door dezelfde leraar als vanmorgen, dus dat zal wel weer net zo enerverend zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 12:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maar dan was de zaal natuurlijk niet vrij, want 's middags staat er een of ander borreltje gepland!
just for fun?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:01 schreef CraniuM het volgende:
Zo dadelijk naar mijn ouders toe, en daar een paar dagen pitten.
Heb mijn moeder al een tijd niet meer gezien, en is ook wel weer ff lekker om verwend te wordenquote:
that's just wrong.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:30 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Heb mijn moeder al een tijd niet meer gezien, en is ook wel weer ff lekker om verwend te worden
mooi foute opmerking iddquote:Op maandag 15 februari 2010 14:38 schreef CraniuM het volgende:
En zie nu ook dat het zo verkeerd leest
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:38 schreef CraniuM het volgende:
En zie nu ook dat het zo verkeerd leest
GMTAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Lijkt me een kwaliteitsblad met hoogstaande journalistiek bol van diepgaande interviews.quote:
dequote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Pfff. Lekkere vriendin heb je dan als ze het niet kan hebben dat je wat gamed. Koop Gears of War, Simpsons Game, Kane and Lynch, lekker co-op spelen. Wat wil je nog meer?
Tofquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef koei het volgende:
Zo, eerste werkdag zit er weer op! En ik heb gewoon een ambtenaar aan de telefoon gehad die zelfs ná 20.00 uur nog werktIk heb meegedaan aan een prijsvraag om de nieuwe naam van het zwembad te bedenken en ben uitgenodigd om vrijdag bij de eerste steenlegging en prijsuitreiking aanwezig te zijn! Als ik nou niks gewonnen blijk te hebben dan ben ik toch wel een beetje teleurgesteld...
Waar denk je dat de inspiratie voor het Gouden Kalf vandaan komt? Maar mijn naam is het Hofbad. Het is voor een zwembad in Den Haag (aka de hofstad).quote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tof
Dus het enige echte zwembad de Gulden Koei bestaat binnenkort echt?
Origineel!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef koei het volgende:
[..]
Waar denk je dat de inspiratie voor het Gouden Kalf vandaan komt? Maar mijn naam is het Hofbad. Het is voor een zwembad in Den Haag (aka de hofstad).
Nee, Koei is ook naar mij vernoemd, duh!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Origineel!
Je naam komt vermoedelijk van de Japanse game-ontwikkelaar Koei
(tegenwoordig Tecmo-Koei)
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben even met Quantum of Solace begonnen. Het is godverdomme EXACT COD4
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben even met Quantum of Solace begonnen. Het is godverdomme EXACT COD4
Echt waar. De wapens, het aimen, de figuren het herladen, tot aan de HUD met hoeveel ammo je hebt aan toe!quote:
ontzettend slim idd. Als ik jou was zou ik ook aan de straatroof gaan, Poit, gratis geld van de gemeente!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:48 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]GOUDA[ afbeelding ]
Gouda koopt Marokkaanse jongeren af
[ afbeelding ]GOUDA[ afbeelding ]
I know! Ik heb ook wel zin in een gesubsidieerd feestjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ontzettend slim idd. Als ik jou was zou ik ook aan de straatroof gaan, Poit, gratis geld van de gemeente!
en hoe is ie online?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Echt waar. De wapens, het aimen, de figuren het herladen, tot aan de HUD met hoeveel ammo je hebt aan toe!(Neemt niet weg dat het heel stiekem een vrij toffig spel is
)
Valt enorm tegen. Dat haalt het dan weer totaal niet bij COD 4. Maar ik heb hem maar even gespeeldquote:
Klein probleem met jouw plan: we zijn niet Marokkaans.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:55 schreef Sigmund666 het volgende:
We houden een meeting en terroriseren alles en iedereen!![]()
(in de hoop dat de gemeente Utrecht ons geld geeft om de boel niet meer af te breken)
"De beruchte bende van de GAM SC houdt huis op Utrecht CS. Één Burger King sneufelde, tientallen gewonden."
goeie site hebbenquote:
Dan trekken we jassen met een bontkraag aan, plakken iedereen een snor op en praten dan met een Marokkaans accent.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klein probleem met jouw plan: we zijn niet Marokkaans.
quote:
Ik houd het zo straat, ik heb er vuile vingers vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik houd het zo straat, ik heb er vuile vingers vanIk heb best zin in een potje knikkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe knikker je? Doe je zo'n laffe schuifbeweging of ben je zo'n baas die z'n nagel kapot tikt tegen het glas aan. Volle spanning opbouwen tussen middelvinger en duim, met een explosie de krachten z'n gang laten gaan en BAM zo die knikker het putje in (en een blauwe nagel als je een reuzebonk hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb best zin in een potje knikkeren
Een keiharde schuifbeweging waarbij de huid van m'n wijsvinger na 1 potje er al helemaal vanaf ligt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe knikker je? Doe je zo'n laffe schuifbeweging of ben je zo'n baas die z'n nagel kapot tikt tegen het glas aan. Volle spanning opbouwen tussen middelvinger en duim, met een explosie de krachten z'n gang laten gaan en BAM zo die knikker het putje in (en een blauwe nagel als je een reuzebonk had)
Dan ben je gewoon een beetje lompquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een keiharde schuifbeweging waarbij de huid van m'n wijsvinger na 1 potje er al helemaal vanaf ligt.
Ik heb dan ook honderden bloederige knikkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |