quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:06 schreef DuTank het volgende:
Verhuis naar boven de rivieren Holland, onterechte klacht.
De bezorghoerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een hoer in een helicopter?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Reageer dan niet, stuk verdriet
ik woon in het Gooi ,dat is boven de rivieren. Hier doen ze er echt alles aan om je uit je slaap te houden 4x per uur een klokkenspel laten klinken van ongeveer een minuuut lang (vooral 'snachts irri) een grote klok 2x per uur laten luiden, een kleinere klok 2x per uur laten luiden en per half uur het hele uur laten slaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:06 schreef DuTank het volgende:
Verhuis naar boven de rivieren, onterechte klacht.
klokken die 's nachts luidenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:18 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
ik woon in het Gooi ,dat is boven de rivieren. Hier doen ze er echt alles aan om je uit je slaap te houden 4x per uur een klokkenspel laten klinken van ongeveer een minuuut lang (vooral 'snachts irri) een grote klok 2x per uur laten luiden, een kleinere klok 2x per uur laten luiden en per half uur het hele uur laten slaan.
Grote klok komt bij mij in m'n huis 70 DB binnen en klokkenspel 60 DB (ik heb metingen gedaan om te kijken of het niet tussen m'n oren zat). En dan heb ik het nog niet gehad over die schreeuwende jongeren op straat (ik ben zelf 21) waar geen jongerencentrum of activiteiten voor zijn.
Als eerste wil ik je er even op attenderen dat ik geen debiel ben en echt wel weet waar 't Gooi ligtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:18 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
ik woon in het Gooi ,dat is boven de rivieren. Hier doen ze er echt alles aan om je uit je slaap te houden 4x per uur een klokkenspel laten klinken van ongeveer een minuuut lang (vooral 'snachts irri) een grote klok 2x per uur laten luiden, een kleinere klok 2x per uur laten luiden en per half uur het hele uur laten slaan.
Grote klok komt bij mij in m'n huis 70 DB binnen en klokkenspel 60 DB (ik heb metingen gedaan om te kijken of het niet tussen m'n oren zat). En dan heb ik het nog niet gehad over die schreeuwende jongeren op straat (ik ben zelf 21) waar geen jongerencentrum of activiteiten voor zijn.
En je eigen klokkenspel?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:18 schreef piepkuiken21 het volgende:
Grote klok komt bij mij in m'n huis 70 DB binnen en klokkenspel 60 DB (ik heb metingen gedaan om te kijken of het niet tussen m'n oren zat).
ja klopt volgens mijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:21 schreef KingChronic het volgende:
gooi is toch bij hillywood enzo in de buurt?
ja, hij dacht echt dat het goed wasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:55 schreef DuTank het volgende:
Ik had volgens mij toen een ban, maar zit er nog wat meer achter famfare dan dat bowa het toen verkeerd typte?
wat is die bowa toch een mooie vent hequote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, hij dacht echt dat het goed was_!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, hij dacht echt dat het goed was_!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:05 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wilde serieus zeggen dat de TT niet klopte. Kut boswachter met zijn famfare
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |