Dat stelt toch niets voorquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat stelt toch niets voor
Ik word zo moe van mensen die zo'n klinisch bureaublad moeten hebben... Een bureaublad is er om gebruikt te worden
Jij moet 3D Desktop downloadenquote:
Mijn desktop is 3600x1080 en het enigste icoontje is prullenbakquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die zo'n klinisch bureaublad moeten hebben... Een bureaublad is er om gebruikt te worden
Ja en ik word moe van mensen die hun hele bureaublad volplempen met nutteloze links.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is, maar ik vind het mooi. Niet zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ben 23 en wat is dit?heb je trouwens al een KvK-nummer?
Goed ideequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is, maar ik vind het mooi. Niet zelf gemaakt.
Nee.Ben nu even aan het kijken of er überhaupt animo is voor mijn werk.
Zodra ik wat klussen binnen heb ga ik mij registreren.
Dat is inderdaad heel erg nice. Je moet gewoon inderdaad zorgen voor een beetje naamsbekendheid en dan gaat het balletje vanzelf rollen. Maar ik wil wel eerst een aantal opdrachten hebben voordat ik mij bij de KvK inschrijf. Voor één enkele opdracht ga ik dat natuurlijk niet doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Goed ideeJe hebt er sowieso maar 1 goede nodig om door te kunnen starten. Klanten met veel contacten (en dat zijn bijna alle ondernemers) hoeven je vaak niet eens actief aan te bevelen, als jij ergens onderaan je referentie mag zetten krijg je met 1 goede site al snel een aantal nieuwe opdrachten. Meest crazy wat ik heb gezien was bij een vriend van me. In zijn eerste jaar (in het zwart ook, zonder opleiding) begon hij met de site voor een lokale betonfabriek
Weinig glamour aan, maar die hele industrie is ons-kent-ons net als boeren. Hij heeft via die ene kleine site alleen al zeker 5 grotere sites in zijn eerste jaar gemaakt.
Jij bent de eerste in lange tijd die ik tegen kom die alle icoontjes (twitter/msn/flickr) ingevuld heeftquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is, maar ik vind het mooi. Niet zelf gemaakt.
Nee.Ben nu even aan het kijken of er überhaupt animo is voor mijn werk.
Zodra ik wat klussen binnen heb ga ik mij registreren.
Geen ICQ.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij bent de eerste in lange tijd die ik tegen kom die alle icoontjes (twitter/msn/flickr) ingevuld heeft
waarom dubbele snelkoppelingen lolz, IE, WoWquote:
chrome ook dubbel..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef i10TD het volgende:
[..]
waarom dubbele snelkoppelingen lolz, IE, WoW
quote:
Link naar origineel?quote:
Mooie websitequote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Macy-Lynn het volgende:
Ik gebruik meestal een wallpaper van deze website.![]()
Nu toevallig niet:
[ afbeelding ]
Wallpaperquote:Op woensdag 28 april 2010 08:45 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Link naar origineel?
Wat een vette interface trouwens, wat is dat?
Hoe krijg je die tijd zo kewl linksboven? widget?quote:
Check de OPquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:47 schreef ApenkoppieNED het volgende:
[..]
Hoe krijg je die tijd zo kewl linksboven? widget?
Eentje doet het niet meer (die bij stap 2) maar die heb ik ook niet gebruikt. Ik heb rainmeter geinstalleerd (stap 1) en 10 foot hud (stap 3). Die linkjes doen het bij mij nog welquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:22 schreef seetjai het volgende:
[..]
Rainmeter toch ?
Alleen die links doen het niet meer
quote:
Nadat ik 10 foot hud heb 'uitgepakt' in de map van Skins > Rainmeter.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:28 schreef Asjen het volgende:
[..]
Eentje doet het niet meer (die bij stap 2) maar die heb ik ook niet gebruikt. Ik heb rainmeter geinstalleerd (stap 1) en 10 foot hud (stap 3). Die linkjes doen het bij mij nog wel
Je moet hem bij mijn documenten in de map skins zetten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:03 schreef seetjai het volgende:
[..]
Nadat ik 10 foot hud heb 'uitgepakt' in de map van Skins > Rainmeter.
Maar bij Config (Rainmeter) kan ik het niet vinden..
Ik zie wel Clock&Date - Black en White, maar dan opent ie in Word..
Wat doe ik fout
Thnx, het is geluktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet hem bij mijn documenten in de map skins zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |