Hoezo dood? Er is 1 dag niet gepostquote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef SteelDogg het volgende:
Omdat deze thread dood is:
Royal Brunei Concerten in HD kwaliteit![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef SteelDogg het volgende:
Omdat deze thread dood is:
Royal Brunei Concerten in HD kwaliteit![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt, maar hebben we allang gezienquote:
Gaaf, dat bijpassende t-shirt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
Zo was ik verkleed met Carnaval, vaak herkend op straat haha en eentje riep: 'hey Wacko Jacko![]()
[ afbeelding ]
Had ik inderdaad moeten doen, die passen er beter bij maar koop die wel voor de zomer dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gaaf, dat bijpassende t-shirt.
Je had eigenlijk een andere bril moeten opdoen > Ray Ban Wings (mijn favoriet)
Leukkk, waren er veel MJ's?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
Zo was ik verkleed met Carnaval, vaak herkend op straat haha en eentje riep: 'hey Wacko Jacko![]()
[ afbeelding ]
Ik zag in de krant een carnavalskar met foto's van Michael op de zijkant en: "Geef plastic afval nieuw leven!"quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Bausch & Lomb Wings is de bril die MJ tijdens de Victory Tour/grammy '84 droeg volgens mij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Had ik inderdaad moeten doen, die passen er beter bij maar koop die wel voor de zomer dan.
Nee, volgens mij maar 1 gezien met een Billie Jean broekje, t-shirt en jasje maar verder niemand gelukkig.quote:
Briljant, ik heb ook helemaal geen Michaels gezien in Limburg met Carnaval....wel een kar inderdaad in duitsland van Thriller die was heel vet!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Deze toevallig? :pquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef veuvje het volgende:
[..]
Briljant, ik heb ook helemaal geen Michaels gezien in Limburg met Carnaval....wel een kar inderdaad in duitsland van Thriller die was heel vet!
Heel erg leuk om te zien, bedankt!quote:
Nee, die reed in Keulen in een optocht van 7.1 km lang niet normaal maar wel heel vet om te zien!quote:
Balen zegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:37 schreef MJ44ever het volgende:
Hij zou Dirty Diana doen. En hoe hij dat zou doen staat op de dvd, zelf is hij daar niet te zien.
Ik vind het eind van het concert, met dat vliegtuig, spectaculair! Wat had ik dat graag willen zien zeg!
Overigens had ik kaarten voor morgenavond
HIStory bevat zeer, maar dan ook zeer goede nummers naar mijn mening.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:34 schreef gifkwal het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie ervan dat er vaak gezegd wordt dat MJ na Bad geen 'fatsoenlijke' muziek meer heeft gemaakt? Dit zie ik vrij vaak in artikelen en comments e.d. staan. Naar mijn idee is bijvoorbeeld HIStory echt een ijzersterk album. Zowel muzikaal als tekstueel (tekstueel vind ik het zelfs zijn allersterkste album). Meningen? Ik denk dat veel mensen dat zeggen omdat Thriller en Bad de bekendste albums zijn, waarschijnlijk hebben ze naar bijv. HIStory niet eens echt goed geluisterd.
Helemaal mee eens! Voor fans is een album als HIStory veel veelzeggender en gaat het ook veel dieper dan bijvoorbeeld een Thriller. Ik snap wel dat niet-fans er minder mee hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Rnnz het volgende:
Muzikaal gezien zijn Off The Wall en Thriller z'n beste albums. De gemiddelde luisteraar zal altijd die albums kiezen omdat de nummers commercieel (maar ook zeker muzikaal) heel goed in elkaar zitten. Bad is het toppunt van commercie, maar het album is niet met dezelfde kwaliteit en souplesse gemaakt als OTW & Thriller. Daarna werd Michael gewoon een stuk agressiever en minder het paradepaardje van de media, hij ging min of meer z'n eigen weg. Quincy Jones zal daar ook een grote rol in hebben gespeeld omdat hij hem altijd op het rechte (muzikale) pad heeft weten te houden.
Don't get me wrong, Dangerous en HIStory zijn (voor mij als fan) topalbums, maar het is gewoon veel minder pakkend en veel moeilijker materiaal om te luisteren.
Ah, dit is het nadeel van een album als Thriller en Bad gemaakt te hebben. Dat is dan zo uitmuntend geweest, dat wat erna komt al snel gaat tegen vallen voor deze mensen. Als ze er idd. al goed naar geluisterd hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:34 schreef gifkwal het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie ervan dat er vaak gezegd wordt dat MJ na Bad geen 'fatsoenlijke' muziek meer heeft gemaakt? Dit zie ik vrij vaak in artikelen en comments e.d. staan. Naar mijn idee is bijvoorbeeld HIStory echt een ijzersterk album. Zowel muzikaal als tekstueel (tekstueel vind ik het zelfs zijn allersterkste album). Meningen? Ik denk dat veel mensen dat zeggen omdat Thriller en Bad de bekendste albums zijn, waarschijnlijk hebben ze naar bijv. HIStory niet eens echt goed geluisterd.
Ahhh, vind het filmpje erbij ook heel goed, prima danswerk, en een goed acterende Michaelquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat DrDentz doelde op het feit dat Ghosts geen album is, maar een nummer.
Dacht ik al, vond het al raarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Blood on the Dance Floor kan ik wel waarderen!
Dikke tering! Ga je al die poppen uit die serie kopen? Vind het wel vet hoor als je ze allemaal hebt, maar wat een geld...quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:59 schreef matthijst het volgende:
Ga m zeker kopen!
24.000 Yen, das nu ongeveer 200 euro.
Is it Scary is inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:54 schreef Bevin het volgende:
Is it scary.. vandaag nog een keer of 10 geluisterd in de trein, die instrumentals .. adembenemend
Weet ik zo 1,2,3 niet. We hebben beiden maar ik denk dat de dvd in de verpakking blijft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Balen zegGelukkig ligt mijn gemiste concert al lang achter me en hoef ik daar niet meer aan te denken.
Staat dat met het vliegtuig ook op de dvd of alleen bluray? Ik heb de dvd nog niet in huis namelijk.
Nou ja ik zie het vanzelf welquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Weet ik zo 1,2,3 niet. We hebben beiden maar ik denk dat de dvd in de verpakking blijft.
Ik vond dat echt wel meevallen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef Zapato het volgende:
Die DVD valt tegen hoor, belangrijkste en boeiendste dingen zitten echt al in de film.
Jaa, en de rehearsals van de Dangerous tour. Daar hoop ik erg op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:03 schreef matthijst het volgende:
Een fatsoenlijke versie van de Bad tour op DVD lijkt me wel tijd worden
Of beter nog: op Blue Ray met een hele lading van filmpjes en docu's uit die tijd erop.
The Legend Continues, Making of Thriller...
Sony aanschrijven met zijn allenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik snap ook echt niet wat Sony daarin tegenhoudt om het een en ander uit te brengen op Blu-ray. Fans worden er blij van, zij worden er blij van > win-win situatie. Of kunnen ze alleen greatest hits albums uitgeven?
Er zijn in het verleden al zat petities geweest voor onder andere het releasen van een Bad concert. Nul op rekest uiteraardquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sony aanschrijven met zijn allen
Dat zou een zwak argument zijn. Kijk alleen maar eens naar Queen, daar is zo ontzettend veel van uitgebracht en bovendien nog eens geremasterd in beeld en geluid (DTS bijvoorbeeld). Maar goed, misschien ooit nog eens hequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:15 schreef DrDentz het volgende:
Denk omdat we al een Dangerous Tour DVD hebben. Voor het grote publiek is een Michael Jackson concert een Michael Jackson concert, en Dangerous heeft bekendere nummers, is wat spectaculairder.
Victory Tour lijkt me wel erg gaaf ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef veuvje het volgende:
Wat dacht jullie van de Victorie tour......die wil ik ook op Blue-ray (dvd ook goed, maar als ik mag kiezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |