Goed dat je dat filmpje stuurde.. mening veranderd!quote:Op zondag 14 februari 2010 06:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jaaa dat jochie aan het begin is de nieuwe King of Pop schijnt
Marlon. Ik ken geen live versies, alleen die van de CD.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:09 schreef Robijn48 het volgende:
Wie weet wie de andere stem is op Man of War van the Jacksons? Geweldige song, geweldige lyrics.
Heb het idee dat het niet Jermaine was, want hij was op dat moment niet bij de groep, dacht ik? (1977)
Er bestaat naar mijn weten geen filmpje van, dus ik kan het daar niet checken. Of hebben ze het op een of andere tour gespeeld?
Deze lijst:quote:
Tja de echte artiesten konden niet denk ik maar. Grote fail.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Die nieuwe We Are The World... wat een cultuurbarbaren zeg.Die vreselijk irritante (STANDAARD) hiphop beat er onder, dat irritante Justin Bieber geval wat de intro van Lionel Richie zingt... Shame on you guys.
En dan die Lil Wayne...
En Akon die Bob Dylan's stuk zingt...
![]()
'C'mon now LET ME HEAR YAAAA'
![]()
![]()
![]()
OH, DIE RAP....![]()
![]()
Quincy en Lionel, wat doen jullie?
Marlon dus, thanks gifkwal. Ik wil dat soort dingen altijd graag weten.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:24 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Marlon. Ik ken geen live versies, alleen die van de CD.
Niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zou die stem klinken zonder autotune?
Nice hoor! Die eerste vier of vijf zijn toch uit de J5 periode? Heb die ergens op CD, misschien "Music and Me", weet het even niet meer zeker.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Deze lijst:
- All The Things You Are
- Almost There
- Dapper-Dan
- I'll Come Home To You
- Satisfy You
- Sunset Driver (demo)
- Trouble
- What More Can I Give
- Xsape
- You Can't Win
- No Friend Of Mine
- Nite Line
- On The Line
- Shout
- What Will It Take
- Fall Again (demo)
- If You Don't Love Me
- Whatzupwitu
- Cheater (demo)
- In The Back
- Ease On Down The Road
- Monkey Business
- Scared Of The Moon (demo)
- We Are The World (demo, alleen Michael)
- Beautiful Girl (demo)
- We Are Here To Change The World
- For All Time
- It's Not Worth It
- The Way You Love Me
- Streetwalker
- We've Had Enough
- Someone Put Your Hand Out
- Workin' Day And Night (original demo)
- One More Change
Al moet ik zeggen dat er ook wel een aantal nummers zijn die reeds zijn verschenen op onder andere de Ultimate Collection en op diverse special editions van Michael's albums.
Ik bedoel met 'releasen', gelekt, of zegmaar gewoon te vinden op internetquote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef Braddie het volgende:
+Er zijn sowieso NOOOOIT rehearsals op TII gereleased
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Nice hoor! Die eerste vier of vijf zijn toch uit de J5 periode? Heb die ergens op CD, misschien "Music and Me", weet het even niet meer zeker.
Die demo van We Are The World, is dat het hele liedje?
Verder ken ik niet: No Friend of Mine, What Will It Take, It's Not Worth It.
Die Whazupwithu vond ik altijd wel een leuk liedje, de videoclip is echt zo jaren '90, haha.
De demo van WATW is het hele lied ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Nice hoor! Die eerste vier of vijf zijn toch uit de J5 periode? Heb die ergens op CD, misschien "Music and Me", weet het even niet meer zeker.
Die demo van We Are The World, is dat het hele liedje?
Verder ken ik niet: No Friend of Mine, What Will It Take, It's Not Worth It.
Die Whazupwithu vond ik altijd wel een leuk liedje, de videoclip is echt zo jaren '90, haha.
Hey, thanks!quote:
NPquote:Op zondag 14 februari 2010 19:58 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Hey, thanks!
Tipje voor mensen met Firefox: de addon Youtube to MP3 laat je youtube filmpjes downloaden in mp3-formaat.
haha echt hequote:
the fuck héquote:Op zondag 14 februari 2010 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Zo had het geklonken als Johnny Cash Michael Jackson gecoverd had:
Sowieso had dit nummer toen moeten worden uitgebracht, alleen Michael FTW!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
We Are Here To Change The World is echt een gaaf nummer!
Hier trouwens de demo van WATW
Hoezo dood? Er is 1 dag niet gepostquote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef SteelDogg het volgende:
Omdat deze thread dood is:
Royal Brunei Concerten in HD kwaliteit![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef SteelDogg het volgende:
Omdat deze thread dood is:
Royal Brunei Concerten in HD kwaliteit![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt, maar hebben we allang gezienquote:
Gaaf, dat bijpassende t-shirt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
Zo was ik verkleed met Carnaval, vaak herkend op straat haha en eentje riep: 'hey Wacko Jacko![]()
[ afbeelding ]
Had ik inderdaad moeten doen, die passen er beter bij maar koop die wel voor de zomer dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gaaf, dat bijpassende t-shirt.
Je had eigenlijk een andere bril moeten opdoen > Ray Ban Wings (mijn favoriet)
Leukkk, waren er veel MJ's?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
Zo was ik verkleed met Carnaval, vaak herkend op straat haha en eentje riep: 'hey Wacko Jacko![]()
[ afbeelding ]
Ik zag in de krant een carnavalskar met foto's van Michael op de zijkant en: "Geef plastic afval nieuw leven!"quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Bausch & Lomb Wings is de bril die MJ tijdens de Victory Tour/grammy '84 droeg volgens mij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Had ik inderdaad moeten doen, die passen er beter bij maar koop die wel voor de zomer dan.
Nee, volgens mij maar 1 gezien met een Billie Jean broekje, t-shirt en jasje maar verder niemand gelukkig.quote:
Briljant, ik heb ook helemaal geen Michaels gezien in Limburg met Carnaval....wel een kar inderdaad in duitsland van Thriller die was heel vet!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Deze toevallig? :pquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef veuvje het volgende:
[..]
Briljant, ik heb ook helemaal geen Michaels gezien in Limburg met Carnaval....wel een kar inderdaad in duitsland van Thriller die was heel vet!
Heel erg leuk om te zien, bedankt!quote:
Nee, die reed in Keulen in een optocht van 7.1 km lang niet normaal maar wel heel vet om te zien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |