Is it Scary is inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:54 schreef Bevin het volgende:
Is it scary.. vandaag nog een keer of 10 geluisterd in de trein, die instrumentals .. adembenemend
Weet ik zo 1,2,3 niet. We hebben beiden maar ik denk dat de dvd in de verpakking blijft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Balen zegGelukkig ligt mijn gemiste concert al lang achter me en hoef ik daar niet meer aan te denken.
Staat dat met het vliegtuig ook op de dvd of alleen bluray? Ik heb de dvd nog niet in huis namelijk.
Nou ja ik zie het vanzelf welquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Weet ik zo 1,2,3 niet. We hebben beiden maar ik denk dat de dvd in de verpakking blijft.
Ik vond dat echt wel meevallen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef Zapato het volgende:
Die DVD valt tegen hoor, belangrijkste en boeiendste dingen zitten echt al in de film.
Jaa, en de rehearsals van de Dangerous tour. Daar hoop ik erg op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:03 schreef matthijst het volgende:
Een fatsoenlijke versie van de Bad tour op DVD lijkt me wel tijd worden
Of beter nog: op Blue Ray met een hele lading van filmpjes en docu's uit die tijd erop.
The Legend Continues, Making of Thriller...
Sony aanschrijven met zijn allenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik snap ook echt niet wat Sony daarin tegenhoudt om het een en ander uit te brengen op Blu-ray. Fans worden er blij van, zij worden er blij van > win-win situatie. Of kunnen ze alleen greatest hits albums uitgeven?
Er zijn in het verleden al zat petities geweest voor onder andere het releasen van een Bad concert. Nul op rekest uiteraardquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sony aanschrijven met zijn allen
Dat zou een zwak argument zijn. Kijk alleen maar eens naar Queen, daar is zo ontzettend veel van uitgebracht en bovendien nog eens geremasterd in beeld en geluid (DTS bijvoorbeeld). Maar goed, misschien ooit nog eens hequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:15 schreef DrDentz het volgende:
Denk omdat we al een Dangerous Tour DVD hebben. Voor het grote publiek is een Michael Jackson concert een Michael Jackson concert, en Dangerous heeft bekendere nummers, is wat spectaculairder.
Victory Tour lijkt me wel erg gaaf ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef veuvje het volgende:
Wat dacht jullie van de Victorie tour......die wil ik ook op Blue-ray (dvd ook goed, maar als ik mag kiezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |