abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:37:52 #101
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78351407
Hij zou Dirty Diana doen. En hoe hij dat zou doen staat op de dvd, zelf is hij daar niet te zien.
Ik vind het eind van het concert, met dat vliegtuig, spectaculair! Wat had ik dat graag willen zien zeg!
Overigens had ik kaarten voor morgenavond
You will allways be my hero...
pi_78351603
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:37 schreef MJ44ever het volgende:
Hij zou Dirty Diana doen. En hoe hij dat zou doen staat op de dvd, zelf is hij daar niet te zien.
Ik vind het eind van het concert, met dat vliegtuig, spectaculair! Wat had ik dat graag willen zien zeg!
Overigens had ik kaarten voor morgenavond
Balen zeg Gelukkig ligt mijn gemiste concert al lang achter me en hoef ik daar niet meer aan te denken.

Staat dat met het vliegtuig ook op de dvd of alleen bluray? Ik heb de dvd nog niet in huis namelijk.
pi_78353594
Trouwens, wat vinden jullie ervan dat er vaak gezegd wordt dat MJ na Bad geen 'fatsoenlijke' muziek meer heeft gemaakt? Dit zie ik vrij vaak in artikelen en comments e.d. staan. Naar mijn idee is bijvoorbeeld HIStory echt een ijzersterk album. Zowel muzikaal als tekstueel (tekstueel vind ik het zelfs zijn allersterkste album). Meningen? Ik denk dat veel mensen dat zeggen omdat Thriller en Bad de bekendste albums zijn, waarschijnlijk hebben ze naar bijv. HIStory niet eens echt goed geluisterd.
pi_78353790
Dangerous was ook succesvoller dan Bad.
pi_78354562
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:34 schreef gifkwal het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie ervan dat er vaak gezegd wordt dat MJ na Bad geen 'fatsoenlijke' muziek meer heeft gemaakt? Dit zie ik vrij vaak in artikelen en comments e.d. staan. Naar mijn idee is bijvoorbeeld HIStory echt een ijzersterk album. Zowel muzikaal als tekstueel (tekstueel vind ik het zelfs zijn allersterkste album). Meningen? Ik denk dat veel mensen dat zeggen omdat Thriller en Bad de bekendste albums zijn, waarschijnlijk hebben ze naar bijv. HIStory niet eens echt goed geluisterd.
HIStory bevat zeer, maar dan ook zeer goede nummers naar mijn mening.
Tekstueel erg goed ja, zoals je al zegt.

De meeste mensen die zeggen dat ze Thriller of Bad het beste album vinden, zijn waarschijnlijk niet 'echte' fans (kennen alleen deze albums, of zelfs, alleen deze nummers + meestal Billie Jean/Beat It).
Wat niet wegneemt dat ik Bad z'n beste album vind (en ik ken MJ's andere albums ook allemaal).
pi_78357448
Hm, misschien is Thriller wel echt zijn beste album. Ben er nog niet helemaal over uit Maar vind het jammer dat Dangerous en HIStory vaak worden vergeten terwijl daar zoveel goede nummers op staan.
pi_78359035
Muzikaal gezien zijn Off The Wall en Thriller z'n beste albums. De gemiddelde luisteraar zal altijd die albums kiezen omdat de nummers commercieel (maar ook zeker muzikaal) heel goed in elkaar zitten. Bad is het toppunt van commercie, maar het album is niet met dezelfde kwaliteit en souplesse gemaakt als OTW & Thriller. Daarna werd Michael gewoon een stuk agressiever en minder het paradepaardje van de media, hij ging min of meer z'n eigen weg. Quincy Jones zal daar ook een grote rol in hebben gespeeld omdat hij hem altijd op het rechte (muzikale) pad heeft weten te houden.

Don't get me wrong, Dangerous en HIStory zijn (voor mij als fan) topalbums, maar het is gewoon veel minder pakkend en veel moeilijker materiaal om te luisteren.
pi_78359157
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Rnnz het volgende:
Muzikaal gezien zijn Off The Wall en Thriller z'n beste albums. De gemiddelde luisteraar zal altijd die albums kiezen omdat de nummers commercieel (maar ook zeker muzikaal) heel goed in elkaar zitten. Bad is het toppunt van commercie, maar het album is niet met dezelfde kwaliteit en souplesse gemaakt als OTW & Thriller. Daarna werd Michael gewoon een stuk agressiever en minder het paradepaardje van de media, hij ging min of meer z'n eigen weg. Quincy Jones zal daar ook een grote rol in hebben gespeeld omdat hij hem altijd op het rechte (muzikale) pad heeft weten te houden.

Don't get me wrong, Dangerous en HIStory zijn (voor mij als fan) topalbums, maar het is gewoon veel minder pakkend en veel moeilijker materiaal om te luisteren.
Helemaal mee eens! Voor fans is een album als HIStory veel veelzeggender en gaat het ook veel dieper dan bijvoorbeeld een Thriller. Ik snap wel dat niet-fans er minder mee hebben.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:29:34 #109
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78359188
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:34 schreef gifkwal het volgende:
Ah, dit is het nadeel van een album als Thriller en Bad gemaakt te hebben. Dat is dan zo uitmuntend geweest, dat wat erna komt al snel gaat tegen vallen voor deze mensen. Als ze er idd. al goed naar geluisterd hebben.
Een groot artiest of band is immers iemand die op elk album goeie songs aflevert. Naar mijn mening heeft Michael dat gedaan, OOK op Dangerous, HIStory, Ghosts, en Invincible.
Leef en Laten Leven
pi_78359507
Vind je Ghosts echt een goed album?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:35:54 #111
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78359527
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef DrDentz het volgende:
Vind je Ghosts echt een goed album?
Jazeker! Jij niet dan?
Leef en Laten Leven
pi_78359576
Ben er niet zo kapot van.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:39:11 #113
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78359700
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Ben er niet zo kapot van.
Ahhh, vind het filmpje erbij ook heel goed, prima danswerk, en een goed acterende Michael
Ik luister vaak naar Ghosts

Het is toch ook vaak met artiesten dat ze niet constant zichzelf moeten herhalen. Zichzelf moeten vernieuwen.
Leef en Laten Leven
pi_78360122
Ik heb zo'n gevoel dat DrDentz doelde op het feit dat Ghosts geen album is, maar een nummer.

dinsdag 23 februari 2010 @ 20:52:09 #115
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78360416
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat DrDentz doelde op het feit dat Ghosts geen album is, maar een nummer.

Ik bedoel natuurlijk het album Blood on the Dancefloor.
Vergis me omdat ik altijd bij dat album denk aan het filmpje...........

Nah, Dentz vergeeft het me vast wel
Leef en Laten Leven
pi_78360711
Blood on the Dance Floor kan ik wel waarderen!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:58:31 #117
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78360806
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Blood on the Dance Floor kan ik wel waarderen!
Dacht ik al, vond het al raar
Leef en Laten Leven
pi_78362723
Hoe gaaf zijn Is It Scary, Morphine, de titeltrack en Ghosts? Superfly Sister vind ik wat minder, om het over die remixmeuk nog niet te hebben (hoewel die van History nog best te pruimen is).
Nee.
pi_78364115
Ik vind de eerste 5 nummers van dat album ook heel tof, Superfly Sister ook (best stoere tekst). Morphine is ergens heel creepy... Die remixen heb ik eigenlijk al sinds jaren niet meer geluisterd Misschien binnenkort maar weer eens doen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 02:54:50 #120
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_78380373
Is it scary.. vandaag nog een keer of 10 geluisterd in de trein, die instrumentals .. adembenemend
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 24 februari 2010 @ 06:41:28 #121
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_78380970
Juni, action figure nummer 3, Bad/Dirty Diana:

Haters everywhere but I don't really care.
pi_78382145
Tof met die kleding, al doet het gezicht me meer aan Prince denken Eyeball Rolling System, brrr haha. Ga je die kopen? Wat mag zoiets kosten?
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:59:34 #123
28167 matthijst
pi_78383123
Ga m zeker kopen!
24.000 Yen, das nu ongeveer 200 euro.
pi_78384159
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:59 schreef matthijst het volgende:
Ga m zeker kopen!
24.000 Yen, das nu ongeveer 200 euro.
Dikke tering! Ga je al die poppen uit die serie kopen? Vind het wel vet hoor als je ze allemaal hebt, maar wat een geld...
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:47:51 #125
28167 matthijst
pi_78384397
Ik heb idd Billie Jean en Thriller ook al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')