In dat artikel spreken ze ook over een rood sein trouwens. Hopelijk gaan die Belgen nu eindelijk eens serieus werk maken van die treinbeïnvloeding.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:47 schreef Jump het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)Halle-20-doden.dhtml
Andere luchtfoto
Zelfs al zouden we in Nederland geen IVW hebben, dan zouden er over dit soort dingen toch kamervragen gesteld worden met als gevolg het afdwingen van zo'n onderzoek.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet mooi hoe rap ze in dat ongeregelde kloteland weten uit te sluiten dat een technische oorzaak er iets mee te maken zou kunnen hebben
Lekker vingertje wijzen naar de machinist, zijn kop moet eraf, oh wacht, is er al af, prima, kop in het zand en voortblunderenLeve België!
Kamervragen zullen er wel gesteld worden hoor, maar van die rapporten zien we hier bijna nooit iets.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zelfs al zouden we in Nederland geen IVW hebben, dan zouden er over dit soort dingen toch kamervragen gesteld worden met als gevolg het afdwingen van zo'n onderzoek.
Dit kunnen ze in België toch niet zomaar langs laten gaan. Echt heel erg dit
Tweetaligheid is er zeker voor mensen die naar tweetalige gebieden rijden, dus eigenlijk zo goed als iedereen (wel de basis he...)quote:Op maandag 15 februari 2010 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat hebben ze nou per saldo opgestoken van Pécrot bijvoorbeeld? Is het inmiddels al zo dat spoorpersoneel tweetalig dient te zijn? Is het seinstelsel aangepast? Is de opleiding verbeterd? Of zijn die acht doden totaal voor niets geweest daar?
Hoe laat zou je weg? Neem anders Thalys 9499 van Paris Nord naar Luik via Charleroi en Namen. Ga je daarna via Maastricht verder. Deze trein, die één keer per dag rijdt, vertrekt om 19.43u uit Parijs. Succes.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik hoop dat ze er nog even een bezempje langshalen, moet er straks langs... :'')
Ik zou wel die route pakken, maar eerder weggaan. Of "1:08 x 5:30 Ehv" klinkt als pret?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe laat zou je weg? Neem anders Thalys 9499 van Paris Nord naar Luik via Charleroi en Namen. Ga je daarna via Maastricht verder. Deze trein, die één keer per dag rijdt, vertrekt om 19.43u uit Parijs. Succes.
Het Belgische nieuws liet Pécrot ook zien (link, vanaf 1:34), toen snapte ik je referentie ernaar pas, maar ook dat is wel erg slecht.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat hebben ze nou per saldo opgestoken van Pécrot bijvoorbeeld? Is het inmiddels al zo dat spoorpersoneel tweetalig dient te zijn? Is het seinstelsel aangepast? Is de opleiding verbeterd? Of zijn die acht doden totaal voor niets geweest daar?
Mja, met de TGV naar Lille en daar overstappen naar de Internationale naar Antwerpen kan ookquote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou wel die route pakken, maar eerder weggaan. Of "1:08 x 5:30 Ehv" klinkt als pret?Darkwing lijkt me nou niet direct een carnavalsbeest pur sang
Wat mij nou opviel was dat de premier van Vlaanderen zei dat het een zwarte dag was voor Vlaanderen. Zouden er geen Walen in die trein gezeten hebben, of ben ik gewoon een naieve Nederlander die die Belgen maar raar vindt met hun taalstrijd?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:11 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Tweetaligheid is er zeker voor mensen die naar tweetalige gebieden rijden, dus eigenlijk zo goed als iedereen (wel de basis he...)
En sindsdien heeft iedereen ook een dienstgsm, je bent als persoon gekoppeld aan een bepaald gsmnummer dus. En er is grond-treinverbinding, dus als men dan belt naar uw trein gaat uw telefoon af in de loc.
Al deze systemen zijn wel geen 100% waterdicht, maar wat is dat wel??
Inmiddels weer wel jaquote:Op maandag 15 februari 2010 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, met de TGV naar Lille en daar overstappen naar de Internationale naar Antwerpen kan ook
De premier van Vlaanderen vindt het zielig voor Vlaanderenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat mij nou opviel was dat de premier van Vlaanderen zei dat het een zwarte dag was voor Vlaanderen. Zouden er geen Walen in die trein gezeten hebben, of ben ik gewoon een naieve Nederlander die die Belgen maar raar vindt met hun taalstrijd?
Ik lachte hardquote:Op maandag 15 februari 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De premier van Vlaanderen vindt het zielig voor Vlaanderen
De premier van Wallonië vindt het zielig voor Wallonië
Leterme vindt het zielig voor heel België
De burgemeester van Brussel vindt het zielig voor BHV
Descheemaecker vindt het zielig want zijn treintjes zijn stuk
Infrabel vindt het zielig want hun spoortjes en waslijntjes zijn stuk
Nabestaanden vinden het zielig want hun dierbaren zijn stuk
Reizigers vinden het zielig want ze moeten vanavond vet omreizen
De bonden vinden het zielig want nou hoeven ze niet te staken om de boel plat te leggen
Fles vindt het zielig want er is een bordje geraakt
Enfin, iedereen vindt het op zijn eigen manier zieligDenk ik.
Boem. Lang geleden.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:20 schreef NordicBlue het volgende:
TVP, even volgen.
Wat was dat met die sprinter en de bonbonwinkel?
Oh als er bloed is dan kom je ook weer meedoen hequote:Op maandag 15 februari 2010 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Guppy vindt het ook zielig. Gewoon, omdat t kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh als er bloed is dan kom je ook weer meedoen heoooh! Ik wil heul geen bloed zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haii
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Die is wel in het crisiscentrum gesignaleerd heb ik van horen zeggen. Van Infra-tingeling geen spoor though.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:45 schreef James1988 het volgende:
De Belgische koning en de premier onderbreken hun reizen en vakanties om naar de ongevalsplek te komen. Waar is in vredesnaam NMBS-topman Descheemaecker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |