Maak van dat koelkastje dan gelijk een minibar. En oja, een PS3 i.p.v. die Xboxquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
Koelkastje vol met bier, flinke flatscreen, Xbox en een flinke stash wiet
Inclusief die chick uiteraardquote:
Tof, maar véél te druk imho. Zoiets is veel chiller met slechts 1 kleur lampjes die langzaam aan/uit gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:32 schreef YuckFou het volgende:
dit tegen je plafond:
meer weten? PM me!
Hey trouwens, wordt dit zo'n typisch mannenhok of moet het beetje stijlvol zijn?quote:
Laat die planten dan maar zittenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:40 schreef Leonidas82 het volgende:
Combinatie van beide als het kan!
Een mannenhok in stijl
Je kan met dat systeem alles...van 1 kleur (RGB, pick your choice) twinkeltjes over t hele plafond laten gaan met 30BPM tot complete teksten en video's eroverheenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:34 schreef Seven. het volgende:
Tof, maar véél te druk imho. Zoiets is veel chiller met slechts 1 kleur lampjes die langzaam aan/uit gaan.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:32 schreef YuckFou het volgende:
dit tegen je plafond:
meer weten? PM me!
Laat die vieze drugs maar achterwege, geen meerwaarde. Verder zou ik inderdaad voor zo'n grote bank gaan en een groot plasma scherm.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
Koelkastje vol met bier, flinke flatscreen, Xbox en een flinke stash wiet
wietplantjes? ideaal voor een ''chill''roomquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Laat die planten dan maar zitten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Laat die vieze drugs maar achterwege, geen meerwaarde. Verder zou ik inderdaad voor zo'n grote bank gaan en een groot plasma scherm.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Laat die vieze drugs maar achterwege, geen meerwaarde. Verder zou ik inderdaad voor zo'n grote bank gaan en een groot plasma scherm.
Véél te druk, die stoelen zitten wel lekker trouwens. Maar er relaxt in liggen ronken, nope.quote:
Een studeerkamer is nou niet echt een chillroom he?quote:
Ja, want als er een boekenkast in een kamer staat is het natuurlijk gelijk een studeerkamer...quote:Op zondag 14 februari 2010 09:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een studeerkamer is nou niet echt een chillroom he?
Een stoel met boeken binnen handbereik vanuit een luie stoel, een leeslamp, leesbril een pen en notitieblok en een marker onder handbereik verbind ik inderdaad meer met een studeerkamer dan een chillroom.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:03 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ja, want als er een boekenkast in een kamer staat is het natuurlijk gelijk een studeerkamer...
Die stoel is al bezet.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Bob-B het volgende:
Jezus, welke homo zei er "boeken binnen handbereik"?
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een stoel met boeken binnen handbereik
Ga terug naar DEF, mafkees.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Bob-B het volgende:
Das niet chillen, das hard feesten.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:18 schreef Bob-B het volgende:
Dit topic zit vol met verwijfde, pluizige, donzige, zachte ideeën
Ok, je bent een man, en je wilt een chillroom.
Begin met mannelijk behang, hout ofzo, planken vloer, je wilt geen 3 meter hoogpolig tapijt als je manvrienden komen en ze gaan bier drinken. Daarnaast, neem een jukebox, dartbord, pool tafel. Bar met barkrukken en een tap, met bier. Verban alles met een blij kleurtje. Hang wat opgezette hertenkoppen met gewei aan de muur. Tyf een berenvel in de hoek en regel een open haard. Want vuur is mannelijk.
Daarnaast nog ergens in de hoek een podium, met stripperpaal, want al je vrienden willen hun vrijgezellenfeest bij jou vieren. Regel bierpullen met stalen deksel. Als meubilair natuurlijk van die treinzitjes waar je tegenoverelkaar kan zitten. Vergeet niet ergens een professionele frituur eenheid weg te zetten.
chillen kan als je dood bentquote:Op zondag 14 februari 2010 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das niet chillen, das hard feesten.
quote:
Waar is de tap?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, en nou verder stil zijn.
Lezen is chill, je zou het eens moeten proberen.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Bob-B het volgende:
nu ben ik toevallig interieuradviseur in opleidingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Leonidas82 het volgende:
Hallo allemaal,
Vanaf 1 maart ben ik de trotse huurder van een historisch pand met 6 kamers. Om ze allemaal te vullen zit ik te denken om, naast de slaapkamer, ook een studeerkamer, logeerkamer, rommelkamer en chillroom in te richten. Vooral het laatste vraagt enig aandacht![]()
Hoe creëer ik de perfecte en ultieme 'Chillroom' ??? Graag jullie ideeën hierover, bijvoorbeeld welke spullen aan te schaffen, welke kleuren, welke hang of doorzakbank (of iets anders). Ben benieuwd naar jullie creatieve ideeen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |