Kon hem niet zo snel vinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef Adelante het volgende:
Er was nog een deel I van vorige week toch???
Zoekfunctie??quote:
[SBS6] De nieuwe Uri Geller - 5 februari - #1 Hij was vol.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef Zeroku het volgende:
Oeh, twee dametjes van 15.
quote:
Het podium is van jou?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
Die kut Patty die dat zinnetje van Uri jat.
patty jat alles.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
Die kut Patty die dat zinnetje van Uri jat.
Dat jaquote:
En ze 'toevallig' dezelfde truc doen als de Mask vorig seizoen? Neuquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef henrydg het volgende:
Kan het zijn dat die Marieke en Lizzy niet fake zijn ?
geen dubbel D?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die kut Gooise R verpest het alleen
Ah joh ze zien er verder best appetijtelijk uit, maar ik kan gewoon echt niet tegen die bekakte Rquote:
Hij is tog een mentalistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef KingChronic het volgende:
hoe kan hij deze doen?dat kan niet auwe
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
En hoe wist hij dan wat ze 'studeerde'? Hč, zie je wel. Dat kan je niet verklaren
jongu hij had die tanga gwn geprobeert te fixen ergens buiten ofso en ging haar toen gwn stalken met die vragenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
En hoe wist hij dan wat ze 'studeerde'? Hč, zie je wel. Dat kan je niet verklaren
Ze hadden elkaar nog nooit ontmoet! Of durf je te beweren dat al die mentalisten oplichters zijn?quote:
komt zo als laatste.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:41 schreef 16meter het volgende:
wanneer komt the mask hij is kk hard
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:53 schreef Nikmans het volgende:
Heeft iemand inmiddels het nummer van Marjolein al?
Dacht ik ook al inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:27 schreef KingChronic het volgende:
wtf meng, gaat ie nog iets doen of blijft hij al1 maar praten
ze doen allemaal niets. Alleen valt het bij de één wel op en bij de ander nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:27 schreef KingChronic het volgende:
wtf meng, gaat ie nog iets doen of blijft hij al1 maar praten
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ze maken al vanaf het begin van de aflevering over het 'interview' met de Joker, en dat was het?
De dozen waren van karton.. Je loopt langs de dozen. Die wat er binnenin zit hoeft maar te ademen of te krabben tegen de doos van binnenuit en je weet al waar ze zitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef saelath het volgende:
Marieke en Lizzy....nee daar heb je wat....
Behalve dat ze op leeftijd, "snoezigheid" en geslacht doorgaan om het programma te vullen en varieren is het niet veel.
De truc met de kaarten? Dat is je reinste goochelarij en nog slecht ook. Op normale snelheid zag ik al de onderste kaart van de stapel komen, laat staan toen ik in slowmo terug keek.
Hahaha! 1x knipperen en je mist het? Nu was het een tukkie van 4 uur en je ziet het nog gebeuren.
En dan de dozen met hun dozen in de dozen......"Hey! ik weet iets....als jij nou in de 3e doos gaat zitten dan laat ik iemand een kleurtje erop spuiten en doen we net of we paranorspychisch begaafd zijn".
"Ja, maar wel tot 3 tellen he!"
![]()
Gelukkig waren er ook nog wat acts die het wel waard zijn om in de live show te staan.
lolol waarvoor staat 16meter??? BEN JE ZO LANG??? HAHAHAHAquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:29 schreef 16meter het volgende:
echt goeie programa
ekte mentalisten!11
Het zijn ook echte mentalisten in de betekenis van het woord.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:29 schreef 16meter het volgende:
echt goeie programa
ekte mentalisten!11
Die ene met die growte hamur had ik een x gebald toen we met scoro naar zon ijland gingenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef saelath het volgende:
Marieke en Lizzy....nee daar heb je wat....
Behalve dat ze op leeftijd, "snoezigheid" en geslacht doorgaan om het programma te vullen en varieren is het niet veel.
De truc met de kaarten? Dat is je reinste goochelarij en nog slecht ook. Op normale snelheid zag ik al de onderste kaart van de stapel komen, laat staan toen ik in slowmo terug keek.
Hahaha! 1x knipperen en je mist het? Nu was het een tukkie van 4 uur en je ziet het nog gebeuren.
En dan de dozen met hun dozen in de dozen......"Hey! ik weet iets....als jij nou in de 3e doos gaat zitten dan laat ik iemand een kleurtje erop spuiten en doen we net of we paranorspychisch begaafd zijn".
"Ja, maar wel tot 3 tellen he!"
![]()
Gelukkig waren er ook nog wat acts die het wel waard zijn om in de live show te staan.
ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Die ene met die growte hamur had ik een x gebald toen we met scoro naar zon ijland gingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |