Daar hoor ik gelukkig niet bijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik onthou overigens iedereen die in dat topic stond. Be afraid, be very afraid voor diegenen.
boetseer een standbeeld voor hemquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
Ik vind nog steeds Lamon de enige winnaar hier
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als die er echt geweest is
geef Lamon een tagje dan![]()
Of maak hem mod van KLB, benieuwd hoe hij zich dan ontpopt.quote:
ik boesteer er ff een , ik moet toch naar het toiletquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik boesteer er ff een , ik moet toch naar het toilet
lamon wint graag op het internetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:38 schreef L.no het volgende:
Was het uberhaupt een kwestie van winnen en verliezen eigenlijk?
geen ideequote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:38 schreef L.no het volgende:
't Is allemaal een kwesite van perceptie en associatie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:38 schreef L.no het volgende:
dat geloof ik ook. hij draait alleen een beetje door af en toe. hij neemt alles serieus wat hier geschreven wordtquote:
Makes sense denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is allemaal een kwesite van perceptie en associatie.
mja hij won dan wel, maar hij stond er toch echt alleen dus niet met vrienden zoals dat liedje beweertquote:
Ja maar jij bent altijd afweazig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:55 schreef Afwazig het volgende:
Typisch KLB heh, grote bek achter je PC, en dan in een vlaag van verstandsverbijstering een keer hebben gezegd dat je gaat meeten. Maar als het moment dichterbij komt dan breekt het angstzweet uit en zegt iedereen af
Je bent veel te laat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Wanneer is of was deze meeting ook al weer?
Bijna iedereen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:55 schreef Afwazig het volgende:
Typisch KLB heh, grote bek achter je PC, en dan in een vlaag van verstandsverbijstering een keer hebben gezegd dat je gaat meeten. Maar als het moment dichterbij komt dan breekt het angstzweet uit en zegt iedereen af
Ik vind het wel getuigen van kankersadness dat die gasten dan niet op komen dagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat gewoon bullshit was. Volgens mij ging het helemaal niet door, door heel het topic heen zeiden er al mensen af.
Moet je toch wel gewend zijn onderhand in KLB.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind het wel getuigen van kankersadness dat die gasten dan niet op komen dagen.
Zeg dan gewoon helemaal niks, aandachtstrekkers.
aah hier is ie al:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:40 schreef RickoKun het volgende:
wacht: ik zoek even het lijstje van komers op!
ja want dat zeg ik ookquote:
nee idd dat maakt jou niet triest neequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, dan zijn we het daar over eens.
je vergeet _ jongehquote:
Ik lijk op Scooter zegtiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vergeet _ jongeh_!
ps je lijkt op scooter_!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:01 schreef Lamon. het volgende:
Mensen die zeker komen:
-Hetiszover
-Trannellius
-Choad
-Lamon.
-Chuck_norris
-stevenmac26
-HSG-Bomber
-cherrycoke
-Catch_me
-o.us
Misschiennerds:
-Paul
-Genius-F (alleen als skippy22 komt)
-Saaaab
-stevenmac26
-Biels
-afcajos
-gebrokenglas
- swarmahoer
- Biogarde
-DjinN
ja daar kan ik toch niks aan doenquote:
Jonge heus wel, ik lijk toch niet op Scooter jonge.quote:
how much is the fish?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jonge heus wel, ik lijk toch niet op Scooter jonge.
Faalhazen United.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:01 schreef Lamon. het volgende:
Mensen die zeker komen:
-Hetiszover
-Trannellius
-Choad
-Chuck_norris
-HSG-Bomber
-cherrycoke
-Catch_me
-o.us
Als je mij op scooter vindt lijken heb je misschien wel een chronisch geval van oogkankerquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als je mij op scooter vindt lijken heb je misschien wel een chronisch geval van oogkanker

Ik denk het welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry maar ik kan er niks aan doen![]()
moet ik nu naar de kankerdokter
alweer terminaal, dat overleef ik toch nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Ik denk alleen dat het terminaal is
Sprekendquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe eens normaal, dit zijn geen grapjes voor te lachen. Als Admin moet je niet trollen,quote:
Scooter (BACK TO THE UKquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Doe eens normaal, dit zijn geen grapjes voor te lachen. Als Admin moet je niet trollen,
HEEEHEEEHAAAAAAA! HEEEEEEEE ALWAYS HARDCOREEEEE!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |