Tot zoooo!quote:
Die moet ook in ons lijstje veelgebruikte smileys.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
sorrie ik had wat vinkjes verkeerd staan in het programma
[ afbeelding ]
Senk joe!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Have fun, mensen die leuke dingen gaan doen!![]()
Gaat er nog iemand Uri Geller kijken? Misschien dat mijn kennis vanavond in het programma komt. Goddank ben ik niet thuis, ik neem het op en kan lekker alle hysterisch oninteressante stukken doorspoelen. Ben ik in een mineut of 10 wel door de opname heen, schat ik.
Ja, maar is het dan erger?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Meisje van 8 vermoord door haar vader. Ik ken dat dorp! En de straat waar ze woonden!![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Meisje van 8 vermoord door haar vader. Ik ken dat dorp! En de straat waar ze woonden!![]()
Heb ik een vergelijking gemaakt met een andere situatie dan?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, zo'n kennis van het stratenplan van een limburgs dorp is toch van de gekken
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, zo'n kennis van het stratenplan van een limburgs dorp is toch van de gekken
Het valt me op dat er vaak wordt gereageerd op dit soort berichten met: "Daar was ik vorig jaar nog op vakantie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik een vergelijking gemaakt met een andere situatie dan?![]()
Het komt (letterlijk) dichterbij voor me, daarom zette ik het neer.
De stafford van m'n broer heet ook Luna.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Weekend![]()
Ik ga toch ff lekker liggen geleuf ik; op de bank onder m'n kleedje met Luna
Wanneer is die uitslag bekend?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n ouders zijn nu naar de opbaring/soort van dienst van m'n tante.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de scan.
Daar was al een topic over in DIG en ja het is nieuw en niet eng en niet moeilijkquote:
Hoe laat komt dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Nonneke het volgende:
Uri Geller![]()
Zijn er nog mensen die vannacht naar de opening van de winter spelen gaan kijken ?![]()
Zo sneu voor die lui daar, overal op de wereld bakken sneeuw behalve daar
Alleen voor broers/zussen+aanhang van mijn oom. Anders zou het te druk worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je zelf niet heen DM?
Oké, maar het kwam op mij wat onaardig over.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het valt me op dat er vaak wordt gereageerd op dit soort berichten met: "Daar was ik vorig jaar nog op vakantie!" Of: "OMG, daar liep ik vorige week nog langs!
" en dan vraag ik me wel eens de toegevoegde waarde af van dat soort reacties
Maar het was niet gemeen bedoeld ofzo hoor, ik moest er gewoon aan denken.
Echt een klote-situatie iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alleen voor broers/zussen+aanhang van mijn oom. Anders zou het te druk worden.
M'n oom zit dus nu echt met heel veel vragen, waar is het geld heen, waarom zijn de verzekeringen opgezegd?
Hij vindt het vooral erg dat hij haar geen afscheid kan geven.
Ze weten nu wel waar ze aan is overleden, er zijn heel veel medicijndoosjes gevonden.. Morfine, diverse antidepressiva en weet ik het wat nog meer.. De lever kon dat niet meer aan.
Wist hij ook niet dat ze dat allemaal slikte? Wat een vaag en tragisch verhaal zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alleen voor broers/zussen+aanhang van mijn oom. Anders zou het te druk worden.
M'n oom zit dus nu echt met heel veel vragen, waar is het geld heen, waarom zijn de verzekeringen opgezegd?
Hij vindt het vooral erg dat hij haar geen afscheid kan geven.
Ze weten nu wel waar ze aan is overleden, er zijn heel veel medicijndoosjes gevonden.. Morfine, diverse antidepressiva en weet ik het wat nog meer.. De lever kon dat niet meer aan.
Wat zal jouw familie (en vooral je oom en zijn zoon) dor een hel gaan nu.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n ouders zijn nu naar de opbaring/soort van dienst van m'n tante.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de scan.
Ja, ik schreef het een beetje onaardig, sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, maar het kwam op mij wat onaardig over.
Maar wellicht had ik het wat meer moeten toelichten. Ik woon niet in zo'n grote stad waar misdaad veel vaker voorkomt. En dan kindermoord en zeker in een klein dorp, dat vind ik nogal wat. Daarbij kwam het voor mij dus letterlijk dichtbij. Ik schrok er effe van. Vandaar dat ik het plaatste.
Dat gaan ze nu dus ook uitzoeken, ik ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt een klote-situatie idd![]()
Bij de bank kan toch zo worden nagegaan waar het geld de afgelopen jaren is heen gestort?
Is al goed hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik schreef het een beetje onaardig, sorry
Kusjekroel![]()
Het is idd schokkend nieuws.
Er komt geen uitvaart, op dit moment is de opbaring en zullen er wat woorden gesproken worden, dit alleen kost al 2500 euro.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zal jouw familie (en vooral je oom en zijn zoon) dor een hel gaan nu.![]()
Wanneer is de uitvaart? Of is er nu gewoon niks meer mogelijk?![]()
Oh, nou die bloemstukken zijn dúúr!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu dus ook uitzoeken, ik ben heel benieuwd.
Ik heb gehoord van m'n moeder dat de familie de bloemstukken en de opbaring zou betalen.
Neef die bloemist is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou die bloemstukken zijn dúúr!
Ik zou dan voor 1 of hoogstens 2 bloemstukken kiezen en de rest van het geld voor de uitvaart gebruiken hoor. Het is echt afzetterij hoeveel ze vragen voor een bloemstuk.
Ah, dat scheeltquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Neef die bloemist is.![]()
Mja, alleen vanavond en de crematie alleen is al 2500 euro.
En er kwamen sowieso al niet zo veel bloemstukken dacht ik.
Oh dat is fijn, dat scheelt toch weer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Da's alweer een hele opluchting voor je nichtje, dat ze die keizersnee mag als ze wil.
Bloemstukken gingen niet zoveel kosten want een neef is bloemist en die doet dat altijd voor weinig geld als er een sterfgeval in de familie is.
quote:
Alles komt voor hun nu heel fijn uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat je nichtje een goede echo had oh-oh!En een arts die met je meedenkt is goud waard.
![]()
Sterkte DM.![]()
Ik ben offski, tot latersss!
Dat is echt fijn, als iemand dat doet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Wat een opluchting voor je nichtje oh oh![]()
Die bloemstukken zijn idd erg duur, al zit er hier in het durp een vrouw die puur uit hobby een bloemen/interieurwinkeltje is begonnen.
Zij heeft mijn trouwboeket gemaakt, het boeket voor op de auto en de corsages voor de naaste familie; tesamen nog geen 100 euro![]()
En ze kwam direct met een nieuwe bloem toen opa in de zenuwen z'n corsage kapot kneep
ja ernstig hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, jij hebt echt veel te veel vrije tijd trouwens![]()
![]()
( maar ze zijn wel gaaf!)
Ja echt heel ernstigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ernstig he
Alhoewel ik misschien 20 minuten per smiley aan het tekenen ben geweest, dus het valt nog mee![]()
Waar net de tijd in ging zitten, was ruzie met het programma kwa instellingen, en een accu de faalde
Fijn, ben je nu bij je ouders bij het UWV geweest dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Ynske het volgende:
goed gesprek gehad vandaag bij t UWV
krijg eindelijk goede begeleiding om weer richting wat werk te gaan
nee paps is vanmorgen met mam en mij naar Utrecht gereden, de schatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fijn, ben je nu bij je ouders bij het UWV geweest dan?
En ben je je pa nog gaan halen in die sneeuw?
Ah, en nu ben je weer hier?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee paps is vanmorgen met mam en mij naar Utrecht gereden, de schat
hij is nog aan t feesten
yepz, zijn vanmiddag terug gekomen. Ga morgen bij de Ruyters Eagles een wedstrijd fotograferen voor fok in Geleenquote:
FF heen en weer gereden voor dat gesprekje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz, zijn vanmiddag terug gekomen. Ga morgen bij de Ruyters Eagles een wedstrijd fotograferen voor fok in Geleen
dat moest wel. die doen zo moeilijk voor t verzetten van een afspraakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
FF heen en weer gereden voor dat gesprekje?
ja lief hequote:Wow.
yepzquote:Is dat Ijshockey?
mooi was dat hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
OMG dat Halo meisje bij X-Factor, ik kreeg kippenvel, zo goed was ze
mwah..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
OMG dat Halo meisje bij X-Factor, ik kreeg kippenvel, zo goed was ze
Nee, en ik vind Dewi ook echt goed hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mwah..
de versie van dewi is beter
Heb je het alweer mis!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, en ik vind Dewi ook echt goed hoor.
Ik vond dit meisje beter.
Ze is ook mooier dan Dewi
Yo Bamba!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
mooi was dat hè?
Hallo trouwens iedereen
oh shitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Pagan het volgende:
Zwabber, spel illuminati achterstevoren in je adresbalk, voeg er .com aan toe en verbaas je over de plek waar je uitkomt op het wereldwijdeweb.
Hebben jullie dat niet gemeld aan de bloemist?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef MissBliss het volgende:
Eerst het Journaal, daarna X-Factor, dan een korte pauze en dan Lost
[..]
Dat is echt fijn, als iemand dat doet!
Bij ons werden er veel bloemstukken bezorgd en we konden wel een beetje inschatten hoe duur ze dan waren (omdat we wisten hoe duur die van ons waren), maar sommige waren nog eens zo slecht in elkaar gezet dat ze na een dag al inzaktenHeeft mn moeder allemaal kunstgrepen moeten uithalen om ze de dag van de uitvaart te laten halen
Daar betaal je dan 100+ euro voor
Het betalen van de uitvaart wordt dan aan de erfgenamen toegewezen heb ik mij onlangs laten vertellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Er komt geen uitvaart, op dit moment is de opbaring en zullen er wat woorden gesproken worden, dit alleen kost al 2500 euro.
Morgen is de crematie en daar is verder niks meer bij.
De zoon is blijkbaar zo door het lint gegaan dat ze 'm plat hebben moeten spuiten.
@oh-oh, wat fijn dat ze een goede echo heeft gehad! Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat!
Vindt ze die keizersnee dan niet eng?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou zelf een bloemetje meenemen, want die bloemstukken, dat is echt afzetterij idd![]()
En dank je DM, ik ben echt blij dat de echo goed was.
Ze gaat morgenochtend op vakantie, was al maanden zo geboekt, dus nu kunnen ze toch proberen te genieten. Zeker ook omdat de gyn nu al belooft heeft dat ze een geplande keizersnee mag hebben als ze die wil strakjes , want de zwangerschap, daar ziet ze niet zo tegen op, maar tegen de bevalling des te meer ...
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vindt ze die keizersnee dan niet eng?
Jaaaaaaaa ik moest hardop lachen, hoe groot denk je te worden dan???quote:
Och jemig zeg, dat kan ik me dan heel goed voorstellen, dat had ik even niet meegekregen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Ze is in augustus bevallen van een dochter, die tijdens het laatste stukje voor het persen overleden is, doordat de navelstreng om haar hals zat.
Ze was thuis aan het bevallen, en toen moesten ze nog hals over kop naar het ziekenhuis, terwijl het kindje al dood was en nog geboren moest worden. Ik kan me indenken dat ze die bevalling dood eng vindt nu
Dat is juist de hele cluequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och jemig zeg, dat kan ik me dan heel goed voorstellen, dat had ik even niet meegekregen.
Klopt, maar de familie gaat dus meebetalen omdat mijn tante zoveel schulden had gemaakt dat mijn oom het niet kan betalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het betalen van de uitvaart wordt dan aan de erfgenamen toegewezen heb ik mij onlangs laten vertellen.
Overigens gecondoleerd nog.
Woont ze in nl of be?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is juist de hele clue![]()
Ik vind het ook echt fijn, dat er meteen gezegd wordt dat het mag als ze het wil.
Vaak wordt er best moeilijk over gedaan.
Oh hopen dat het verder voor hem meer voorspoed wordt!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Klopt, maar de familie gaat dus meebetalen omdat mijn tante zoveel schulden had gemaakt dat mijn oom het niet kan betalen.
Het afscheid was wel mooi hoorde ik net.
Uitslag van de longscan: er was een heeeel klein vlekje te zien, waarschijnlijk is het niets.. Volgende week komen er meer onderzoeken.
quote:
quote:
Alles goed hier?quote:
Ja zeg dat wel ja als ik dan hoor wat mijn be vriendin allemaal kreeg/mocht enz.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
NL is qua bevallen nog echt middeleeuws
quote:
Nou inderdaad, superfijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
In Nederland woont ze.
Dus ze heeft echt mazzel
ik ben vrij tot en met zondag...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jahoor blij dak thuis ben en vrij met t/m woensdag.Met jou?
Heb je een druk weekend voor de boeg?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben vrij tot en met zondag...
En ik ben nu heeeeeeeeel hard mn huishouden aan het doen
schuif dat maar het gesticht inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Die Suzanne is zo leip als maar kan geloof ik![]()
"Waarom doe je mee?"
"Omdat ik gestopt ben met roken en drinken en ik gewoon de beste wil zijn"
"Toen ik klein was ging ik allemaal talen leren die niet bestonden"
WTF???
Ja...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je een druk weekend voor de boeg?
Ik ga dit weekend HELEMAAL niks doen, op mn huishouden na.
Lekker cocoonen, zo weinig carnaval ervaren als kan hier
HHBquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...
morgen 2 verjaardagen, zondag HHB (kon geen andere dag)
Als ik er al aan denk word ik moe...
Da was heul geen fake homo, da was een fake heteroquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef Bamba het volgende:
Whoeeee die fake homo! Ik pieste bijna in m'n broek
Seriously, ik ben benieuwd naar die auditiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schuif dat maar het gesticht in
Op zondagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...
morgen 2 verjaardagen, zondag HHB (kon geen andere dag)
Als ik er al aan denk word ik moe...
ik wist ook niet goed hoe ik hem hier moest omschrijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Da was heul geen fake homo, da was een fake hetero![]()
![]()
Vriendje? Hihi ik kan er 3 kanten mee opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Die Bridge over troubled water was mooi![]()
Ik ben aan de administraaasie hier, moet zo af en toe ook es![]()
Verder weinig plannen dit weekend...ja, vriendje zal morgenavond wel weer komen, maar die kan ik gewoon in trainingsbroek en op de klompenpantoffels ontvangen![]()
Morgen ff snel de boodschappies en de stofzuigert door het huis en dan rieleeeeks
Een kameraad van ons komt wrs. langs om een biertje te drinken en filmpje te kijken...zo goed?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vriendje? Hihi ik kan er 3 kanten mee op
Goed joh nu de admin doen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een kameraad van ons komt wrs. langs om een biertje te drinken en filmpje te kijken...zo goed?
Verkoudenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Ach en daar komen de kutsmoesjes, ineens was ze zooooohooooo moehoee![]()
![]()
JANKZAK
Huishoudbeurs is op zich leuk hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HHB
OOOOH wacht.
Ik weet t al![]()
Jij liever dan ik!
Wat een leuke zusjes bij X-Factor he
Vorig jaar waren we op de eerste zaterdag...quote:
Oooooh, de HHBquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Huishoudbeurs is op zich leuk hoor
Ga met mn stiefzusje, die kon geen vrij nemen door de week
[..]
Vorig jaar waren we op de eerste zaterdag...
Nou kan ermee door...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een kameraad van ons komt wrs. langs om een biertje te drinken en filmpje te kijken...zo goed?
Grappig en een tikkie annoying soms maar dat ligt aan mijquote:
Stacey - glij van de stoel bedoel je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
Och die man
Ik vind het blonde dametje er niet leuker op geworden trouwens.
Succesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor!
Ga mezelf even aan het werk schoppen
Tot morgen!
Jep, ze was zo leuk verlegen en echt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stacey - glij van de stoel bedoel je?
Nee, het was het bloemstuk van de beste vriend van mijn vader, dus we wisten niet van welke bloemist het kwam. En we vonden het ook zo sneu om te bellen van: "Ja, je bloemen storten in."quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet gemeld aan de bloemist?
Diezelfde vrouw heeft toen m'n oma laatst overleed bijna iedere dag de bloemstukken gechecked en de dag van de begrafenis sommige bloemen nog vervangen.
Maar het was toen ook 30 graden in dat kleine houten kerkje zonder airco
Me too, had ik eindelijk een normale werkplek geregeld mailde diegene die op die kamer zit dat dat toch niet konquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben gewoon moe![]()
De laatste weken allemaal van die verplichte weekendjes en 's avonds vergaderingen.
Ik hou der nie van
Ik had allemaal leuke drukke weekenden ook de laatste tijd, en dit weekend gewoon niks, niet eens naar mn beste vrienden, gewoon NIKSquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben gewoon moe![]()
De laatste weken allemaal van die verplichte weekendjes en 's avonds vergaderingen.
Ik hou der nie van
Tot nu toe welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me too, had ik eindelijk een normale werkplek geregeld mailde diegene die op die kamer zit dat dat toch niet konik ben er klaar mee.
Heb je nu wel n rustig weekend?
Jij hebt een heel gaaf boek om te lezenquote:
ja ik heb em hier liggen, ik neem hem straks mee m'n bed inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt een heel gaaf boek om te lezen
jep, ze vond em prachtigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwabber Cocoboy, had je de kaart ook aan je mams laten zien?
welke 100.000quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tellen jullie mee af? naar de 100.000?
Het 1e, de spullen die ik gebruik staan op die kamer en ik heb nog steeds last van mijn schouder dus daar zitten scheelt me veel lopen en 2 huge zware deuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tot nu toe wel![]()
Bedoel je een andere kamer/bureau of werkgevert?
Zonder ijzerdraadje storten ze dus inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's idd een beetje lullig ja![]()
Maar gerberdingesen zijn over het algemeen sterke bloemen mits ijzerdraadje.
Tenminste, dat zijn bij mij altijd de laatsten die nog leven in een bossie bloempies
Wat super voor je paps!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:20 schreef nokwanda het volgende:
Zo, wat een dag. Extra Feliway stekker gekocht. Bed maar weer verschoond. Boel gepoetst met Biotex en nu ook met een spuitding van de dierenwinkel tegen dierenpisluchtjes. Bij schoonmoeder langs die opeens niks,maar dan ook niks meer hoorde nadat ze haar oren uit had laten spuiten. Het was vandaag alietsje beter, maar dat was erg vermoeiend. Belt mijn pa... hij gaat weer studeren![]()
![]()
Kunstacademie, tekenen. Is ie 65, gaat ie eindelijk doen waar hij goed in is
Zoooo tof
Ik haaaaaat bloemen, vooral bossies, en inmiddels weten de familie/vrienden dat wel gelukkig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zonder ijzerdraadje storten ze dus in
Laat me raden....wijven zeker?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het 1e, de spullen die ik gebruik staan op die kamer en ik heb nog steeds last van mijn schouder dus daar zitten scheelt me veel lopen en 2 huge zware deuren.
Gister netjes overlegd met1 vd 2 die daar zit en die vond het prima (met zuur gezichtd at wel).
De ander niet gesproken maar wel vanmorgen een mail dat "ze het toch niet handig vonden".
Had alles al verkast en ben blijven zitten tis toch nationale part time dag die vrijdag
Oh, ik heb echt al van veel mensen gehoord, dat die lege plek zo mooi was, en zo Frits.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb em hier liggen, ik neem hem straks mee m'n bed in
[..]
jep, ze vond em prachtigen ze zei nog iets over een lege plek tussen de honden, en dat je nu sjonnie hebt
Ik vind bloemen op zich wel leuk, maar ik krijg ze nooitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik haaaaaat bloemen, vooral bossies, en inmiddels weten de familie/vrienden dat wel gelukkig.
Doe mij liever een DA-bon ofzo
Die komt uit Sittard, heeft op dezelfde school gezeten als ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:28 schreef Bamba het volgende:
Morgen komt René Schuurmans bij ons in het dorp. Wordt ik net gevraagd om daar foto's van te maken
Als je komt shooten krijg je van mij een bossie bloemenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind bloemen op zich wel leuk, maar ik krijg ze nooitHoewel een DA-bon ook wel leuker is ja
Maar toen met mn vader vond ik dat zoooo mooi, we hadden op 5 bloemstukken ofzo gerekend en het hele huis stond vol ermee!Er bleven maar bloemen komen
quote:
Dan kunnen ze niet meer zo makkelijk roddelen, maar of ze dat toegevenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
yes.
Echt ze mogen me mondeling uitleggen wat er niet handig aan is.
Een leeg bureau is een leeg bureau.
jazeker en stiekem kan hij nog best goed zingen ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die komt uit Sittard, heeft op dezelfde school gezeten als ik![]()
Treedt die nog steeds op![]()
?????
Yayquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je komt shooten krijg je van mij een bossie bloemen![]()
Waar hou je van?
Re!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yay![]()
Uhm, aangezien ik nooit bloemen krijg, weet ik niet echt waar ik van houGewoon iets leuks en kleurrijks
Vast niet maar dan moeten ze maar een andere aannemelijke smoes verzinnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet meer zo makkelijk roddelen, maar of ze dat toegeven
Ik vond t altijd maar een trieste blaaskaakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
jazeker en stiekem kan hij nog best goed zingen ook.
Hij is alleen wel ongelofelijk ijdel
Re houdt ook niet van bloemenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Re!![]()
![]()
![]()
Maar kleurtjes kan ik wel
Re kan hier nog wat lerenquote:
Lekker welkom en collegiaal ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vast niet maar dan moeten ze maar een andere aannemelijke smoes verzinnen.
Maarja ik vond het gewoon erg jammer dat dat dan zo moet.
Dan doe ik een extra groooooote bosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re houdt ook niet van bloemenVandaar
zal hij ongetwijfeld wel zijn ook idd! Heb jij enig idee hoe oud hij is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond t altijd maar een trieste blaaskaak
Stuk ouder dan ik nog ieg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
zal hij ongetwijfeld wel zijn ook idd! Heb jij enig idee hoe oud hij is?
In his face!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan doe ik een extra groooooote bos
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan doe ik een extra groooooote bos
Fietsquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker welkom en collegiaal ook![]()
Ze heeft dit hoorapparaat nu 5 jaar. Omdat ze nu al 90 is en de laatste jaren fiks gekrompen, is haar botstructuur ook veranderd. Ze moet dus een nieuw apparaat. Daarvoor moesten eerst haar oren uitgespoten worden, zodat een nieuw model goed getest kan worden. Ze moest een paar dagen druppelen met olie voor het uitspuiten, maar nadat de dokter thuis is gekomen om uit te spuiten, hoorde ze niets meer. Het oor is geiriteerd en dat moet eerst helen. Ze had ook echt een paar dagen oorpijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat super voor je paps!
Maar wat is dat dan bij je schoonmoeder?
Zijn vrouw (een stuk jonger) doet het ook en hij is daar vaak om te poseren voor teken en beeldhouwklassen. Dus nu heeft ie eindelijk de knoop doorgehakt. Toen ik klein was maakte hij soms pentekeningen. Hij was echt heel erg goed en sliep dan nachten niet omdat zijn tekening af moest. Dat heeft mij vroeger wel geinspireerd om dat ook te willen kunnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok, wat super van je vader!![]()
De vrouw van mijn baas heeft na haar 50e precies hetzelfde gedaan en die vond het geweldig
Ufkeursquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
Elies, heb je m'n draaiorgels al gezien?
Nu heb ik een dodenmars in mijn hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:57 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling voor wie het boeiend vindt: onze mail is dood
Is morgen vast wel weer opgelost
Nok: wat geweldig van je vader
Snifquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef nokwanda het volgende:
Nu heb ik een dodenmars in mijn hoofd
Requiem voor je dode meeldoos
wat ben jij nou aan het rondfietsen man, je laat overal linkjes achter naar andere topicsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vriend van me beledigd me, Maar kan contact niet verbreken..
zo ben ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat ben jij nou aan het rondfietsen man, je laat overal linkjes achter naar andere topics
Nee man. We hebben een leuke avond (hoewel niet perse hier in dit topicquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo ben ik![]()
maak er een puzzeltoch van![]()
dit topic moeten ze hier gewoon lezen.
Mijn ultieme Requiem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu heb ik een dodenmars in mijn hoofd
Requiem voor je dode meeldoos
Daarom post ik dit topic dus ook.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee man. We hebben een leuke avond (hoewel niet perse hier in dit topic). Dat topic dat jij post is een grote ergernis en wekt in mij de neiging om de TS door mijn schermpje heen te trekken en zijn kop op mijn toetsenbordje te rammen. dat zijn geen vredige en gezellige gevoelens. Moet ik er in R&P een topic voor openen?
Nah, doe ik maar niet
Waar zie jij dat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Smiley request ESF
mijn krabbels beginnen in de smaak te vallen
Je hoeft je er niet voor te schamen dat je ons veel leuker vindt.quote:
Euh..., ja...., so fucking what?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vriend van me beledigd me, Maar kan contact niet verbreken..
hahaha een braddie rollquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Euh..., ja...., so fucking what?![]()
Is dit jouw idee van een rickroll?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Euh..., ja...., so fucking what?![]()
Is dit jouw idee van een rickroll?
Wie? braddie? fietsje? beide? Ik stem voor optie drie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hahaha een braddie roll![]()
wat een kansloos figuur is dat zeg
Jah, da's een aanwinst voor je kennissenkring.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Die kerel heeft wel veel toffe spullen allemaal.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wie? braddie? fietsje? beide? Ik stem voor optie drie!
Over het algemeen snappen mensen mij niet, maar feel free, enlighten me!quote:
lees m'n posts in dat topic. Dan weet je het gelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Over het algemeen snappen mensen mij niet, maar feel free, enlighten me!
Hmmm, vier kuikentjes, dus geen 3FM.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Over het algemeen snappen mensen mij niet, maar feel free, enlighten me!
binnen halen en morgen dierenabulance bellen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:02 schreef L0t.. het volgende:
Hey, ik heb even een vraagje. Geen idee waar ik 'm moest stellen maar een SC wordt meestal wel snel gelezen.
Er stond net een zwerfkatje bij ons voor de deur. Hij is nogal ziek volgens mij, ademt heel rasperig, niest, vieze oogjes.. Ik vind het zo ontzettend zielig. Heb al naar de dierenambulance gebeld hier, maar die zijn alleen bereikbaar op een mobiel nr. ,en om hier nou iemand voor uit z'n bed te bellen gaat ook nogal ver toch? Iemand nog een idee wat te doen? Of moet ik het maar zo laten en wachten tot 'ie weg gaat...
slamfm!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hmmm, vier kuikentjes, dus geen 3FM.
Ja, zou kunnen.. Maar het is hier erg klein en we hebben zelf 2 katten die ik liever niet in de buurt van een zieke kat heb.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
binnen halen en morgen dierenabulance bellen?
Misschien heeft hij/zij niesziekte. Als je zelf katten/huisdieren hebt zou ik terughoudend zijn met hem binnenhalen en de dierenambulance toch maar bellen. Anders binnenhalen en morgen meenemen naar de dierenarts, het asiel of anders de dierenambulance bellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:02 schreef L0t.. het volgende:
Hey, ik heb even een vraagje. Geen idee waar ik 'm moest stellen maar een SC wordt meestal wel snel gelezen.
Er stond net een zwerfkatje bij ons voor de deur. Hij is nogal ziek volgens mij, ademt heel rasperig, niest, vieze oogjes.. Ik vind het zo ontzettend zielig. Heb al naar de dierenambulance gebeld hier, maar die zijn alleen bereikbaar op een mobiel nr. ,en om hier nou iemand voor uit z'n bed te bellen gaat ook nogal ver toch? Iemand nog een idee wat te doen? Of moet ik het maar zo laten en wachten tot 'ie weg gaat...
Ja, ik durf hem ook niet zo goed binnen te laten inderdaad. Onze katten zijn wel ingeënt maar toch..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien heeft hij/zij niesziekte. Als je zelf katten/huisdieren hebt zou ik terughoudend zijn met hem binnenhalen en de dierenambulance toch maar bellen. Anders binnenhalen en morgen meenemen naar de dierenarts, het asiel of anders de dierenambulance bellen.
Een zwerfbeestje is heel zielig, maar je moet eventuele eigen huisdieren niet uit het oog verliezen.
Auw, auw, auw, that's fucking hot!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*steekt Pagan aan*
[ afbeelding ]
Misschien wordt je uitgelachen, maar ik zou het doen, bellen dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik durf hem ook niet zo goed binnen te laten inderdaad. Onze katten zijn wel ingeënt maar toch..
Kun je voor zoiets wel 's nachts de dierenambulance bellen of wordt je dan vierkant uitgelachen?
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien heeft hij/zij niesziekte. Als je zelf katten/huisdieren hebt zou ik terughoudend zijn met hem binnenhalen en de dierenambulance toch maar bellen. Anders binnenhalen en morgen meenemen naar de dierenarts, het asiel of anders de dierenambulance bellen.
Een zwerfbeestje is heel zielig, maar je moet eventuele eigen huisdieren niet uit het oog verliezen.
Speel je daar vier op een rij mee? Ze zijn geel, tot je ze slamt, dan zijn ze rood.quote:
Mooi, lekker nagenieten. Truste!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:02 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh, Jochem Myjer was echt zoooo gaaf!![]()
we hebben echt een geweldige avond gehad!
Maar nu slapen, ben kapott![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:24 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb toch gebeld. Hebben 'm even gevangen in de gang en ze komen 'm binnen een half uurtje ophalen
Leuk dat Jochem leuk was Enfermera! Truste!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooi, lekker nagenieten. Truste!
P. nokt ook af.
Ik heb toch gebeld. Hebben 'm even gevangen in de gang en ze komen 'm binnen een half uurtje ophalen
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooi, lekker nagenieten. Truste!
P. nokt ook af.
Ja ben er ook echt superblij mee dat ze komen, anders had ik 'm echt moeten laten gaan.. Zou ik straks trouwens m'n gang moeten ontsmetten of zoiets?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Goede dierenvriend ben je! En kudo's voor de dierenambulance!
Ik zou er voor de zekerheid wel met een sopje doorheen gaan. En je kleren in de was gooien. Veel van die virussen sterven binnen seconden nadat ze van het dier af zijn, maar je wil er geen risico mee nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ben er ook echt superblij mee dat ze komen, anders had ik 'm echt moeten laten gaan.. Zou ik straks trouwens m'n gang moeten ontsmetten of zoiets?
Ik heb echt geen flauw idee, sorry.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
overigens echt niemand een idee of het normaal is na griep / verkoudheid dat mijn oor helemaal dicht zit, ik een keiharde piep hoor en dat het nu al een paar dagen duurt?
ik ga sowieso de huisarts bellen maandag, maar ik vroeg me af of ik me zorgen moet maken, en of er dingen zijn die ik kan doen
Het kan best zijn dat je gehoorgang nog gezwollen is en je oor daardoor dicht zit. Kun je weinig aan doen zelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
overigens echt niemand een idee of het normaal is na griep / verkoudheid dat mijn oor helemaal dicht zit, ik een keiharde piep hoor en dat het nu al een paar dagen duurt?
ik ga sowieso de huisarts bellen maandag, maar ik vroeg me af of ik me zorgen moet maken, en of er dingen zijn die ik kan doen
het is niet van buiten dicht, het zit van binnen, en ik voel echt een "druk"quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat je gehoorgang nog gezwollen is en je oor daardoor dicht zit. Kun je weinig aan doen zelf.
Als je oor dicht zit door oorsmeer dan zou je met wat lauwe olie kunnen druppelen om het wat soepeler te maken. Gewoon één keer per dag doen, als de huisarts er maandag naar kijkt kan hij het zo nodig meteen uitspuiten.
Niet doen als je echt oorpijn hebt! Mocht je trommelvlies stuk zijn dan werkt sla-olie namelijk averechts.
Voor de rest is het gewoon erg vervelend, maar meer dan afwachten kun je nu niet doen. En maandag dus HA bellen.
Acherrum.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is niet van buiten dicht, het zit van binnen, en ik voel echt een "druk"
ik moest net geeuwen en ineens een harde tik, en een pijnscheut,
en de piep werd tijdelijk even harder
omdat je 's ochtends vroeg moet bellen of helemaal niet, en 's ochtends vroeg had ik ook wel een dicht oor, maar viel het nog mee, in de loop van de dag is de druk erger geworden en de piep harderquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum.![]()
Lijkt toch op gezwollen gehoorgang. Wie weet kan de dokter iets voorschrijven. Ik kan zo niks bedenken wat je van het weekend nog kunt doen.
Waarom heb je vandaag eigk niet gebeld? Niet zoveel last gehad overdag?
wok olie met knoflook erin, het is voornamelijk zonnebloemoliequote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:29 schreef oh-oh het volgende:
Knoflookolie gedaan?
Ik zit nog steeds die chinese film te kijken, mn bad zal wel alweer koud zijn, jammerrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wok olie met knoflook erin, het is voornamelijk zonnebloemolie
Ik moet ook nog de honden uitlatenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
koud bad kan altijd opnieuw opgewarmd worden
Dr zal maar net iemand aan je oorlel willen lebberenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, daar heeft niemand last van, en morgenochtend na het douchen is het weg
napoleon woont bij mijn moeder, en ik zit nu bij mijn vaderquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zal maar net iemand aan je oorlel willen lebberen![]()
Napoleon bijvoorbeeld
Aaaaaaaw.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
napoleon woont bij mijn moeder, en ik zit nu bij mijn vader
en voor de rest wil er niemand aan mijn oorlel zitten![]()
alsof jij dat daar helemaal ruikt in zuid limbolandquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw.
Als je niet zo stonk nu kreeg je een kusje er op
Sterker nog, ik vind knoflook niet eens stinken, dus kom maar hier met dat oorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alsof jij dat daar helemaal ruikt in zuid limboland
zeg, ga Sjon wokken ofzo als je honger hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind knoflook niet eens stinken, dus kom maar hier met dat oor
Kuis typetjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, ga Sjon wokken ofzo als je honger hebt![]()
ik hou graag nog wat oor over om aan de huisarts te showen
En hij droomt ook de hele tijd, gaat ie piepen en slaaprennenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:42 schreef L0t.. het volgende:
Zo, de man van de dierenambulance is langsgeweest en heeft 'm meegenomen. Hij heeft er echt een half uur over gedaan omdat hij wilde wachten totdat die kat vanzelf in het kooitje zou kruipen. Cold day in hell
Ik had zoiets van joh, trek je handschoenen aan, nekvel, en in die kooi..zo moet ik het bij m'n eigen katten ook doen
Maargoed, uiteindelijk is het dus gelukt en hij zal morgen onderzocht worden door een dierenarts. Kijken wat ermee gedaan moet worden, dan 2 weken in quarantaine en dan wachten op een baasje.
Ben blij dat ik gebeld heb. Zal over 2 weken even bellen hoe het allemaal gegaan is. We hebben op dit moment niet echt plek voor een 3e kat, anders zou ik 'm mss zelf nog wel willen hebben maarja..
Props voor de dierenambulance
dat is zo leukquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En hij droomt ook de hele tijd, gaat ie piepen en slaaprennen
yaaayyyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:42 schreef L0t.. het volgende:
Zo, de man van de dierenambulance is langsgeweest en heeft 'm meegenomen. Hij heeft er echt een half uur over gedaan omdat hij wilde wachten totdat die kat vanzelf in het kooitje zou kruipen. Cold day in hell
Ik had zoiets van joh, trek je handschoenen aan, nekvel, en in die kooi..zo moet ik het bij m'n eigen katten ook doen
Maargoed, uiteindelijk is het dus gelukt en hij zal morgen onderzocht worden door een dierenarts. Kijken wat ermee gedaan moet worden, dan 2 weken in quarantaine en dan wachten op een baasje.
Ben blij dat ik gebeld heb. Zal over 2 weken even bellen hoe het allemaal gegaan is. We hebben op dit moment niet echt plek voor een 3e kat, anders zou ik 'm mss zelf nog wel willen hebben maarja..
Ja, hij dacht dat het niet zoveel kwaad zou kunnen vooral omdat m'n katten ingeënt zijn en buiten waarschijnlijk ook wel met zulke katten in aanraking komen, maar voor de zekerheid kon ik het wel even schoonmaken. Heb het dus ook maar gedaan, maar was ik sowieso al wel van plan eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je ook gevraagd hoe en wat met je gang te doen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:42 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, hij dacht dat het niet zoveel kwaad zou kunnen vooral omdat m'n katten ingeënt zijn en buiten waarschijnlijk ook wel met zulke katten in aanraking komen, maar voor de zekerheid kon ik het wel even schoonmaken. Heb het dus ook maar gedaan, maar was ik sowieso al wel van plan eigenlijk.
*doet deur open*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:46 schreef oh-oh het volgende:
Hey Zwabber, zou jij vanavond please voor 1 keer de honden uit willen laten???
alle ongezonde delen van mijn lichaam aanvreten...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:47 schreef Cat22 het volgende:
Zwabber met z'n knoflook oor.![]()
![]()
![]()
Knoflook is wel medicinaal, wie weet wat voor wonderen het gaat doen.
Die krijg je met dit weer echt niet met een bezem de deur uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*doet deur open*
*bezemt*
ik heb ze er uit gelaten, en nu?
ach, nog even en het is vroeg in de ochtend?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:48 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor de tips en reacties allemaal
Ga nu maar eens slapen, was van plan vroeg naar bed te gaan
Trusten! En laat hier nog eens weten hoe het poes verder vergaan is als je wil.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:48 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor de tips en reacties allemaal
Ga nu maar eens slapen, was van plan vroeg naar bed te gaan
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die krijg je met dit weer echt niet met een bezem de deur uit![]()
Die moet je aanlijnen en dan moet je meeeeeelopen
Mooi kruisjequote:
Honden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die krijg je met dit weer echt niet met een bezem de deur uit![]()
Die moet je aanlijnen en dan moet je meeeeeelopen
Of ze pissen in je huis of in een kattenbakquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Honden.![]()
Kattenlaten zichzelf uit.
Kattenbak FTW!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of ze pissen in je huis of in een kattenbak![]()
Ik zou niet eens meer lekker slapen zonder mn avondrondje.
Ik vind dat echt heeeeeeeerlijk, zo midden in de nacht, maakt niet uit in welk weer, nog een rondje met de bubs, helemaal alleen op de wereld
nog vliegende mensen voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:02 schreef oh-oh het volgende:
Het komt nog helemaal goed in mn chinese film
Nein, het gaat over een arme jongen die viool speeltquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog vliegende mensen voorbij gekomen?
Twijfelgeval. Ik was het niet van plan, maar nu ik toch nog op ben... over een uurtje begint het he? En morgen heb ik toch niks te doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:08 schreef oh-oh het volgende:
Gaat dr hier nog iemand voor die Olympische opening?
My thoughts exactly.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twijfelgeval. Ik was het niet van plan, maar nu ik toch nog op ben... over een uurtje begint het he? En morgen heb ik toch niks te doen.
Dan kijken we samen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Ik denk dat die film die ik nu kijk zo afgelopen is.
Dan ga ik nog ff wandelen en ff dat bad in en dan kan ik net zo goed op de bank kruipen voor de tv.
Mn film is nog steeds bezigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kijken we samen.![]()
Dat ze er maar een lekker spektakel van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |