Tot zoooo!quote:
Die moet ook in ons lijstje veelgebruikte smileys.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
sorrie ik had wat vinkjes verkeerd staan in het programma
[ afbeelding ]
Senk joe!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Have fun, mensen die leuke dingen gaan doen!![]()
Gaat er nog iemand Uri Geller kijken? Misschien dat mijn kennis vanavond in het programma komt. Goddank ben ik niet thuis, ik neem het op en kan lekker alle hysterisch oninteressante stukken doorspoelen. Ben ik in een mineut of 10 wel door de opname heen, schat ik.
Ja, maar is het dan erger?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Meisje van 8 vermoord door haar vader. Ik ken dat dorp! En de straat waar ze woonden!![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Meisje van 8 vermoord door haar vader. Ik ken dat dorp! En de straat waar ze woonden!![]()
Heb ik een vergelijking gemaakt met een andere situatie dan?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, zo'n kennis van het stratenplan van een limburgs dorp is toch van de gekken
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, zo'n kennis van het stratenplan van een limburgs dorp is toch van de gekken
Het valt me op dat er vaak wordt gereageerd op dit soort berichten met: "Daar was ik vorig jaar nog op vakantie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik een vergelijking gemaakt met een andere situatie dan?![]()
Het komt (letterlijk) dichterbij voor me, daarom zette ik het neer.
De stafford van m'n broer heet ook Luna.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Weekend![]()
Ik ga toch ff lekker liggen geleuf ik; op de bank onder m'n kleedje met Luna
Wanneer is die uitslag bekend?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n ouders zijn nu naar de opbaring/soort van dienst van m'n tante.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de scan.
Daar was al een topic over in DIG en ja het is nieuw en niet eng en niet moeilijkquote:
Hoe laat komt dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Nonneke het volgende:
Uri Geller![]()
Zijn er nog mensen die vannacht naar de opening van de winter spelen gaan kijken ?![]()
Zo sneu voor die lui daar, overal op de wereld bakken sneeuw behalve daar
Alleen voor broers/zussen+aanhang van mijn oom. Anders zou het te druk worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je zelf niet heen DM?
Oké, maar het kwam op mij wat onaardig over.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het valt me op dat er vaak wordt gereageerd op dit soort berichten met: "Daar was ik vorig jaar nog op vakantie!" Of: "OMG, daar liep ik vorige week nog langs!
" en dan vraag ik me wel eens de toegevoegde waarde af van dat soort reacties
Maar het was niet gemeen bedoeld ofzo hoor, ik moest er gewoon aan denken.
Echt een klote-situatie iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alleen voor broers/zussen+aanhang van mijn oom. Anders zou het te druk worden.
M'n oom zit dus nu echt met heel veel vragen, waar is het geld heen, waarom zijn de verzekeringen opgezegd?
Hij vindt het vooral erg dat hij haar geen afscheid kan geven.
Ze weten nu wel waar ze aan is overleden, er zijn heel veel medicijndoosjes gevonden.. Morfine, diverse antidepressiva en weet ik het wat nog meer.. De lever kon dat niet meer aan.
Wist hij ook niet dat ze dat allemaal slikte? Wat een vaag en tragisch verhaal zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alleen voor broers/zussen+aanhang van mijn oom. Anders zou het te druk worden.
M'n oom zit dus nu echt met heel veel vragen, waar is het geld heen, waarom zijn de verzekeringen opgezegd?
Hij vindt het vooral erg dat hij haar geen afscheid kan geven.
Ze weten nu wel waar ze aan is overleden, er zijn heel veel medicijndoosjes gevonden.. Morfine, diverse antidepressiva en weet ik het wat nog meer.. De lever kon dat niet meer aan.
Wat zal jouw familie (en vooral je oom en zijn zoon) dor een hel gaan nu.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n ouders zijn nu naar de opbaring/soort van dienst van m'n tante.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de scan.
Ja, ik schreef het een beetje onaardig, sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, maar het kwam op mij wat onaardig over.
Maar wellicht had ik het wat meer moeten toelichten. Ik woon niet in zo'n grote stad waar misdaad veel vaker voorkomt. En dan kindermoord en zeker in een klein dorp, dat vind ik nogal wat. Daarbij kwam het voor mij dus letterlijk dichtbij. Ik schrok er effe van. Vandaar dat ik het plaatste.
Dat gaan ze nu dus ook uitzoeken, ik ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt een klote-situatie idd![]()
Bij de bank kan toch zo worden nagegaan waar het geld de afgelopen jaren is heen gestort?
Is al goed hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik schreef het een beetje onaardig, sorry
Kusjekroel![]()
Het is idd schokkend nieuws.
Er komt geen uitvaart, op dit moment is de opbaring en zullen er wat woorden gesproken worden, dit alleen kost al 2500 euro.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zal jouw familie (en vooral je oom en zijn zoon) dor een hel gaan nu.![]()
Wanneer is de uitvaart? Of is er nu gewoon niks meer mogelijk?![]()
Oh, nou die bloemstukken zijn dúúr!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu dus ook uitzoeken, ik ben heel benieuwd.
Ik heb gehoord van m'n moeder dat de familie de bloemstukken en de opbaring zou betalen.
Neef die bloemist is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou die bloemstukken zijn dúúr!
Ik zou dan voor 1 of hoogstens 2 bloemstukken kiezen en de rest van het geld voor de uitvaart gebruiken hoor. Het is echt afzetterij hoeveel ze vragen voor een bloemstuk.
Ah, dat scheeltquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Neef die bloemist is.![]()
Mja, alleen vanavond en de crematie alleen is al 2500 euro.
En er kwamen sowieso al niet zo veel bloemstukken dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |