Tot zoooo!quote:
Die moet ook in ons lijstje veelgebruikte smileys.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
sorrie ik had wat vinkjes verkeerd staan in het programma
[ afbeelding ]
Senk joe!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Have fun, mensen die leuke dingen gaan doen!![]()
Gaat er nog iemand Uri Geller kijken? Misschien dat mijn kennis vanavond in het programma komt. Goddank ben ik niet thuis, ik neem het op en kan lekker alle hysterisch oninteressante stukken doorspoelen. Ben ik in een mineut of 10 wel door de opname heen, schat ik.
Ja, maar is het dan erger?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Meisje van 8 vermoord door haar vader. Ik ken dat dorp! En de straat waar ze woonden!![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Meisje van 8 vermoord door haar vader. Ik ken dat dorp! En de straat waar ze woonden!![]()
Heb ik een vergelijking gemaakt met een andere situatie dan?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, zo'n kennis van het stratenplan van een limburgs dorp is toch van de gekken
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, zo'n kennis van het stratenplan van een limburgs dorp is toch van de gekken
Het valt me op dat er vaak wordt gereageerd op dit soort berichten met: "Daar was ik vorig jaar nog op vakantie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik een vergelijking gemaakt met een andere situatie dan?![]()
Het komt (letterlijk) dichterbij voor me, daarom zette ik het neer.
De stafford van m'n broer heet ook Luna.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Weekend![]()
Ik ga toch ff lekker liggen geleuf ik; op de bank onder m'n kleedje met Luna
Wanneer is die uitslag bekend?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n ouders zijn nu naar de opbaring/soort van dienst van m'n tante.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de scan.
Daar was al een topic over in DIG en ja het is nieuw en niet eng en niet moeilijkquote:
Hoe laat komt dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Nonneke het volgende:
Uri Geller![]()
Zijn er nog mensen die vannacht naar de opening van de winter spelen gaan kijken ?![]()
Zo sneu voor die lui daar, overal op de wereld bakken sneeuw behalve daar
Alleen voor broers/zussen+aanhang van mijn oom. Anders zou het te druk worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je zelf niet heen DM?
Oké, maar het kwam op mij wat onaardig over.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het valt me op dat er vaak wordt gereageerd op dit soort berichten met: "Daar was ik vorig jaar nog op vakantie!" Of: "OMG, daar liep ik vorige week nog langs!
" en dan vraag ik me wel eens de toegevoegde waarde af van dat soort reacties
Maar het was niet gemeen bedoeld ofzo hoor, ik moest er gewoon aan denken.
Echt een klote-situatie iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alleen voor broers/zussen+aanhang van mijn oom. Anders zou het te druk worden.
M'n oom zit dus nu echt met heel veel vragen, waar is het geld heen, waarom zijn de verzekeringen opgezegd?
Hij vindt het vooral erg dat hij haar geen afscheid kan geven.
Ze weten nu wel waar ze aan is overleden, er zijn heel veel medicijndoosjes gevonden.. Morfine, diverse antidepressiva en weet ik het wat nog meer.. De lever kon dat niet meer aan.
Wist hij ook niet dat ze dat allemaal slikte? Wat een vaag en tragisch verhaal zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alleen voor broers/zussen+aanhang van mijn oom. Anders zou het te druk worden.
M'n oom zit dus nu echt met heel veel vragen, waar is het geld heen, waarom zijn de verzekeringen opgezegd?
Hij vindt het vooral erg dat hij haar geen afscheid kan geven.
Ze weten nu wel waar ze aan is overleden, er zijn heel veel medicijndoosjes gevonden.. Morfine, diverse antidepressiva en weet ik het wat nog meer.. De lever kon dat niet meer aan.
Wat zal jouw familie (en vooral je oom en zijn zoon) dor een hel gaan nu.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n ouders zijn nu naar de opbaring/soort van dienst van m'n tante.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de scan.
Ja, ik schreef het een beetje onaardig, sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, maar het kwam op mij wat onaardig over.
Maar wellicht had ik het wat meer moeten toelichten. Ik woon niet in zo'n grote stad waar misdaad veel vaker voorkomt. En dan kindermoord en zeker in een klein dorp, dat vind ik nogal wat. Daarbij kwam het voor mij dus letterlijk dichtbij. Ik schrok er effe van. Vandaar dat ik het plaatste.
Dat gaan ze nu dus ook uitzoeken, ik ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt een klote-situatie idd![]()
Bij de bank kan toch zo worden nagegaan waar het geld de afgelopen jaren is heen gestort?
Is al goed hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik schreef het een beetje onaardig, sorry
Kusjekroel![]()
Het is idd schokkend nieuws.
Er komt geen uitvaart, op dit moment is de opbaring en zullen er wat woorden gesproken worden, dit alleen kost al 2500 euro.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zal jouw familie (en vooral je oom en zijn zoon) dor een hel gaan nu.![]()
Wanneer is de uitvaart? Of is er nu gewoon niks meer mogelijk?![]()
Oh, nou die bloemstukken zijn dúúr!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu dus ook uitzoeken, ik ben heel benieuwd.
Ik heb gehoord van m'n moeder dat de familie de bloemstukken en de opbaring zou betalen.
Neef die bloemist is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, nou die bloemstukken zijn dúúr!
Ik zou dan voor 1 of hoogstens 2 bloemstukken kiezen en de rest van het geld voor de uitvaart gebruiken hoor. Het is echt afzetterij hoeveel ze vragen voor een bloemstuk.
Ah, dat scheeltquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Neef die bloemist is.![]()
Mja, alleen vanavond en de crematie alleen is al 2500 euro.
En er kwamen sowieso al niet zo veel bloemstukken dacht ik.
Oh dat is fijn, dat scheelt toch weer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Da's alweer een hele opluchting voor je nichtje, dat ze die keizersnee mag als ze wil.
Bloemstukken gingen niet zoveel kosten want een neef is bloemist en die doet dat altijd voor weinig geld als er een sterfgeval in de familie is.
quote:
Alles komt voor hun nu heel fijn uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat je nichtje een goede echo had oh-oh!En een arts die met je meedenkt is goud waard.
![]()
Sterkte DM.![]()
Ik ben offski, tot latersss!
Dat is echt fijn, als iemand dat doet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Wat een opluchting voor je nichtje oh oh![]()
Die bloemstukken zijn idd erg duur, al zit er hier in het durp een vrouw die puur uit hobby een bloemen/interieurwinkeltje is begonnen.
Zij heeft mijn trouwboeket gemaakt, het boeket voor op de auto en de corsages voor de naaste familie; tesamen nog geen 100 euro![]()
En ze kwam direct met een nieuwe bloem toen opa in de zenuwen z'n corsage kapot kneep
ja ernstig hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, jij hebt echt veel te veel vrije tijd trouwens![]()
![]()
( maar ze zijn wel gaaf!)
Ja echt heel ernstigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ernstig he
Alhoewel ik misschien 20 minuten per smiley aan het tekenen ben geweest, dus het valt nog mee![]()
Waar net de tijd in ging zitten, was ruzie met het programma kwa instellingen, en een accu de faalde
Fijn, ben je nu bij je ouders bij het UWV geweest dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Ynske het volgende:
goed gesprek gehad vandaag bij t UWV
krijg eindelijk goede begeleiding om weer richting wat werk te gaan
nee paps is vanmorgen met mam en mij naar Utrecht gereden, de schatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fijn, ben je nu bij je ouders bij het UWV geweest dan?
En ben je je pa nog gaan halen in die sneeuw?
Ah, en nu ben je weer hier?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee paps is vanmorgen met mam en mij naar Utrecht gereden, de schat
hij is nog aan t feesten
yepz, zijn vanmiddag terug gekomen. Ga morgen bij de Ruyters Eagles een wedstrijd fotograferen voor fok in Geleenquote:
FF heen en weer gereden voor dat gesprekje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz, zijn vanmiddag terug gekomen. Ga morgen bij de Ruyters Eagles een wedstrijd fotograferen voor fok in Geleen
dat moest wel. die doen zo moeilijk voor t verzetten van een afspraakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
FF heen en weer gereden voor dat gesprekje?
ja lief hequote:Wow.
yepzquote:Is dat Ijshockey?
mooi was dat hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
OMG dat Halo meisje bij X-Factor, ik kreeg kippenvel, zo goed was ze
mwah..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
OMG dat Halo meisje bij X-Factor, ik kreeg kippenvel, zo goed was ze
Nee, en ik vind Dewi ook echt goed hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mwah..
de versie van dewi is beter
Heb je het alweer mis!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, en ik vind Dewi ook echt goed hoor.
Ik vond dit meisje beter.
Ze is ook mooier dan Dewi
Yo Bamba!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
mooi was dat hè?
Hallo trouwens iedereen
oh shitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Pagan het volgende:
Zwabber, spel illuminati achterstevoren in je adresbalk, voeg er .com aan toe en verbaas je over de plek waar je uitkomt op het wereldwijdeweb.
Hebben jullie dat niet gemeld aan de bloemist?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef MissBliss het volgende:
Eerst het Journaal, daarna X-Factor, dan een korte pauze en dan Lost
[..]
Dat is echt fijn, als iemand dat doet!
Bij ons werden er veel bloemstukken bezorgd en we konden wel een beetje inschatten hoe duur ze dan waren (omdat we wisten hoe duur die van ons waren), maar sommige waren nog eens zo slecht in elkaar gezet dat ze na een dag al inzaktenHeeft mn moeder allemaal kunstgrepen moeten uithalen om ze de dag van de uitvaart te laten halen
Daar betaal je dan 100+ euro voor
Het betalen van de uitvaart wordt dan aan de erfgenamen toegewezen heb ik mij onlangs laten vertellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Er komt geen uitvaart, op dit moment is de opbaring en zullen er wat woorden gesproken worden, dit alleen kost al 2500 euro.
Morgen is de crematie en daar is verder niks meer bij.
De zoon is blijkbaar zo door het lint gegaan dat ze 'm plat hebben moeten spuiten.
@oh-oh, wat fijn dat ze een goede echo heeft gehad! Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat!
Vindt ze die keizersnee dan niet eng?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou zelf een bloemetje meenemen, want die bloemstukken, dat is echt afzetterij idd![]()
En dank je DM, ik ben echt blij dat de echo goed was.
Ze gaat morgenochtend op vakantie, was al maanden zo geboekt, dus nu kunnen ze toch proberen te genieten. Zeker ook omdat de gyn nu al belooft heeft dat ze een geplande keizersnee mag hebben als ze die wil strakjes , want de zwangerschap, daar ziet ze niet zo tegen op, maar tegen de bevalling des te meer ...
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vindt ze die keizersnee dan niet eng?
Jaaaaaaaa ik moest hardop lachen, hoe groot denk je te worden dan???quote:
Och jemig zeg, dat kan ik me dan heel goed voorstellen, dat had ik even niet meegekregen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Ze is in augustus bevallen van een dochter, die tijdens het laatste stukje voor het persen overleden is, doordat de navelstreng om haar hals zat.
Ze was thuis aan het bevallen, en toen moesten ze nog hals over kop naar het ziekenhuis, terwijl het kindje al dood was en nog geboren moest worden. Ik kan me indenken dat ze die bevalling dood eng vindt nu
Dat is juist de hele cluequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och jemig zeg, dat kan ik me dan heel goed voorstellen, dat had ik even niet meegekregen.
Klopt, maar de familie gaat dus meebetalen omdat mijn tante zoveel schulden had gemaakt dat mijn oom het niet kan betalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het betalen van de uitvaart wordt dan aan de erfgenamen toegewezen heb ik mij onlangs laten vertellen.
Overigens gecondoleerd nog.
Woont ze in nl of be?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is juist de hele clue![]()
Ik vind het ook echt fijn, dat er meteen gezegd wordt dat het mag als ze het wil.
Vaak wordt er best moeilijk over gedaan.
Oh hopen dat het verder voor hem meer voorspoed wordt!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Klopt, maar de familie gaat dus meebetalen omdat mijn tante zoveel schulden had gemaakt dat mijn oom het niet kan betalen.
Het afscheid was wel mooi hoorde ik net.
Uitslag van de longscan: er was een heeeel klein vlekje te zien, waarschijnlijk is het niets.. Volgende week komen er meer onderzoeken.
quote:
quote:
Alles goed hier?quote:
Ja zeg dat wel ja als ik dan hoor wat mijn be vriendin allemaal kreeg/mocht enz.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
NL is qua bevallen nog echt middeleeuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |