Uit de betreffende post:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef dalaiblama het volgende:
Dat is niet wat ik zei, ik zei 'makkelijk oordelen vanuit een lui leventje' .
Waarop zij die persoon in beeld brengt. Alsof dat iets zegt over de kwaliteit van je leven. Ik heb teveel mensen verloren, maar ik heb tot dusver een prachtleven hoor.
Een lui leven is een andere duiding dan iemand betichten van het niet kennen van leed. Dat laatste deed ik niet en heb ik ook helemaal nergens gedaan.
Het zijn twee losse zinnen en dus ook afzonderlijk van elkaar bedoeld. Er zit niet voor niets een groot wit gat tussen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Uit de betreffende post:
Ik kan je vertellen dat het juist die mensen zijn die niet weten wat lijden is die het hardst roepen om pek en veren.
En die laatste zin is prachtig, zeker vanuit je luie leventje. Nogmaals, ga het eens verkondigen op plekken buiten je eigen veilige omgeving. Wellicht dat je mensen weet te inspireren. Er zijn namelijk genoeg mensen, ook in Nederland, die een zeer mensonterend bestaan hebben en helemaal niet zo blij zijn met het concept 'leven' .
Het kan zijn dat jij e.e.a. los van elkaar hebt bedoeld, maar ik lees er een koppeling in. En leven met iemand die niet lang meer te gaan heeft kan best zwaar zijn, beetje ook afhankelijk van de situatie en hoe e.e.a jou raakt.
Kortom: ik kan de reactie van Disana plaatsen.
En verder denk ik dat het verstandig is dat je er niet op door gaat.
Omdat een hoop zaken in die landen ook de helft minder fijn geregeld zijn ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach waarom kan het in andere landen voor de helft minder?
We hebben een sociaal systeem, dat betekent dat er ook voor jou gezorg wordt als jij opeens je rug breekt en niet meer kan werken.quote:hier in Nederland zijn overal potjes voor waar de werkende mensen geen gebruik van mogen maken maar wel aan mee betalen .
Nee, dat hoeft voor mij ook niet, aan de andere kant vind ik het schofterig om in een land waar wij het zo goed hebben te zeggen tegen mensen dat ze er niet in mogen als ze in hun eigen land hun leven niet zeker zijn. Compassie, heet dat.quote:Huren zijn hoog omdat er te kort aan woningen zijn , los eerst dat probleem dan eens op als er te kort aan woonruimte is ..
Als er nu al een 50.000 woningen te kort zijn dan begrijp je toch ook wel dat je geen 230.000 asiel zoekers even binnen moet laten en die maar in een asiel moet gooien .
Wegenbelasting is niet afhankelijk van het feit of je een baan hebt of niet hoor.quote:Wegen zijn goed omdat de mensen die werken daar aan mee betalen , maar de mensen die niet werken die gaan er ook over heen maar betalen er niet voor.
Ten eerste is het achtbaangebeuren enorme onzin, ten tweede is duitsland een heel ander land waar de autobanen door een zekere meneer Hitler heel lang en breed zijn aangelegd omdat er veel grotere afstanden afgelegd moesten worden met een hoop oorlogsmaterieel.quote:En zo goed zijn de wegen hier ook niet hoor, als ik met een auto over de A2 heen rijd dan is het net als of ik in een acht baan zit en daar hoef je niet eens hard voor te rijden , terwijl als je in Duitsland het zelfde snelheid zou rijden dan merk je haast niets.
Mijn god wat heb jij het slecht ! En ik maar denken dat mensen wiens familie omgekomen is in een Tsunami en die in een kartonnen doos wonen het slecht hebben, maar dat was voordat ik jou ontmoette...quote:dus zo goed is het hier ook niet ..
Dan nog maar niet te spreken over het file leed en andere dingen die daar bij komen kijken .
Duitsland vind ik nou niet echt een land dat zo ver achter loopt , net zo als Frankrijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Omdat een hoop zaken in die landen ook de helft minder fijn geregeld zijn ?
Tering wat een dom exemplaar. Die hele familie zal wel een iq van 60 hebben.quote:Het is puur een manier om reclame te werven voor het hotel.
Sinds wanneer zijn twee losse zinnen "dus" afzonderlijk van elkaar bedoeld?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:44 schreef dalaiblama het volgende:
Het zijn twee losse zinnen en dus ook afzonderlijk van elkaar bedoeld.
Nog steeds zegt dat niets over het al dan niet afzondelijk van elkaar bedoeld zijn.quote:Er zit niet voor niets een groot wit gat tussen.
Ik snoer niemand de mond, ik geef gewoon mijn mening. Dat schijnt op een forum te mogen en dat recht neem jij ook ruim.quote:Daarbij laat ik me niet de mond snoeren door je, maar bedankt voor je advies.
Zie één reactie terug. Die van DS.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:20 schreef Re het volgende:
waar zie jij mensen het eens zijn met dit gekke zusje?
Eens, al ontslaat dat de vluchter nog niet van zijn verantwoordelijkheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:20 schreef DS4 het volgende:
Bij het achtervolgen dient de politie weldegelijk een afweging te maken tussen veiligheid en het belang van opsporing.
Volledig mee eens uiteraard.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Eens, al ontslaat dat de vluchter nog niet van zijn verantwoordelijkheid natuurlijk.
ja je huismoeder retoriek is idd wel bekendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie één reactie terug. Die van DS.
De politie moet een afweging maken of achtervolgen eventueel te gevaarlijk is.
M.a.w. niet de dader is fout als hij tegen het verkeer in, wegvluchtend voor de politie, iemand doodrijdt, maar de politie!
Nou ja, laten we wel zijn. Een hoop bange broekepoepende Nederlanders hebben er een handje van boosheid direct af te doen als intimidatie, dreiging, etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
Merkwaardige reacties af en toe op http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=293291&page=7
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxxxx
"Wat een malloot ben jij. Waarom verdedig jij die zus van die criminelen? Waar staat in de Quran dat je mag stelen en op gestolen brommers rijden en mensen mag bedrijgen en zo.
Weet jij wel wat islam is, of ben je debiel?"
Antwoord yyyyy
"Omdat het mijn zuster in Islam is en haar broer wordt onevenredig veroordeelt voor zijn daden.
iedereen flapt er weleens iets uit als hij geëmotioneerd is, dat zielige ziekenhuispersoneel had echt geen aangifte hoeven doen. Er zit namelijk een verschil tussen er geemotioneerd iets uitflappen, en tussen een weloverwogen, intentieuze bedreiging."
Ik zie niet waar de dader onevenredig wordt veroordeeld, hij heeft het gedaan, punt uit. Verder zoekt de familie ook zelf de publiciteit, juist door een interview later weer in te trekken.
Maar ik denk niet dat ziekenhuispersoneel tot het broekepoepende deel der natie behoort, die zijn echt wel wat gewend en kunnen mijns inziens het onderscheid wel maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel zijn. Een hoop bange broekepoepende Nederlanders hebben er een handje van boosheid direct af te doen als intimidatie, dreiging, etc.
dat kunnen ze idd wel ja... en geweld/agressie in de zorg is geen zeldzaamheidquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ziekenhuispersoneel tot het broekepoepende deel der natie behoort, die zijn echt wel wat gewend en kunnen mijns inziens het onderscheid wel maken.
Dat heb ik ook begrepen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat kunnen ze idd wel ja... en geweld in de zorg is geen zeldzaamheid
Hevig bloedende trauma's zijn opvallend rustig kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ziekenhuispersoneel tot het broekepoepende deel der natie behoort, die zijn echt wel wat gewend en kunnen mijns inziens het onderscheid wel maken.
Hehehehe. Ik hoop alleen niet dat je het zelf was.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hevig bloedende trauma's zijn opvallend rustig kan ik je vertellen
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik hoop alleen niet dat je het zelf was.
Ik denk dat daar juist de meeste scheldpartijen voorkomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het ging hier natuurlijk ook om de eerste hulp. Was ik ff vergeten.
Jij kunt niet lezen: DS zegt er terecht achter aan, dat de achtervolging nog niet was ingezet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie één reactie terug. Die van DS.
De politie moet een afweging maken of achtervolgen eventueel te gevaarlijk is.
M.a.w. niet de dader is fout als hij tegen het verkeer in, wegvluchtend voor de politie, iemand doodrijdt, maar de politie!
Alles wat die domme kut uitkraamt kun je negeren. Dat blijkt maar weer eens uit het verhaal dat die debiele zeug hier ophangt in haar interview. Ze verdraaid alles, werkelijk waar alles om maar het slachtoffer uit te kunnen hangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Enerzijds geheel ééns met de negatieve tendens hier.
Aan de andere kant ben ik wel benieuwd in hoeverre haar versie van de feiten klopt (mbt de geplande overval) Want dat lijkt me wel zo relevant.
relax man, het is weekendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Alles wat die domme kut uitkraamt kun je negeren. Dat blijkt maar weer eens uit het verhaal dat die debiele zeug hier ophangt in haar interview. Ze verdraaid alles, werkelijk waar alles om maar het slachtoffer uit te kunnen hangen.
Haar versie van de feiten? Die zure teef heeft geen besef van feiten, ze kan alleen leugens en halve waarheden verkondigen.
En die slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:11 schreef Re het volgende:
[..]
ja je huismoeder retoriek is idd wel bekend
Ik ben omquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Alles wat die domme kut uitkraamt kun je negeren. Dat blijkt maar weer eens uit het verhaal dat die debiele zeug hier ophangt in haar interview. Ze verdraaid alles, werkelijk waar alles om maar het slachtoffer uit te kunnen hangen.
Haar versie van de feiten? Die zure teef heeft geen besef van feiten, ze kan alleen leugens en halve waarheden verkondigen.
Ja dat is het nare ervan. Wat een veilige haven zou moeten zijn verandert in een fort.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Het zorgt er alleen maar voor dat reglementen aangescherpt gaan worden voor bezoekers bij eerste hulp.
Juistem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |