ja je huismoeder retoriek is idd wel bekendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie één reactie terug. Die van DS.
De politie moet een afweging maken of achtervolgen eventueel te gevaarlijk is.
M.a.w. niet de dader is fout als hij tegen het verkeer in, wegvluchtend voor de politie, iemand doodrijdt, maar de politie!

Nou ja, laten we wel zijn. Een hoop bange broekepoepende Nederlanders hebben er een handje van boosheid direct af te doen als intimidatie, dreiging, etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
Merkwaardige reacties af en toe op http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=293291&page=7
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxxxx
"Wat een malloot ben jij. Waarom verdedig jij die zus van die criminelen? Waar staat in de Quran dat je mag stelen en op gestolen brommers rijden en mensen mag bedrijgen en zo.
Weet jij wel wat islam is, of ben je debiel?"
Antwoord yyyyy
"Omdat het mijn zuster in Islam is en haar broer wordt onevenredig veroordeelt voor zijn daden.
iedereen flapt er weleens iets uit als hij geëmotioneerd is, dat zielige ziekenhuispersoneel had echt geen aangifte hoeven doen. Er zit namelijk een verschil tussen er geemotioneerd iets uitflappen, en tussen een weloverwogen, intentieuze bedreiging."
Ik zie niet waar de dader onevenredig wordt veroordeeld, hij heeft het gedaan, punt uit. Verder zoekt de familie ook zelf de publiciteit, juist door een interview later weer in te trekken.

Maar ik denk niet dat ziekenhuispersoneel tot het broekepoepende deel der natie behoort, die zijn echt wel wat gewend en kunnen mijns inziens het onderscheid wel maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel zijn. Een hoop bange broekepoepende Nederlanders hebben er een handje van boosheid direct af te doen als intimidatie, dreiging, etc.

dat kunnen ze idd wel ja... en geweld/agressie in de zorg is geen zeldzaamheidquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ziekenhuispersoneel tot het broekepoepende deel der natie behoort, die zijn echt wel wat gewend en kunnen mijns inziens het onderscheid wel maken.

Dat heb ik ook begrepen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat kunnen ze idd wel ja... en geweld in de zorg is geen zeldzaamheid

Hevig bloedende trauma's zijn opvallend rustig kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ziekenhuispersoneel tot het broekepoepende deel der natie behoort, die zijn echt wel wat gewend en kunnen mijns inziens het onderscheid wel maken.

Hehehehe. Ik hoop alleen niet dat je het zelf was.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hevig bloedende trauma's zijn opvallend rustig kan ik je vertellen

Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik hoop alleen niet dat je het zelf was.

Ik denk dat daar juist de meeste scheldpartijen voorkomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het ging hier natuurlijk ook om de eerste hulp. Was ik ff vergeten.

Jij kunt niet lezen: DS zegt er terecht achter aan, dat de achtervolging nog niet was ingezet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]
M.a.w. niet de dader is fout als hij tegen het verkeer in, wegvluchtend voor de politie, iemand doodrijdt, maar de politie!

Alles wat die domme kut uitkraamt kun je negeren. Dat blijkt maar weer eens uit het verhaal dat die debiele zeug hier ophangt in haar interview. Ze verdraaid alles, werkelijk waar alles om maar het slachtoffer uit te kunnen hangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Enerzijds geheel ééns met de negatieve tendens hier.
Aan de andere kant ben ik wel benieuwd in hoeverre haar versie van de feiten klopt (mbt de geplande overval) Want dat lijkt me wel zo relevant.

relax man, het is weekendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Alles wat die domme kut uitkraamt kun je negeren. Dat blijkt maar weer eens uit het verhaal dat die debiele zeug hier ophangt in haar interview. Ze verdraaid alles, werkelijk waar alles om maar het slachtoffer uit te kunnen hangen.
Haar versie van de feiten? Die zure teef heeft geen besef van feiten, ze kan alleen leugens en halve waarheden verkondigen.

En die slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:11 schreef Re het volgende:
[..]
ja je huismoeder retoriek is idd wel bekend

Ik ben omquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Alles wat die domme kut uitkraamt kun je negeren. Dat blijkt maar weer eens uit het verhaal dat die debiele zeug hier ophangt in haar interview. Ze verdraaid alles, werkelijk waar alles om maar het slachtoffer uit te kunnen hangen.
Haar versie van de feiten? Die zure teef heeft geen besef van feiten, ze kan alleen leugens en halve waarheden verkondigen.

Ja dat is het nare ervan. Wat een veilige haven zou moeten zijn verandert in een fort.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Het zorgt er alleen maar voor dat reglementen aangescherpt gaan worden voor bezoekers bij eerste hulp.

Juistem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]

Wie?quote:

Naar wat ik begrepen heb, was er geen achtervolging door de politie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]

Maar nu ben jij het eens met dit zusje!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]

dit vat het probleem wel samen. en omdat het zo'n gesloten gemeenschap met een gigantisch aantal randdebielen is, is het moeilijk als buitenstaander grip te krijgen. inteelt loont.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef Chooselife het volgende:
Marokkanen hebben geen zelfkritiek. Nooit. Dus hoe het ook zij, wat er ook gebeurt, de Marokkaan is per definitie onschuldig.
Dus de dame is niet het probleem, maar de Marokkaanse cultuur en volksaard.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |