abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77921798
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef tliciouz het volgende:
even later kwam ik erachter dat de 2 jongens die hem doodgereden hebben 2 jaar geleden vrienden van mij waren.
Oh, dus het zijn wel aardige jongens?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:24:02 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_77921816
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik had dit topic nog niet eens gezien, ik discussieerde mee in een ander topic dat hierover ging. De overleden man is familie van mij, en wij zijn al geschokt dat Mario weg is uit ons leven dan de bedreigingen in het ziekenhuis, even later kwam ik erachter dat de 2 jongens die hem doodgereden hebben 2 jaar geleden vrienden van mij waren. En dan deze belachelijke bedreigingen naar de Gelderlander etc toe. Het is te schandalig voor woorden, en dat interview wat nu is vrijgegeven is gewoon te walgelijk voor woorden. Hoe ze het ook probeert goed te praten, en al helemaal op welke manier.
Ik zou me moeilijk kunnen beheersen denk ik als ik in jouw positie zat....
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_77921842
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik was toen zelf ook geen lieverdje laat ik het zo zeggen, en dat waren ze toen al niet. En zoals je ziet is dat alleen maar erger geworden.
All good things are wild and free.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:24:45 #104
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_77921843
Nou ja, ik vind dat ze wel een punt heeft.
De politie is ze moedwillig met hoge snelheid op gaan jagen tegen het verkeer in, dan kun je op je vingers uittellen dat er ongelukken gaan gebeuren.
zzz
pi_77921859
Zelfs op Maroc.nl zijn ze eensgezind. En terecht, je schaamt je als rechtschapen Marokkaan toch helemaal dood voor zulke figuren. Wat een tokkies. Maar ja, dit is natuurlijk geen typisch Marokkaans gedachtengoed natuurlijk, menig volksbuurt zit vol met oerhollandse lieden die op dezelfde wijze tegen de wereld aankijken.
Het is triest dat dit soort mensen zich voortplanten. Idiocracy. God is geen sukkel natuurlijk en maakte het hele baby-maak gebeuren vooral niet al te ingewikkeld. Al verbaasd het me toch hoor, dat ie 'm in het juiste gat heeft weten te krijgen. Dito voor de ouders.
pi_77921946
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik zou me moeilijk kunnen beheersen denk ik als ik in jouw positie zat....
Dat is ook heel moeilijk, en om eerlijk te zij wil ik ze het liefst opzoeken en helemaal verrot schelden en slaan. Maar je schiet er niets mee op. Ik weet hoe die families in elkaar steken, en je maakt het alleen maar erger. En ellende hebben we al genoeg gehad.
pi_77921985
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En het is wederom de verkeerde kant op lullen.

De hulpverleners moeten niet kunnen omgaan met agressiviteit, de familie moet kunnen omgaan met hun emoties!
Dat dus. De omgekeerde wereld.
pi_77921987
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef _Led_ het volgende:
De politie is ze moedwillig met hoge snelheid op gaan jagen tegen het verkeer in, dan kun je op je vingers uittellen dat er ongelukken gaan gebeuren.
Dat klopt. Vooral waar het ongeluk is gebeurd is het altijd ontzettend druk. Maar ze hadden sowieso nooit op de vlucht moeten slaan.
pi_77921994
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:12 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat verbaasde me wel ja die eensgezindheid, had wel wat goedpratende reacties verwacht van cultuurrelativisten.
En we hebben de eerste
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef _Led_ het volgende:
Man, je bent gek. Het zal niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat de politie een achtervolging tegen het verkeer in instelt. Dat daar doden bij vallen is vrij uitzonderlijk, ongeacht de oorzaak.
pi_77922049
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Northside het volgende:

[..]

Maar heel weinig mensen kiezen echt heel bewust voor zo'n kutleven. Echt. Dat maakt het niet ineens zielig, of minder erg, maar ik vind het zelf even onsmakelijk als ik sommige uitlatingen jegens die daders hoor ( opknopen, terugsturen etc )
We moeten niet vergeten dat het niet makkelijk is voor immigranten in een land waar iedereen succes kan en wil hebben, terwijl je zelf een heel leven achterstand hebt op dit volk, zowel in sociaal als economisch opzicht.
Daarbij nog eens het imago wat de marokkaan heeft en het is niet onvoorstelbaar dat de zwakkeren zich op deze manier 'staande' houden. Uit frustratie, uit onmacht, uitonwetendheid, onkunde..etc.
We hebben niet allemaal dezelfde eerlijke start gehad, vergeet dat niet.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:30:16 #111
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_77922076
Sorry Leila, ik zal vandaag overwerken zodat je broertje van mijn belastingcenten eens met zijn zoontje gratis naar het zwembad kan.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_77922079
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:29 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Maar heel weinig mensen kiezen echt heel bewust voor zo'n kutleven. Echt. Dat maakt het niet ineens zielig, of minder erg, maar ik vind het zelf even onsmakelijk als ik sommige uitlatingen jegens die daders hoor ( opknopen, terugsturen etc )
We moeten niet vergeten dat het niet makkelijk is voor immigranten in een land waar iedereen succes kan en wil hebben, terwijl je zelf een heel leven achterstand hebt op dit volk, zowel in sociaal als economisch opzicht.
Daarbij nog eens het imago wat de marokkaan heeft en het is niet onvoorstelbaar dat de zwakkeren zich op deze manier 'staande' houden. Uit frustratie, uit onmacht, uitonwetendheid, onkunde..etc.
Last time I checked hadden allochtonen toch echt dezelfde kansen als autochtonen op het gebied van onderwijs, studiefinanciering, werk, etc.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_77922100
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En we hebben de eerste
[..]

Man, je bent gek. Het zal niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat de politie een achtervolging tegen het verkeer in instelt. Dat daar doden bij vallen is vrij uitzonderlijk, ongeacht de oorzaak.
Zoals ik al hierboven heb gezegd de plaats waar het ongeluk is gebeurd is ontzettend druk en als daar 2 malloten op een scooter weg vluchten is het wachten tot er een ongeluk gebeurd. Maar ze hadden nooit weg moeten vluchten en die gast had gewoon zijn straf moeten uitzitten.
pi_77922133
quote:

[..]

O ja, krijgen we die weer.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:34:58 #115
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77922211
lol wat een gedoe om niets zeg ...
Zeer respectloos allemaal weer ..

het blijft maar door gaan , als nederland in de jaren 50 een veel strengere asiel beleid had gehanteerd.
hadden wij nu niet zo veel problemen gehad en zeker niet dit soort uitschot.
Volgende keer maar er niet meer achter aan gaan , maar gewoon gelijk gericht neer schieten die lui ben je er zo van af .
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_77922278
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:30 schreef Seneca het volgende:

[..]

Last time I checked hadden allochtonen toch echt dezelfde kansen als autochtonen op het gebied van onderwijs, studiefinanciering, werk, etc.
Die opties zijn idd heel fijn als je ouders hebt die begrijpen dat school goed voor je is, dat een actief sociaal leven goed voor je is, die je stimuleren het beste uit jezelf te halen, als je met mensen omringd wordt die dat ook doen, als je alle praktische middelen hebt om dat te doen..etc
Laten we nu niet zo arrogant zijn en denken dat iedereen het makkelijk heeft in Nederland. Nederland is een prestatieland en we zijn de eerste die elkaar afzeiken als we de verkeerde schoenen dragen, de verkeerde sport beoefenen, het verkeerde dialect spreken of de verkeerde disco bezoeken.
Moet je je ff voorstellen dat je in een achterstandswijk woont, met een stel ouders die nog net hun reet kunnen vegen, de taal wellicht niet goed spreken, het land nauwelijks kennen, laat staan de gebruiken. Daarbij nog het feit dat menigeen je al niet ziet zitten omdat je volk zo'n kutreputatie heeft.
Je bent wel heel naief als je denkt dat met zo'n start het alleen een kwestie is van willen. Niet iedereen heeft die kracht om zichzelf daar boven uit te helpen.

Daar gaan nog hele generaties overheen.
Ik praat dit wanstaltige interview niet goed hoor, integendeel, maar ik word wel een beetje moe van het marokkanen bashen. het heeft niets met Marokkaan zijn te maken, maar alles met immigratie problematiek, stigmatiseren en het simpele feit dat er nu eenmaal debielen op deze wereld zijn. Als die debielen dan ook nog eens uit een instabiele omgeving komen, dan zijn de rapen gaar zoals je ziet.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:37:00 #117
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77922280
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:34 schreef RAVW het volgende:
lol wat een gedoe om niets zeg ...
Zeer respectloos allemaal weer ..

het blijft maar door gaan , als nederland in de jaren 50 een veel strengere asiel beleid had gehanteerd.
hadden wij nu niet zo veel problemen gehad en zeker niet dit soort uitschot.
Volgende keer maar er niet meer achter aan gaan , maar gewoon gelijk gericht neer schieten die lui ben je er zo van af .
De Vlaamse politie geeft het goede voorbeeld:
http://www.gva.be/antwerp(...)n-in-borgerhout.aspx
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:38:03 #118
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77922321
quote:

[..]

Ach ik heb ook niet een goede start gehad maar ik heb geen strafblad of wat dan ook hoor ..
Dus met andere woorden mag ik nu even 30 jaar crimineel uit gaan hangen om dat ik geen juiste start heb gehad ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:39:36 #119
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_77922375
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:30 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zoals ik al hierboven heb gezegd de plaats waar het ongeluk is gebeurd is ontzettend druk en als daar 2 malloten op een scooter weg vluchten is het wachten tot er een ongeluk gebeurd. Maar ze hadden nooit weg moeten vluchten en die gast had gewoon zijn straf moeten uitzitten.
Dat is een onjuiste weergave van de situatie. De politie probeerde ze aan te houden in de straat bij het Belvoir hotel en zijn zelf nooit op de drukke kruising geweest. Er is ook geen achtervolging ingesteld.
quote:
- Rond 23.00 uur krijgen twee surveillerende agenten een scooter in het vizier die vanaf de Reinaldstraat de Barbarossastraat oprijdt (zijkant Belvoir Hotel).

-Er zitten twee jongemannen op de scooter zonder helm, verlichting en kentekenplaat.

-De jongen achterop kijkt achterom naar de politie, die het tweetal wil aanspreken.

-De bestuurder zet vervolgens het gas vol open en rijdt heel hard het trottoir op aan rechterzijde van de Graadt van Roggenstraat.

-De scooter snelt linksaf het Keizer Traianusplein op richting St. Canisiussingel: tegen het verkeer in. Daar rijden ze op de rijbaan (niet de ventweg) stadinwaards.

-De twee agenten zetten niet de achtervolging in, maar zien de scooter nog wel wegrijden in de richting van de St. Canisiussingel.

-Als de agenten op de Canisiussingel komen, moeten ze wachten voor rood licht op de kruising met de Van der Brugghenstraat. Twee rijen auto's blokkeren het zicht.

-De agenten zien mensen de kruising oprennen en ontdekken dat de scooter een voetganger heeft aangereden. Die blijkt zwaar gewond; de man overlijdt later.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:40:01 #120
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_77922388
Ik lees weer iets typisch Marokkaans: het is allemaal de schuld van de politie, het ziekenhuis-personeel, het personeel van De Gelderlander en hun vrienden.

Wat ik mezelf nu toch echt afvraag, is hoe hoog het IQ van dit zusje is? Dit is toch te gek voor woorden wat dit vrouwtje allemaal uitkraamt!. Maar ach, van Marokkanen kan je ook niks anders verwachten.
pi_77922440
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

O ja, krijgen we die weer.
Oh wacht, ik was even vergeten dat het leven eerlijk is en iedereen even sterk, capabel en intelligent. My bad.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:42:18 #122
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77922464
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef voice-over het volgende:
Ik lees weer iets typisch Marokkaans: het is allemaal de schuld van de politie, het ziekenhuis-personeel, het personeel van De Gelderlander en hun vrienden.

Wat ik mezelf nu toch echt afvraag, is hoe hoog het IQ van dit zusje is? Dit is toch te gek voor woorden wat dit vrouwtje allemaal uitkraamt!. Maar ach, van Marokkanen kan je ook niks anders verwachten.
Hou nou eens op, we waren het er net over eens dat we het allemaal eens waren.
pi_77922556
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Dat is een onjuiste weergave van de situatie. De politie probeerde ze aan te houden in de straat bij het Belvoir hotel en zijn zelf nooit op de drukke kruising geweest. Er is ook geen achtervolging ingesteld.
[..]

Ze waren nog steeds op de vlucht toen ze bij de kruising waren. Ook al was de politie er niet.
pi_77922560
quote:

[..]

[..]

Damn, dat maakt het calimero verhaal van die laila nog veel wanstaltiger... Wat is je bron?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:45:27 #125
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77922582
quote:

[..]

[..]

wat hier geschreven wordt lijkt me wel veel aannemelijker dan wat het meisje schrijft ..
ik heb ook geen hoge pet op voor de politie hier in Nederland om dat je 9 van de 10 gewoon ze er vierkant er uit lult en weg komt zonder dat je maar een prent krijgt.

laat staan als ze dan achter zulke schoffies aan moeten gaan ..
nee daar hebben ze in Nederland geen tijd voor , of het moet echt iets opleveren een dat voor een gestolen brommen ..
nee die gasten als ze gepakt waren dan pikken ze twee straten verder op weer een nieuwe scooter want je denk toch niet dat zulke gasten gaan lopen , en ze hebben gewoon schijt aan de politie hier zo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')