abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77917673
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Hoe kom je als mens zover om niet verder te kijken, ik ben er van overtuigd dat ze het meent en dat ze volledig overtuigd zijn van hun gelijk.
Maar: hoe kóm je zover!
Je komt het wel vaker tegen. In alle vormen van overtuigingen. Religie, politieke voorkeuren en richtingen, voetbal clubs, etc. Maar het is inderdaad interessant om te weten wat iemand zo overtuigd maakt van zijn/haar gelijk.
pi_77917796
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Hoe kom je als mens zover om niet verder te kijken, ik ben er van overtuigd dat ze het meent en dat ze volledig overtuigd zijn van hun gelijk.
Maar: hoe kóm je zover!
Misschien komt ze wel niet zo vaak buiten, en heeft ze het nieuws niet zo gevolgd de laatste tijd.
Of snapt ze niet dat wanneer een neef met bliksemende ogen en veel stemverheffing zn vuist op de balie slaat bij de gelderlander, dat als intimiderend kan worden ervaren, hij was toch tenslotte alleen maar "emotioneel" ?
Of misschien komt het niet in dr op dat mannen, die altijd zo slim en verstandig, en het verantwoordelijke hoofd van het gezin worden geacht te zijn (zelfs met een iq van 60 ) ook wel eens iets idioots doen.

kan gebeuren toch?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:47:26 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77917954
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef PhalanX het volgende:
ik zeggen stemmen op GroenLinks en de PvdA zodat dit soort tragedies nooit meer kunnen gebeuren!
hebben wij het geluk dat we op de PVV kunnen stemmen want dan zal er nooit iemand meer vluchten bij aanhouding of dodelijke slachtoffers vallen bij verkeersongelukken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_77917967
Volgens mij heeft ze nog niet half door hoe groot haar nachtmerrie is.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:48:51 #55
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_77918024
Wat moet je hier nou nog over zeggen Onvoorstelbaar.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_77918044
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef Gripper het volgende:
Misschien komt ze wel niet zo vaak buiten, en heeft ze het nieuws niet zo gevolgd de laatste tijd.
Of snapt ze niet dat wanneer een neef met bliksemende ogen en veel stemverheffing zn vuist op de balie slaat bij de gelderlander, dat als intimiderend kan worden ervaren, hij was toch tenslotte alleen maar "emotioneel" ?
Of misschien komt het niet in dr op dat mannen, die altijd zo slim en verstandig, en het verantwoordelijke hoofd van het gezin worden geacht te zijn (zelfs met een iq van 60 ) ook wel eens iets idioots doen.
Treffend verwoord. Door het hele artikel heen is te lezen hoe ze stelselmatig het gedrag van haar broers afzwakt en goedpraat en het (veronderstelde) gedrag van anderen neerzet als "schandelijk", enzovoort. Ik schreef daarom in mijn eerste reactie niet voor niets: ZIEK
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:50:35 #57
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77918090
Inderdaad schandalig hoe het Belvoir hotel over de rug van deze arme, zwaargetroffen familie reclame maakt! Ik moet er haast van huilen!
pi_77918133
quote:
hebben wij het geluk dat we op de PVV kunnen stemmen want dan zal er nooit iemand meer vluchten bij aanhouding of dodelijke slachtoffers vallen bij verkeersongelukken
Maar in tegenstelling tot de PVV hebben GroenLinks en de PvdA extreem effectieve en bevredigende plannen om misdaad harder aan te pakken, en om straffen uit te delen die echt indruk maken op de schuldigen en de mensen er omheen.

Tough on crime!
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:51:43 #59
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77918142
Ik snap dat je je familie misschien niet wil afvallen, maar houd dan gewoon je bakkes en ga niet een dom verhaal de media inslingeren. Wat een kutwijf zeg, die Leila.

Alsof iemand ook maar een flikker geeft om haar debiele broer. Hij is dader, geen slachtoffer.
pi_77918228
Als de Gelderlander trouwens een krant met ballen is, publiceren ze morgen het interview met die moeder en andere dochter alsnog.
pi_77918254
Het is ook net wat die meiden van Halal zeiden over ziekenhuispersoneel die bedreigd worden. Dat ze een cursus moeten nemen hoe om te gaan met agressiviteit. Ik weet niet meer welk programma dat was. Alsof je daar tijd voor hebt als je levens probeert te redden.
pi_77918269
Tsja...inteelt he...
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:55:08 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77918291
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Maar in tegenstelling tot de PVV hebben GroenLinks en de PvdA extreem effectieve en bevredigende plannen om misdaad harder aan te pakken, en om straffen uit te delen die echt indruk maken op de schuldigen en de mensen er omheen.

Tough on crime!
och ik wil de discussie niet daarheen laten verhuizen... strenger straffen lijkt me niet effectief om vluchtgedrag tijdens een aanhouding te doen stoppen, eerder te escaleren

maar goed, de zus hier in het verhaal is ook compleet de realiteit kwijt...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:55:38 #64
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77918315
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Mylene het volgende:
Het is ook net wat die meiden van Halal zeiden over ziekenhuispersoneel die bedreigd worden. Dat ze een cursus moeten nemen hoe om te gaan met agressiviteit. Ik weet niet meer welk programma dat was. Alsof je daar tijd voor hebt als je levens probeert te redden.
En het is wederom de verkeerde kant op lullen.

De hulpverleners moeten niet kunnen omgaan met agressiviteit, de familie moet kunnen omgaan met hun emoties!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:55:57 #65
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77918321
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Frollo het volgende:
Inderdaad schandalig hoe het Belvoir hotel over de rug van deze arme, zwaargetroffen familie reclame maakt! Ik moet er haast van huilen!
Goede reclame dat er in de omgeving van hun geweldige hotel en het Hasjkoninggebouw regelmatig groepen kansenjongeren op scooters rondhangen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_77918328
De Meiden van Halal, laten we die drie opgeblazen biggen alsjeblieft in de greppel liggen...
--- Cameron Hodge ---
pi_77918336
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het vooral frappant hoe aggresiviteit eigenlijk altijd als 'normaal' wordt bevonden, en dat degenen die er mee te maken hebben zich maar moeten aanpassen door een cursus te volgen oid.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_77918409
Hoe oud zal Leila zijn?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:58:56 #69
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77918433
Het probleem wordt omgedraaid en bij de autochtoon neergelegd. Die moet zich maar aanpassen aan merkwaardige Marokkaanse omgangsvormen als goedbedoelde doodsbedreigingen uiten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_77918481
Leila is oud genoeg om een debiele kut genoemd te worden...
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:00:22 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77918491
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik vind het vooral frappant hoe aggresiviteit eigenlijk altijd als 'normaal' wordt bevonden, en dat degenen die er mee te maken hebben zich maar moeten aanpassen door een cursus te volgen oid.
emoties zijn natuurlijk erg abrupt en zijn niet echt te stoppen (woede, kwaadheid, onmacht, onwetendeid) door het bij wet te verbieden, omgaan met agressie daar kan op worden getraind en lijkt me dan ook gewoon nuttig... dit is heus niet het enige incident in een ziekenhuis hoor.

Wat niet wil zeggen dat het plegen van agressieviteit gewoon moet worden bestraft, maar het op voorhand proberen te laten aanpassen zal niet lukken
pi_77918635
Even een tidbit uitgelicht.
quote:
“Als de politie ze niet zo had opgejaagd, was dit nooit gebeurd”, vindt Laila. “Waarom gingen deze agenten tieners achtervolgen op zo’n druk tijdstip midden in het centrum van Nijmegen? Terwijl overal camera’s hangen en de politie makkelijk de identiteit kan achterhalen. Toen de agenten zagen dat mijn broertje en zijn vriend tegen het verkeer inreden hadden ze de achtervolging moeten staken om anderen en mijn broertje en zijn vriend niet in gevaar te brengen. Mijn broertje en zijn vriend waren bijna dood door dit tragische ongeluk. De politie had de situatie beter moeten inschatten. “
*proest!*
De achterbakse slachtoffermentaliteit van deze mensen is STUITEND!
quote:
“Als de politie ze niet zo had opgejaagd, was dit nooit gebeurd”, vindt Laila. “Waarom gingen deze agenten tieners achtervolgen op zo’n druk tijdstip midden in het centrum van Nijmegen? Terwijl overal camera’s hangen en de politie makkelijk de identiteit kan achterhalen.
Omdat dat geteisem niet boven de wet staat en niet het idee moet krijgen altijd een kans te maken ergens mee weg te komen door het op een lopen te zetten!
Ze politie maande hen te stoppen.
Als ze wild op de vlucht slaan maken ze zich extreem verdacht en en is er de kans dat ze bewijsmateriaal verduisteren.
quote:
Toen de agenten zagen dat mijn broertje en zijn vriend tegen het verkeer inreden hadden ze de achtervolging moeten staken om anderen en mijn broertje en zijn vriend niet in gevaar te brengen.
De agenten hadden omstanders niet in gevaar moeten brengen?
Laat me niet lachen.
quote:
Mijn broertje en zijn vriend waren bijna dood door dit tragische ongeluk. De politie had de situatie beter moeten inschatten. “
Correctie.
Je broertje en zijn vriend hebben een omstander gedood.
Zei hadden de situatie beter moeten inschatten.
Als dat uitschot zichzelf aan flarden had gereden en verder niemand anders bij betrokken was geweest zou dat het incident een stuk minder tragisch maken.

Ik kan nog veel langer doortieren maar ik heb er nu al teveel tijd aan verdaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vengerr op 12-02-2010 14:23:14 ]
pi_77918707
Het is iedereens schuld behalve de mensen die het leed berokkend hebben.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_77918994
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef Re het volgende:

[..]

emoties zijn natuurlijk erg abrupt en zijn niet echt te stoppen (woede, kwaadheid, onmacht, onwetendeid) door het bij wet te verbieden, omgaan met agressie daar kan op worden getraind en lijkt me dan ook gewoon nuttig... dit is heus niet het enige incident in een ziekenhuis hoor.

Wat niet wil zeggen dat het plegen van agressieviteit gewoon moet worden bestraft, maar het op voorhand proberen te laten aanpassen zal niet lukken
Akkoord, maar er wordt door die meiden van Halal wel erg veel de nadruk gelegd op wat de verplegers anders hadden moeten doen, en niet degenen die in eerste instantie de controle verloren over hun emoties.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_77919308
Gezellig zooitje zo bij elkaar. Het is dus de schuld van de politie en het personeel van het ziekenhuis. Altijd maar anderen de schuld geven is natuurlijk wel lekker makkelijk.

Gestolen scooter, wajong, spookrijden, bedreiging en doodslag. Maar het is de schuld van anderen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')