Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wijquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wij![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wij![]()
Waarom verander je je tekst nouquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter de kat dan dat je het zelf doet![]()
omdat die zin niet kloptequote:
Heus welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat die zin niet klopte
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor nog liever de hele dag die rottige carnavalsmuziek dan telkens dat songfestivalliedje
PWNDquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor nog liever de hele dag die rottige carnavalsmuziek dan telkens dat songfestivalliedje
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter de kat dan dat je het zelf doet![]()
Onder welke steen leef jij? geef me de locatie en ik kom er ook onder liggen. gezelliequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef nieslief het volgende:
[..]erop??
Het is mij gelukt om dat hele liedje nog niet een keertje te horen.
Heb ik geen mooie TT voor je gemaakt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee. Ik doe het dan toch liever zelf.
Ik meld me ziek tot het voorbij is en kom er bij liggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? geef me de locatie en ik kom er ook onder liggen. gezellie
Zit je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt gestoord van dat shalaliegedoe op de radio.
Wanneer is dat ESF?
Tering zeg, ik dacht toch minstens al in maart of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je?
Ja?
27 mei!![]()
En voor wie er geluid heeft nu thuis of op het werk, luister deze versie van Ellen ten Damme eens?
http://audio.rtvdrenthe.n(...)051e54a_wfiles_1.mp3
Het was ook geen verplichting ofzo, stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
En no way dat ik vrijwillig nog een versie van die bagger ga luisteren, Ellen ten Damme vind ik toch al zo overrated
Oh dit las ik nog net.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
Strega's wondgenezing gaat niet zo goed, ze mag niet de afdeling af en moet zo veel mogelijk met het pootje omhoog op bed blijven. Geen chatsessie vanmiddag dus.
Ik stel me niet aan, ik geef mn meningquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook geen verplichting ofzo, stel je niet zo aan
Ik vind de versie van Ellen leuk! Gheyl! Sekseh! Zwoel!
En nu ga ik weer even wat nuttigs doen
Tot strakjes!
oh, wat vervelend...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
mogge allen. Het is mij gelukt dat kloterige NSF/ESF/JSF liedje niet te horen. Thuis staat Kink altijd aan, in de auto CD's en onder de mensen kom ik niet![]()
Strega's wondgenezing gaat niet zo goed, ze mag niet de afdeling af en moet zo veel mogelijk met het pootje omhoog op bed blijven. Geen chatsessie vanmiddag dus.
NOOOOOOOOONquote:
oh bah...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
Dan kijk je niet oh-oh. Opgelost! Slotje [ afbeelding ]
Even nog lekker warme choco met vier klonten suiker en dan weer even werken.
Vanmiddag thuis ivm lekkende CV ketelTenminste, die ketel lekt niet, maar de buizen er boven daar lekt condenswater uit. Precies in de ketel. En das nie goed.
oh-ohquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NOOOOOOOOON![]()
Had je nog iets gehoord ondertussen???????
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je?
Ja?
27 mei!![]()
En voor wie er geluid heeft nu thuis of op het werk, luister deze versie van Ellen ten Damme eens?
http://audio.rtvdrenthe.n(...)051e54a_wfiles_1.mp3
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef nieslief het volgende:
[..]ik heb het al die tijd volgehouden het liedje niet te horen in wat voor versie dan ook dus ik klik niet
Ziehier mijn steen zo doe ik dat ook alleen ik luister als ik al radio aan heb naar q-music en gelijk zappen als het op tv voorbij komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
mogge allen. Het is mij gelukt dat kloterige NSF/ESF/JSF liedje niet te horen. Thuis staat Kink altijd aan, in de auto CD's en onder de mensen kom ik niet![]()
He jakkes wat naar.quote:Strega's wondgenezing gaat niet zo goed, ze mag niet de afdeling af en moet zo veel mogelijk met het pootje omhoog op bed blijven. Geen chatsessie vanmiddag dus.
Hij doet het nog, maar het glas (een emmer past niet op die plek) dat er nu op staat is wel heel snel vol.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
Doet ie het wel nog? Lijkt me wel handig met dit weer...
Schiet niet erg op vannacht mr.lief wakker gehouden met mijn pijn in mijn slaap schijn ik veel lawaai gemaakt te hebben. Net paracetamol geslikt en het gaat wel weer een beetje. Dadelijk kruip ik er weer lekker in denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het met jou????
Schiet het een beetje op met je arm/schouder?
18 maart scan toch?
Oh, dat is inderdaad een naar idee... Fijn dat het zo snel opgelost kan wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het nog, maar het glas (een emmer past niet op die plek) dat er nu op staat is wel heel snel vol.
En ik vind het een enorm naar en eng idee dat er water dóór de ketel van boven naar beneden lekt. Ik hou nooit zo van water in de buurt van apparatenMaar vanmiddag komt het weer goed
Wat akelig dat je zoveel pijn hebt zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Schiet niet erg op vannacht mr.lief wakker gehouden met mijn pijn in mijn slaap schijn ik veel lawaai gemaakt te hebben. Net paracetamol geslikt en het gaat wel weer een beetje. Dadelijk kruip ik er weer lekker in denk ik.
Yup 18 maart is de dag.
Ik ga jullie binnenkort gewoon Shalalierollen ipv Rickrollenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef nieslief het volgende:
[..]ik heb het al die tijd volgehouden het liedje niet te horen in wat voor versie dan ook dus ik klik niet
Wil ik weten wat dat is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga jullie binnenkort gewoon Shalalierollen ipv Rickrollen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik geen mooie TT voor je gemaakt?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Try mequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
het was mij ook gelukt, totdat er ineens een fragment van in het nieuws zatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
Ken je het fenomeen Rickroll niet?quote:
Nee, dat kende ik niet... Gelukkigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen Rickroll niet?
Dat is als je een linkje plaatst of een Youtube filmpje, dat mensen dan denken dat ze iets anders krijgen/klikken en dat je dan Never Gonna Give You Up krijgt te horen![]()
Dat kan vast ook prrrrrrima met Shalalie
is een fout nummer wat iedereen wel kent, zoek maar op rick astleyquote:
Alsof je daar over een paar weken nog elke minuut van de dag op bedacht bent!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat kende ik niet... Gelukkig
Nu lukt dat natuurlijk niet meer he, nu weten we het
Onder welke steen lag jij in 2009 danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat kende ik niet... Gelukkig
Nu lukt dat natuurlijk niet meer he, nu weten we het
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof je daar over een paar weken nog elke minuut van de dag op bedacht bent!
en 2008, en 2007, en 2006quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onder welke steen lag jij in 2009 dan
ik heb gewoon geen vrienden/kennissen/whatever die mij zoiets flikkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onder welke steen lag jij in 2009 dan
Wij wel hequote:
Ik ken het liedje wel hoor...quote:
Netjes dat ie sorry kwam zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh-oh![]()
![]()
Zullen we alle smurfen vergiftigen tot 27 mei ?![]()
Mjah hij kwam woensdag zn excuses maken in "mijn" winkelHad op dit moment nog niks kunnen regelen maar hij had mn nummer in zn telefoon gezet
en zou me direct bellen als ik ergens extra kon werken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwabber, heb je al gelezen?
Oh, wat bijzonder!!! En lijkt me inderdaad engig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
nog niet, ik was gister na school helemaal niet toe aan een boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar vandaag ga ik er in beginnen
🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ben nog niet zo lang internet-verslaafd...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar de internet meme bestaat al zo lang, nu 3 of 4 jaar ofzo
Ja, ik heb heel veel msn contact met haar sinds het gebeurd is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat bijzonder!!! En lijkt me inderdaad engig...
Jeetje dat lijkt me wel moeilijk hoor, met opgemaakt bedje en alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel veel msn contact met haar sinds het gebeurd is.
Dat vinden we alletwee heel fijn, en zij heeft er ook echt veel aan.
Het gekke was, ik vroeg vanmorgen ineens zomaar wat ze met de babykamer gedaan hadden.
Omdat die natuurlijk al helemaal klaar was, was gewoon een voldragen zwangerschap.
Dus zij zei dat ie er nog helemaal is, zoals ie was, met opgemaakt bedje en alles.
En daar moest ik om huilen![]()
En toen vertelde ze het goede nieuws, maar ook hoe moeilijk ze het vinden.
Heavy shit.
Brrrr wat eng voor haar en haar man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het gekke was, ik vroeg vanmorgen ineens zomaar wat ze met de babykamer gedaan hadden.
Omdat die natuurlijk al helemaal klaar was, was gewoon een voldragen zwangerschap.
Dus zij zei dat ie er nog helemaal is, zoals ie was, met opgemaakt bedje en alles.
Heavy shit.
heavy shit is heavyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heavy shit.
Ik denk mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaaaaaaa, zou er bijna een natte poes van krijgen
@Pagan, ik ga dichte en schone wonden denken als ik aan Strega denk
Oh, inderdaad erg, zo'n heel klaar kamertje...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heavy shit.
pffffff, ik weet niet zo goed wat je allemaal meegekregen hebt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef nieslief het volgende:
Heeft er trouwens iemand een samenvatting voor me???
Ziggyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffffff, ik weet niet zo goed wat je allemaal meegekregen hebt?
- Strega in het ziekenhuis natuurlijk, maar daar hebben we Pagan nu voor
- Oh-Oh is verliefd op Sjon
- Ziggy's waarden waren goed
- Baloe van Qwea heeft last van zn poten (en heeft nu medicijnen)
- Elisa heeft een bikini-winkelhaak ipv bikinlijn geknipt
- Cat heeft een aanbieding gekregen voor ZZP-werk
* nog meer nadenken gaat *
oh ja, ik ving nog iets op over Ll en Paris Hilton, maar daar weet ik het fijne niet van
Ik heb daarom 3fm eraf gegooid hier en slam fm erop gezetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Ze zaten net op 3 FM de hele studio op zn kop te zetten er mee weer, ik hoor m daar elke dag wel voorbij komen. Tis niet mijn radio helaasch
Ik heb geen radio op mijn kamer, en ik luister normaal redelijk graag naar 3 FM , ik ben al lang blij dat ik die er es door heb weten te drukken na een jaar of 5 Radio Maastricht en Arrow classicquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb daarom 3fm eraf gegooid hier en slam fm erop gezet
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen radio op mijn kamer, en ik luister normaal redelijk graag naar 3 FM , ik ben al lang blij dat ik die er es door heb weten te drukken na een jaar of 5 Radio Maastricht en Arrow classic![]()
Als ik een eigen radio had luisterde ik fijn Stu Bru
Ja nou, zo denk ik nu ook over 3fm , ik ga ook maar voor radioloze weekenden denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]Hier was het 3fm, en toen kwam dat nr, en heb ik hem er mooi afgezet
Dikkedoei met je 3fm
hier;quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef nieslief het volgende:
@Pagan op 18 maart mag ik voor de MRI scan maar 'ze' verwachten niet dat daar iets uit gaat komen.
[..]
Ziggy![]()
![]()
![]()
mooi.
Elisasorry
Arme baloe.
Cat wie wat waar vertel.
Oh, dat is fijn ja, dat je ondanks een tijdje "radiostilte" nog zo goed met elkaar overweg kanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Pff, echt heftig , die msn gesprekjes, maar wel heel fijn vind ik.
Haar kindje is nog geen maand na die van mn zusje geboren, en we hadden eigenlijk geen contact, maar vroeger wel, tot dik na de middelbare school.
En ik had haar moeder op msn, die sprak ik alleen als er eens iets te melden was.
Vrij snel nadat het gebeurde zocht mn nichtje weer contact met mij op msn , en nu kletsen we elke dag even, over leuke dingen, maar ook over alles wat haar bezighoud natuurlijk.
En dan is het echt heel bijzonder om te merken dat we elkaar nog steeds zo goed kennen als vroegerEn dat we elkaar begrijpen en zo
Fijn dank je wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier;
[SC] #633 - Ik hou van iedereen een beetje evenveel
En DanseMacabres tante is overleden, terwijl haar oom (man van die tante) vandaag uitslag krijgt van een longscan...
En nu blijkt dat die tante schulden had, dus het wordt nog een vervelend verhaal...
Ja!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat is fijn ja, dat je ondanks een tijdje "radiostilte" nog zo goed met elkaar overweg kan
wheehehe, je hebt nog steeds hetzelfde hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gheghe, wij samen op de boerderie van opa en oma vroeger
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.
Of ik even 330 euro zorgtoeslag mag terugdokken over 2008. Ik zet mn salaris voor 2010 nu wel lekker op 2000 bruto in de maand, hoef ik straks tenminste niks meer terug te betalen... NAAIERSS![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik even blij dat we het nooit voor elkaar hebben gekregen om zorgtoeslag te krijgen. Nu krijgen we het alleen als we er recht op hebben bij de aangifte....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.
Of ik even 330 euro zorgtoeslag mag terugdokken over 2008. Ik zet mn salaris voor 2010 nu wel lekker op 2000 bruto in de maand, hoef ik straks tenminste niks meer terug te betalen... NAAIERSS![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dat lijkt me inderdaad heftig, sowieso al een kindergrafje...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Wij waren vroeger echt elkaars lievelingsnichtjes![]()
Van heel kleins af aan al.
En ik ben helemaal geen familiemens hoor, we hebben sowieso van mn moederskant alleen contact met haar zus, met de ouders van mn nichtje hebben mijn ouders sinds de begrafenis van mn oma geen contact meer , en met mn andere oom en tante ook niet.
En mn vaders familie woont aan de andere kant van de wereld.
Ik heb zelf ook niet echt iets met mn zusje zelfs![]()
Maar met haar ben ik nu wel echt blij.
Ik ben blij dat ik iets voor haar kan doen.
Ik was met de verjaardag van mn moeder voor het eerst weer eens in Sittard ( mijn ouders komen meestal bij mij op bezoek ) dus toen ben ik naar het grafje van Lois geweest, mčn, wat vond ik dat heftig.
Maar het was een hele fijne plek, ik ga daar voortaan wel altijd even langs als ik in town ben, ik ga dan sowieso altijd even een rondje doen over het kerkhof, even langs mn opa en oma.
Ik heb ooit eens met de "klantenservice" van de ib-groep moeten bellen.. Wat waren ze daar vriendelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
grrrr zwijg me er van
kreeg ook eerst iets van de ib groep te horen, dat ze me maanden achter elkaar 15 euro teveel over hadden gemaakt, terwijl ze in het begin hadden gezegd dat ik daar recht op had![]()
of ik even 450 over wilde maken
nooit gedaan, maand of 3 later gecheckd toen ik verder wilde, of ik nog wat open had staan
stond niks meer open, administratie over mij was leeg
"klantenservice" -> "slavenpesterij"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens met de "klantenservice" van de ib-groep moeten bellen.. Wat waren ze daar vriendelijk.Tegenwoordig stuur ik maar gewoon een mailtje als ik wat te vragen heb.
Ik 116 euro, heb hem 1 januari 2008 direct stopgezet toch 2 maanden ontvangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.
![]()
![]()
![]()
quote:
HAHAHA ja die ookquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik had helemaal nog niet voor Cat gejubeld![]()
![]()
Dus bij deze
![]()
Pagan, wat balen dat de wond niet wil wat jullie willen.![]()
Zal ook wel te maken hebben met haar diabetes
Idd!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja cat echt heel leuk dat je daar wellicht als ZZP' er eea kan doen
RSS is je grootste vriendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA ja die ookIk zat ze net ff allemaal te bekijken, had al 3 dagen verzuimd namelijk
![]()
Ik mag nog 5 uur!quote:
streep uur dan niet door...quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie nu pas waar die rommelkamer-ebayfoto over gaat
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
omg een ware revolutie
Hahaaaaaa zo mooi!!quote:
quote:
Je weet t nooit tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou zeg![]()
Ik neem toch aan dat die foto niet serieus op ebay heeft gestaan. Toch?
ja dat is echt het mooiste ook nog hequote:
Same herequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wheehehe, je hebt nog steeds hetzelfde hoofd
ik ben jaloeeeeeeeeeeeeeeeeers!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Same here![]()
Ik heb net voor het eerst in tijden McDonalds op, want ik had geen bento mee
Ik ben nu nog bezig met mn milkshake.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben jaloeeeeeeeeeeeeeeeeers!
Ik heb 2 broodjes kaas op
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat is echt het mooiste ook nog he
het mooie is ook, dit is natuurlijk een geintje, maar toen het net op internet was, dachten mensen dat dit serieus bedoelt was,
hij werd vrij snel de meest gehaatte man op youtube![]()
ik heb nog nooit zoveel doodsverwensingen onder een video gezien
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
green
van dezelfde mensen als 3 ps3's tombola
filmpjes zijn vaak saai in het begin, maar het einde is het altijd waard
Okee, ik heb nu 10 keer gekeken, maar ik zie het grapje niet...quote:
Ik denk dat het een reactie was op mijn vraag, denk ik...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, ik heb nu 10 keer gekeken, maar ik zie het grapje niet...
Ik heb toen Rinske geboren is ook een knuffel voor d'r gekocht.. Daar slaapt ze nu nog mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:Ik heb geen verstand van kattenspeeltjes.
Voor Billy zn nestje had ik bij de kringloop knuffeltjes gehaald, daar spelen de honden bij de fokker nu nog mee
Als je er recht in schijnt wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef senesta het volgende:
Hmm, maar zal dat lasertje niet slecht voor de ogen zijn?
echt!?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat het een reactie was op mijn vraag, denk ik...
Iemand is aanwezig op/in 2013quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, ik heb nu 10 keer gekeken, maar ik zie het grapje niet...
Ah...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand is aanwezig op/in 2013
Maar de wereld vergaat toch in 2012?![]()
En laserlampjes zijn ook hier een succes. Beest word al helemaal dol als ze alleen het geklik van het 'aan' -knopje al hoort
idd... het lampje van mn telefoon op zich is al reden om met een rotvaart op mn schoot te springen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ja das waar, soms als ik hier 's avonds ofzo nog een sms stuur en het licht van mn mobiel schijnt op het plafond dan zit dat beest te mauwen en gekke geluiden te maken omdat ze die reflectie zit
Nee juist niet, je kunt hem zelf vasthouden maar ook neer zetten en dan gaat ie automatisch, kijk:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je er recht in schijnt wel.
Maar dit is natuurlijk wel iets waar ze een mens bij nodig hebben om te spelen... Zijn balletjes ofzo niet handiger dan?
Als je hem op automatisch zeg dan stopt hij ook automatisch na 15 minuten. En je kunt instellen dat hij bijvoorbeeld alleen op de muur of een stukje grond schijnt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Zet je dat ding aan, ga je weg, kom je thuis, heel je huis overhoop gehaald door springende katten
oh, ok!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee juist niet, je kunt hem zelf vasthouden maar ook neer zetten en dan gaat ie automatisch, kijk:
Billy slaapt ook nog steeds met zn nijlpaardje dat ie uit t nest heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb toen Rinske geboren is ook een knuffel voor d'r gekocht.. Daar slaapt ze nu nog mee.
Ik vind het ongelovelijk dat dat heel blijftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy slaapt ook nog steeds met zn nijlpaardje dat ie uit t nest heeft.
Daar sabbelt ie soms nog op zelfs
Hier was ie al een jaar geweest:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het ongelovelijk dat dat heel blijft![]()
Elco plukt zelfs tennisballen kaal
Hummer bepaald zelf wel waar hij mee speelt, laserlampjes kijkt hij niet naar omquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Mips sloopt alles, het speeltje van Secret Santa heeft zelfs 2010 niet gehaald, toen lag het al aan stukken
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon knaagt niet![]()
hij probeert alleen dingen vliegles te geven, hij gooit ze van de tafel, en kijkt dan naar beneden, waarom ze niet vliegen
Hahahahahahahaha...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Hummer bepaald zelf wel waar hij mee speelt, laserlampjes kijkt hij niet naar om![]()
Maar van de week hadden we wel een leuke speurtocht in huis
Toen ik foto's van hem wilde maken viel het me op dat hij een onbekend oranje zacht balletje had om mee te spelen:
[ afbeelding ]
Maar in de minuten die volgde zag ik allerlei zachte balletjes in verschillende kleuren voorbij komen :0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de balletjes gevolgd te hebben kwamen we al snel bij de oorsprong terechtDe knutsellade van dochterlief :shock:
[ afbeelding ]
We hebben de knutselkast maar op haar kamer gezet en afgesproken dat ze hem dicht zou houden maar Hummer heeft zich opperbest vermaakt
Hij had er best een beetje de pe in dat we hem weg hebben gehaald haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het leek wel eieren zoeken met pasenEn we vinden ze nog overal
Oh dat ken ik, en dan met zo'n vragend schuin koppie de dingen nakijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon knaagt niet![]()
hij probeert alleen dingen vliegles te geven, hij gooit ze van de tafel, en kijkt dan naar beneden, waarom ze niet vliegen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat ken ik, en dan met zo'n vragend schuin koppie de dingen nakijken![]()
Hilarisch is dat. Mijn vogel maakte er een sport van om zonnebloempitten bij het konijn op zijn kop te mikken als die rond zijn kooi huppelde
napoleon en zn opblaaspop...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
hij heeft twee plastic vriendinnetjes
met degene die op een stok kan zitten, gaat hij tegenwoordig samen op stok
zit hij in zijn boom, tegen zijn vrindin aan en dan gaat hij slapen
quote:
OMG dat is echt te schattigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier was ie al een jaar geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij slaap er nu ook mee trouwens, want Sjon mag dr niet aan.
Ik heb zelfs Frits zn eerste speeltjes nog in de hondenspeelgoedbak liggen
ja zoiets jaquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
hij is tegenwoordig in de rui, en hij laat overal veetjes achter, we kunnen al drie nieuwe parkieten in elkaar lijmen nu
en soms zit hij enthousiast zijn verenkleed schoon te maken, en blijft er zo;n grote pluk dons in zijn snavel stekken, zit hij half in paniek te prutsen en te hikken![]()
en dan haal je em voorzichtig weg, en dan heb je het helemaal gemaakt bij hem
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
hij is tegenwoordig in de rui, en hij laat overal veetjes achter, we kunnen al drie nieuwe parkieten in elkaar lijmen nu
en soms zit hij enthousiast zijn verenkleed schoon te maken, en blijft er zo;n grote pluk dons in zijn snavel stekken, zit hij half in paniek te prutsen en te hikken![]()
en dan haal je em voorzichtig weg, en dan heb je het helemaal gemaakt bij hem
nou de eerste keer snapte hij het ook niet, maar nu wel, hij gaat ook op mijn hand zitten nu met zo'n ding in zijn bek, of ik hem weg wil halenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Hahaha
Geweldig!
Slimme vogel, dattie snapt dat je 'm wilt helpen. Mijn kat heeft dat totaal nog niet, die heeft meer zoiets van: wat doe je NOU weer???![]()
![]()
Wat ontzettend lief! Hier zijn die dingen ook zo gesloopt ik vind het al vreemd dat de egels nog leven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier was ie al een jaar geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij slaap er nu ook mee trouwens, want Sjon mag dr niet aan.
Ik heb zelfs Frits zn eerste speeltjes nog in de hondenspeelgoedbak liggen
Wat goed!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou de eerste keer snapte hij het ook niet, maar nu wel, hij gaat ook op mijn hand zitten nu met zo'n ding in zijn bek, of ik hem weg wil halen
Mja iets soortgelijks zat ik me vanmorgen ook te bedenken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Straks om 15:15 persco van Bos, want Balkie zit in Vancouver.
Ik zet m'n geld op de een of andere creatieve oplossing dat we TOCH weer in Afghanistan blijven![]()
Vast mooi verpakt in iets als dat we een paar kilometertjes verder gaan zitten en er vorige keer was geroepen dat we niet in URUZGAN zouden blijven en nu in TALIBANIESTAN zitten ofzo![]()
Of dat er minder militairen blijven maar wel nog een zooitje maar dan met andere orders dus de huidige missie zogezegd wordt beendigd maar wel meteen een nieuwe start ofzo![]()
Genoeg trucjes om toch weer met een kutsmoes daar te blijven, terwijl je zoiets nooit wint. De Taliban heeft een lange adem, dus of je nou nog 1 of 10 jaar blijft, zodra je weg bent steken die d'r kop weer op, al dan niet vanuit buurlanden
oh natuurlijk, tegenwoordig is alles slechte beslissingen in een goed sausje brengenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Straks om 15:15 persco van Bos, want Balkie zit in Vancouver.
Ik zet m'n geld op de een of andere creatieve oplossing dat we TOCH weer in Afghanistan blijven![]()
Vast mooi verpakt in iets als dat we een paar kilometertjes verder gaan zitten en er vorige keer was geroepen dat we niet in URUZGAN zouden blijven en nu in TALIBANIESTAN zitten ofzo![]()
Of dat er minder militairen blijven maar wel nog een zooitje maar dan met andere orders dus de huidige missie zogezegd wordt beendigd maar wel meteen een nieuwe start ofzo![]()
Genoeg trucjes om toch weer met een kutsmoes daar te blijven, terwijl je zoiets nooit wint. De Taliban heeft een lange adem, dus of je nou nog 1 of 10 jaar blijft, zodra je weg bent steken die d'r kop weer op, al dan niet vanuit buurlanden
Hihihi Hummertje dat valt vies tegenquote:
Het is gewoon bedonderen van de mensen met van die semi-legale opties. Als je zegt 'We gaan weg uit Uruzgan' of 'De missie word beeindigd' dan denkt iedereen dat die mensen lekker naar huis komen. Maarja als je dan TOCH nog wil blijven kan je idd gaan mierenneuken en een andere missie beginnen of in een andere provincie gaan zitten. Al denk ik dat de regeringspartijen dan hun zetels helemaal zien smelten als sneeuw voor de zon. En dat merkt de PvdA ook, want die werkt flink tegen als ik het zo eens hoor/lees. Maar het lastige is gewoon dat ze allemaal nog te schijterig zijn en aan hun eigen hachje denken en voor geen ene regeringspartij verkiezingen nu gunstig zijn, dus modderen ze maar weer door met vage compromissen e.d.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh natuurlijk, tegenwoordig is alles slechte beslissingen in een goed sausje brengen![]()
net als die ene pensioensreclame, die gewoon letterlijk zegt dat je minder geld gaat krijgen, en dat brengt als een goed iets, door te goochelen met drie stapels blokken
Slimmertquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou de eerste keer snapte hij het ook niet, maar nu wel, hij gaat ook op mijn hand zitten nu met zo'n ding in zijn bek, of ik hem weg wil halen
En die slaapt gewoon door dan he, dat boeit m allemaal geen drol, Billy deed dat ook altijd bij mquote:
Boor maakt alle pennen zoek. Nou ja, eigenlijk alles wat los op tafels ligt. Dat voetbalt hij er af, gaat dan idd kijken waarom het toch in vredesnaam zo flauw is om op de grond te vallen en besluit dan op de vloer verder te voetballen. De reden waarom ik nooit een pen kan vinden in dit huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat ken ik, en dan met zo'n vragend schuin koppie de dingen nakijken![]()
Hilarisch is dat. Mijn vogel maakte er een sport van om zonnebloempitten bij het konijn op zijn kop te mikken als die rond zijn kooi huppelde
Wanneer komt die monteur dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik nog ff een uurtje een tukkie zal doen
Of dat ik eigenhandig ga proberen om het lek boven de cv ketel te fixen.
Hmz...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor maakt alle pennen zoek. Nou ja, eigenlijk alles wat los op tafels ligt. Dat voetbalt hij er af, gaat dan idd kijken waarom het toch in vredesnaam zo flauw is om op de grond te vallen en besluit dan op de vloer verder te voetballen. De reden waarom ik nooit een pen kan vinden in dit huis.
Tot gisteravond, toen besloot hij dat hij ook alle weggevoetbalde pennen weer ging opzoeken voor me en ineens lag het hele huis weer vol met pennen. Hoezee!
(Of misschien moet ik gewoon eens wat vaker onder de bank stofzuigen)
Hijs in elk geval wel lekker aanwezig he?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef senesta het volgende:
Hummer vind speeltjes (en andere losse dingen) ook zo leuk om mee naar boven te nemen. En dan van de trap afgooien om te zien hoe leuk het van de trap stuitert![]()
Ik schrik me af en toe wezeloos.
Oh en luxaflex mollen is ook een nieuwe rage, hij klimt er gewoon tussendoor en als het niet snel of makkelijk genoeg gaat kunnen ze een nijdige knauw krijgenhij heeft me al aardig getrained want het eerste wat ik tegenwoordig doe 's morgens is de luxaflex omhoog waarna meneer helemaal in zijn nopjes naar buiten gaat liggen kijken
![]()
[ afbeelding ]
Zie de tandjes:
[ afbeelding ]
En dit is dan meestal het uiteindelijke resultaat:
[ afbeelding ]
Zie ook de lege vensterbank, ooit vol met planten![]()
Maar ik hou wel van hem hoor
Nog twee uur en 8 minuten johquote:
Ja, bijna voor jou? Wat moet je nog allemaal doen?quote:
dat doet me denken aan de buren bij mijn vader in de straat, die hadden de onderste halve meter van hun ramen bedekt met matte foliequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef senesta het volgende:
Hummer vind speeltjes (en andere losse dingen) ook zo leuk om mee naar boven te nemen. En dan van de trap afgooien om te zien hoe leuk het van de trap stuitert![]()
Ik schrik me af en toe wezeloos.
Oh en luxaflex mollen is ook een nieuwe rage, hij klimt er gewoon tussendoor en als het niet snel of makkelijk genoeg gaat kunnen ze een nijdige knauw krijgenhij heeft me al aardig getrained want het eerste wat ik tegenwoordig doe 's morgens is de luxaflex omhoog waarna meneer helemaal in zijn nopjes naar buiten gaat liggen kijken
![]()
[ afbeelding ]
Zie de tandjes:
[ afbeelding ]
En dit is dan meestal het uiteindelijke resultaat:
[ afbeelding ]
Zie ook de lege vensterbank, ooit vol met planten![]()
Maar ik hou wel van hem hoor
nu te verkrijgen in geel, zomerzon, napoleon extraordinaire, frisse citroen, saffraan en golden delightquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja over hondenspeeltjes gesproken, weet dr hier iemand waar je van die leuke tennisballen met stoere printjes kan krijgen?
Ik had tijgerprint, armyprint, knalroze, zebraprint en giraffe, maar die hebben vaak buiten gelegen en die hebben hun beste tijd gehad.
En omdat het cooler staat op de foto wil ik liever die met leuke printjes dan die stomme gele![]()
Ja, elke kleur zoek ik dus, behalve die.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu te verkrijgen in geel, zomerzon, napoleon extraordinaire, frisse citroen, saffraan en golden delight
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
Zooooo, geen lek meer
(Ll, de monteur moesten we bellen als het niet zelf lukte).
Gekocht: zelfklevend aluminiumtape 'voor het bedekken van gaten en scheuren' volgens de verpakking.
Elies, kom maar ff!
Dat verdraagt zowel hoge als lage temperaturen en is geschikt voor het bedekken van scheuren in o.a. koetswerk, uitlaatpijpen, dakgoten, buizen etc.
Nou, het werkt hoor!![]()
Dat doet lillie hier met kinderspeelgoed als in de kleine stukjes van lego of k'nexquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor maakt alle pennen zoek. Nou ja, eigenlijk alles wat los op tafels ligt. Dat voetbalt hij er af, gaat dan idd kijken waarom het toch in vredesnaam zo flauw is om op de grond te vallen en besluit dan op de vloer verder te voetballen. De reden waarom ik nooit een pen kan vinden in dit huis.
Tot gisteravond, toen besloot hij dat hij ook alle weggevoetbalde pennen weer ging opzoeken voor me en ineens lag het hele huis weer vol met pennen. Hoezee!
(Of misschien moet ik gewoon eens wat vaker onder de bank stofzuigen)
Oh leuk dat Sjon ze ook leuk vindt!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, Sjonnie sjouwt trouwens ook de hele tijd met die ratten in t rond![]()
Maar telkens als ik een actiefoto wil maken laat ie dat ding dan vallen en gaat ie zitten poseren
Nou he?quote:
En je vind dat wel een duurzame oplossing? :pquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
Zooooo, geen lek meer
(Ll, de monteur moesten we bellen als het niet zelf lukte).
Gekocht: zelfklevend aluminiumtape 'voor het bedekken van gaten en scheuren' volgens de verpakking.
Elies, kom maar ff!
Dat verdraagt zowel hoge als lage temperaturen en is geschikt voor het bedekken van scheuren in o.a. koetswerk, uitlaatpijpen, dakgoten, buizen etc.
Nou, het werkt hoor!![]()
Thessa vindt ze ook zo leuk, zij heeft zelf twee grijze thuis en als ze bij mij is dan hebben de honden pech want dan loopt ze de hele dag rond met een trosje ratten en muizen en wasbeertjes , die kan ze dan zo lekker aan de staart bij elkaar houdenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk dat Sjon ze ook leuk vindt!
Jazeker, aangezien die tape daar speciaal voor isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je vind dat wel een duurzame oplossing? :p
De boel aan elkaar tapen?
mig nog wel, tig nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Ik wilde eerst een heel verhaal gaan typen over hoe ik mijn MIG of TIG lasapparaat uit de schuur had getrokken en wild was gaan lassen. Maar ik had zo'n vermoeden dat jullie dat toch niet zouden geloven
Ah ok, nooit geweten dat dat bestondquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jazeker, aangezien die tape daar speciaal voor is
En dat had ik stiekem al afgekeken van de aannemer die elke verbinding van de afvoerbuizen al met die speciale tape vast had gezet (jaren geleden dus, werkt nog steeds) en precies op de verbinding waar géén tape zat, daar lekte het tussendoor. En nu dus niet meer
De verbinding van de buis van de cv-ketel richting het dak, met de buis die uit het dak komtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
wat lekt er precies?
als je dak lekt op de cv, en je taped het gaatje dicht, komt over een maand je dak naar beneden bijvoorbeeld
Die dingen staan hier wel in de schuur. Jammer alleen dat zowel Heer G als ik niet weet wat we er mee moeten en kunnen doenquote:
ehh, maakte die aannemer veelvuldig gebruik van het woord "ajetoo" ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jazeker, aangezien die tape daar speciaal voor is
En dat had ik stiekem al afgekeken van de aannemer die elke verbinding van de afvoerbuizen al met die speciale tape vast had gezet (jaren geleden dus, werkt nog steeds) en precies op de verbinding waar géén tape zat, daar lekte het tussendoor. En nu dus niet meer
Ik zal vanavond een stukje meenemen om over je waffel te plakken als je dronkenmansgeleuter uit gaat slaan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok, nooit geweten dat dat bestond
Wat ben je toch handig
het_huptquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, maakte die aannemer veelvuldig gebruik van het woord "ajetoo" ?![]()
[ afbeelding ]
wacht, dat is de luchtpijp / schoorsteenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De verbinding van de buis van de cv-ketel richting het dak, met de buis die uit het dak komt
Nu goed in elkaar geschoven en met die speciale tape gedaan.
Ze zeiden in de Hubo ook dat dat DIE tape moest zijn en het ziet er precies hetzelfde uit als de tape die op de andere verbindingen ook al jaren succesvol zit en bij iedereen in huis zit geloof ik.
Hoezeeee
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is condens dat door de kou eh... water wordt. In die buis.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht, dat is de luchtpijp / schoorsteen
daar hoort geen water uit te komen![]()
staat je schoorsteentje wel goed op het dak?
Oh god, dus die doet heel wat extra klusjes als er iets lekt bij die hitsige huisvrouwtjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag maar aan Maes (daar heb ik hem van, hij heeft bij haar ook gewerkt met zijn gouden handjes)...
Deze meneer de aannemer weet héél goed wat hij doet. En was nog heel lekker om te zien ook![]()
That's my girlquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is condens dat door de kou eh... water wordt. In die buis.
Geloof ik
oke, dat kanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof ik
Ik google niks meer. Deze jongen gaat lekker naar huisquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Google nou gewoon ff op aluminium tape buizen, dan zie je dat het een heel normale oplossing is
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof ik
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god, dus die doet heel wat extra klusjes als er iets lekt bij die hitsige huisvrouwtjes
quote:
quote:
quote:
quote:
Nou, dat van die condens en die kou en dus water verzon ik net ter plekkequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt opgelet!!!!
Dat is nooit moeilijk bij lekkere meneren he...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Had wel afgekeken dat hij idd dat alu tape op de verbindingen plakte.
Maar ik was wel vaak afgeleid, zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft Maes wel een foto
Ik ben het vergeten geloof ik. Ff kijken...
hahahahahaha, echt?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft Maes wel een foto
Ik ben het vergeten geloof ik. Ff kijken...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef nieslief het volgende:
Ik moet zoooo lachen he om jullie. En dat doet zeer
ja, duh!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit nu smilies te prutsen maar ik ben ideeloos, iemand suggesties?
Eentje met een draaiorgeltje er bij!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
OMG, en net nu belt de moeder van mn oppaskindjes dat er zo een monteur voor de ketel komt!
Dus ik:![]()
![]()
![]()
Belt ie net aan...![]()
Oud, klein en dik...
quote:
1 met een schaats, voor Vancouver?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
Wss verdien ik dan toch even veel als nu dus boeienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar zoeken ze geregeld mensen voor. alleen zijn dat geen full-time banen.
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
Nou, de ketelmeneer is weer weg... Hele aardige man hoor, maar na het verhaal van Greys wel een beetje een tegenvaller...
quote:
Ik stond ook echt zo in die deur van:quote:
Ik moest dr echt hardop om lachenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik stond ook echt zo in die deur van:
![]()
oh...
![]()
Hallo...
Zoiets als dit:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik stond ook echt zo in die deur van:
![]()
oh...
![]()
Hallo...
Ik achteraf ook wel...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest dr echt hardop om lachen![]()
Sorry popje
Ja... Hij was een heel klein beetje groter en had iets meer haar... maar dat was het dan ook wel...quote:
NIET VAN MIJ IEGquote:
Nee maar jij houdt niet van mij, dus dat was te verwachtenquote:
Awww...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
OMG, en net nu belt de moeder van mn oppaskindjes dat er zo een monteur voor de ketel komt!
Dus ik:![]()
![]()
![]()
Belt ie net aan...![]()
Oud, klein en dik...
Ik voelde me best een beetje schuldig naar hem toe, want ik deed echt heel enthousiast de deur open maar ik weet niet of ik mn teleurstelling kon verbergen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Awww...
Toen ik nog monteur in de buitendienst was hoopte ik ook altijd jonge, mooie vrouwen aan te treffen... viel ook meestal tegen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Awww...
Toen ik nog monteur in de buitendienst was hoopte ik ook altijd jonge, mooie vrouwen aan te treffen... viel ook meestal tegen
Ik zie een matchquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voelde me best een beetje schuldig naar hem toe, want ik deed echt heel enthousiast de deur open maar ik weet niet of ik mn teleurstelling kon verbergen...
Heb wel heel lief m koffie aangeboden
Omgggg wat ergggquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik achteraf ook wel...Een beetje...
[..]
Ja... Hij was een heel klein beetje groter en had iets meer haar... maar dat was het dan ook wel...
Wat lief dat je me een jonge mooie vrouw noemt!quote:
Klopt tochquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat lief dat je me een jonge mooie vrouw noemt!
Ach, gedurende drie uur samen in de auto is er niets gebeurd... aan de andere kant ben ik ook niet (helemaal) in slaap gevallenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, gedurende drie uur samen in de auto is er niets gebeurd... aan de andere kant ben ik ook niet (helemaal) in slaap gevallen
Hé, ik had er zo'n 30 uur zonder slaap opzitten, wat was jouw excuus?quote:
Goed bezigquote:
quote:
Die laatste loopt juist niet goed bij mij. 2e ook niet trouwens, de eerste doet het wel goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
komt de tekst overigens goed over bij jullie?
ik heb nu twee versies, en ik heb het gevoel dat sommige browsers de tekst door elkaar gooien...
[afbeelding]
[afbeelding]
oke, bij loopt die tweede niet goed bij jullie ook?
deze wordt het dan denk ik![]()
[afbeelding]
Wauw, heb je die helemaal zelf gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
komt de tekst overigens goed over bij jullie?
ik heb nu twee versies, en ik heb het gevoel dat sommige browsers de tekst door elkaar gooien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oke, bij loopt die tweede niet goed bij jullie ook?
deze wordt het dan denk ik![]()
[ afbeelding ]
ja natuurlijk, wie anders is zo kansloos om een roze draaiorgel te tekenenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Wauw, heb je die helemaal zelf gemaakt
Ik vind hem briljantquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja natuurlijk, wie anders is zo kansloos om een roze draaiorgel te tekenen
ja ik zie het ik heb het verkeerde plaatje gebruikt als definitieve,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die laatste loopt juist niet goed bij mij. 2e ook niet trouwens, de eerste doet het wel goed.
Heb je er al mee al in het ESF forum gepronkt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik zie het ik heb het verkeerde plaatje gebruikt als definitieve,
deze is het nu dus definitief, en om niet meer in de war te raken verwijder ik die andere zo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |