Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wijquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wij![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wij![]()
Waarom verander je je tekst nouquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter de kat dan dat je het zelf doet![]()
omdat die zin niet kloptequote:
Heus welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat die zin niet klopte
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor nog liever de hele dag die rottige carnavalsmuziek dan telkens dat songfestivalliedje
PWNDquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor nog liever de hele dag die rottige carnavalsmuziek dan telkens dat songfestivalliedje
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter de kat dan dat je het zelf doet![]()
Onder welke steen leef jij? geef me de locatie en ik kom er ook onder liggen. gezelliequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef nieslief het volgende:
[..]erop??
Het is mij gelukt om dat hele liedje nog niet een keertje te horen.
Heb ik geen mooie TT voor je gemaakt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee. Ik doe het dan toch liever zelf.
Ik meld me ziek tot het voorbij is en kom er bij liggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? geef me de locatie en ik kom er ook onder liggen. gezellie
Zit je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt gestoord van dat shalaliegedoe op de radio.
Wanneer is dat ESF?
Tering zeg, ik dacht toch minstens al in maart of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je?
Ja?
27 mei!![]()
En voor wie er geluid heeft nu thuis of op het werk, luister deze versie van Ellen ten Damme eens?
http://audio.rtvdrenthe.n(...)051e54a_wfiles_1.mp3
Het was ook geen verplichting ofzo, stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
En no way dat ik vrijwillig nog een versie van die bagger ga luisteren, Ellen ten Damme vind ik toch al zo overrated
Oh dit las ik nog net.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
Strega's wondgenezing gaat niet zo goed, ze mag niet de afdeling af en moet zo veel mogelijk met het pootje omhoog op bed blijven. Geen chatsessie vanmiddag dus.
Ik stel me niet aan, ik geef mn meningquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook geen verplichting ofzo, stel je niet zo aan
Ik vind de versie van Ellen leuk! Gheyl! Sekseh! Zwoel!
En nu ga ik weer even wat nuttigs doen
Tot strakjes!
oh, wat vervelend...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
mogge allen. Het is mij gelukt dat kloterige NSF/ESF/JSF liedje niet te horen. Thuis staat Kink altijd aan, in de auto CD's en onder de mensen kom ik niet![]()
Strega's wondgenezing gaat niet zo goed, ze mag niet de afdeling af en moet zo veel mogelijk met het pootje omhoog op bed blijven. Geen chatsessie vanmiddag dus.
NOOOOOOOOONquote:
oh bah...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
Dan kijk je niet oh-oh. Opgelost! Slotje [ afbeelding ]
Even nog lekker warme choco met vier klonten suiker en dan weer even werken.
Vanmiddag thuis ivm lekkende CV ketelTenminste, die ketel lekt niet, maar de buizen er boven daar lekt condenswater uit. Precies in de ketel. En das nie goed.
oh-ohquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NOOOOOOOOON![]()
Had je nog iets gehoord ondertussen???????
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je?
Ja?
27 mei!![]()
En voor wie er geluid heeft nu thuis of op het werk, luister deze versie van Ellen ten Damme eens?
http://audio.rtvdrenthe.n(...)051e54a_wfiles_1.mp3
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef nieslief het volgende:
[..]ik heb het al die tijd volgehouden het liedje niet te horen in wat voor versie dan ook dus ik klik niet
Ziehier mijn steen zo doe ik dat ook alleen ik luister als ik al radio aan heb naar q-music en gelijk zappen als het op tv voorbij komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
mogge allen. Het is mij gelukt dat kloterige NSF/ESF/JSF liedje niet te horen. Thuis staat Kink altijd aan, in de auto CD's en onder de mensen kom ik niet![]()
He jakkes wat naar.quote:Strega's wondgenezing gaat niet zo goed, ze mag niet de afdeling af en moet zo veel mogelijk met het pootje omhoog op bed blijven. Geen chatsessie vanmiddag dus.
Hij doet het nog, maar het glas (een emmer past niet op die plek) dat er nu op staat is wel heel snel vol.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
Doet ie het wel nog? Lijkt me wel handig met dit weer...
Schiet niet erg op vannacht mr.lief wakker gehouden met mijn pijn in mijn slaap schijn ik veel lawaai gemaakt te hebben. Net paracetamol geslikt en het gaat wel weer een beetje. Dadelijk kruip ik er weer lekker in denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het met jou????
Schiet het een beetje op met je arm/schouder?
18 maart scan toch?
Oh, dat is inderdaad een naar idee... Fijn dat het zo snel opgelost kan wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het nog, maar het glas (een emmer past niet op die plek) dat er nu op staat is wel heel snel vol.
En ik vind het een enorm naar en eng idee dat er water dóór de ketel van boven naar beneden lekt. Ik hou nooit zo van water in de buurt van apparatenMaar vanmiddag komt het weer goed
Wat akelig dat je zoveel pijn hebt zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Schiet niet erg op vannacht mr.lief wakker gehouden met mijn pijn in mijn slaap schijn ik veel lawaai gemaakt te hebben. Net paracetamol geslikt en het gaat wel weer een beetje. Dadelijk kruip ik er weer lekker in denk ik.
Yup 18 maart is de dag.
Ik ga jullie binnenkort gewoon Shalalierollen ipv Rickrollenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef nieslief het volgende:
[..]ik heb het al die tijd volgehouden het liedje niet te horen in wat voor versie dan ook dus ik klik niet
Wil ik weten wat dat is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga jullie binnenkort gewoon Shalalierollen ipv Rickrollen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik geen mooie TT voor je gemaakt?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Try mequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
het was mij ook gelukt, totdat er ineens een fragment van in het nieuws zatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
Ken je het fenomeen Rickroll niet?quote:
Nee, dat kende ik niet... Gelukkigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen Rickroll niet?
Dat is als je een linkje plaatst of een Youtube filmpje, dat mensen dan denken dat ze iets anders krijgen/klikken en dat je dan Never Gonna Give You Up krijgt te horen![]()
Dat kan vast ook prrrrrrima met Shalalie
is een fout nummer wat iedereen wel kent, zoek maar op rick astleyquote:
Alsof je daar over een paar weken nog elke minuut van de dag op bedacht bent!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat kende ik niet... Gelukkig
Nu lukt dat natuurlijk niet meer he, nu weten we het
Onder welke steen lag jij in 2009 danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat kende ik niet... Gelukkig
Nu lukt dat natuurlijk niet meer he, nu weten we het
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof je daar over een paar weken nog elke minuut van de dag op bedacht bent!
en 2008, en 2007, en 2006quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onder welke steen lag jij in 2009 dan
ik heb gewoon geen vrienden/kennissen/whatever die mij zoiets flikkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onder welke steen lag jij in 2009 dan
Wij wel hequote:
Ik ken het liedje wel hoor...quote:
Netjes dat ie sorry kwam zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh-oh![]()
![]()
Zullen we alle smurfen vergiftigen tot 27 mei ?![]()
Mjah hij kwam woensdag zn excuses maken in "mijn" winkelHad op dit moment nog niks kunnen regelen maar hij had mn nummer in zn telefoon gezet
en zou me direct bellen als ik ergens extra kon werken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwabber, heb je al gelezen?
Oh, wat bijzonder!!! En lijkt me inderdaad engig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
nog niet, ik was gister na school helemaal niet toe aan een boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar vandaag ga ik er in beginnen
🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ben nog niet zo lang internet-verslaafd...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar de internet meme bestaat al zo lang, nu 3 of 4 jaar ofzo
Ja, ik heb heel veel msn contact met haar sinds het gebeurd is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat bijzonder!!! En lijkt me inderdaad engig...
Jeetje dat lijkt me wel moeilijk hoor, met opgemaakt bedje en alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel veel msn contact met haar sinds het gebeurd is.
Dat vinden we alletwee heel fijn, en zij heeft er ook echt veel aan.
Het gekke was, ik vroeg vanmorgen ineens zomaar wat ze met de babykamer gedaan hadden.
Omdat die natuurlijk al helemaal klaar was, was gewoon een voldragen zwangerschap.
Dus zij zei dat ie er nog helemaal is, zoals ie was, met opgemaakt bedje en alles.
En daar moest ik om huilen![]()
En toen vertelde ze het goede nieuws, maar ook hoe moeilijk ze het vinden.
Heavy shit.
Brrrr wat eng voor haar en haar man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het gekke was, ik vroeg vanmorgen ineens zomaar wat ze met de babykamer gedaan hadden.
Omdat die natuurlijk al helemaal klaar was, was gewoon een voldragen zwangerschap.
Dus zij zei dat ie er nog helemaal is, zoals ie was, met opgemaakt bedje en alles.
Heavy shit.
heavy shit is heavyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heavy shit.
Ik denk mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaaaaaaa, zou er bijna een natte poes van krijgen
@Pagan, ik ga dichte en schone wonden denken als ik aan Strega denk
Oh, inderdaad erg, zo'n heel klaar kamertje...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heavy shit.
pffffff, ik weet niet zo goed wat je allemaal meegekregen hebt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef nieslief het volgende:
Heeft er trouwens iemand een samenvatting voor me???
Ziggyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffffff, ik weet niet zo goed wat je allemaal meegekregen hebt?
- Strega in het ziekenhuis natuurlijk, maar daar hebben we Pagan nu voor
- Oh-Oh is verliefd op Sjon
- Ziggy's waarden waren goed
- Baloe van Qwea heeft last van zn poten (en heeft nu medicijnen)
- Elisa heeft een bikini-winkelhaak ipv bikinlijn geknipt
- Cat heeft een aanbieding gekregen voor ZZP-werk
* nog meer nadenken gaat *
oh ja, ik ving nog iets op over Ll en Paris Hilton, maar daar weet ik het fijne niet van
Ik heb daarom 3fm eraf gegooid hier en slam fm erop gezetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Ze zaten net op 3 FM de hele studio op zn kop te zetten er mee weer, ik hoor m daar elke dag wel voorbij komen. Tis niet mijn radio helaasch
Ik heb geen radio op mijn kamer, en ik luister normaal redelijk graag naar 3 FM , ik ben al lang blij dat ik die er es door heb weten te drukken na een jaar of 5 Radio Maastricht en Arrow classicquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb daarom 3fm eraf gegooid hier en slam fm erop gezet
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen radio op mijn kamer, en ik luister normaal redelijk graag naar 3 FM , ik ben al lang blij dat ik die er es door heb weten te drukken na een jaar of 5 Radio Maastricht en Arrow classic![]()
Als ik een eigen radio had luisterde ik fijn Stu Bru
Ja nou, zo denk ik nu ook over 3fm , ik ga ook maar voor radioloze weekenden denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]Hier was het 3fm, en toen kwam dat nr, en heb ik hem er mooi afgezet
Dikkedoei met je 3fm
hier;quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef nieslief het volgende:
@Pagan op 18 maart mag ik voor de MRI scan maar 'ze' verwachten niet dat daar iets uit gaat komen.
[..]
Ziggy![]()
![]()
![]()
mooi.
Elisasorry
Arme baloe.
Cat wie wat waar vertel.
Oh, dat is fijn ja, dat je ondanks een tijdje "radiostilte" nog zo goed met elkaar overweg kanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Pff, echt heftig , die msn gesprekjes, maar wel heel fijn vind ik.
Haar kindje is nog geen maand na die van mn zusje geboren, en we hadden eigenlijk geen contact, maar vroeger wel, tot dik na de middelbare school.
En ik had haar moeder op msn, die sprak ik alleen als er eens iets te melden was.
Vrij snel nadat het gebeurde zocht mn nichtje weer contact met mij op msn , en nu kletsen we elke dag even, over leuke dingen, maar ook over alles wat haar bezighoud natuurlijk.
En dan is het echt heel bijzonder om te merken dat we elkaar nog steeds zo goed kennen als vroegerEn dat we elkaar begrijpen en zo
Fijn dank je wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier;
[SC] #633 - Ik hou van iedereen een beetje evenveel
En DanseMacabres tante is overleden, terwijl haar oom (man van die tante) vandaag uitslag krijgt van een longscan...
En nu blijkt dat die tante schulden had, dus het wordt nog een vervelend verhaal...
Ja!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat is fijn ja, dat je ondanks een tijdje "radiostilte" nog zo goed met elkaar overweg kan
wheehehe, je hebt nog steeds hetzelfde hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gheghe, wij samen op de boerderie van opa en oma vroeger
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.
Of ik even 330 euro zorgtoeslag mag terugdokken over 2008. Ik zet mn salaris voor 2010 nu wel lekker op 2000 bruto in de maand, hoef ik straks tenminste niks meer terug te betalen... NAAIERSS![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik even blij dat we het nooit voor elkaar hebben gekregen om zorgtoeslag te krijgen. Nu krijgen we het alleen als we er recht op hebben bij de aangifte....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.
Of ik even 330 euro zorgtoeslag mag terugdokken over 2008. Ik zet mn salaris voor 2010 nu wel lekker op 2000 bruto in de maand, hoef ik straks tenminste niks meer terug te betalen... NAAIERSS![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dat lijkt me inderdaad heftig, sowieso al een kindergrafje...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Wij waren vroeger echt elkaars lievelingsnichtjes![]()
Van heel kleins af aan al.
En ik ben helemaal geen familiemens hoor, we hebben sowieso van mn moederskant alleen contact met haar zus, met de ouders van mn nichtje hebben mijn ouders sinds de begrafenis van mn oma geen contact meer , en met mn andere oom en tante ook niet.
En mn vaders familie woont aan de andere kant van de wereld.
Ik heb zelf ook niet echt iets met mn zusje zelfs![]()
Maar met haar ben ik nu wel echt blij.
Ik ben blij dat ik iets voor haar kan doen.
Ik was met de verjaardag van mn moeder voor het eerst weer eens in Sittard ( mijn ouders komen meestal bij mij op bezoek ) dus toen ben ik naar het grafje van Lois geweest, mčn, wat vond ik dat heftig.
Maar het was een hele fijne plek, ik ga daar voortaan wel altijd even langs als ik in town ben, ik ga dan sowieso altijd even een rondje doen over het kerkhof, even langs mn opa en oma.
Ik heb ooit eens met de "klantenservice" van de ib-groep moeten bellen.. Wat waren ze daar vriendelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
grrrr zwijg me er van
kreeg ook eerst iets van de ib groep te horen, dat ze me maanden achter elkaar 15 euro teveel over hadden gemaakt, terwijl ze in het begin hadden gezegd dat ik daar recht op had![]()
of ik even 450 over wilde maken
nooit gedaan, maand of 3 later gecheckd toen ik verder wilde, of ik nog wat open had staan
stond niks meer open, administratie over mij was leeg
"klantenservice" -> "slavenpesterij"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens met de "klantenservice" van de ib-groep moeten bellen.. Wat waren ze daar vriendelijk.Tegenwoordig stuur ik maar gewoon een mailtje als ik wat te vragen heb.
Ik 116 euro, heb hem 1 januari 2008 direct stopgezet toch 2 maanden ontvangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |