Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wijquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wij![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok dr poes heeft al twee dagen dr bed niet onder gesquirt en dat vieren wij![]()
Waarom verander je je tekst nouquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter de kat dan dat je het zelf doet![]()
omdat die zin niet kloptequote:
Heus welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat die zin niet klopte
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor nog liever de hele dag die rottige carnavalsmuziek dan telkens dat songfestivalliedje
PWNDquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor nog liever de hele dag die rottige carnavalsmuziek dan telkens dat songfestivalliedje
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter de kat dan dat je het zelf doet![]()
Onder welke steen leef jij? geef me de locatie en ik kom er ook onder liggen. gezelliequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef nieslief het volgende:
[..]erop??
Het is mij gelukt om dat hele liedje nog niet een keertje te horen.
Heb ik geen mooie TT voor je gemaakt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee. Ik doe het dan toch liever zelf.
Ik meld me ziek tot het voorbij is en kom er bij liggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? geef me de locatie en ik kom er ook onder liggen. gezellie
Zit je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt gestoord van dat shalaliegedoe op de radio.
Wanneer is dat ESF?
Tering zeg, ik dacht toch minstens al in maart of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je?
Ja?
27 mei!![]()
En voor wie er geluid heeft nu thuis of op het werk, luister deze versie van Ellen ten Damme eens?
http://audio.rtvdrenthe.n(...)051e54a_wfiles_1.mp3
Het was ook geen verplichting ofzo, stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
En no way dat ik vrijwillig nog een versie van die bagger ga luisteren, Ellen ten Damme vind ik toch al zo overrated
Oh dit las ik nog net.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
Strega's wondgenezing gaat niet zo goed, ze mag niet de afdeling af en moet zo veel mogelijk met het pootje omhoog op bed blijven. Geen chatsessie vanmiddag dus.
Ik stel me niet aan, ik geef mn meningquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook geen verplichting ofzo, stel je niet zo aan
Ik vind de versie van Ellen leuk! Gheyl! Sekseh! Zwoel!
En nu ga ik weer even wat nuttigs doen
Tot strakjes!
oh, wat vervelend...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
mogge allen. Het is mij gelukt dat kloterige NSF/ESF/JSF liedje niet te horen. Thuis staat Kink altijd aan, in de auto CD's en onder de mensen kom ik niet![]()
Strega's wondgenezing gaat niet zo goed, ze mag niet de afdeling af en moet zo veel mogelijk met het pootje omhoog op bed blijven. Geen chatsessie vanmiddag dus.
NOOOOOOOOONquote:
oh bah...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
Dan kijk je niet oh-oh. Opgelost! Slotje [ afbeelding ]
Even nog lekker warme choco met vier klonten suiker en dan weer even werken.
Vanmiddag thuis ivm lekkende CV ketelTenminste, die ketel lekt niet, maar de buizen er boven daar lekt condenswater uit. Precies in de ketel. En das nie goed.
oh-ohquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NOOOOOOOOON![]()
Had je nog iets gehoord ondertussen???????
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je?
Ja?
27 mei!![]()
En voor wie er geluid heeft nu thuis of op het werk, luister deze versie van Ellen ten Damme eens?
http://audio.rtvdrenthe.n(...)051e54a_wfiles_1.mp3
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef nieslief het volgende:
[..]ik heb het al die tijd volgehouden het liedje niet te horen in wat voor versie dan ook dus ik klik niet
Ziehier mijn steen zo doe ik dat ook alleen ik luister als ik al radio aan heb naar q-music en gelijk zappen als het op tv voorbij komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Pagan het volgende:
mogge allen. Het is mij gelukt dat kloterige NSF/ESF/JSF liedje niet te horen. Thuis staat Kink altijd aan, in de auto CD's en onder de mensen kom ik niet![]()
He jakkes wat naar.quote:Strega's wondgenezing gaat niet zo goed, ze mag niet de afdeling af en moet zo veel mogelijk met het pootje omhoog op bed blijven. Geen chatsessie vanmiddag dus.
Hij doet het nog, maar het glas (een emmer past niet op die plek) dat er nu op staat is wel heel snel vol.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
Doet ie het wel nog? Lijkt me wel handig met dit weer...
Schiet niet erg op vannacht mr.lief wakker gehouden met mijn pijn in mijn slaap schijn ik veel lawaai gemaakt te hebben. Net paracetamol geslikt en het gaat wel weer een beetje. Dadelijk kruip ik er weer lekker in denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het met jou????
Schiet het een beetje op met je arm/schouder?
18 maart scan toch?
Oh, dat is inderdaad een naar idee... Fijn dat het zo snel opgelost kan wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het nog, maar het glas (een emmer past niet op die plek) dat er nu op staat is wel heel snel vol.
En ik vind het een enorm naar en eng idee dat er water dóór de ketel van boven naar beneden lekt. Ik hou nooit zo van water in de buurt van apparatenMaar vanmiddag komt het weer goed
Wat akelig dat je zoveel pijn hebt zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Schiet niet erg op vannacht mr.lief wakker gehouden met mijn pijn in mijn slaap schijn ik veel lawaai gemaakt te hebben. Net paracetamol geslikt en het gaat wel weer een beetje. Dadelijk kruip ik er weer lekker in denk ik.
Yup 18 maart is de dag.
Ik ga jullie binnenkort gewoon Shalalierollen ipv Rickrollenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef nieslief het volgende:
[..]ik heb het al die tijd volgehouden het liedje niet te horen in wat voor versie dan ook dus ik klik niet
Wil ik weten wat dat is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga jullie binnenkort gewoon Shalalierollen ipv Rickrollen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik geen mooie TT voor je gemaakt?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga jullie binnenkort gewoon Shalalierollen ipv Rickrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |