quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:17 schreef beequeen het volgende:
Bedankt heksje. Ik ga maar even iets nutiigs doen. Deze onzin duurt tot 10.30 uur.
Ik krijg nu ineens wél zin om te gaan carnavallen vanavondquote:
Nope, ik laat het verslag wel aan jou en onze roeiert over.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:18 schreef Toverheks het volgende:
Ga jij niet stemmen, je mag tot 10 uur nog ff stemmen op JOU carnavalskraker 2010
![]()
doei doei BQ
Vijfquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
En dan denk je dat je carnaval ook dit jaar aardig weet te ontlopen ...
Alaaf dan maar, want dat is het verneukeratieve aan carnaval: je kunt het nog zo verguizen, zit je er eenmaal in, dan ben je vier volle dagen verkocht.
Dan zesquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
Zoon rolt net zijn bed uit, ik vraag kijk nou zo vroeg al dat gezuip, zegt ie ja Ma het is Carnaval is heel normaalMeneer gaat morgen net als veel jaren daarvoor naar Eindhoven met stel vrienden bij vrienden slapen en Carnaval vieren, en dat als Amsterdammer, staat nu iets onverstaansbaar in de dousche te galmen
Vind jequote:
Zit daar verschil in dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:18 schreef pullup het volgende:
Dit zijn niet, ik herhaal niet Dries Roelvink en Marco Borsato maar de heren van Helemaal Hollands met het in Volendam bekende nummer De Ober
[ afbeelding ]
Een nulletje of wat per optreden.quote:
Ik ben traditioneel. Carnaval begint op zaterdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan zes![]()
Vrijdag t/m dinsdag is het bijna overalEn dan de woensdag nog.
Je ging toch niet carnavallen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben traditioneel. Carnaval begint op zaterdag.
Nee. Maar toen ik nog ging, was het zaterdag tot en met dinsdag en op woensdag werd ik dan wel weer overgehaald om mee te gaan haringhappen.quote:
Wie geëxcuseerd een extra dag weet in te lassen om te gaan slempen, heeft het naar mijn bescheiden mening juist wel begrepen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar toen ik nog ging, was het zaterdag tot en met dinsdag en op woensdag werd ik dan wel weer overgehaald om mee te gaan haringhappen.
Vrijdag was voor degenen die het niet snapten, maar dat zijn er steeds meer.
Goeie vriend van Johan en Peter. Gaat vaak golfen met Johan en is de andere helft van het duo van het liedje over de Mexicaanse Griepquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels heeft zich ook ene Roy Raymonds op de chat gemeld. Hij blijkt de zanger te zijn van dat plaatje waar Peter N zijn kijkers vaak op trakteert:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
Alsido zit al een tijdje aan de laptop van Johan te prutsen - de laptop waar niemand aan mocht komen.
Alsido zegt gewoon dat Marjan dat heeft gedaan. Zo is ie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef Toverheks het volgende:
Dat wordt Herrie in de Toko Bloed aan de muur Spanning en Sensatie
Als ie het verprutst wel. Ik hoorde hem iets zeggen over 'dan maken we dat de hoofdcomputer' dus dan zit hij behoorlijk diep in te grijpen op het systeem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat wordt Herrie in de Toko Bloed aan de muur Spanning en Sensatie
Wij hebben het bewijsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido zegt gewoon dat Marjan dat heeft gedaan. Zo is ie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido zegt gewoon dat Marjan dat heeft gedaan. Zo is ie.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
De Gebroeders Ko hebben gewonnen.
Alsido begint echt meer en meer een matennaaier te worden, zeg. Valt me tegen van hem. Dacht altijd dat het dan wel geen groot licht was, maar wel integer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:39 schreef Chanel5 het volgende:
Alsido probeert het nu op Peter af te schuiven dat de beelden vanaf de lokatie niet goed waren.
Ik zal je de volgende keer een cursus geven zegt Alsido.
Ik zit ook verbaast te kijken en te luisteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido begint echt meer en meer een matennaaier te worden, zeg. Valt me tegen van hem. Dacht altijd dat het dan wel geen groot licht was, maar wel integer.
Hij heeft al een tas gepakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Alsido was vorig weekend toch weg? Dus die heeft dit weekend dienst. Al dat gedoe. Hup!
Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Een loslopende hamster met een webcam op zijn koppie gebondenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef Disana het volgende:
Ze denken er volgens mij serieus over om beestjes te kopen waar ze de camera op kunnen zetten.
En daar is de glazenwasser weer.
Huh? Waar moet hij heen?quote:
Hamster, fretten en konijnen zijn genoemd. Gewoon, camera op kooitje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Een loslopende hamster met een webcam op zijn koppie gebonden
Dat zou wel heel treurig zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hamster, fretten en konijnen zijn genoemd. Gewoon, camera op kooitje.
Als dat is gezegd, heb ik het niet meegekregen. Hij wilde Johans stick mee hebben maar dat mocht niet. En hij stond zichzelf rijkelijk met deo in te spuiten.quote:
Dus dan zijn die knaagdieren de hoofdpersonen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
Als ik het goed begrepen heb laat hij zich uitschrijven uit Duitsland en inschrijven in Huissen.quote:
Met een hele tas en in het weekend?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb laat hij zich uitschrijven uit Duitsland en inschrijven in Huissen.
Wat een stel randdebielen daar. Het idee alleen al. En dat omdat Luibeth niet in beeld wil.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
In het weekend. Ja, dat is ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrepen heb laat hij zich uitschrijven uit Duitsland en inschrijven in Huissen.
Tsja, geen idee. Hij kan toch gewoon morgen terugkomen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef Disana het volgende:
Met een hele tas en in het weekend?
Nou ja, we zullen zijn ergerlijke geklungel missen.
Hij zei dat dat vandaag moet gebeuren. Vandaar dat hij nu weggaat.quote:
Dus dat idee komt niet zomaar uit de lucht vallen begrijp ik.quote:
Ik zeg: denk groot! Brieven naar de tweede kamer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg: bellen met de dierenbescherming.
Ja daar waren we al even achterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn nu helemaal van de wereld losgezongen.
Omdat Liesbeth dit weekend alleen is en niet in beeld wil, is er besloten om twee hamsters aan te schaffen en die op de stream te zetten![]()
[ afbeelding ]
Voor elk rondje in het rad minimaal een clapjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
Reken maar dat er dit weekend veel geklapt wordt op de chat (clap)!
Dat zou nog enigszins inventief zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Een loslopende hamster met een webcam op zijn koppie gebonden
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido begint echt meer en meer een matennaaier te worden, zeg. Valt me tegen van hem. Dacht altijd dat het dan wel geen groot licht was, maar wel integer.
Peter zegt dat dat verzet is naar volgende week. Het loopt weer gesmeerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef Disana het volgende:
Richart komt vanavond eten maken maar er is dan bijna niemand.
Wat een flutvertoning weer hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter zegt dat dat verzet is naar volgende week. Het loopt weer gesmeerd.
Ik heb de Who is who er even op nageslagen, maar daarin wordt geen Richard vermeld. Spannend!quote:
RicharT met een T. De kokende timmerman, of de timmerende kok.quote:
Webcammen met de webhamster!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
Johan wil weten "waar hij aan toe is"?
Nou Johan: je internet TV-zender broadcasting omroep wordt door enkele tientallen kijkers gevolgd. Da's een mooie score na enkele maanden. Zo zie je maar: creatieve programma's als "chatten met de webcam aan" krijgen de waardering die het verdient.
Ik heb me laten verzekeren dat het met een t is, dus dat was geen schrijffout. Richart is kok en self-proclaimed kunstenaar, hij maakte de 'bokaal' voor Jaap.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb de Who is who er even op nageslagen, maar daarin wordt geen Richard vermeld. Spannend!
Haha, doet me denken aan een prima andere site! Vermoedelijk trekken die overigens een factor tienduizend meer bezoekers dagelijks.quote:
Ik dacht meteen aan petshoppen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
Haha, doet me denken aan een prima andere site! Vermoedelijk trekken die overigens een factor tienduizend meer bezoekers dagelijks.
[ afbeelding ]
OK, Riesjart komt dus volgende week koken. * in de agenda opnoteertquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me laten verzekeren dat het met een t is, dus dat was geen schrijffout. Richart is kok en self-proclaimed kunstenaar, hij maakte de 'bokaal' voor Jaap.
Huh? Zitten ze op de chat te zeiken dan het zielig zou zijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal wel verschrikkelijk harteloos en dierebeulerig zijn maar ik snap echt het probleem niet zo.
Ja ik vind het dom, 2 hamsters om de streamers te vermaken, maar om nou te zeggen dat ik het zo erg vind voor die beestjes.![]()
![]()
Niet veel meer denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Zitten ze op de chat te zeiken dan het zielig zou zijn?![]()
Zo erg dat jij je nu scháámt zelfs dat je het niet zielig vindt?![]()
Ik denk dat het meer te maken heeft met de wanhopige behoefte tot enig rumoer, dan met empathie voor de hamsters.
Wat valt er verder immers nog uit dit hersendode plan te peuren?
Het inzicht!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef Disana het volgende:
Peter: mensen maken heel vaak filmpjes, dat is jammer... m'n toekomst is niet erg goed... laatst ook toen ik dronken was.
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Zitten ze op de chat te zeiken dan het zielig zou zijn?![]()
Zo erg dat jij je nu scháámt zelfs dat je het niet zielig vindt?![]()
Vind het zo raar, dit zou toch een superdrukke tijd moeten zijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter heeft z'n enige schnabbel deze Carnaval al gehad, vanochtend?
Het was heul leuk hoor, om iedereen anti-hamster te makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik ben er alweer overheen geloof ik
Had jij verwacht dat Peter's agenda vol zou staan? Zelfs in het circuit der Z-artiesten stelt Peter Nunninga niks voor. En Vlemmix ook steeds minder, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:11 schreef mootie het volgende:
Vind het zo raar, dit zou toch een superdrukke tijd moeten zijn?
Johan treedt volgens mij vooral op met De Bonte Koe. Het liedje met Peter, het Pokkielied, is minder populair.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind het zo raar, dit zou toch een superdrukke tijd moeten zijn?
Er zijn zoveel zangers in dat genre, geen idee wie waar in de ranking staat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat Peter's agenda vol zou staan? Zelfs in het circuit der Z-artiesten stelt Peter Nunninga niks voor. En Vlemmix ook steeds minder, heb ik het idee.
Ik ook niet, maar ik weet wel dat je zelfs in dat genre niet wegkomt met een te makkelijke coverversie van een carnavalshit van het jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:16 schreef mootie het volgende:
Er zijn zoveel zangers in dat genre, geen idee wie waar in de ranking staat.
Moet toch wat zijn met 3 jaar zangles, en ze zeiden dat ze goed was!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Oh nee, toch nog even aan, want Liesbeth wil ook een liedje zingen.
Het zal de eerste keer zijn dat we iets zien wat Liesbeth kan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet toch wat zijn met 3 jaar zangles, en ze zeiden dat ze goed was!
Ik zie hem zelfs nog niet entertainer worden op een Rijn-cruise van De Zonnebloem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet wel dat je zelfs in dat genre niet wegkomt met een te makkelijke coverversie van een carnavalshit van het jaar daarvoor.
Ze raakt haar stem nog wel kwijt, denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal de eerste keer zijn dat we iets zien wat Liesbeth kan!
Liesbeth is een soort Brian denk ik.quote:
Dat zou zomaar kunnen. Ze klaagde dat ze zichzelf niet hoort, maar die stem is op zichzelf al niets.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liesbeth is een soort Brian denk ik.
Ze wisselt constant van toonsoort. Misschien ook toondoof.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef Disana het volgende:
Dat zou zomaar kunnen. Ze klaagde dat ze zichzelf niet hoort, maar die stem is op zichzelf al niets.
Deze muziek leg haar gewoon niet. Snap dat dan. MUTE.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens denkt JanBakker van de chat dat Copycat hem ontloopt.
Ze is beter in het zingen van instrumentale nummers?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze muziek leg haar gewoon niet. Snap dat dan.
Hij is al weg. Voordat hij uitlogde zei hij dat je nu gerust online kon komen omdat hij weggingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Zal ik even inloggen dan?
Ze raakt vanalles kwijt. Wmb mag ze nu haar stembanden kwijtraken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is beter in het zingen van instrumentale nummers?
En Copycat is onder de pannen met Jan deze carnavalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
Liesbeth leest het commentaar op de chat en durft niet meer te zingen.
Ondertussen is Harry Loco binnengekomen. Hij negeert stelselmatig de negatieve opmerkingen
Altijd leuk, die mensen die van onderaf aan je stoelpoten willen knagenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Copycat is onder de pannen met Jan deze carnaval
Jippie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
En Copycat is onder de pannen met Jan deze carnaval
Dat zeg ik. Het is een gave.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef Disana het volgende:
Er ontbreekt een document, Alsido of Johan heeft dat waarschijnlijk op zijn eigen laptop staan.
Dan klinkt 't plausibel dat je 'm ontloopt.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan klinkt 't plausibel dat je 'm ontloopt.
En hij heeft heul niks in de gaten. Bunker voor zijn kop.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:08 schreef Disana het volgende:
Harry krijgt de chatters maar niet op zijn hand, het regent spot.
Hij mag niet eens roken in z'n eigen huisquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:08 schreef Disana het volgende:
Harry krijgt de chatters maar niet op zijn hand, het regent spot.
Hij heeft je wel uitgenodigd om deze zomer bij Leo te gaan BBQ-en. Dat lijkt me wel smakelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Nope, geen idee.
Er liep helaas ook niet veel smakelijks rond daar, dus deceptie.
Ik had sowieso al een BBQ-date staan bij Leo. Leo is een goed gastheer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft je wel uitgenodigd om deze zomer bij Leo te gaan BBQ-en. Dat lijkt me wel smakelijk
Hij houdt ook wel van lekker eten, volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had sowieso al een BBQ-date staan bij Leo. Leo is een goed gastheer.
Dat is vanavond pas van half 12 tot ..... héél laat.quote:Hoe was het gisteren in Paradiso?
Eigen rekening.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:46 schreef FP128 het volgende:
Een vraagje:
Krijg je nou officieel vrij als je carnaval gaat/moet vieren of is dat gewoon
voor eigen rekening. Ik bedoel als je carnaval wilt vieren moet! je werkgever
je dan vrijgeven zoals bijvoorbeeld wanneer je zwaar belijdend bent in je geloof?
Peter doet ons entertainenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:16 schreef spuitje het volgende:
Is het karaoke of zo iets bij de Vlem????
Alsof iemand hem stevig bij zijn ballen heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
HAD IK MAAAAAAAAAAAR IEMAND OM VAN TE HOOOOOOOUUUUUUUUUWWWWWWWWWEEEEEEEEEUH!!!!
Wehehe, hij gaat heel hoog zingen nu_!
Mehehequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Alsof iemand hem stevig bij zijn ballen heeft
Hij stond op het punt om weg te gaan maar wou nog even met de chatters spelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
Is de verwarming daar stuk of zo? Waarom heeft Peter een jas aan en een pet op?
Ze staat er wel mooi. Altijd makkelijk, vanachter je PC.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Disana het volgende:
Chatter schilderij doet alleen maar clap clap clap en Daisyday zit als zo vaak de boel te domineren en Cc de les te lezen terwijl Liesbeth twee zinnetjes uit een heel lied meezingt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind er geen (clap) aan vandaag
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Even doorbijten, carnaval duurt maar een paar dagen god zij dank!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Soms moet je inderdaad even doorbijten, dan komen er pareltjes van gesprekken na een hoop nikserigheid maar rondom Peters Radioshow verwacht ik daar weinig van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Even doorbijten, carnaval duurt maar een paar dagen god zij dank!
Ik ook niet. En het nut van een radioshow on stream zie ik eerlijk gezegd ook niet. Maar dat zal het gebrek aan beter zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms moet je inderdaad even doorbijten, dan komen er pareltjes van gesprekken na een hoop nikserigheid maar rondom Peters Radioshow verwacht ik daar weinig van.
Die radioshow is ontstaan na een chatsessie van Peter. Omdat wij aan bleven houden dat Peter geen fuck uitvoerde is hij toen onmiddellijk dit als een soort alibi gaan doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook niet. En het nut van een radioshow on stream zie ik eerlijk gezegd ook niet. Maar dat zal het gebrek aan beter zijn.
Alsido is het hele weekend weg en Johan is geld aan het verdienen in het land van hot naar her. Blijven over Peter en Liesbeth: een werkloze carnavalszanger en iemand die wel vaker overgebleven is.quote:Iemand enig idee of we de komende dagen nog iets anders cq beters kunnen verwachten?
Waarmee mijn vraag dus eigenlijk met een volmondig "nee" beantwoord is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die radioshow is ontstaan na een chatsessie van Peter. Omdat wij aan bleven houden dat Peter geen fuck uitvoerde is hij toen onmiddellijk dit als een soort alibi gaan doen.
[..]
Alsido is het hele weekend weg en Johan is geld aan het verdienen in het land van hot naar her. Blijven over Peter en Liesbeth: een werkloze carnavalszanger en iemand die wel vaker overgebleven is.
De hamsters waren dus hun idee van een oplossing voor dit probleem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef spuitje het volgende:
Begrijp ik het nu goed? Het is op vrijdagmiddag voor de carnaval om bijna 17.00 uur nog steeds niet duidelijk hoe men de carnavalsdagen bij SV gaat vullen? Er is van te voren dus echt helemaal niet over nagedacht, niets gepland en al helemaal niets geregeld?
Nou Peter, sterkte dan maar, krijg het angstige vermoeden dat men van jou verwacht dat je tot donderdagochtend een uurtje of 10 de boel draaiende blijft houden!
Was dat een serieus voorstel dan? Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
De hamsters waren dus hun idee van een oplossing voor dit probleem.
Geen idee. Ik val net pas binnen maar zie nu Peter achter de draaitafel. Luibeth is in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Disana het volgende:
Ik zie een verlaten draaitafel en hoor een deuntje. Hoe lang is dit al zo?
Ik wou vragen waar Twiki dan is, maar nu zie ik hem staan. Nou dan kan die muziek ook wel weer eens uit vind ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik val net pas binnen maar zie nu Peter achter de draaitafel. Luibeth is in geen velden of wegen te bekennen.
Ik vroeg aan Peter of ze lekker aan het koken was voor hem en Twiki, maar kreeg geen antwoord.
Wie weet. Zijn ex huist ook af en aan in SV.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Alsof iemand hem stevig bij zijn ballen heeft
Je kent De Vlem. De verwarming staat daar niet hoger dan noodzakelijk. Het is allemaal al duur genoeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
Is de verwarming daar stuk of zo? Waarom heeft Peter een jas aan en een pet op?
Intussen staat hij er nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij stond op het punt om weg te gaan maar wou nog even met de chatters spelen.
Oh ik heb dus niks gemist vanaf vanmiddag, wat een opluchtingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Disana het volgende:
Ik zie een verlaten draaitafel en hoor een deuntje. Hoe lang is dit al zo?
Ik geloof het niet. Een fiks aantal uren stopte ik met kijken, er werden alleen maar deuntjes gedraaid. Maar ik geloof wel dat je dan ook Liesbeth hebt gemist die zong.... mooooooooooi hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ik heb dus niks gemist vanaf vanmiddag, wat een opluchting
Dat is erger voor ons dan voor hem. Ik voorzie een heel weekend plaatjes draaien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter krijgt net telefoon. Zijn carnavalsoptreden gaat niet door
Iets soortgelijks wilde ik net typenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is erger voor ons dan voor hem. Ik voorzie een heel weekend plaatjes draaien.
Volgens mij staat hij nu ook al bijna 7 uur te draaien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Iets soortgelijks wilde ik net typen
Nee dat kreeg ik net ff mee, en vond het mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Een fiks aantal uren stopte ik met kijken, er werden alleen maar deuntjes gedraaid. Maar ik geloof wel dat je dan ook Liesbeth hebt gemist die zong.... mooooooooooi hoor
Ja maar waarom deed ze die poging. Om niet te hoeven werken? Ze had nog helemaal niets gedaan en ik vraag me af waar ze nu is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat kreeg ik net ff mee, en vond het mooien heb ook veelvuldig met complimentjes gestrooid.
Maar ze stond er toch maar ff, zal Mootie zeggen.
Maar eerlijk ze deed toch een poging tot.
Jammer, hij zou naar Vudel? Wilde mijn zoon nog de groeten laten doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat moet pijn doen. Zijn enige optreden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Makkelijk hè? Je rommelt dus gewoon maar wat aan daar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef mootie het volgende:
Liesbeth vertelt net dat ze geen taakomschrijvingen hebben in SV.
Maw, ze doen maar wat?
Zijn pokkie blijft foetsie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:55 schreef Copycat het volgende:
Dat moet pijn doen. Zijn enige optreden.
Ik heb blijkbaar wat gemist want Hans dreigt met kicken en bannen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:58 schreef beequeen het volgende:
Luibeth is nu Jaap aan het verdedigen op de chat. Kansloos.
Ja dat gerel moet maar eens afgelopen zijn, gelukkig zit ik niet zo in mekaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wat gemist want Hans dreigt met kicken en bannen.
Ik weet niet waar hij het over heeft en zit er wel. Nou weet hij zelf ook niet altijd waar hij het over heeft dusssquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wat gemist want Hans dreigt met kicken en bannen.
Misschien schoot hij in de schrik toen Jaap online kwam.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij het over heeft en zit er wel. Nou weet hij zelf ook niet altijd waar hij het over heeft dusss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:18 schreef beequeen het volgende:
Dit geloof je toch niet?Domme gans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:18 schreef beequeen het volgende:
Dit geloof je toch niet?Jeetje............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Understatement. Maar goed, blijkt maar weer dat niemand daar de streamer serieus neemt.quote:
Mag je nog blij zijn dat ik er geen knopjes bij heb gekregen, anders was dit subforum dooooomed!quote:
Geyl.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Rustig aan! Ik hou jullie in de gaten!
Misschien omdat er genoeg commentaar op Jaap kwam. Hij moest ook BQ ff gedag zeggen, wat is het toch lulquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien schoot hij in de schrik toen Jaap online kwam.
Er wordt maar wat aangerommeld en daarmee hopen ze de streamer vast te houden. Maar dat gaat niet lukken want urenlang kijken naar een nep DJ (zoals vandaag) doet waarschijnlijk niemand!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Understatement. Maar goed, blijkt maar weer dat niemand daar de streamer serieus neemt.
Zit Jaap nu nog te fixeren op beequeen? God, die weet ook goed hoe hij opdrachten moet uitvoeren als een braaf hondje. Jammer dat zijn aangever zijn modstatus kwijt isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Misschien omdat er genoeg commentaar op Jaap kwam. Hij moest ook BQ ff gedag zeggen, wat is het toch lul
Hij is gewoon allang blij dat hij één naam kan onthouden, Pisane.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit Jaap nu nog te fixeren op beequeen? God, die weet ook goed hoe hij opdrachten moet uitvoeren als een braaf hondje. Jammer dat zijn aangever zijn modstatus kwijt is
Hehehehe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is gewoon allang blij dat hij één naam kan onthouden, Pisane.
Hij zit op de chat en zegt niks. Zoals Gher zegt lijkt het net of hij op de afwacht zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit Jaap nu nog te fixeren op beequeen? God, die weet ook goed hoe hij opdrachten moet uitvoeren als een braaf hondje. Jammer dat zijn aangever zijn modstatus kwijt is
En de Tam Tam werd getrommeld, er kwamen inenen een boel chatters bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Misschien omdat er genoeg commentaar op Jaap kwam. Hij moest ook BQ ff gedag zeggen, wat is het toch lul
Ik zie hem zojuist Los zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij zit op de chat en zegt niks. Zoals Gher zegt lijkt het net of hij op de afwacht zit.
Nou dat is dan ook het enige. Communicatie is niet zijn sterkste kant.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie hem zojuist Los zeggen.
OMG die lange lap tekst boven de chat, ik zie nog maar vier regels chat.
Ja echt hèquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En de Tam Tam werd getrommeld, er kwamen inenen een boel chatters bijJa ja, OOk Jaap heeft zijn volgelingen
Ik heb er maar een update van gemaakt, best raar dat ze Jaap zo op handen draagt, ik weet zeker dat ze het niet zou trekken als hij haar zou pesten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ze vindt Jaap, geloof ik, erg goed ze klinkt zo positief maar ze zegt zelf de shows niet gezien te hebben omdat ze het zo druk heeft, schiet mij maar lek.
Is-ie gewipt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.quote:
Charming.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.
Waarschijnlijk omdat hij als LS mensen uit zat te lokken en ze vervolgens als mod waarschuwde.
En dan nog de gore moed hebben om op de chat gewoon verder te gaan met schofferen onder de naam LS.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
Yep.
Waarschijnlijk omdat hij als LS mensen uit zat te lokken en ze vervolgens als mod waarschuwde.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat deed hij met onze eigen BeQu, daarom hebben Cc en ik hem hier weggepest
En je naam noemen, wat een darm. Nu zal dat wel niet zo'n probleem zijn maar hij doet het met een reden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan nog de gore moed hebben om op de chat gewoon verder te gaan met schofferen onder de naam LS.
Loser. Wel fijn dat iedereen hem inmiddels doorheeft.
Ja maar Bq dat zegt alles over hem en niets slechts over jou...ik snap het wel maar het is zo de moeite niet...van mij voor jou een lekker klefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef beequeen het volgende:
Weet je, als ik me niet zo kut zou voelen zou ik ik het zo van me af laten glijden.
Maar de wetenschap die heeft over mijn situatie en dan dit doen. Misselijk gewoon. Kut kerel.![]()
Is het ook. Hij heeft echt geen leven hè. Ik begrijp zowiezo niet dat iemand de ellende van een ander kan aangrijpen om dit soort dingen te doen. Dan ben je een erg laag persoon, hoe je ook over elkaar mag denken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef beequeen het volgende:
Weet je, als ik me niet zo kut zou voelen zou ik ik het zo van me af laten glijden.
Maar de wetenschap die heeft over mijn situatie en dan dit doen. Misselijk gewoon. Kut kerel.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat deed hij met onze eigen BeQu, daarom hebben Cc en ik hem hier weggepest
jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal wel. Wist alleen niet dat hij ontslagen was.
Nou goed, veel users die hem eerst nog wel "ruwe bolster blanke pit" vonden, hebben de ware aard van het beessie nu gezien.
Denk maar zo,hij is een hoop stront en het blijft stinkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef beequeen het volgende:
Het is gewoon grof gezegt een klootviool Bq.En die jaap een misselijk makend mannetje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik lag op bedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hé Maan, zie jou ook maar weinig.
Ik blijf in uden, ga morgen stappen, en zondag naar volkel de optocht, en die tent ga ik niet heen, gewoon in de kroegen eromheenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Slapen voor het stappen? Ook naar Vudel of blijf je in Uden? Grote tent op de markt
Kroegen eromheen, had ik eigenlijk al een btje verwacht. Volkel optocht? Niet naar de Udense optocht?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik blijf in uden, ga morgen stappen, en zondag naar volkel de optocht, en die tent ga ik niet heen, gewoon in de kroegen eromheen
als ik dit nummer hoor moet ik altijd aan Theo van Gogh denken.quote:
Met dank aan ondergetekendequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:01 schreef spuitje het volgende:
Net op SV "Perfect Day" van Lou Reed, heerlijke muziek!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor Snetje:
Ik ben geen mod meer omdat ik het niet een was met de regels die ons werden opgelegd.
Liesbeth dus, weer Liesbeth, die maakt alles wegquote:
Da's HiDiHo, want op de officiële site is het beeld helemaal zwart. Triest dat ze na maanden nog niet de mankracht en de middelen hebben om iets beters neer te zetten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:54 schreef Toverheks het volgende:
Slinger toch ff de stream aan, en zie de herhaling van Open Podium van afgelopen donderdag.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's HiDiHo, want op de officiële site is het beeld helemaal zwart. Triest dat ze na maanden nog niet de mankracht en de middelen hebben om iets beters neer te zetten.
Zoals: Gij zult niet uitlokken als user om vervolgens te waarschuwen als moderator ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben geen mod meer omdat ik het niet een was met de regels die ons werden opgelegd.
Niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef whiper het volgende:
waar kan ik de chat van gisteren terug lezen?
Bovenin bij de up-date staat wel een chatlog van PB, maar die is niet van gisteren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef whiper het volgende:
Geen idee, ik heb 'm niet ge-upload.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef whiper het volgende:
Ze gaat het toch wel gezellig vinden met al die chatters, (tot morgenavond dan want dan is Alsido weer terug)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:24 schreef Laysa het volgende:
Lisbeth heeft geheel vrijwillig en compleet uit zichzelf de stream op haar gericht en een zender om gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |