quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:17 schreef beequeen het volgende:
Bedankt heksje. Ik ga maar even iets nutiigs doen. Deze onzin duurt tot 10.30 uur.
Ik krijg nu ineens wél zin om te gaan carnavallen vanavondquote:
Nope, ik laat het verslag wel aan jou en onze roeiert over.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:18 schreef Toverheks het volgende:
Ga jij niet stemmen, je mag tot 10 uur nog ff stemmen op JOU carnavalskraker 2010
![]()
doei doei BQ
Vijfquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
En dan denk je dat je carnaval ook dit jaar aardig weet te ontlopen ...
Alaaf dan maar, want dat is het verneukeratieve aan carnaval: je kunt het nog zo verguizen, zit je er eenmaal in, dan ben je vier volle dagen verkocht.
Dan zesquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
Zoon rolt net zijn bed uit, ik vraag kijk nou zo vroeg al dat gezuip, zegt ie ja Ma het is Carnaval is heel normaalMeneer gaat morgen net als veel jaren daarvoor naar Eindhoven met stel vrienden bij vrienden slapen en Carnaval vieren, en dat als Amsterdammer, staat nu iets onverstaansbaar in de dousche te galmen
Vind jequote:
Zit daar verschil in dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:18 schreef pullup het volgende:
Dit zijn niet, ik herhaal niet Dries Roelvink en Marco Borsato maar de heren van Helemaal Hollands met het in Volendam bekende nummer De Ober
[ afbeelding ]
Een nulletje of wat per optreden.quote:
Ik ben traditioneel. Carnaval begint op zaterdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan zes![]()
Vrijdag t/m dinsdag is het bijna overalEn dan de woensdag nog.
Je ging toch niet carnavallen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben traditioneel. Carnaval begint op zaterdag.
Nee. Maar toen ik nog ging, was het zaterdag tot en met dinsdag en op woensdag werd ik dan wel weer overgehaald om mee te gaan haringhappen.quote:
Wie geëxcuseerd een extra dag weet in te lassen om te gaan slempen, heeft het naar mijn bescheiden mening juist wel begrepen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar toen ik nog ging, was het zaterdag tot en met dinsdag en op woensdag werd ik dan wel weer overgehaald om mee te gaan haringhappen.
Vrijdag was voor degenen die het niet snapten, maar dat zijn er steeds meer.
Goeie vriend van Johan en Peter. Gaat vaak golfen met Johan en is de andere helft van het duo van het liedje over de Mexicaanse Griepquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels heeft zich ook ene Roy Raymonds op de chat gemeld. Hij blijkt de zanger te zijn van dat plaatje waar Peter N zijn kijkers vaak op trakteert:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
Alsido zit al een tijdje aan de laptop van Johan te prutsen - de laptop waar niemand aan mocht komen.
Alsido zegt gewoon dat Marjan dat heeft gedaan. Zo is ie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef Toverheks het volgende:
Dat wordt Herrie in de Toko Bloed aan de muur Spanning en Sensatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |