quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:17 schreef beequeen het volgende:
Bedankt heksje. Ik ga maar even iets nutiigs doen. Deze onzin duurt tot 10.30 uur.
Ik krijg nu ineens wél zin om te gaan carnavallen vanavondquote:
Nope, ik laat het verslag wel aan jou en onze roeiert over.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:18 schreef Toverheks het volgende:
Ga jij niet stemmen, je mag tot 10 uur nog ff stemmen op JOU carnavalskraker 2010
![]()
doei doei BQ
Vijfquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
En dan denk je dat je carnaval ook dit jaar aardig weet te ontlopen ...
Alaaf dan maar, want dat is het verneukeratieve aan carnaval: je kunt het nog zo verguizen, zit je er eenmaal in, dan ben je vier volle dagen verkocht.
Dan zesquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
Zoon rolt net zijn bed uit, ik vraag kijk nou zo vroeg al dat gezuip, zegt ie ja Ma het is Carnaval is heel normaalMeneer gaat morgen net als veel jaren daarvoor naar Eindhoven met stel vrienden bij vrienden slapen en Carnaval vieren, en dat als Amsterdammer, staat nu iets onverstaansbaar in de dousche te galmen
Vind jequote:
Zit daar verschil in dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:18 schreef pullup het volgende:
Dit zijn niet, ik herhaal niet Dries Roelvink en Marco Borsato maar de heren van Helemaal Hollands met het in Volendam bekende nummer De Ober
[ afbeelding ]
Een nulletje of wat per optreden.quote:
Ik ben traditioneel. Carnaval begint op zaterdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan zes![]()
Vrijdag t/m dinsdag is het bijna overalEn dan de woensdag nog.
Je ging toch niet carnavallen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben traditioneel. Carnaval begint op zaterdag.
Nee. Maar toen ik nog ging, was het zaterdag tot en met dinsdag en op woensdag werd ik dan wel weer overgehaald om mee te gaan haringhappen.quote:
Wie geëxcuseerd een extra dag weet in te lassen om te gaan slempen, heeft het naar mijn bescheiden mening juist wel begrepen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar toen ik nog ging, was het zaterdag tot en met dinsdag en op woensdag werd ik dan wel weer overgehaald om mee te gaan haringhappen.
Vrijdag was voor degenen die het niet snapten, maar dat zijn er steeds meer.
Goeie vriend van Johan en Peter. Gaat vaak golfen met Johan en is de andere helft van het duo van het liedje over de Mexicaanse Griepquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels heeft zich ook ene Roy Raymonds op de chat gemeld. Hij blijkt de zanger te zijn van dat plaatje waar Peter N zijn kijkers vaak op trakteert:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
Alsido zit al een tijdje aan de laptop van Johan te prutsen - de laptop waar niemand aan mocht komen.
Alsido zegt gewoon dat Marjan dat heeft gedaan. Zo is ie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef Toverheks het volgende:
Dat wordt Herrie in de Toko Bloed aan de muur Spanning en Sensatie
Als ie het verprutst wel. Ik hoorde hem iets zeggen over 'dan maken we dat de hoofdcomputer' dus dan zit hij behoorlijk diep in te grijpen op het systeem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat wordt Herrie in de Toko Bloed aan de muur Spanning en Sensatie
Wij hebben het bewijsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido zegt gewoon dat Marjan dat heeft gedaan. Zo is ie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido zegt gewoon dat Marjan dat heeft gedaan. Zo is ie.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
De Gebroeders Ko hebben gewonnen.
Alsido begint echt meer en meer een matennaaier te worden, zeg. Valt me tegen van hem. Dacht altijd dat het dan wel geen groot licht was, maar wel integer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:39 schreef Chanel5 het volgende:
Alsido probeert het nu op Peter af te schuiven dat de beelden vanaf de lokatie niet goed waren.
Ik zal je de volgende keer een cursus geven zegt Alsido.
Ik zit ook verbaast te kijken en te luisteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido begint echt meer en meer een matennaaier te worden, zeg. Valt me tegen van hem. Dacht altijd dat het dan wel geen groot licht was, maar wel integer.
Hij heeft al een tas gepakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Alsido was vorig weekend toch weg? Dus die heeft dit weekend dienst. Al dat gedoe. Hup!
Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Een loslopende hamster met een webcam op zijn koppie gebondenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef Disana het volgende:
Ze denken er volgens mij serieus over om beestjes te kopen waar ze de camera op kunnen zetten.
En daar is de glazenwasser weer.
Huh? Waar moet hij heen?quote:
Hamster, fretten en konijnen zijn genoemd. Gewoon, camera op kooitje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Een loslopende hamster met een webcam op zijn koppie gebonden
Dat zou wel heel treurig zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hamster, fretten en konijnen zijn genoemd. Gewoon, camera op kooitje.
Als dat is gezegd, heb ik het niet meegekregen. Hij wilde Johans stick mee hebben maar dat mocht niet. En hij stond zichzelf rijkelijk met deo in te spuiten.quote:
Dus dan zijn die knaagdieren de hoofdpersonen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
Als ik het goed begrepen heb laat hij zich uitschrijven uit Duitsland en inschrijven in Huissen.quote:
Met een hele tas en in het weekend?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb laat hij zich uitschrijven uit Duitsland en inschrijven in Huissen.
Wat een stel randdebielen daar. Het idee alleen al. En dat omdat Luibeth niet in beeld wil.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
In het weekend. Ja, dat is ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrepen heb laat hij zich uitschrijven uit Duitsland en inschrijven in Huissen.
Tsja, geen idee. Hij kan toch gewoon morgen terugkomen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef Disana het volgende:
Met een hele tas en in het weekend?
Nou ja, we zullen zijn ergerlijke geklungel missen.
Hij zei dat dat vandaag moet gebeuren. Vandaar dat hij nu weggaat.quote:
Dus dat idee komt niet zomaar uit de lucht vallen begrijp ik.quote:
Ik zeg: denk groot! Brieven naar de tweede kamer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg: bellen met de dierenbescherming.
Ja daar waren we al even achterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn nu helemaal van de wereld losgezongen.
Omdat Liesbeth dit weekend alleen is en niet in beeld wil, is er besloten om twee hamsters aan te schaffen en die op de stream te zetten![]()
[ afbeelding ]
Voor elk rondje in het rad minimaal een clapjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
Reken maar dat er dit weekend veel geklapt wordt op de chat (clap)!
Dat zou nog enigszins inventief zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Een loslopende hamster met een webcam op zijn koppie gebonden
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido begint echt meer en meer een matennaaier te worden, zeg. Valt me tegen van hem. Dacht altijd dat het dan wel geen groot licht was, maar wel integer.
Peter zegt dat dat verzet is naar volgende week. Het loopt weer gesmeerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef Disana het volgende:
Richart komt vanavond eten maken maar er is dan bijna niemand.
Wat een flutvertoning weer hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter zegt dat dat verzet is naar volgende week. Het loopt weer gesmeerd.
Ik heb de Who is who er even op nageslagen, maar daarin wordt geen Richard vermeld. Spannend!quote:
RicharT met een T. De kokende timmerman, of de timmerende kok.quote:
Webcammen met de webhamster!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
Johan wil weten "waar hij aan toe is"?
Nou Johan: je internet TV-zender broadcasting omroep wordt door enkele tientallen kijkers gevolgd. Da's een mooie score na enkele maanden. Zo zie je maar: creatieve programma's als "chatten met de webcam aan" krijgen de waardering die het verdient.
Ik heb me laten verzekeren dat het met een t is, dus dat was geen schrijffout. Richart is kok en self-proclaimed kunstenaar, hij maakte de 'bokaal' voor Jaap.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb de Who is who er even op nageslagen, maar daarin wordt geen Richard vermeld. Spannend!
Haha, doet me denken aan een prima andere site! Vermoedelijk trekken die overigens een factor tienduizend meer bezoekers dagelijks.quote:
Ik dacht meteen aan petshoppen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
Haha, doet me denken aan een prima andere site! Vermoedelijk trekken die overigens een factor tienduizend meer bezoekers dagelijks.
[ afbeelding ]
OK, Riesjart komt dus volgende week koken. * in de agenda opnoteertquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me laten verzekeren dat het met een t is, dus dat was geen schrijffout. Richart is kok en self-proclaimed kunstenaar, hij maakte de 'bokaal' voor Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |