abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78010664
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:07 schreef JanJanJan het volgende:
Gatverdamme

Ik heb zo'n pleurishekel aan van die centenpikken

Als ik die gast was ging ik mooi op zoek naar een nieuwe vriendin. Wat een debiel wijf om geld te gaan vragen. Hoe moet dat als ze later samenwonen: "jij hebt voor 100 euro kleren gekocht deze week, en ik voor 80, ik heb dus nog recht op 20 euro"?

Optyfen met die centenneukers
Een vrouw die voor minder aan kleren koopt dan de man bestaat?
Beneath the gold, bitter steel
  maandag 15 februari 2010 @ 09:47:59 #177
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_78010715
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:17 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Dan flikker je hem toch wel meteen op straat hoop ik?
Dit dus. Mensen die gierig zijn
  maandag 15 februari 2010 @ 09:53:41 #178
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78010822
quote:
Op maandag 15 februari 2010 03:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mwoah, als jij elke ochtend een fucking goedemorgen drankje koopt met een versgemaakt broodje op het station terwijl ik wil bezuinigen kan je oprotten. en nee, dat heeft niks met gierigheid te maken.
Daarom heb je ook een gezamenlijke rekening en een eigen rekening! Van de gezamenlijke kan er eten, drinken en de vaste lasten worden betaald en dan kun je lekker met je eigen geld dure broodjes op het station, 300 paar schoenen en dure flessen whiskey kopen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78015415
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Daarom heb je ook een gezamenlijke rekening en een eigen rekening! Van de gezamenlijke kan er eten, drinken en de vaste lasten worden betaald en dan kun je lekker met je eigen geld dure broodjes op het station, 300 paar schoenen en dure flessen whiskey kopen!
Ik weet dat je het slechts als voorbeeld stelt, maar: waar heb je in hemelsnaam 300 paar schoenen voor nodig?
  maandag 15 februari 2010 @ 13:04:12 #180
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78015533
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik weet dat je het slechts als voorbeeld stelt, maar: waar heb je in hemelsnaam 300 paar schoenen voor nodig?
Dat moet je aan mijn vriendin vragen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78018927
Wat een onzin.
  maandag 15 februari 2010 @ 17:29:42 #182
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_78023827
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:47 schreef PinkCake het volgende:
Wat een onzin.
Die 300 paar schoenen idd ja.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_79497613
Ondertussen is het alweer een maand uit tussen betreffende personen. Dus zeg maar een week of wat nadat ik het topic heb geopend.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:20:12 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79497889
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Ondertussen is het alweer een maand uit tussen betreffende personen. Dus zeg maar een week of wat nadat ik het topic heb geopend.
Mission accomplished!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79506677
quote:
Goed gedaan.
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:08:16 #186
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79507606
Dit is een topic wat ik nooit meer ben vergeten, dat dit bestaat.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79511226
quote:
Hoe is dat precies verlopen dan?
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:44:58 #188
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_79512652
Is kraanwater bij haar gratis of schenkt ze alleen uit een flesje ?
The best firms advertise the least...
pi_79515663
Hehe, hier moet ik gepost hebben!
De klaagbaak is een machine.
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:20:24 #190
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79516279
Nogmaals, dit is een legendarisch topic. Dit bestaat toch niet!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79516355
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals, dit is een legendarisch topic. Dit bestaat toch niet!

²
Je bent nogal snel enthousiast.
pi_79517143
Trieste meid...

Zij moet kostgeld betalen... heel normaal... maar dat zij dan van hem geld terug wil... bizar.

Hij zal haar toch ook af en toe bij hem thuis uitnodigen? Dan sta je gewoon gelijk...
pi_79517642
De vraag is natuurlijk of zij méér moet betalen als er mensen mee-eten of niet, kortom: betaalt ze naar verbruik, of gewoon een vast bedrag per maand. In het laatste geval is het gewoon een inhalige doos, en in het eerste geval.. eh, eigenlijk ook.
pi_79517655
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Vanochtend kwam ik op school:

Klasgenoot: Weet je wat er nou toch was?
Ik: Nou?
Klasgenoot: Ik moet nu ineens gaan betalen aan mijn vriendin als ik daar blijf (avond) eten.
Ik: en 10 seconden later
Klasgenoot: Dat gaat toch helemaal nergens over.
Ik: Nee klopt dat slaat inderdaad nergens op.

Afijn, les gevolgd en zulks, en toen liepen we naar het station en toen kwamen we erop terug. Het zit dus zo: zijn vriendin woont nog thuis en haar ouders zijn, zoals hij zegt, wat op de centen hoewel ze wel veel geld hebben. Daarom moet zijn vriendin, nu ze een vaste baan heeft, elke maand 80 eutjes bijdragen voor het eten en huishouden enzo. En nu vraagt ze hem ineens een bijdrage voor als hij bij haar thuis blijft eten. Ik heb dus even zijn verhaal aangehoord: dat klonk als x10 in het kwadraat.

En ik had ook zo iets van whadda? Ze hebben al langer dan een jaar en het kwam nu dus pas dat hij zou moeten betalen.

Nu vroeg ik me dus af, wat vinden jullie van deze "geld-vragerij"om het zo even te noemen?

Tschüss
Wegwezen daar en snel. Kom nou zeg.

Als mijn vriendin bij mij is, betaal ik alles, als ik bij haar ben, betaalt zij het eten. En zo lijkt me dat heel redelijk.

Dit is gewoon ziek, zeker als die ouders wel geld hebben. Dat je dit van iemand vraagt, is echt goor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79517668
Meestal krijg je 80 euros, lijkt me
pi_79529679
Whoa de discussie barst ineens weer los, had ik niet verwacht
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_79530701
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit dus.

Kostgeld betalen als kind is helemaal niet vreemd. Vroegah moest iedereen dat doen van mijn vrienden. Hoe het tegenwoordig gaat weet ik niet.

Maar dat hij als vriend van de vriendin moet betalen is natuurlijk lachwekkend. Ik zou zeggen , eetze en ik zie je daarna!
Juist.. Dat zij kostgeld moet betalen omdat ze een vaste baan heeft vind ik logisch.. Maar kom op de vriend :|
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_79550948
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef Sjeen het volgende:
Dat zijn vriendin kostgeld moet betalen, vind ik logisch... Dat zij hem eten in rekening gaat brengen, dan weer niet

Ik zou gewoon fijn mijn eigen boterham meenemen, kijken wat ze dan doet.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_79553537
Het snijdt toch sowieso geen hout? Die vriendin betaalt voor haar eten, niet voor dat van haar vriend. Als er al bijgedragen moet worden, dan moet die vriend haar ouders betalen Ze financiert gewoon haar eigen eten via haar vriend en laat de ouders opdraaien voor de kosten van zijn eten.
pi_79553626
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 02:56 schreef StormWarning het volgende:
De vraag is natuurlijk of zij méér moet betalen als er mensen mee-eten of niet, kortom: betaalt ze naar verbruik, of gewoon een vast bedrag per maand. In het laatste geval is het gewoon een inhalige doos, en in het eerste geval.. eh, eigenlijk ook.
Sorry he, had geen zin om het topic helemaal door te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')