gaat niet lukken, ben ik bang.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, probeer het eens, een topic lang
Dat is inderdaad balen....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef miss_sly het volgende:
*check*
volgens mij word ik weer ongesteld
stom gedoe, jaren proberen een cyclus te krijgen en nu het niet meer nodig is en heel asjeblieft weg mag blijven, zul je zien dat ik een mooie cyclus krijg
pasquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Linda2205 het volgende:Alle "pas" bevallen moeders komen zich melden
* sluit in het rijtje aan
het kind wat ik draag komt niet door sex hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef WupWup het volgende:
maar jij hebt het al minstens één keer weer gedaan
Maar tico, geef me nou eens goeie hoop. Voor Lotte 2 is lukt het toch wel weer? Of heb je voor niks dat Bumba poppetje gegeven?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
het kind wat ik draag komt niet door sex hoor
Hé, ik ben nog geeneens bevallen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Linda2205 het volgende:Alle "pas" bevallen moeders komen zich melden
* sluit in het rijtje aan
Natuurlijk lukt het wel weerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar tico, geef me nou eens goeie hoop. Voor Lotte 2 is lukt het toch wel weer? Of heb je voor niks dat Bumba poppetje gegeven?
Vals alarm wb ongesteld of wb zwanger?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef WupWup het volgende:
er zijn je net 3 voor geweest met vals alarm miss_sly. vier op een rij doen?
Ja hoor, het lukt echt wel weerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar tico, geef me nou eens goeie hoop. Voor Lotte 2 is lukt het toch wel weer? Of heb je voor niks dat Bumba poppetje gegeven?
ohja mijn ongesteldheid was ook vals alarm.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef WupWup het volgende:
er zijn je net 3 voor geweest met vals alarm miss_sly. vier op een rij doen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja mijn ongesteldheid was ook vals alarm.snap er niks van. misschien spotting dan ofzo. maar ik wist niet dat je ook spotting kon hebben zonder menstruatie
Het kan niet anders: ZWANGERT!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja mijn ongesteldheid was ook vals alarm.snap er niks van. misschien spotting dan ofzo. maar ik wist niet dat je ook spotting kon hebben zonder menstruatie
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef innepin het volgende:
[..]Ik verdenk je ervan dat je dit alleen maar post zodat mensen gaan denken dat je zwanger bent.
Innesteling?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat fijn Miss (denkt aan spoiler-baby-topic)quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, het lukt echt wel weer
*spreekt uit ervaring
ik ook!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef innepin het volgende:
[..]Ik verdenk je ervan dat je dit alleen maar post zodat mensen gaan denken dat je zwanger bent.
Ik neem ook maar eens plaats hier...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef Chan het volgende:
Goeiemiddag
Hé dit bankje past wel bij mij tegenwoordig
Oh komt heus wel weer goed johquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je zwanger bent. Ik zeg dat je ons arme lezertjes op de kast aan 't jagen bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:36 schreef huuphuup het volgende:
muh :p t is echt, t is heus, ik ben nie zwanger!
maar serieus, ik wás ongesteld, en met veel buikpijn enzo, en na een halve dag en echt minimaal bloedverlies wast weer over. dus nu ben ik in de war over of k nou wel of niet ongesteld ben geweest
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef Chan het volgende:
Goeiemiddag
Hé dit bankje past wel bij mij tegenwoordig
hm ok nja dan zal het wel. Kvind het maar gek. Hier niet seksloos trouwens maar doordat lief meer is gaan werken en mijn colleges weer zijn begonnen staan dingen op een laag pitje. iets met uitgeteld 's avondsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Chan het volgende:
Huup ik ben tot nu toe ergens in november 1,5 dag ongesteld geweest en meer nog niet.. En ook minimaal bloedverlies inderdaad.. En zelfs zonder buikpijn.. Ik weet ook niet zo goed waarom het zo kort was ineens, maar dat van jou klinkt wel heel erg kort..
Nah, ik heb er geen last van, alleen het gezeur....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef Vivi het volgende:
Magoed..eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet grappig, als je helemaal geen zin meer hebt...
Twas niet tegen jou bedoeld volgend mijquote:
Bevallenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Linda2205 het volgende:
En wat gaan we doen aan dit seksloze bestaan dames?
dat over een maand of 6quote:
Ohw nu je het zegt.. Nou ja, mijn interpretatievermogen ligt denk ik ergens in hetzelfde laatje als mn libidoquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Twas niet tegen jou bedoeld volgend mij
En wat gaan we doen aan dit seksloze bestaan dames?
Ik heb die update gewoon nooit gehadquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef Chan het volgende:
[..]
Ohw nu je het zegt.. Nou ja, mijn interpretatievermogen ligt denk ik ergens in hetzelfde laatje als mn libido
Ik denk dat je wat dat betreft nog beter niet kunt bevallen hoor, althans, dat is mijn ervaringquote:
Ja sorry daar wees Linda me al op idd.. Beetje problemen hier met interpreteren van slowchatberichtjes kennelijkquote:
een gescheurde doos en gebroken nachten door een baby zijn inderdaad bevorderend voor je seksleven...quote:
That's just evilquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
een gescheurde doos en gebroken nachten door een baby zijn inderdaad bevorderend voor je seksleven...
Of had ik dat in een spoiler moeten zetten?
kan me niet voorstellen dat jij sexloos bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef dutchie het volgende:
Volgens mij moet ik meer posten hier.
Dus..... hoooooooiiii
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
een gescheurde doos en gebroken nachten door een baby zijn inderdaad bevorderend voor je seksleven...
Ben benieuwd hoe mijn man daar over een half jaar op reageert..quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die heeft niks te reageren, die heeft te accepterenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe mijn man daar over een half jaar op reageert..
Mijn doos scheurt niet en mijn baby slaapt meteen doorquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die wil helemaal niet meer nadat ie de boel finaal uit elkaar heeft zien scheurenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe mijn man daar over een half jaar op reageert..
heej jij ging slapenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Die wil helemaal niet meer nadat ie de boel finaal uit elkaar heeft zien scheuren
Lukte niet door het mental image van Pessie's totaalruptuurquote:
Boekhandel?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:29 schreef Asyniur het volgende:
Weet iemand waar je van die plakletters kan kopen voor bv op een geboortebord te plakken (volgens mij het merk Pick-up?)?
Bij Gamma en Praxis hebben ze ze niet...
Nope, sorry. Ben bijna net zo anti-geboortebord als anti-Gristenuniequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:29 schreef Asyniur het volgende:
Weet iemand waar je van die plakletters kan kopen voor bv op een geboortebord te plakken (volgens mij het merk Pick-up?)?
Prenatal?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:29 schreef Asyniur het volgende:
je kan het ook schrijven met een dikke zwarte stift.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:29 schreef Asyniur het volgende:
onze gereedschapdealer heeft een rek vol. maar daar heb je niks aan denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:29 schreef Asyniur het volgende:
Je kan ook gewoon geen geboortebord doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
je kan het ook schrijven met een dikke zwarte stift.
een flink spandoek kan ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon geen geboortebord doen
Au!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb schopt rewimo een bankje verder
Of zo'n ooievaarquote:
Hey Rewimo, kom terug, het is zo leuk met jouquote:
* Rewimo terug komt sluipenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:46 schreef Oxymoron het volgende:
Hey Rewimo, kom terug, het is zo leuk met jouValentijnskaart was lief.
![]()
Ik heb mijn laptoptas en een opgeruimde kamer. En zometeen ga ik corvee doen.
Die zijn ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:46 schreef Vicky het volgende:
je kan ook een geboortevlag doen of een raamsticker
Tafeldekkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:48 schreef Linda2205 het volgende:
Wat voor corvee moet je doen Oxy?
Als ik een autootje had gehad was ik gekomen om je te helpenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man kwam zojuist melden dat hij met z`n collega`s op stap gaat naar een of andere beurs en dus vanavond om een uur of 22.00 pas weer terug is. Ik geloof dat ik hem met een beetje een rotgevoel heb laten vertrekken
Ik heb hier nu zooooo geen zin in om het hele circus in m`n eentje te voeren, badderen en in bed te doen
Dank je wel! Dit is de voorstelling. Heeft erg goede recensies gekregen. Mijn zus had 2 kaartjes gekregen voor haar verjaardag, en vroeg dus of ik mee wou. Leuk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Klinkt als een leuke voorstelling Spuug! Veel plezier vanavond!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:20 schreef Basboussa het volgende:
Had vandaag dochter en mezelf eens leuk aangekleed... Vraagt de man: wat gaan jullie doen vandaag? Waarom die kleren?
Bleeeeeegh, don't remind me there is nowhere to go to!
Wat dacht je van "weg van hier"quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:20 schreef Basboussa het volgende:
Had vandaag dochter en mezelf eens leuk aangekleed... Vraagt de man: wat gaan jullie doen vandaag? Waarom die kleren?
Bleeeeeegh, don't remind me there is nowhere to go to!
Ja eentje, maar die zie ik nooit buiten familiebezoekjes om. Uren met de man aan de telefoon hangen, dat kan ze wel...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]oooh zo erg
arme jij. Lang leve internet...
Is er wel iets te doen in de buurt? Je schoonzussen wonen wel dichtbij toch?
lol die heb ik op school hangenquote:
oh das wel jammer zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:27 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja eentje, maar die zie ik nooit buiten familiebezoekjes om. Uren met de man aan de telefoon hangen, dat kan ze wel...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:53 schreef bodpa09 het volgende:
Bodpa schuift ook maar aan![]()
Is er nou niks aan te doen aan dat libidoloze? Man vroeg vanmorgen wanneer 'de speeltuin' nou weer eens open ging....![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lekker fris na zoveel jaar rotten
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb mn vent gevraagd vroeg naar huis te komen vandaag (thnx ins) maar dat zal wel weer niet
Altijd als je wil dattie vroeg naar huis komt, duurt het een paar uur langer en als je denkt "he, wat een rust" staan ze ineens voor je neusquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:30 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Dat werkt hier ook nooit. Maar als het wel lukt mag je niet meer op dit bankje hoor!
Ach, je bent nog geen 24 weken zwanger dus er valt wat aan te doenquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Ach, je bent nog geen 24 weken zwanger dus er valt wat aan te doen
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:20 schreef m@x het volgende:
[..]
precies! t loopt allemaal wel los. Maar t eerste jaar zou k geen vuurwerk verwachtenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Het komt wel goed schatjemeerdere mensen hebben meerdere kinderen niet waar
[..]
nou *nu* even nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:26 schreef tessie het volgende:Het lijkt wel of heel OUD geen seks heeft. Alleen af en toe een keertje om een kindje te maken
En toch 3 kids... hoe doedde ge da?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou *nu* even nietvoor de rest geen klagen hoor, nooit gehad ook
En zelfs dat moesten wij niet doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:26 schreef tessie het volgende:
Het lijkt wel of heel OUD geen seks heeft. Alleen af en toe een keertje om een kindje te maken
Vandaag welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat jij sexloos bent
Ik geloof dat ik niet op dit bankje thuis hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:26 schreef tessie het volgende:Het lijkt wel of heel OUD geen seks heeft. Alleen af en toe een keertje om een kindje te maken
nou ja juist zou ik denkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En toch 3 kids... hoe doedde ge da?
Ze bemoeit zich toch ook nergens mee. Ze feliciteerde alleen maar. Misschien zijn het wel lurkers hier op fokquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef mikoxx het volgende:
Pfff... estrysdaar heb ik dus altijd zo'n hekel aan... van de broer van de moeder van de vriendin van de buurvrouw.... waar bemoeien mensen zich toch mee
t Is maar waar je blij van wordt
haha idd, dat is toch niet echt bemoeien?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Ze bemoeit zich toch ook nergens mee. Ze feliciteerde alleen maar. Misschien zijn het wel lurkers hier op fok
Ouch BE, daar zou ik ook het vuilnis voor induiken
Nouja, al die verhalen over dat het niet gaat na bevalligen...en dat x3quote:
ieuwwww dat zou ik nou ook echt niet willen weten hoor!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef m@x het volgende:
Over seks(loos) gesproken trouwens. Ik zat vanmiddag in de trein en in mijn coupé zat een man aan degene die hij aan de telefoon had uitgebreid te beschrijven hoe hij klaarkwam en wat hij dan voelde en dat dat toch een stuk minder was sinds hij bepaalde medicijnen van zijn psychiater had gekregen. Echt serieus 20 minuten lang en uiterst gedetailleerd. Ik voelde me gewoon een beetje aangerand toen ik de trein uitstapte
Het werd nog erger want kennelijk had hij klaarkom-ervaring met degene die hij aan de telefoon had want hij begon opeens te vragen wanneer die persoon nou precies kwam "ik voel je heel heftig en dan trek je je opeens terug".quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
ieuwwww dat zou ik nou ook echt niet willen weten hoor!!
gatverdegatverquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef m@x het volgende:
Over seks(loos) gesproken trouwens. Ik zat vanmiddag in de trein en in mijn coupé zat een man aan degene die hij aan de telefoon had uitgebreid te beschrijven hoe hij klaarkwam en wat hij dan voelde en dat dat toch een stuk minder was sinds hij bepaalde medicijnen van zijn psychiater had gekregen. Echt serieus 20 minuten lang en uiterst gedetailleerd. Ik voelde me gewoon een beetje aangerand toen ik de trein uitstapte
jij balen dat je geen MP3 speler ofzo had...quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Het werd nog erger want kennelijk had hij klaarkom-ervaring met degene die hij aan de telefoon had want hij begon opeens te vragen wanneer die persoon nou precies kwam "ik voel je heel heftig en dan trek je je opeens terug".Ril
Daar staat het nog te koopquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef tessie het volgende:
Misschien had ze het gewoon op funda gezien? Of is dat te ver gezocht?
Whahaha! WTF!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Het werd nog erger want kennelijk had hij klaarkom-ervaring met degene die hij aan de telefoon had want hij begon opeens te vragen wanneer die persoon nou precies kwam "ik voel je heel heftig en dan trek je je opeens terug".Ril
sausje dr bij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef m@x het volgende:
[..]
quote:
och muppetquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter wil maar niet slapen..Ga ik bij haar kijken, houdt ze haar Dorapoppetje omhoog en zegt wouwou brrrrr! Met andere woorden..Dora heeft het koud, doe daar wat aan!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Estrys het volgende:
zaterdag (ver)koopcontract ondertekenen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Estrys het volgende:
zaterdag (ver)koopcontract ondertekenen
Ik denk dat heur haar daar ook een beetje statisch van wordtquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:09 schreef m@x het volgende:
[..]En daarna is het nog maar een paar weekjes spannend
Ik zou Dora even in de droger gooien TF. Daar krijgt ze het vast warm van
eerst drie dagen bedenktijd en dan nog tot 8 maartquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:09 schreef m@x het volgende:
[..]En daarna is het nog maar een paar weekjes spannend
Ik zou Dora even in de droger gooien TF. Daar krijgt ze het vast warm van
Met statisch haar past ze er prima tussen tegenwoordig. Met die kou zie ik iedereen met van dat opvliegende haar lopen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk dat heur haar daar ook een beetje statisch van wordt
Ik heb het poppenkind maar een jasje en broekje aan gedaan..daar was beppie het wel mee eens
oh ik zou gek worden van spanning geloof ik...quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
eerst drie dagen bedenktijd en dan nog tot 8 maart
Wij ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
En zelfs dat moesten wij niet doen
Jeetjequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef m@x het volgende:
Jarno heeft voor vrijdag eea voor jou in petto, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef YPPY het volgende:
hallo! Vandaag nog geen seks, dus ik mag op het bankje.
Dat was vorige week vrijdag en je mag 1 keer raden wie er toen ziek was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jarno heeft voor vrijdag eea voor jou in petto, meen ik me te herinneren.![]()
M@x, denk je echt dat die vent serieus iemand aan de lijn had? Ik niet. wat een gore lul zeg.
Daar zat ik idd ook nog aan te denken Moonah.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
M@x, denk je echt dat die vent serieus iemand aan de lijn had? Ik niet. wat een gore lul zeg.
Hij had echt iemand aan de lijn. Die persoon sprak hard genoeg om de stem te kunnen horen. En die man had ook nog bizar vies geblondeerd haar. Yak.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm, de buurman?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat was vorige week vrijdag en je mag 1 keer raden wie er toen ziek was.
Ja!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Vivi het volgende:
Kan ik iemand nog blij maken met voetbalplaatjes tegen de verzendkosten?
Ikke!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Vivi het volgende:
Kan ik iemand nog blij maken met voetbalplaatjes tegen de verzendkosten?
Te laatquote:
Smerig! Echt..quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij had echt iemand aan de lijn. Die persoon sprak hard genoeg om de stem te kunnen horen. En die man had ook nog bizar vies geblondeerd haar. Yak.
Oeh ja, dat geblondeerde haar maakt het idd wel héél smerig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij had echt iemand aan de lijn. Die persoon sprak hard genoeg om de stem te kunnen horen. En die man had ook nog bizar vies geblondeerd haar. Yak.
Vond ik wel want het deed me aan mijn baas denken. Die is ook behoorlijk scheutig met spray blond (om van zijn Sylvie vd Vaart-kleurtje en gepolijste nageltjes nog maar niet te sprekenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh ja, dat geblondeerde haar maakt het idd wel héél smerig.![]()
Komt eraanquote:
Meen je!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nu 2 weken geen WIDM![]()
Ik denk dat Generatie 2010 vanavond ook voor het laatst is...
M@x, laat me even weten welke voetbalplaatjes je nog moet hebben. Dan kijk ik daar even naar als Twan weer bij ons is. Al zijn vandaag wel al zijn dubbele plaatjes op school gestolen.
Allang joh! Je denkt toch niet dat we dan een week gaan wachten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm, de buurman?
Maar goed, wellicht gaat je vent aankomende vrijdag op herhaling. Of heb je die beurt al gehad?
quote:
o wat erg !quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nu 2 weken geen WIDM![]()
Ik denk dat Generatie 2010 vanavond ook voor het laatst is...
M@x, laat me even weten welke voetbalplaatjes je nog moet hebben. Dan kijk ik daar even naar als Twan weer bij ons is. Al zijn vandaag wel al zijn dubbele plaatjes op school gestolen.
Ja en zij gaat het wel aan de orde brengen in de klas, maar ze heeft al tegen de kinderen gezegd dat de kinderen zelf verantwoordelijk zijn voor de kaartjes die ze in de klas laten staan... en dat zij niet alles in de gaten kan houden. Ze wordt trouwens ook gek van al die kaartjes in de klas en dat kan ik me wel voorstellen. Twan neemt in ieder geval zn blikje niet meer mee en doet er maar een paar in zn broekzak of tas.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef mikoxx het volgende:
Te ergHet idee ook
![]()
Als ik de juf van die groep zou zijn kwamen er gesprekjes, net zo' lang tot 'de dader' boven water was...
onder het mom van: eerlijkheid duurt t langst....
Weet de juf/meester het?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
we kwamen erop door de voetbalplaatjes
Ik ga natuurlijk niet alles twee keer mee verhuizenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik las vandaag dat het AH elke week 2 miljoen euro extra omzet oplevert...
![]()
Estrys, balen zeg.. en dan bij ouders in en 2x verhuizen... lijkt me verschrikkelijk... ik heb al zo'n hekel aan verhuizen.
Nee, okay... Wel handig zo'n schoonvader...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet alles twee keer mee verhuizenAlleen de dingen die we nodig hebben, dus niet alle bewaardingen van zolder en zo. Mijn schoonvader heeft een bedrijfshal en daar kunnen we dingen opslaan
Ik ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik kijk de herkansing. Kan ik nog terug?
Jemig, die moeder....quote:
|Ja, het gaat allemaal maar gewoon door hè? Soms zo bizar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef _Bar_ het volgende:
Het gaat redelijk Diaan, het word allemaal echter enzo, maar blijft vreemd en bizar.
Volgende week word Niels als het goed is bij ma gezet.
Maar toch na veel wikken en wegen om toch carnaval te gaan "vieren"beleven.
En verder lekker druk aan het werk, en weinig tijd voor "ontspanning" in de weekenden geniet ik dan ook met volle teugen van m'n gezinnetje
Is het wel al bekend?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:42 schreef _Bar_ het volgende:
Maar het hoe heeft dit kunnen gebeuren blijft Bizar.
Okay... is er nu nog meer duidelijkheid?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:42 schreef _Bar_ het volgende:
Nou dat het allemaal door gaat vind ik niet zo heel erg.
Maar het hoe heeft dit kunnen gebeuren blijft Bizar.
Dat is prima!! Ik heb wel een deel meegekregen, maar ik begrijp nu dat dus "alles" bekend is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef _Bar_ het volgende:
die duidelijkheid is er wel ja, maar wil ik niet hier zo neerzetten.
pm je er wel over Diaan, als je het wilt weten.
Heeft geen haast... ik zie het wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef _Bar_ het volgende:
ik pm je in de loop van de week nog Diaan.
Maar nu ga ik nog wat drinken een sigaretje roken en dan m'n bed in, om 06.00 uur loopt de wekker hier weer af.
Meiden een fijne avond
kan je dat stukje krant voor me inscannen? dat kunnen we wel gebruiken !quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik las vandaag dat het AH elke week 2 miljoen euro extra omzet oplevert...
![]()
Estrys, balen zeg.. en dan bij ouders in en 2x verhuizen... lijkt me verschrikkelijk... ik heb al zo'n hekel aan verhuizen.
neequote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:18 schreef Linda2205 het volgende:
Goedemorgen!
Wat staat er op het programma vandaag?
Free, bevallen?
Oh, dan moet ik het even terugzoeken, volgens mij stond het op internet.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je dat stukje krant voor me inscannen? dat kunnen we wel gebruiken !
Okay, bedankt voor de tip!!! Het was ook meer een twijfel ivm hoe we ons voelen.... nu spierpijn, hoofdpijn en een beetje keelpijn doordat je met de mond open slaapt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:39 schreef freecell het volgende:
Diaan: verkouden in de sauna is ook geen probleem, wél goed koelen, want meer kans op koppijn
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
REWIMO lady-wrb : gevonden, het was zelfs op ons eigenste Fok!nieuws: Stormloop AH vanwege voetbalplaatjes en hier ook.
Je hebt kans dat het door de sauna wat erger wordt, maar dan is het daarna wel sneller overquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de tip!!! Het was ook meer een twijfel ivm hoe we ons voelen.... nu spierpijn, hoofdpijn en een beetje keelpijn doordat je met de mond open slaapt.
koffie, goed idee!quote:
Okay, nou we hebben na vandaag toch weekend en geen plannen, dus kunnen we lekker relaxen en uitzieken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hebt kans dat het door de sauna wat erger wordt, maar dan is het daarna wel sneller over
En je hebt een leuke dag gehad, terwijl je je anders bleh had gevoeld
En ik heb zin om ergens op de koffie te gaan oid, bijv. naar mijn schoonzus. Maarja, die woont een dorp verderop en ik durf niet meer
Geeft niks johquote:
Yeps... zo Lennon maar eens wakker maken, die slaapkop slaapt nog en wij zitten beneden.quote:
Dan kun je somsnog heeeeeeeel lang wachten. Heb dit zo vaak meegemaakt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef mikoxx het volgende:
Te ergHet idee ook
![]()
Als ik de juf van die groep zou zijn kwamen er gesprekjes, net zo' lang tot 'de dader' boven water was...
onder het mom van: eerlijkheid duurt t langst....
Weet de juf/meester het?
euh ja, 3quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef trui het volgende:
debuurvrouw, ik houd me aanbevolen voor dubbelen!
en heb je de vorige keer meer dan 1 boek gedaan dan???
rokken en jurken zijn leuk, huup!maar wel terugsturen hoor als 't niet goed zit. ik ben daar vaak zo laks mee (oftewel ik ruk veel te snel de kaartjes eraf) en dan ligt er toch weer iets in m'n kast dat ik nooit meer aan doe...
Bij H&M is het model van de jurk zo vaak anders dan mijn model.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:39 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik heb allemaal jurkjes in mn H&M mandje!![]()
![]()
mn goeie voornemen is om meer jurkjes/rokjes te dragen. Zeker eens per week in elk geval. Maar ik heb niet zoveel rokjes en jurkjesdus daar moet dan maar verandering in gebracht worden
![]()
hoop dat ze passenen leuk staan...
oeh, goeie...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop niet dat ik 22 keer tante word.
Dat zou betekenen dat mijn schoonbroer nog 20 kinderen zou moeten verwekken. Hij heeft ten 1e geen vriendin. Ten 2de is het beter als hi het houdt bij de 2 die hij al heeft.
hmmm....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben deze week voor de 22ste keer tante geworden(is dat een record??)
Ik hou me voor Christan ook aanbevolen voor de restantjes, veel te ruilen heeft ie nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
euh ja, 3En alledrie vol ook.
Ik shop alleen maar bij Appie, en ook de opa's en oma's dus dat schiet op. En ik begreep dat mijn moeder voetbalplaatjes inzamelt onder haar vriendinnen
(ze leert het nog wel, Oma zijn.
)
Gister had ik echt weer een genante hoeveelheid van die kaartjes.
Nou, dat gebeurt hier ook wel (sporadisch maar toch) ook hoor. En als de één niet kan heb je meestal nog wel een andere broer of zus die wél kanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef huuphuup het volgende:
Suzanna wauw![]()
ik heb dat mijn broertje en zusje en mn zwager ook veel kindjes krijgen. Lijkt me zo leuk om dan met zn allen dagjes weg te doen(ik heb geen neefjes of nichtjes, dus ik idealiseer eea
)
Dan mogen ze wel eens gaan beginnen, want anders halen ze het niet. Mijn zwangere zus (aan wie ik steeds moet denken als ik jou dochter zie omdat ze naam en haarkleur delen) wordt dit jaar 32, en de rest ook 30 en 29. ik heb alleen halfjes hè, vandaar dezelfde leeftijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef trui het volgende:
buuv, misschien krijgt er een wel een stuk of 8, dan kunnen die anderen iets rustiger aan doen.
blehgk ik moet nog wat feestvoorbereidende inkopen gaan doen en voorbereidingen treffen (morgen anna's feestje) maar ik ben een beetje door m'n feest-energie heen.bovendien is 't zo glad op de weg dat ik niet met de fiets durf.
Ze zullen wel moeten want mijn zus is 'te oud'...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:56 schreef trui het volgende:
oh haha suzanne, jij hebt dus echt een zus met 9 kinderen.tsjonge! en wat denk je, laten ze 't hierbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |