gaat niet lukken, ben ik bang.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, probeer het eens, een topic lang
Dat is inderdaad balen....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef miss_sly het volgende:
*check*
volgens mij word ik weer ongesteld
stom gedoe, jaren proberen een cyclus te krijgen en nu het niet meer nodig is en heel asjeblieft weg mag blijven, zul je zien dat ik een mooie cyclus krijg
pasquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Linda2205 het volgende:Alle "pas" bevallen moeders komen zich melden
* sluit in het rijtje aan
het kind wat ik draag komt niet door sex hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef WupWup het volgende:
maar jij hebt het al minstens één keer weer gedaan
Maar tico, geef me nou eens goeie hoop. Voor Lotte 2 is lukt het toch wel weer? Of heb je voor niks dat Bumba poppetje gegeven?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
het kind wat ik draag komt niet door sex hoor
Hé, ik ben nog geeneens bevallen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Linda2205 het volgende:Alle "pas" bevallen moeders komen zich melden
* sluit in het rijtje aan
Natuurlijk lukt het wel weerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar tico, geef me nou eens goeie hoop. Voor Lotte 2 is lukt het toch wel weer? Of heb je voor niks dat Bumba poppetje gegeven?
Vals alarm wb ongesteld of wb zwanger?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef WupWup het volgende:
er zijn je net 3 voor geweest met vals alarm miss_sly. vier op een rij doen?
Ja hoor, het lukt echt wel weerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar tico, geef me nou eens goeie hoop. Voor Lotte 2 is lukt het toch wel weer? Of heb je voor niks dat Bumba poppetje gegeven?
ohja mijn ongesteldheid was ook vals alarm.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef WupWup het volgende:
er zijn je net 3 voor geweest met vals alarm miss_sly. vier op een rij doen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja mijn ongesteldheid was ook vals alarm.snap er niks van. misschien spotting dan ofzo. maar ik wist niet dat je ook spotting kon hebben zonder menstruatie
Het kan niet anders: ZWANGERT!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja mijn ongesteldheid was ook vals alarm.snap er niks van. misschien spotting dan ofzo. maar ik wist niet dat je ook spotting kon hebben zonder menstruatie
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef innepin het volgende:
[..]Ik verdenk je ervan dat je dit alleen maar post zodat mensen gaan denken dat je zwanger bent.
Innesteling?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat fijn Miss (denkt aan spoiler-baby-topic)quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, het lukt echt wel weer
*spreekt uit ervaring
ik ook!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef innepin het volgende:
[..]Ik verdenk je ervan dat je dit alleen maar post zodat mensen gaan denken dat je zwanger bent.
Ik neem ook maar eens plaats hier...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef Chan het volgende:
Goeiemiddag
Hé dit bankje past wel bij mij tegenwoordig
Oh komt heus wel weer goed johquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je zwanger bent. Ik zeg dat je ons arme lezertjes op de kast aan 't jagen bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:36 schreef huuphuup het volgende:
muh :p t is echt, t is heus, ik ben nie zwanger!
maar serieus, ik wás ongesteld, en met veel buikpijn enzo, en na een halve dag en echt minimaal bloedverlies wast weer over. dus nu ben ik in de war over of k nou wel of niet ongesteld ben geweest
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef Chan het volgende:
Goeiemiddag
Hé dit bankje past wel bij mij tegenwoordig
hm ok nja dan zal het wel. Kvind het maar gek. Hier niet seksloos trouwens maar doordat lief meer is gaan werken en mijn colleges weer zijn begonnen staan dingen op een laag pitje. iets met uitgeteld 's avondsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Chan het volgende:
Huup ik ben tot nu toe ergens in november 1,5 dag ongesteld geweest en meer nog niet.. En ook minimaal bloedverlies inderdaad.. En zelfs zonder buikpijn.. Ik weet ook niet zo goed waarom het zo kort was ineens, maar dat van jou klinkt wel heel erg kort..
Nah, ik heb er geen last van, alleen het gezeur....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef Vivi het volgende:
Magoed..eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet grappig, als je helemaal geen zin meer hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |