eens in de 14 dagen heb ik recht op bezoek in een "prive-kamer".quote:Op maandag 15 februari 2010 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer heb je bezoekuur![]()
Geintje
Hier in the bangkok hilton is het ook geen pretjequote:Op maandag 15 februari 2010 16:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Onderschat het niet, in het PBC had ik maar eens in de maand een uurtje access....
Dit is wel een hele kromme vergelijking, tenzij het een topic betreft waar autobezit ter discussie staat, slaat het nergens op.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Ticker het volgende:
Hoi ik ben Henk.
Ik heb een pleuris hekel aan auto's.. vind ze stinken, heb er zelf geen 1, en vind dat mensen die wel auto's hebben eigenlijk slecht zijn voor de maatschappij.
Toch beheer ik een auto (sub)forum.
Ik heb daar een clubje mederakkers zitten, gevonden via het internet, die net als ik, de beheerder van dat (sub)forum, totaal niets van auto's afweet of wil weten.
Als het dan ook over auto's gaat en hoe mooi die auto is, dan gaat dat clubje mensen altijd lekker herrie schoppen. En dat laat ik toe.. want dat moet toch kunnen.
Een auto forum dat beheerd wordt door auto-liefhebbers.. NOOIT! Dat is het einde van dit auto forum.. bah bah bah zou je voorstellen. Dan krijgen die auto liefhebbers de overhand en dan zal je zien dat het echt pas de verkeerde kant opgaat!
BNW in een note dop.
Bewijs? Ach het clubje wat op dit moment de overhand in FB heeft maar nog nooit een BNW topic geopend heeft.. oh wacht.. Michielos wel, en wat een bazen topic is dat. Echt 100% BNW!
![]()
hotel traliezicht?>quote:Op maandag 15 februari 2010 16:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
eens in de 14 dagen heb ik recht op bezoek in een "prive-kamer".
Ik vind het best dat dat zijn denkbeeld is, maar ook een denkbeeld kun je op een normale manier ter sprake brengen. Het gaat met zoals ik al aangaf niet zo zeer om de inhoud van die post, maar wel om de achterliggende gedachte daarvan, en dat dan afgezet tegen waar een forum voor bedoeld is, dan vind ik die 2 dingen onverenigbaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
Coolguy,
Heb gekeken naar deze post, had het gisteren al gelezen. Dit is de stijl van Lambiekje, en het is lastig om er wat van te zeggen omdat hij er van overtuigd is. Het zijn zijn denkbeelden en die kun je in twijfel trekken, maar hij denkt nu eenmaal zo.
Zogauw er persoonlijk aangevallen wordt grijpen we in.
Bedankt voor de feedback.
Kan het alleen maar met je eens zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind het best dat dat zijn denkbeeld is, maar ook een denkbeeld kun je op een normale manier ter sprake brengen. Het gaat met zoals ik al aangaf niet zo zeer om de inhoud van die post, maar wel om de achterliggende gedachte daarvan, en dat dan afgezet tegen waar een forum voor bedoeld is, dan vind ik die 2 dingen onverenigbaar
Niets. Als iemand niet ingaat op argumenten dan is dat een zwaktebod. Verliezen zonder je verlies toe te willen geven.. Het zegt veel over de persoon die zo reageert. Gewoon lekker laten gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef ToT het volgende:
Maar wat wél te doen? Dat is echt de vraag.
...and we love him for it!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:42 schreef Michielos het volgende:
Lambiekje is nu eenmaal gewoon.. tja Lambiekje
Klopt, schoon genoeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Ticker het volgende:
Voor die discussie van gister, ik laat hem voor wat het is.
Zoals gezegd, jullie hebben er ook genoeg van.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Ticker het volgende:
Voor die discussie van gister, ik laat hem voor wat het is.
Zoals gezegd, jullie hebben er ook genoeg van.
Nee, niet echt, ik vind 'm gewoon gestoord.quote:
Psychologie op afstand voor dummies, deel 1?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef ToT het volgende:
Precies, bij Lambiekje ben ik daar niet bang voor!Met hem kun je heel goed praten over zijn overtuigingen. Hij heeft wel aparte ideeën, maar is verder wel helder!
Nee, gewoon je pappenheimers kennen en een klein beetje gezond verstand.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Psychologie op afstand voor dummies, deel 1?
* Bastard schouderklopje geeftquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:12 schreef ToT het volgende:
Het zou fijn zijn als meer mensen hier een beetje relaxed met elkaar om zouden kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |