Als ik even voor ToT antwoord mag geven, BNW biedt plaats aan users die serieus over dit soort dingen willen discussiëren, ONZ is meer voor de grappen en de grollen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:31 schreef donthate het volgende:
ToT ff zonder haat maar zijn sommige topics hier niet veel te ver gezocht en kunnen eigenlijk net zo goed in ONZ waarna jim ze dicht kegelt.. want slapen jullie hier of..
Alhoewel ik geen mod ben, wil ik hier toch even op reageren. Alhoewel ik die uitspraak van Lambiekje absoluut niet goedkeur, denk ik inderdaad ook 'Zo is Lambiekje'. Ik denk dat hij echt niet beter weet. Zoals je zelf ook wel weet, zit hier een aantal mensen zo ontzettend vast in hun overtuigingen, daar valt gewoon niet tegen te ageren.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:23 schreef Amos_ het volgende:
Medische wetenschap, part trois
Ik heb er weliswaar op gereageerd maar dit draagt dus 0,0 bij aan een topic. En ja, ik weet dat jullie dan zeggen "ja maar zo is Lambiekje" maar ook hij kan gewoon te ver gaan. Echt belachelijk zo.
Maar als je zo denkt, dan wordt die grens hier dagelijks meerdere keren overschreden. Als ik in die discussie zat, had ik die opmerking van Lambiekje waarschijnlijk uitgelachen, omdat het gewoon een ontzettend domme onwetende opmerking is. Ik vind deze post in datzelfde topic trouwens vele malen erger:quote:Op zondag 7 maart 2010 12:34 schreef Amos_ het volgende:
Dat kan wel zijn, maar er is ook een grens wat mij betreft.
Omdat dat misschien mensen op verkeerde ideeen gaat brengen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:29 schreef Bankfurt het volgende:
De beste manier om kanker te bestrijden is NIETS meer bij te dragen aan de Stichting voor Kankerbestrijding.
Veel beter is om geld te investeren in goede onafhankelijke informatie en boeken te kopen en te lezen over bewezen methoden om kanker te bestrijden.
Mensen worden belazerd waar ze bijstaan.
Hint: een zeer goedkoop middel tegen het bestrijden van kanker naar mijn overtuiging is:
- dagelijks grote hoeveelheden haaienkraakbeen innemen
- dagelijks zeezoutbaden nemen
- dagelijks CoQ10 innemen, minstens 100 mg per dag
- veel vers fruit, groente en knoflook
- veel bewegen in de natuur, of strandwandelingen maken
- positieve levenshouding hervinden en plezier hervinden in het leven.
- geen junkfood of magnetron-breid voedsel meer nuttigen
- niet meer mobiel bellen, geen draadloos netwerk in huis zoals Wii/Wifi
- geen DECT telefoon in huis hebben
- GSM en UMTS masten ontwijken.
En dit iedere dag te doen, het kan weken duren, zelfs maandenlang, maar het zal helpen.
Deze aangeboden informatie van mij is gratis en zal denk ik meer kanker bestrijden door degene die het serieus opvatten dan de Stichting Kankerbestrijding ooit zal realiseren.
Ik ben het met je eens, vind dat Lambiekje nu echt te ver gaat.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Amos_ het volgende:
Ook daar heb ik op gereageerd, temeer omdat het onthouden van medische zorg aan mensen door verkeerd advies ook gewoon strafbaar is. Maar goed, in BNW is die grens schijnbaar iets verder te leggen
hear that alu hoedjes... hij heeft gelijk.. het is STRAFBAARquote:Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Amos_ het volgende:
Ook daar heb ik op gereageerd, temeer omdat het onthouden van medische zorg aan mensen door verkeerd advies ook gewoon strafbaar is. Maar goed, in BNW is die grens schijnbaar iets verder te leggen
het is wel degelijk een vorm van advies geven, ook al gebeurd dit middels het geschreven woordquote:Op maandag 8 maart 2010 01:14 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dat opgaat voor uitlatingen op Internet of in gewone dagelijkse gesprekken.
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
Dáár heb je wel weer gelijk in, zo was er ook een zwangere vrouw hier (althans dat beweerde die user) en n.a.v. het vaccinatie-topic zei diegene dat als haar kind geboren zou worden, dat ze er nu stevig aan zat te denken het kind NIET te laten vaccineren tegen wat voor soort ziektes dan ook.
Ja, maar als jij met je meningsuiting zwangere vrouwen en hun ongeboren vrucht in gevaar brengt ga je gewoon te ver, me dunkt.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef Demolisher_ het volgende:
Wat een nerdsiets over vrijheid van meningsuiting..
Wat een onzin, dat doet niemand zo overkomen.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:54 schreef Demolisher_ het volgende:
Alleen doen sommigen hier komen over alsof de "wetenschap" het nooit aan het kortste eind heeft.
Zie daar... het resultaatquote:Op maandag 8 maart 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
Dáár heb je wel weer gelijk in, zo was er ook een zwangere vrouw hier (althans dat beweerde die user) en n.a.v. het vaccinatie-topic zei diegene dat als haar kind geboren zou worden, dat ze er nu stevig aan zat te denken het kind NIET te laten vaccineren tegen wat voor soort ziektes dan ook.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
"A joint An apple a day keeps the doctor away!"
Heb de quote nog ff verder voor je verbeterd, Lavenderrquote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
"A joint Monsanto GM apple a day keeps the doctor away!"
Ja, zal dan ook op de SC antwoord gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Heb de quote nog ff verder voor je verbeterd, Lavenderr
Hoe waren de spruitjes? (sorry, is vast SC)
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
ja maar, met alle respect, dat is wel datgene waar een aantal users hier (waaronder ik en Atuinhek) al herhaaldelijk voor hebben gewaarschuwd.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik dat las, ben ik ook ff redelijk ontploft hoor!
De 'discussie' bestaat op het moment voornamelijk uit de gebruikelijk bagger van lambiekje en bankfurt, gecombineerd met een dappere poging van users als starla, die uiteraard volledig genegeerd worden door de eerdere groep...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:32 schreef ToT het volgende:
Mwoah, de meningen zijn gewoon sterk verdeeld en sommigen komen steeds met hun standaard opmerkingen, maar och; de discussie is nog gaande en kan best serieus genoemd worden, ook al ben je het niet eens met de stellingen van sommigen!
het enige verschil is natuurlijk dat het bij een kleurverschil niet gaat om een levensbedreigende situatiequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Ticker het volgende:
Om erin te springen:
Als een user hier mij zou verklaren dat de kleur geel niet klopt, en het in feite transparant is, daar vervolgens een betuig over doet om mij te overtuigen:![]()
Ook mensen die overtuigingen hebben over diverse medicijnen of wat dan ook, mogen dat vertellen en proberen te onderbouwen. Dat er vervolgens een figuur is die zonder nadenken zoiets aanneemt, tja, misschien moeten we dan gaan klagen bij de overheid, of zulke mensen enigzins wel vrij het internet op mogen.
Laten we niet overdrijven, er wordt hier niet aangezet tot geweld, maar eerder mensen op nieuwe inzichten getracht te helpen.
Bedankt en gedaan, Amos_ .quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:01 schreef Amos_ het volgende:
Bankfurt draait door, met zijn ziekelijke uitspraken over geneeskunde en het betichten van doktoren als zijne enkel slagers ipv genezers. Grijp aub in
Nee, schelden is nooit gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef CoolGuy het volgende:
[9/11] College mechanica 101, deel 2
Onderaan de post, en die tendens zet eigenlijk nog wel een paar posts verder. Hij heeft moeite met zijn frustratie in bedwang te houden, maar dat rechtvaardigd nog niet dat er gescholden wordt denk ik.
Goed idee!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Beste meneer en mevrouw de moderators, dit topic is vol:
[9/11] College mechanica 101, deel 2
Misschien dat deze weer open kan:
De 9/11 feiten op een rijtje
En dat blijft-ie!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:20 schreef Ticker het volgende:
Duitsers hadden beter een houtgas generator kunnen gebruiken
En toen.. topic is nog steeds dicht.
Maar waarom dan? Is toch een BNW onderwerp. Ik zie er zelfs een mooie bron bij waarin wordt gerefereerd naar een boek.quote:
Wat is het verschil met 9/11 waarin de diverse mogelijkheden tot het opblazen van een compleet gebouw aan worden gewakkerd??quote:Op zondag 28 maart 2010 19:27 schreef ToT het volgende:
Een topic waarin men zit te bespreken hoe de Nazi's de Joden vermoord zouden hebben en welke gassen er efficiënt voor zouden zijn. Yup, geweldig topic voor in BNW, helemaal mee eens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |