Moraalridderquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Auschwitz (Oświeçim) is gewoon te bezoeken. Daar kan je met eigen ogen zien wat er in de oorlog gebeurd is. Ontkennen, op basis van welk argument dan ook, is volkomen zinloos.
Er zijn daar veel, zeer veel mensen vermoord met waterstofcyanide (blauwzuurgas).
Ik heb tijdens mijn vakantie in Polen deze kampen bezocht. En nee, het was niet leuk. Wel leerzaam. Bij de ingang stond behalve het bekende 'Arbeit macht frei' ook 'Wie zijn geschiedenis niet kent is gedoemd deze opnieuw door te maken' (vrije vertaling uit mijn geheugen).
Het is een ieders verantwoordelijkheid, ook de mijne, ook die van TS, om te zorgen dat dit NOOIT MEER zal gebeuren.
Zyklon B: "De substantie bestond uit pellets of schijfjes houtpulp of diatomeeënaarde die geïmpregneerd waren met blauwzuur"quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:22 schreef MrNiles het volgende:
volgens mij gebruikte ze vooral Zyklon B
Je kan hooguit speculeren over de aantallen die genoemd worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Auschwitz (Oświeçim) is gewoon te bezoeken. Daar kan je met eigen ogen zien wat er in de oorlog gebeurd is. Ontkennen, op basis van welk argument dan ook, is volkomen zinloos.
Gaat toch weer gebeuren zolang er mensen hun hoofd wegdraaien. Beetje de Europese mentaliteit dus wie weet maak jij het nog mee in je leven.quote:Het is een ieders verantwoordelijkheid, ook de mijne, ook die van TS, om te zorgen dat dit NOOIT MEER zal gebeuren.
Nou, begin maar dan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Er zijn daar veel, zeer veel mensen vermoord met waterstofcyanide (blauwzuurgas).
Ik heb tijdens mijn vakantie in Polen deze kampen bezocht. En nee, het was niet leuk. Wel leerzaam. Bij de ingang stond behalve het bekende 'Arbeit macht frei' ook 'Wie zijn geschiedenis niet kent is gedoemd deze opnieuw door te maken' (vrije vertaling uit mijn geheugen).
Het is een ieders verantwoordelijkheid, ook de mijne, ook die van TS, om te zorgen dat dit NOOIT MEER zal gebeuren.
Ik speculeer niet. Lees de OP maar een tweede keer voordat je met een kut fipo-reactie wilt komen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:08 schreef Metalfrost het volgende:
Wat ben je voor een kneus als je hierover alleen al speculeert..
zoals Afghanistan en Irak???quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:25 schreef Buschetta het volgende:
Gaat toch weer gebeuren zolang er mensen hun hoofd wegdraaien. Beetje de Europese mentaliteit dus wie weet maak jij het nog mee in je leven.
is toch een pesticide oid?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Zyklon B: "De substantie bestond uit pellets of schijfjes houtpulp of diatomeeënaarde die geïmpregneerd waren met blauwzuur"
Converseert dan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:28 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Ik speculeer niet. Lees de OP maar een tweede keer voordat je met een kut fipo-reactie wilt komen.
Nee is een afwasmiddel voor kleren. Volgens Willem Shirer iig toen ik zijn klassieker las.quote:
Nee Arabieren die in kampen worden gestopt nadat in elke Europese metropool de vlam in de pan slaat bijvoorbeeld.quote:
Waar worden ze in kampen gezet dan? En waarom horen we er niks over?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:34 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nee Arabieren die in kampen worden gestopt nadat in elke Europese metropool de vlam in de pan slaat bijvoorbeeld.
Ahum: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zyklon_Bquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:32 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Nee is een afwasmiddel voor kleren. Volgens Willem Shirer iig toen ik zijn klassieker las.![]()
"Opkomst en ondergang van het derde rijk"
Ik hoef niet een wikipedia pagina te kijken, slimmerik. Ik heb literatuur over het onderwerp gelezen, en die zijn betrouwbaardere bronnen. ENquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ahum: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zyklon_B
Goed ingelezen aan de hand van 1 boek?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:41 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Ik hoef niet een wikipedia pagina te kijken, slimmerik. Ik heb literatuur over het onderwerp gelezen, en die zijn betrouwbaardere bronnen. EN
nogmaals, In "The rise and fall of the Third Reich" door William Shirer wordt uitgelegd hoe Zyklon-B oorspronkelijk ontworpen werd om kleren af te wassen. Later pas werd het als chemische middel gebruikt toen een van de schoonmaaksters flauw viel van een beetje losgekomen poeder-wolk.
Ga niet ruzie zoeken met iemand die goed ingelezen is. Je ziet er niet schoon uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |