abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77923431
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Waar heb je sollicitaties lopen dan?
Niet echt veel zin om namen van bedrijven te gaan noemen. Had net een envelop in de bus met een afwijzing. Nog 4 te gaan.
Doet maar wat..
pi_77923772
zo..gaat goed met iedereen hier..blijkbaar.
Verder niet echt heel veel te melden..
pi_77924483
Ik gaat heen
Doet maar wat..
pi_77924539
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef Redbaron het volgende:
Ik gaat heen
doeiiiiii..gaat je goed
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:43:21 #130
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77924746
quote:
Ik gaat heen
LAter
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77926313
quote:
Ik gaat heen
Kom terug, he?
pi_77926360
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Kom terug, he?
die is scherp
pi_77926510
ok dít valt dus wel onder slowchat
pi_77926634
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:48 schreef Cassandra87 het volgende:
ok dít valt dus wel onder slowchat
Ja!

Ik ben niet zo streng meer

pi_77926669
ik ben lui.. En boos op de hypotheker Die zeggen nu na wéken pas dat ze iets van mijn ex nodig hebben en ik wilde juist van die a-hole af.
pi_77926813
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:53 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ben lui.. En boos op de hypotheker Die zeggen nu na wéken pas dat ze iets van mijn ex nodig hebben en ik wilde juist van die a-hole af.
tja..das balen. Maar ach..je kan zoveel willen..maar og het kan/lukt of mogelijk is is maar de vraag..
pi_77926897
nee dan nog vind ik t achterlijk, ben al maanden bezig met mijn hypo, o.a. omdat ik iets van mijn ex gedaan moest krijgen. Ik heb 30x gebeld, heb ik alles ingeleverd, ja dat was zo. En weken láter bellen ze dat ik zijn handtekening wéér nodig heb, dat gaat er bij mij niet in. Doe dat dan direct, maanden geleden. Pfff word eigenlijk steeds pissiger Ik ga maar eens eten klaarmaken/
pi_77928765
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef Stupendous76 het volgende:
Ik wilde altijd het leger in, maar dat was opeens over na mijn middelbare school. Nu wil wereldheerser worden
Heb je nog een rechterhand nodig?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77928823
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:00 schreef Cassandra87 het volgende:
nee dan nog vind ik t achterlijk, ben al maanden bezig met mijn hypo, o.a. omdat ik iets van mijn ex gedaan moest krijgen. Ik heb 30x gebeld, heb ik alles ingeleverd, ja dat was zo. En weken láter bellen ze dat ik zijn handtekening wéér nodig heb, dat gaat er bij mij niet in. Doe dat dan direct, maanden geleden. Pfff word eigenlijk steeds pissiger Ik ga maar eens eten klaarmaken/
Ach ik moest ook een aantal keer komen om ergens een handtekening te zetten enzo. Het is en blijft mensenwerk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77929289
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:09 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Niet echt veel zin om namen van bedrijven te gaan noemen. Had net een envelop in de bus met een afwijzing. Nog 4 te gaan.
De namen hoeven niet nee, maar wat voor soort bedrijven zijn het?
Children of the night. What music they make.
pi_77935980
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:09 schreef Redbaron het volgende:

[..]

maar voor wat voor werk soliciteer je? Of de functie ofzo?
pi_77936097
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 21:45 schreef francis998 het volgende:

[..]

maar voor wat voor werk soliciteer je? Of de functie ofzo?
Hij zit in z'n vrachtwagen
pi_77936302
zooo ik kan met een gerust hart slapen, vriendje is geland. Gek Dat je zo snel aan de leuke dingen went maar dat t zoveel moeite kost om aan de minder leuke dingen te 'ontwennen'.

Was overigens van plan een erg lui weekend te hebben maar buiten de was en t eten maken heb ik geen f*ck gedaan, en ik heb knallende koppijn. Morgen toch maar minder lui doen en t huis doen denk ik. Morgen komt de gordijnenman
pi_77936678
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef ikke043 het volgende:
Tip 88 : Doe iets zinloos.

Wat wilden jullie vroeger eigenlijk worden?? En wat zijn jullie gaan doen?
Michael Jackson.
pi_77937491
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef Ferrobarr het volgende:
Ik weet niet of je op mijn mening zit te wachten, maar ik vind dat je wel wat meer vertrouwen in jezelf mag hebben wat dit betreft. Je bent verdorie erg slim en er was destijds vast wel een reden waarom dat wiskunde niet zo goed ging op school. Heb vertrouwen in jezelf. Ik denk dat dat het halve werk is (vergelijk het met een voetballer die een penalty moet nemen: als die denkt: "het wordt niks" is de kans aanzienlijk groter dat het ook geen doelpunt wordt).
Misschien inderdaad tekenend voor mijn zelfbeeld, maar ik vroeg me alleen maar af waarom je eigenlijk aardig tegen me doet en ik voel me er ongemakkelijk bij
quote:
Zoek je niet gewoon iets meer erkenning/waardering voor je kwaliteiten?

Da's denk ik de kern van mijn frustratie: ik heb best op een aantal gebieden erg veel kennis en kunde, zeker ook vergeleken met anderen, alleen loopt (voor mijn gevoel) de erkenning en waardering daar niet mee in de pas.
Tuurlijk. Is ook zo. Het is bij mij nogal dubbel - ik vind mezelf dom.... maar ik vind andere mensen nog véél dommer.
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Die hele 'wereldhandel' gaat nog heel erg veel problemen opleveren, maar aangezien de oplossingen die er zijn voor bepaalde groepjes niet interessant zijn wordt er niets aan gedaan.
[..]

Dat heet reclame maken voor jezelf.
[..]

If all else fails: use force.If that doesn't work, you didn't use enough of it.
Ik ken wel: "If at first you don't succeed, blame it on your parents" (Animaniacs).
Ik heb het advies wel ter harte genomen.

Verder zit ik met mezelf in de knoop op het moment. Relatie was niet wat het moest zijn, dus twijfelde al, en nu iemand ontmoet die ik leuk vind. Dus behalve ga ik verder/maak ik het uit vraag ik me nu ook af, wat moet ik met die ander, is het wederzijds of niet, moet ik het nu uitmaken omdat ik iemand anders leuk vind of gaat dat weer over, en alsik het uitmaak, doe ik dat dan om de goede reden nl. dat het niet meer werkt of om de foute reden dat ik een major crush heb op iemand die ik niet goed genoeg ken? Blegh.
Sanity is (not) statistical
pi_77937639
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Misschien inderdaad tekenend voor mijn zelfbeeld, maar ik vroeg me alleen maar af waarom je eigenlijk aardig tegen me doet en ik voel me er ongemakkelijk bij
[..]

Tuurlijk. Is ook zo. Het is bij mij nogal dubbel - ik vind mezelf dom.... maar ik vind andere mensen nog véél dommer.
Lieve maeghan aan je posts te oordelen ben je een toffe meid en begaan met mensen, bovenstaande vetgedrukte hoort dan wat dat betreft ook helemaal geen vraagteken te zijn voor je. Alleen maar logisch dat er aardig gedaan wordt
pi_77937662
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Michael Jackson.
Dan mag ik toch hopen van niet

oh sorry die was cru
pi_77937748
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Lieve maeghan aan je posts te oordelen ben je een toffe meid en begaan met mensen, bovenstaande vetgedrukte hoort dan wat dat betreft ook helemaal geen vraagteken te zijn voor je. Alleen maar logisch dat er aardig gedaan wordt
IRL vinden mensen mij niet aardig, vinden me een bitch, afstandelijk, arrogant, etc. Duurt altijd erg lang voordat mensen daar een beetje doorheen prikken. En dan nog vinden mensen me maar raar en weinig stabiel, en vaak nog steeds afstandelijk. Dus ik ben het niet zo gewend dat mensen vriendelijk doen.

En eerlijkgezegd is dat ergens ook wel fijn. 'Veilig' zeg maar.
Sanity is (not) statistical
pi_77937781
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan mag ik toch hopen van niet

oh sorry die was cru
Ik vond en vind hem echt topartiest.

Maar hij was wel erg apart. En tja, en van die kinderen hoop ik maar dat het niet waar is.
pi_77937974
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

IRL vinden mensen mij niet aardig, vinden me een bitch, afstandelijk, arrogant, etc. Duurt altijd erg lang voordat mensen daar een beetje doorheen prikken. En dan nog vinden mensen me maar raar en weinig stabiel, en vaak nog steeds afstandelijk. Dus ik ben het niet zo gewend dat mensen vriendelijk doen.

En eerlijkgezegd is dat ergens ook wel fijn. 'Veilig' zeg maar.
Ik denk echt dat de persoon gewoon oprecht reageert. En dat kan best ongemakkelijk voelen, als je het niet verwacht.

Ik denk dat je met het laatste zinnetje eigenlijk heel veel verklaart. Je afstandelijkheid gebruikt je wrs voor zelfbescherming. Misschien ben je vroeger gekrenkt, gekwetst, ik weet het niet.

Zeg maar een soort muurtje om je heen gebouwd. Herken je dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')