Niet echt veel zin om namen van bedrijven te gaan noemen. Had net een envelop in de bus met een afwijzing. Nog 4 te gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar heb je sollicitaties lopen dan?
LAterquote:
Ja!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:48 schreef Cassandra87 het volgende:
ok dít valt dus wel onder slowchat
tja..das balen. Maar ach..je kan zoveel willen..maar og het kan/lukt of mogelijk is is maar de vraag..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:53 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ben lui.. En boos op de hypothekerDie zeggen nu na wéken pas dat ze iets van mijn ex nodig hebben en ik wilde juist van die a-hole af.
Heb je nog een rechterhand nodig?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef Stupendous76 het volgende:
Ik wilde altijd het leger in, maar dat was opeens over na mijn middelbare school. Nu wil wereldheerser worden
Ach ik moest ook een aantal keer komen om ergens een handtekening te zetten enzo. Het is en blijft mensenwerkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:00 schreef Cassandra87 het volgende:
nee dan nog vind ik t achterlijk, ben al maanden bezig met mijn hypo, o.a. omdat ik iets van mijn ex gedaan moest krijgen. Ik heb 30x gebeld, heb ik alles ingeleverd, ja dat was zo. En weken láter bellen ze dat ik zijn handtekening wéér nodig heb, dat gaat er bij mij niet in. Doe dat dan direct, maanden geleden. Pfff word eigenlijk steeds pissigerIk ga maar eens eten klaarmaken/
De namen hoeven niet nee, maar wat voor soort bedrijven zijn het?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet echt veel zin om namen van bedrijven te gaan noemen. Had net een envelop in de bus met een afwijzing. Nog 4 te gaan.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet echt veel zin om namen van bedrijven te gaan noemen. Had net een envelop in de bus met een afwijzing. Nog 4 te gaan.
Hij zit in z'n vrachtwagenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:45 schreef francis998 het volgende:
[..]
maar voor wat voor werk soliciteer je? Of de functie ofzo?
Michael Jackson.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef ikke043 het volgende:
Tip 88 : Doe iets zinloos.
Wat wilden jullie vroeger eigenlijk worden?? En wat zijn jullie gaan doen?
Misschien inderdaad tekenend voor mijn zelfbeeld, maar ik vroeg me alleen maar af waarom je eigenlijk aardig tegen me doet en ik voel me er ongemakkelijk bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef Ferrobarr het volgende:
Ik weet niet of je op mijn mening zit te wachten, maar ik vind dat je wel wat meer vertrouwen in jezelf mag hebben wat dit betreft. Je bent verdorie erg slim en er was destijds vast wel een reden waarom dat wiskunde niet zo goed ging op school. Heb vertrouwen in jezelf. Ik denk dat dat het halve werk is (vergelijk het met een voetballer die een penalty moet nemen: als die denkt: "het wordt niks" is de kans aanzienlijk groter dat het ook geen doelpunt wordt).
Tuurlijk. Is ook zo. Het is bij mij nogal dubbel - ik vind mezelf dom.... maar ik vind andere mensen nog véél dommer.quote:Zoek je niet gewoon iets meer erkenning/waardering voor je kwaliteiten?
Da's denk ik de kern van mijn frustratie: ik heb best op een aantal gebieden erg veel kennis en kunde, zeker ook vergeleken met anderen, alleen loopt (voor mijn gevoel) de erkenning en waardering daar niet mee in de pas.
Ik ken wel: "If at first you don't succeed, blame it on your parents" (Animaniacs).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Die hele 'wereldhandel' gaat nog heel erg veel problemen opleveren, maar aangezien de oplossingen die er zijn voor bepaalde groepjes niet interessant zijn wordt er niets aan gedaan.
[..]
Dat heet reclame maken voor jezelf.
[..]
If all else fails: use force.If that doesn't work, you didn't use enough of it.
Lieve maeghan aan je posts te oordelen ben je een toffe meid en begaan met mensen, bovenstaande vetgedrukte hoort dan wat dat betreft ook helemaal geen vraagteken te zijn voor je. Alleen maar logisch dat er aardig gedaan wordtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Misschien inderdaad tekenend voor mijn zelfbeeld, maar ik vroeg me alleen maar af waarom je eigenlijk aardig tegen me doet en ik voel me er ongemakkelijk bij![]()
[..]
Tuurlijk. Is ook zo. Het is bij mij nogal dubbel - ik vind mezelf dom.... maar ik vind andere mensen nog véél dommer.
IRL vinden mensen mij niet aardig, vinden me een bitch, afstandelijk, arrogant, etc. Duurt altijd erg lang voordat mensen daar een beetje doorheen prikken. En dan nog vinden mensen me maar raar en weinig stabiel, en vaak nog steeds afstandelijk. Dus ik ben het niet zo gewend dat mensen vriendelijk doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lieve maeghan aan je posts te oordelen ben je een toffe meid en begaan met mensen, bovenstaande vetgedrukte hoort dan wat dat betreft ook helemaal geen vraagteken te zijn voor je. Alleen maar logisch dat er aardig gedaan wordt
Ik vond en vind hem echt topartiest.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen van niet
oh sorry die was cru
Ik denk echt dat de persoon gewoon oprecht reageert. En dat kan best ongemakkelijk voelen, als je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
IRL vinden mensen mij niet aardig, vinden me een bitch, afstandelijk, arrogant, etc. Duurt altijd erg lang voordat mensen daar een beetje doorheen prikken. En dan nog vinden mensen me maar raar en weinig stabiel, en vaak nog steeds afstandelijk. Dus ik ben het niet zo gewend dat mensen vriendelijk doen.
En eerlijkgezegd is dat ergens ook wel fijn. 'Veilig' zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |