abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77903389
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef ikke043 het volgende:
Tip 88 : Doe iets zinloos.

Wat wilden jullie vroeger eigenlijk worden?? En wat zijn jullie gaan doen?
hmmm...tja..ik wilde van alles worden..maar de grootste lijn was voetbalster en rijk natuurlijk

ow..enne ik eindigde met ict studie..en als dagcontroller bij T-mobile(eerste serieuze baan) voor mijn vertrek naar buitenland in 2008 gedurende 8 maanden..had het er wel naar mn zin moet ik zeggen.
pi_77903395
ik wist nooit wat ik wou worden, tot mn 18e niet.
Vond auto's scooters, motoren, vrachtwagens altijd wel interessant.
rij nu op de vrachtwaggel
Doet maar wat..
pi_77904024
tip 129: Red een taal. Past wel bij me. Maar ik leer al Russisch, dus voorlopig even niet.

Toen ik studeerde wilde ik vertaler worden, tot ik te maken kreeg met de vertaalwereld en het nogal een afknapper vond. En vanaf dat moment wil ik alleen nog maar rijk en slank zijn eigenlijk. ...

Even serieus, ik wil gewoon érgens goed in zijn, maakt me eigenlijk niet uit wat. Want ik vind alles leuk. Ik zou best een restaurant willen, of een lunchroom of koffiebar waar ik dan zelfgemaakte worteltaart kan verkopen. Of een vertaalbureau beginnen. Of een winkel. Of ik wil gewoon werkloos zijn en op een boerderij wonen en de hele dag konijnen knuffelen. En soms wil ik de politiek in. Of schuldhulpverlening lijkt me leuk. Medisch onderzoek ook, in de neuropsychologie. Maar les geven vind ik ook wel wat. En soms wil ik eigenlijk het liefst iets cultureels, zoals rondleidingen geven in een museum, of reizen organiseren. En er zijn dagen bij dat ik liever iets simpels zou willen, zoals de ramen zemen in het Oceanium. Ik heb weleens gesolliciteerd voor een traineeship operational auditing, dat leek me écht heel leuk, maar ik werd afgewezen omdat ik te zacht praatte. Dat was jammer. Maar financieel administratief werk lijkt me ook prima. Ik zou ook graag boeken schrijven. En daarnaast hou ik wel van moestuinieren (of moesbalkonieren in mijn geval) en ik ben graag bezig met m'n planten. Die kalmeren me als ik overstuur ben. Wat me ook leuk lijkt is toneel, of iets met muziek. Zingen, of viool spelen. Maar goed, op mijn leeftijd nog beginnen met viool is leuk als hobby, maar je wordt nooit zo goed als iemand die op z'n vierde begonnen is natuurlijk, dus ik heb niet de hoop om daarmee aan de top te komen. Columnist of recensent lijkt me ook leuk.

Eigenlijk wil ik gewoon zoiemand zijn waar iedereen tegenop kijkt, die gewoon overal wat vanaf lijkt te weten. Een Autoriteit, met een hoofdletter. Een soort Ab Osterhaus, maar dan niet alleen van een beperkt gebiedje als virussen, maar gewoon van Alles.

Dus ja, iemand tips?
Sanity is (not) statistical
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:32:28 #104
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77904803
Mss moet je net als mij een info-junk worden dan leer je snel genoeg van alles wat
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:55:06 #105
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77905615
Ik wilde altijd het leger in, maar dat was opeens over na mijn middelbare school. Nu wil wereldheerser worden
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_77905692
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef Stupendous76 het volgende:
Ik wilde altijd het leger in, maar dat was opeens over na mijn middelbare school. Nu wil wereldheerser worden
ik niet..lijkt me teveel werk.

Nu dat ik er serieus over denk..heb ik eigenlijk niks wat ik wil worden..maar dondersgoed wat ik niet wil worde
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:59:35 #107
247161 ikke043
pi_77905789
Ik wilde altijd soldaat/huurling worden. Maar nu studeer ik
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77906109
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:59 schreef ikke043 het volgende:
Ik wilde altijd soldaat/huurling worden. Maar nu studeer ik
Voor huurling?
pi_77907313
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef ikke043 het volgende:
Tip 88 : Doe iets zinloos.

Wat wilden jullie vroeger eigenlijk worden?? En wat zijn jullie gaan doen?
Wat ik wilde worden: geen idee.

Wat ik nu ben: hovenier. Althans, die opleiding heb ik afgerond
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef Stupendous76 het volgende:
Dan kan je deze lijst wel gebruiken

The Top 100 Things I'd Do
If I Ever Became An Evil Overlord
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:10:08 #110
247161 ikke043
pi_77909101
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

Voor huurling?
Ingenieur :,)
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77911088
Al gevonden
pi_77912605
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Da's wel strak. Toch vind ik het ergens wel goed, voor de veiligheid dus, maar de beloning is inderdaad wel erg laag.
Off-topic:
Dankzij onze open Europese economie zijn er genoeg Oost-Europeanen die hetzelfde werk voor minder geld willen doen. Zeker bij een beroep als (internationaal) vrachtwagenchauffeur maakt de standplaats niet heel veel uit.
(NB: ik heb hier niet een specifieke (politieke) mening over; ik probeer alleen de gevolgen van bepaalde politiek gemaakte keuzes inzichtelijk te maken).
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:04 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik had geen vrienden - geloof me, het is nog erger als je vroegere vijanden goed terecht gekomen zijn =P
Maar ik begrijp je frustratie. Het heeft alleen geen nut, daarom probeer ik het van me af te zetten, maar dat lukt me ook niet altijd.
[..]
Ik krijg vaak een Hmm-gevoel als een oud studiegenoot me via LinkedIn benaderd en ik dan zie dat die best een interessante functie (qua naam in ieder geval) heeft.
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:35 schreef francis998 het volgende:

[..]

Tja..sociale zekerheid is niet echt meer wat het was. Het systeem word veel harder, en als van uit eigen ogen kijk, moet ik zeggen dat we over een paar jaar hier in Nederland hetzelfde systeem zullen hebben als op zoveel plaatsen ter wereld, waar er amper sociale zekerheid is. En wie geen werk heeft/kan vinden moet maar zien te overleven.
Zoals veel oudere mensen zeggen:"Nederland is niet meer wat het is geweest", alleen dan doel ik niet zozeer op het migranten aspect maar op de voorzieningen enzo.
Off-topic:
Zie hierboven. De keuze voor een volledig open economie, veel meer dan in de jaren '50, beperkt een individueel land als Nederland in zijn mogelijkheden, bijvoorbeeld op het gebied van sociale voorzieningen.
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Schriftelijk onderwijs via LOI of een dergelijke instantie is misschien een optie, deeltijdstudie met avondonderwijs of eventueel als je echt meer kan dan je nu doet zou je via Open Universiteit kunnen gaan leren. Dan kun je bestellen per module (dus je kunt gewoon leren voor zover je op dat moment geld hebt staan/tijd hebt). Dat laatste wil ik gaan doen, vanaf komende zomer of zo. Nu eerst een zelfstudieboek wiskunde besteld, want dat moet ik kunnen, en ik ben eigenlijk meer van wisknudde...

[..]
Ik weet niet of je op mijn mening zit te wachten, maar ik vind dat je wel wat meer vertrouwen in jezelf mag hebben wat dit betreft. Je bent verdorie erg slim en er was destijds vast wel een reden waarom dat wiskunde niet zo goed ging op school. Heb vertrouwen in jezelf. Ik denk dat dat het halve werk is (vergelijk het met een voetballer die een penalty moet nemen: als die denkt: "het wordt niks" is de kans aanzienlijk groter dat het ook geen doelpunt wordt).
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik gebruikte het woord vrienden, maar het waren mijn schoolgenoten. Het was niet zo dat ik er privé mee omging. Ik reed bijvoorbeeld wel eens met de auto mee enzo.

[..]
Mensen die je in je nabijheid tolereerde. Herkenbaar. Ik laat erg weinig mensen dichtbij mij komen en dat straal ik waarschijnlijk ook wel uit.
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Een aantal topics geleden had ik het over een reset button. Ik heb hem gevonden In de Quest van maart.
http://www.quest.nl/brain(...)lf-en-reset-je-leven
Hmm: ik weet niet of huursoldaat nu de oplossing voor alles...
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef Maeghan het volgende:
[..]

Eigenlijk wil ik gewoon zoiemand zijn waar iedereen tegenop kijkt, die gewoon overal wat vanaf lijkt te weten. Een Autoriteit, met een hoofdletter. Een soort Ab Osterhaus, maar dan niet alleen van een beperkt gebiedje als virussen, maar gewoon van Alles.

Dus ja, iemand tips?
Zoek je niet gewoon iets meer erkenning/waardering voor je kwaliteiten?

Da's denk ik de kern van mijn frustratie: ik heb best op een aantal gebieden erg veel kennis en kunde, zeker ook vergeleken met anderen, alleen loopt (voor mijn gevoel) de erkenning en waardering daar niet mee in de pas.
twijfelgeval?
pi_77913818
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

[..]

Ik krijg vaak een Hmm-gevoel als een oud studiegenoot me via LinkedIn benaderd en ik dan zie dat die best een interessante functie (qua naam in ieder geval) heeft.
[..]

[..]

Ik weet niet of je op mijn mening zit te wachten, maar ik vind dat je wel wat meer vertrouwen in jezelf mag hebben wat dit betreft. Je bent verdorie erg slim en er was destijds vast wel een reden waarom dat wiskunde niet zo goed ging op school. Heb vertrouwen in jezelf. Ik denk dat dat het halve werk is (vergelijk het met een voetballer die een penalty moet nemen: als die denkt: "het wordt niks" is de kans aanzienlijk groter dat het ook geen doelpunt wordt).
[..]

Mensen die je in je nabijheid tolereerde. Herkenbaar. Ik laat erg weinig mensen dichtbij mij komen en dat straal ik waarschijnlijk ook wel uit.
[..]

[..]
tja..dat hum gevoel kan je niks aan doen, heeft iedereen deels wel last van. Ik heb dat als ik zie dat oud klasgenoten ofzo klaar zijn met hun studies en bijv. aan het werk zijn of reizen of wat dan ook.
Dan heb ik echt zoiets...van hmmm..zover had ik kunnen zijn als ik onderweg niet een omweg naar het mbo had gedaan, wat ik imo pure tijdsverspil vond..diploma heb ik gewoon opgehaald..en ben niet een voor de ceremoniet gebleven. Wilde gewoon zsm weg daar van die school.

En tja..zelfvertrouwen, is iets heel belangerijks, zonder dat is alles dubbel zo zwaar. Dus tja..zonder zelfvertrouwen ben je eigenlijk nergens..want je word er alleen onzekerder door.

En je straalt altijd uit wat je denkt, daarom zeggen ze ook dat lichaamstaal de "grootste" vorm van communiceren is.
En dat straal je dus uit, dus als je geen mensen om je heen wilt..laat je dat 9 van de 10x merken via lichaamstaal/houding.
pi_77916547
wat ik later wil worden... uhh, niet specifiek, maar bij Sandia werken lijkt me EPIC!

ik ben even weg, ik ga een spookhuis op de kop tikken
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_77916911
Doen jullie een beetje rustig vandaag en morgen?
Ik ga zo weg, mag nog even aan de grens van zwitserland van trailer wisselen
Doet maar wat..
pi_77917418
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:20 schreef Redbaron het volgende:

Doen jullie een beetje rustig vandaag en morgen?
quote:
Ik ga zo weg, mag nog even aan de grens van zwitserland van trailer wisselen
Zozo. Die durft. doe jij het ook rustig an?
pi_77917588
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

[..]

Zozo. Die durft. doe jij het ook rustig an?
Tuurlijk, kan niet sneller dan 89 maar ga maar 85 Hooguit van de bult af 100 .
Het is maar net 8.5u rijden...
Doet maar wat..
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:45:12 #118
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77917857
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

Off-topic:
Dankzij onze open Europese economie zijn er genoeg Oost-Europeanen die hetzelfde werk voor minder geld willen doen. Zeker bij een beroep als (internationaal) vrachtwagenchauffeur maakt de standplaats niet heel veel uit.
(NB: ik heb hier niet een specifieke (politieke) mening over; ik probeer alleen de gevolgen van bepaalde politiek gemaakte keuzes inzichtelijk te maken).
[..]
Die hele 'wereldhandel' gaat nog heel erg veel problemen opleveren, maar aangezien de oplossingen die er zijn voor bepaalde groepjes niet interessant zijn wordt er niets aan gedaan.
quote:
[..]
Dat heet reclame maken voor jezelf.
quote:
[..]
Hmm: ik weet niet of huursoldaat nu de oplossing voor alles...
[..]
If all else fails: use force.
If that doesn't work, you didn't use enough of it.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_77917925
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Tuurlijk, kan niet sneller dan 89 maar ga maar 85 Hooguit van de bult af 100 .
quote:
Het is maar net 8.5u rijden...
Dat is niet mis. Moet je wel zo lang kunnen concentreren. Een hele prestatie
pi_77918017
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

[..]

Dat is niet mis. Moet je wel zo lang kunnen concentreren. Een hele prestatie
Na 4.5u ongeveer ben je verplicht 3 kwartier pauze te nemen...dus ff wat eten, kop koffie enzo
Doet maar wat..
pi_77918033
Goeie reis RB!
Dat je maar veilig aan komt.

Pfff net mn eigen vent afgedropt bij schiphol, tis maar voor een paar dagen (NY) maar ik kan t niet laten om toch even te balen. Alhoewel t een voordeel is om er gelijk maar aan te wennen, als ik straks 40 uur werk trek ik t niet om via a'dam te reizen elke keer dus tot mn huis klaar is blijft t als t goed is bij weekendverkeer

Zo ff bij lezen
pi_77918165
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Na 4.5u ongeveer ben je verplicht 3 kwartier pauze te nemen...dus ff wat eten, kop koffie enzo
Goh, dat is nog steeds lang. Ik vind het echt een prestatie
pi_77918385
Nog ff wat boodschapjes doen voor de reis, red bull enzo. Moet om 6u bij t bedrijf zijn, dus rij mooi de nacht in. Lekker rustig
Hoop dat ik binnenkort weer de hele week van huis ben, heb nog een aantal sollicitaties lopen en woensdag kom nog iemand terug die even terug komt op mijn sollicitatie...
Doet maar wat..
pi_77918609
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff wat boodschapjes doen voor de reis, red bull enzo. Moet om 6u bij t bedrijf zijn, dus rij mooi de nacht in. Lekker rustig
Hoop dat ik binnenkort weer de hele week van huis ben, heb nog een aantal sollicitaties lopen en woensdag kom nog iemand terug die even terug komt op mijn sollicitatie...
Dat klinkt goed
pi_77918938
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Redbaron het volgende:
Waar heb je sollicitaties lopen dan?
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')