hmmm...tja..ik wilde van alles worden..maar de grootste lijn was voetbalsterquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef ikke043 het volgende:
Tip 88 : Doe iets zinloos.
Wat wilden jullie vroeger eigenlijk worden?? En wat zijn jullie gaan doen?
ik niet..lijkt me teveel werk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef Stupendous76 het volgende:
Ik wilde altijd het leger in, maar dat was opeens over na mijn middelbare school. Nu wil wereldheerser worden
Voor huurling?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:59 schreef ikke043 het volgende:
Ik wilde altijd soldaat/huurling worden. Maar nu studeer ik
Wat ik wilde worden: geen idee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef ikke043 het volgende:
Tip 88 : Doe iets zinloos.
Wat wilden jullie vroeger eigenlijk worden?? En wat zijn jullie gaan doen?
Dan kan je deze lijst wel gebruikenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:55 schreef Stupendous76 het volgende:
Ik wilde altijd het leger in, maar dat was opeens over na mijn middelbare school. Nu wil wereldheerser worden
Ingenieur :,)quote:
Off-topic:quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Da's wel strak. Toch vind ik het ergens wel goed, voor de veiligheid dus, maar de beloning is inderdaad wel erg laag.
Ik krijg vaak een Hmm-gevoel als een oud studiegenoot me via LinkedIn benaderd en ik dan zie dat die best een interessante functie (qua naam in ieder geval) heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik had geen vrienden - geloof me, het is nog erger als je vroegere vijanden goed terecht gekomen zijn =P
Maar ik begrijp je frustratie. Het heeft alleen geen nut, daarom probeer ik het van me af te zetten, maar dat lukt me ook niet altijd.
[..]
Off-topic:quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:35 schreef francis998 het volgende:
[..]
Tja..sociale zekerheid is niet echt meer wat het was. Het systeem word veel harder, en als van uit eigen ogen kijk, moet ik zeggen dat we over een paar jaar hier in Nederland hetzelfde systeem zullen hebben als op zoveel plaatsen ter wereld, waar er amper sociale zekerheid is. En wie geen werk heeft/kan vinden moet maar zien te overleven.
Zoals veel oudere mensen zeggen:"Nederland is niet meer wat het is geweest", alleen dan doel ik niet zozeer op het migranten aspect maar op de voorzieningen enzo.
Ik weet niet of je op mijn mening zit te wachten, maar ik vind dat je wel wat meer vertrouwen in jezelf mag hebben wat dit betreft. Je bent verdorie erg slim en er was destijds vast wel een reden waarom dat wiskunde niet zo goed ging op school. Heb vertrouwen in jezelf. Ik denk dat dat het halve werk is (vergelijk het met een voetballer die een penalty moet nemen: als die denkt: "het wordt niks" is de kans aanzienlijk groter dat het ook geen doelpunt wordt).quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Schriftelijk onderwijs via LOI of een dergelijke instantie is misschien een optie, deeltijdstudie met avondonderwijs of eventueel als je echt meer kan dan je nu doet zou je via Open Universiteit kunnen gaan leren. Dan kun je bestellen per module (dus je kunt gewoon leren voor zover je op dat moment geld hebt staan/tijd hebt). Dat laatste wil ik gaan doen, vanaf komende zomer of zo. Nu eerst een zelfstudieboek wiskunde besteld, want dat moet ik kunnen, en ik ben eigenlijk meer van wisknudde...
[..]
Mensen die je in je nabijheid tolereerde. Herkenbaar. Ik laat erg weinig mensen dichtbij mij komen en dat straal ik waarschijnlijk ook wel uit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik gebruikte het woord vrienden, maar het waren mijn schoolgenoten. Het was niet zo dat ik er privé mee omging. Ik reed bijvoorbeeld wel eens met de auto mee enzo.
[..]
Hmm: ik weet niet of huursoldaat nu de oplossing voor alles...quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Een aantal topics geleden had ik het over een reset button. Ik heb hem gevondenIn de Quest van maart.
http://www.quest.nl/brain(...)lf-en-reset-je-leven
Zoek je niet gewoon iets meer erkenning/waardering voor je kwaliteiten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon zoiemand zijn waar iedereen tegenop kijkt, die gewoon overal wat vanaf lijkt te weten. Een Autoriteit, met een hoofdletter. Een soort Ab Osterhaus, maar dan niet alleen van een beperkt gebiedje als virussen, maar gewoon van Alles.
Dus ja, iemand tips?
tja..dat hum gevoel kan je niks aan doen, heeft iedereen deels wel last van. Ik heb dat als ik zie dat oud klasgenoten ofzo klaar zijn met hun studies en bijv. aan het werk zijn of reizen of wat dan ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg vaak een Hmm-gevoel als een oud studiegenoot me via LinkedIn benaderd en ik dan zie dat die best een interessante functie (qua naam in ieder geval) heeft.
[..]
[..]
Ik weet niet of je op mijn mening zit te wachten, maar ik vind dat je wel wat meer vertrouwen in jezelf mag hebben wat dit betreft. Je bent verdorie erg slim en er was destijds vast wel een reden waarom dat wiskunde niet zo goed ging op school. Heb vertrouwen in jezelf. Ik denk dat dat het halve werk is (vergelijk het met een voetballer die een penalty moet nemen: als die denkt: "het wordt niks" is de kans aanzienlijk groter dat het ook geen doelpunt wordt).
[..]
Mensen die je in je nabijheid tolereerde. Herkenbaar. Ik laat erg weinig mensen dichtbij mij komen en dat straal ik waarschijnlijk ook wel uit.
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:20 schreef Redbaron het volgende:
Doen jullie een beetje rustig vandaag en morgen?
Zozo. Die durft. doe jij het ook rustig an?quote:Ik ga zo weg, mag nog even aan de grens van zwitserland van trailer wisselen
Tuurlijk, kan niet sneller dan 89 maar ga maar 85quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zozo. Die durft. doe jij het ook rustig an?
Die hele 'wereldhandel' gaat nog heel erg veel problemen opleveren, maar aangezien de oplossingen die er zijn voor bepaalde groepjes niet interessant zijn wordt er niets aan gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:00 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Off-topic:
Dankzij onze open Europese economie zijn er genoeg Oost-Europeanen die hetzelfde werk voor minder geld willen doen. Zeker bij een beroep als (internationaal) vrachtwagenchauffeur maakt de standplaats niet heel veel uit.
(NB: ik heb hier niet een specifieke (politieke) mening over; ik probeer alleen de gevolgen van bepaalde politiek gemaakte keuzes inzichtelijk te maken).
[..]
Dat heet reclame maken voor jezelf.quote:Ik krijg vaak een Hmm-gevoel als een oud studiegenoot me via LinkedIn benaderd en ik dan zie dat die best een interessante functie (qua naam in ieder geval) heeft.
[..]
If all else fails: use force.quote:[..]
Hmm: ik weet niet of huursoldaat nu de oplossing voor alles...
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan niet sneller dan 89 maar ga maar 85Hooguit van de bult af 100
.
Dat is niet mis. Moet je wel zo lang kunnen concentreren.quote:Het is maar net 8.5u rijden...
Na 4.5u ongeveer ben je verplicht 3 kwartier pauze te nemen...dus ff wat eten, kop koffie enzoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet mis. Moet je wel zo lang kunnen concentreren.Een hele prestatie
Goh, dat is nog steeds lang. Ik vind het echt een prestatiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Na 4.5u ongeveer ben je verplicht 3 kwartier pauze te nemen...dus ff wat eten, kop koffie enzo
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff wat boodschapjes doen voor de reis, red bull enzo. Moet om 6u bij t bedrijf zijn, dus rij mooi de nacht in. Lekker rustig![]()
Hoop dat ik binnenkort weer de hele week van huis ben, heb nog een aantal sollicitaties lopen en woensdag kom nog iemand terug die even terug komt op mijn sollicitatie...
Waar heb je sollicitaties lopen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff wat boodschapjes doen voor de reis, red bull enzo. Moet om 6u bij t bedrijf zijn, dus rij mooi de nacht in. Lekker rustig![]()
Hoop dat ik binnenkort weer de hele week van huis ben, heb nog een aantal sollicitaties lopen en woensdag kom nog iemand terug die even terug komt op mijn sollicitatie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |