abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77888976
Ik veronderstel dat Ronald erkent dat ik een punt maak, aangezien hij discussie op zo'n eenzijdige manier afkapt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_77889259
Ach tja, niet zo'n beste opmerking, maar als die echt zo is gezegd in een discussie als pubertje over bewuste besmettingen dan zie ik het probleem niet zo en ben ik het met gay.nl eens dat ze het weggehaald hebben.

Een beste gozer zal het vast niet zijn, dan ga je niet bij de pvv, maar hierom gaan stuiteren, nee, pas als hij het als politiek figuur nu nog zal volhouden in het openbaar wel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_77889362
Kort samengevat: een domme uitspraak van een 17-jarige wordt 3 jaar later enorm opgeblazen, terwijl de persoon zelf al tot het inzicht was gekomen dat die uitspraak dom was. Het gaat dus echt helemaal nergens over.
pi_77889571
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:10 schreef erodome het volgende:
Ach tja, niet zo'n beste opmerking, maar als die echt zo is gezegd in een discussie als pubertje over bewuste besmettingen dan zie ik het probleem niet zo en ben ik het met gay.nl eens dat ze het weggehaald hebben.

Een beste gozer zal het vast niet zijn, dan ga je niet bij de pvv
, maar hierom gaan stuiteren, nee, pas als hij het als politiek figuur nu nog zal volhouden in het openbaar wel.
Bij welk partij moet je dan zijn om een goeie gozer te zijn?
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:25:18 #80
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77889678
Hij heeft het toch niet over alleen Gay's te brandmerken, maar alleen mensen met HIV???

........ Ow wacht, ik snap het al.

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77889751
WTF
pi_77889771
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bij welk partij moet je dan zijn om een goeie gozer te zijn?
Geen idee, het is allemaal shit uiteindelijk, maar de pvv spant de kroon toch wel hoor...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:27:43 #83
225540 Pugg
Friends forever
pi_77889777
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:14 schreef Boldface het volgende:
Kort samengevat: een domme uitspraak van een 17-jarige wordt 3 jaar later enorm opgeblazen, terwijl de persoon zelf al tot het inzicht was gekomen dat die uitspraak dom was. Het gaat dus echt helemaal nergens over.
Hij heeft jarenlang op diverse sites zijn walgelijke opvattingen lopen spuien
Het is een racist die zeer verwerpelijke nonsens uitkraamt.
Hij wist toen al dat hij de politiek in ging en dus komt nu loontje om zijn boontje.
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:30:27 #84
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77889880
Ik vind het nog geen eens zo gek idee!
Ik bedoel op een pakje sigaretten staat toch ook dat je kanker kan krijgen!

pi_77890121
Dus die PVV-knaap heeft zn opmerkingen snel weer ingetrokken? Dat betekent natuurlijk niets. Hij zal ongetwijfeld iets in deze lijn hebben geroepen, want het lijkt met sterk dat de journalist dit zomaar heeft verzonnen. Ik bedoel; zoiets verzin je niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:42:17 #86
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77890310
Het is trouwens al eens geopperd :
quote:
Geen brandmerk voor hiv-positieven in Swaziland
Nieuws
Een Swazisch politicus die het voorstel had gelanceerd om wie HIV-positief is, een brandmerk op de poep te geven, verontschuldigt zich nu voor die uitspraak. Hij kwam tot het inzicht dat zijn voorstel “echt slecht” was.

Timothy Myeni, parlementslid in het Zuid-Afrikaanse Swaziland, lokte heel wat kritiek uit met zijn voorstel van vorige week. Niet alleen wou hij alle inwoners van het land op HIV laten testen, maar bovenal wou hij de al dan niet positieve status laten brandmerken op het achterwerk. Myeni excuseerde zich nu openlijk voor de media in Johannesburg.

Bron
pi_77892434
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:42 schreef Henk-B het volgende:
Het is trouwens al eens geopperd :
[..]

Bron
Hier blijkt maar weer welk latent racisme er in linkse kring welig tiert. Een positieve oriëntatie op ‘het eigene’, een afkeer van ‘het vreemde’ en van politieke tegenstanders, en een hang naar het autoritaire’. Laat men een voorbeeld nemen aan de kosmopolitische PVV, die openstaat voor positieve invloeden uit andere culturen!
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_77892567
dit is te grappig om waar te zijn..
pi_77894717
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:48 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Hier blijkt maar weer welk latent racisme er in linkse kring welig tiert. Een positieve oriëntatie op ‘het eigene’, een afkeer van ‘het vreemde’ en van politieke tegenstanders, en een hang naar het autoritaire’. Laat men een voorbeeld nemen aan de kosmopolitische PVV, die openstaat voor positieve invloeden uit andere culturen!
Tja....................
pi_77894784
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ook al zo'n knapperd. Het stikt hier op Fok! inmiddels van de kandidaat Yomanda's.
Ik wil je wel wat gezond verstand instralen, hoor
pi_77894898
PVV
PVV'ers
Gluiperds die ten alle tijden de PVV verdedigen, maar zogenaamd niet op de PVV stemmen
pi_77908832
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:52 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Ik wil je wel wat gezond verstand instralen, hoor
Is beneden mijn niveau want dan kom ik aan de bedelstaf en moet ik weer gaan werken voor mijn geld net zoals jij voor je hele leven bent veroordeeld om mensen zoals ik de hielen te likken voor een korst brood slimmerik.
pi_77909405
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef damian5700 het volgende:
Ik veronderstel dat Ronald erkent dat ik een punt maak, aangezien hij discussie op zo'n eenzijdige manier afkapt.
Als je op mij doelt, mijn naam is geen Ronald. En ik, mss itt jij, heb meer te doen dan enkel op Fok! rondhangen.
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik zie deze consequent uit het anti PVV sentiment opborrelen. Dit stel ik ook.

Omdat deze jongen nu kandidaat-raadslid is van de PVV worden zijn uitspraken die hij ver voor die tijd (hij spreekt zelfs over een aantal jaren geleden) de PVV als geheel aangewreven.
Het is zonneklaar dat een aantal jaar gelden deze uitlatingen van een onbeduidend iemand totaal oninteressant waren, maar uit opportuniteit dit is opgerakeld om daarmee wederom de angst aan te spreken van de verschrikkingen uit de Tweede Wereldoorlog.

Zoals ik al stel; gluiperig.
Jij hebt het over de gluiperigheid van de anti-PVV mensen en dat de uitspraken van deze man niet interessant zouden zijn gezien het feit dat ze 3 jaar geleden gedaan zijn. Aan de andere kant, hoor en lees ik ernstig vaak hetzelfde van PVV'ers over bijv. Duyvendak, uitspraken van GL'ers van jaren terug, uitspraken van PvdA'ers van jaren terug, etc. etc. etc. etc. Dat is niet gluiperig?

Wanneer hetzelfde argument wordt aangedragen, krijg je altijd een beredenering terug als "had ie dat maar niet moeten zeggen/publiceren" etc. Hetzelfde gaat op voor deze meneer.

Jij mag de uitspraken van dit persoon misschien oninteressant vinden, maar als je het origineel bekijkt (hier in google cache te vinden) blijkt dat hij er daadwerkelijk over nagedacht heeft.

Als we hem niet verantwoordelijk mogen houden voor zijn opvattingen van 3 jaar terug, mogen we Groen Links politici ook niet verantwoordelijk houden voor hun opvattingen van veel langer terug.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:44:55 #94
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_77909435
Kom op mensen, laten we niet generaliseren. Het is nu gewoon 1 iemand die het voor de rest verpest. Dit is een incident.
pi_77909462
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:44 schreef Zwansen het volgende:
Kom op mensen, laten we niet generaliseren. Het is nu gewoon 1 iemand die het voor de rest verpest. Dit is een incident.
hmm.. heb ik eerder gehoord...
pi_77909620
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:41 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als je op mij doelt, mijn naam is geen Ronald. En ik, mss itt jij, heb meer te doen dan enkel op Fok! rondhangen.
[..]

Jij hebt het over de gluiperigheid van de anti-PVV mensen en dat de uitspraken van deze man niet interessant zouden zijn gezien het feit dat ze 3 jaar geleden gedaan zijn. Aan de andere kant, hoor en lees ik ernstig vaak hetzelfde van PVV'ers over bijv. Duyvendak, uitspraken van GL'ers van jaren terug, uitspraken van PvdA'ers van jaren terug, etc. etc. etc. etc. Dat is niet gluiperig?

Wanneer hetzelfde argument wordt aangedragen, krijg je altijd een beredenering terug als "had ie dat maar niet moeten zeggen/publiceren" etc. Hetzelfde gaat op voor deze meneer.

Jij mag de uitspraken van dit persoon misschien oninteressant vinden, maar als je het origineel bekijkt (hier in google cache te vinden) blijkt dat hij er daadwerkelijk over nagedacht heeft.

Als we hem niet verantwoordelijk mogen houden voor zijn opvattingen van 3 jaar terug, mogen we Groen Links politici ook niet verantwoordelijk houden voor hun opvattingen van veel langer terug.
Je praat weer onzin.

Waarom zou je hem verantwoordelijk houden voor zijn uitspraken uit de tijd dat hij mss nog niet eens gehoord heeft van de PVV?

Je vergelijking slaat als een lul op een drumstel.
pi_77909633
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:58 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je praat weer onzin.

Waarom zou je hem verantwoordelijk houden voor zijn uitspraken uit de tijd dat hij mss nog niet eens gehoord heeft van de PVV?

Je vergelijking slaat als een lul op een drumstel.
Lees het originele stuk waar ik naar link & reageer dan nog eens... Hij was toen al lang actief voor de PVV.
pi_77909797
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:41 schreef RvLaak het volgende:

Je schuilnaam heeft veel weg van Ronald de SP-er. Ik heb ook een vermoeden, dat ik jouw politieke voorkeur in deze hoek moet zoeken.
Maar goed, dit doet verder niet ter zake.
quote:
Jij hebt het over de gluiperigheid van de anti-PVV mensen en dat de uitspraken van deze man niet interessant zouden zijn gezien het feit dat ze 3 jaar geleden gedaan zijn.
Nee, ik stelde:
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:33 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind het niveau van het anti-PVV sentiment steeds gluiperiger aan het worden.
quote:
Aan de andere kant, hoor en lees ik ernstig vaak hetzelfde van PVV'ers over bijv. Duyvendak, uitspraken van GL'ers van jaren terug, uitspraken van PvdA'ers van jaren terug, etc. etc. etc. etc. Dat is niet gluiperig?
Dit is niet hetzelfde. Ik heb jou daarop al gewezen door de presentatie van deze uitlatingen te hekelen.
quote:
Ik heb zoiets niet gesteld, dus ik voel me niet geroepen me daarvoor te verdedigen. Bovendien neem ik aan dat, omdat jij hier nu gewag van maak, jij deze redenatie absoluut verkeerd vind. Sterker nog veronderstel ik dat jij destijds talloze argumenten heb aangedragen om daarover in het verweer te komen.
Daar kan ik eigenlijk wel achter komen door in de specifieke topics jouw bijdrages te traceren. Misschien zal ik dat wel ondernemen.
quote:
Dit heb ik niet gesteld. Ik stelde:
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:48 schreef damian5700 het volgende:

Het is zonneklaar dat een aantal jaar gelden deze uitlatingen van een onbeduidend iemand totaal oninteressant waren, maar uit opportuniteit dit is opgerakeld om daarmee wederom de angst aan te spreken van de verschrikkingen uit de Tweede Wereldoorlog.
Als deze uitlatingen zo weerzinwekkend waren dan was dit wel drie jaar geleden in de media verschenen.
Ik stel dat het destijds oninteressant was, maar ineens tot weerzinwekkend wordt opgewaardeerd omdat dit de gehele PVV kan worden aangewreven.
Ik stel dus dat deze wijze, eerst oninteressant nu ineens heel interessant, opportuun is.
quote:
Ik vind dat jij reëel moet zijn en simpelweg moet erkennen dat ten tijde van de gedane uitspraken deze jongen geen kandidaat-raadslid was van de PVV. Toen hij deze uitlatingen deed was hij niet gelieerd aan de PVV.
Om dit dan desondanks als voorstel van de PVV te presenteren, om daarmee ook op gevoelens van angst over de verschrikkingen uit de Tweede Wereldoorlog in te spelen, is simpelweg opportunisme en demagogie.
Voor mij blijft onverminderd dat zulks blijk geeft van het steeds gluiperig worden van het anti-PVV sentiment.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_77909829
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:00 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Lees het originele stuk waar ik naar link & reageer dan nog eens... Hij was toen al lang actief voor de PVV.
Een 17 jarige puber die wat flyers rondbrengt van de PVV wat net zo goed flyers hadden kunnen zijn van GL of een andere club om wat bij te verdienen actief?

Als je die domme puberale uitspraak van hem van 3 jaar geleden de PVV aanwrijft ben je imo nog dommer dan dat handtasje.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:57:56 #100
225540 Pugg
Friends forever
pi_77910773
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Een 17 jarige puber die wat flyers rondbrengt van de PVV wat net zo goed flyers hadden kunnen zijn van GL of een andere club om wat bij te verdienen actief?

Als je die domme puberale uitspraak van hem van 3 jaar geleden de PVV aanwrijft ben je imo nog dommer dan dat handtasje.
Hij houd zich dom, (nu ) maar is het niet, lees het artikel nou eens goed.
Er deugt niets , alleen hij en zijn verwerpelijke pvv standpunten deugen
Dat is het probleem.
Als iemand van "links"het gedaan zou hebben schreeuwt rechts moord en brand
en nu mag er niets van gezegd worden.

Dacht het niet, opzouen met die kwal en zijn populiste geneuzel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')