abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 februari 2010 @ 22:53:30 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78003107
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat heeft niets met geloof te maken. Gewoon een kwestie van wat simpele natuurkunde toepassen. Moet je ook eens proberen
Het instorten van je kutschool in Delft geeft al aan hoe ongelooflijk ongelijk jij hebt. En dat weet je donders goed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 14 februari 2010 @ 22:58:29 #122
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78003367
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het instorten van je kutschool in Delft geeft al aan hoe ongelooflijk ongelijk jij hebt. En dat weet je donders goed.
Hee Hee Hee.. een beetje kalm over de TU in Delft he!

[De Kluis] BNW Documentaires #2

Een universiteit waar de docenten lesgeven over complotten en ufo's verdient in mijn ogen een pluim!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zondag 14 februari 2010 @ 22:58:31 #123
52357 Lambiekje
pi_78003369
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

en laat dat nu precies de omgedraaide volgorde zijn van wetenschap bedrijven. Bij wetenschap merk je eerst iets op.. dan maak je een hypothese, daarna onderzoek je dat met verifieerbaar dubbelblind onderzoek (liefst). Als de feitjes die daaruit komen niet weerlegd kunnen worden, kun je een theorie/construct gaan maken (die bestaat uit feitjes).

Dus niet:

ik verzin een theorie... daarna zoek ik op youtube en internet naar bronnen die mijn theorie bevestigen. Niemand spreekt het tegen want ik zit op www.fok.nl en niet op een universiteit en dus klopt mijn theorie (terwijl er ook 93939393 bronnen het zouden kunnen tegenspreken, mits men ook de andere zijde van de munt wil zien, aka poppers falsificatietheorie).

dat is de omgedraaide volgorde.
Uhh dat is toevallig wel de wijze hoe (medische) wetenschap tot stand komt. Wetenschap is terugredenatie met een vooraf bekend (politiek en of winstgevend) doel. Waarheidsbevinding komt niet voor in het vocabulair.

Zo ook NIST zwáár onrealistisch kijk op WTC. Het moest en zou zonder explosieven kunnen. En dus maar verzonnen is dat de temperaturen 3 a 4 keer zo heet waren als het daadwerkelijk was. Balken compleet andere maten kreeg en ga zo maar door. Tot minstens 3 keer toe moesten dus achterlijke hapsnurken van NIST weer terug naar de tekentafel omdat men hun antwoord niet pikte. Neem nu die pancake-theorie. En is duidelijk dat Atuinhek nog in die theorie verkeerd
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 23:11:19 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_78003977
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uhh dat is toevallig wel de wijze hoe (medische) wetenschap tot stand komt. Wetenschap is terugredenatie met een vooraf bekend (politiek en of winstgevend) doel. Waarheidsbevinding komt niet voor in het vocabulair.
Zo ook NIST zwáár onrealistisch kijk op WTC. Het moest en zou zonder explosieven kunnen. En dus maar verzonnen is dat de temperaturen 3 a 4 keer zo heet waren als het daadwerkelijk was. Balken compleet andere maten kreeg en ga zo maar door. Tot minstens 3 keer toe moesten dus achterlijke hapsnurken van NIST weer terug naar de tekentafel omdat men hun antwoord niet pikte. Neem nu die pancake-theorie. En is duidelijk dat Atuinhek nog in die theorie verkeerd
Natuurlijk komt waarheidsbevinding wel voor in het vocabulair .
  zondag 14 februari 2010 @ 23:11:58 #125
52357 Lambiekje
pi_78004008
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hee Hee Hee.. een beetje kalm over de TU in Delft he!

[De Kluis] BNW Documentaires #2

Een universiteit waar de docenten lesgeven over complotten en ufo's verdient in mijn ogen een pluim!

.. .maar daarentegen was het TENENKROMMEND die uitzending in Zembla over WTC.
  maandag 15 februari 2010 @ 00:08:28 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78006696
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ey Lambiekje, doe eens niet liegen. Ik heb nooit aan de universiteit van Delft gestudeerd. En verder, wat heeft dat gebouw hier nou weer mee te maken? Het laat zien dat een klein betonnen gebouw enkel door vuur in kan storten. Iets met scenarios die niet te vergelijken zijn enzo. Dus ik ben benieuwd, hoe geeft dat aan dat ik zo 'ongelovelijk ongelijk' heb?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 februari 2010 @ 00:17:39 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78006973
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat noem ik nou stierepoep Ik kan je uit ervaring vertellen dat in ieder geval niet alle onderzoeksinstituten zijn zoals jij hier schrijft.
En over de pancake, guess again. En doe eens geen woorden in mijn mond leggen.
Onikaan ni ov dovah
pi_78008113
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies!
Daar verbaas ik me ook steeds zo over. Waarom wel allerlei andere dingen verzinnen, maar deze -verschrikkelijke- realiteit niet geloven?
Ik geloof deze verschrikkelijke realiteit niet omdat het scenario zoals de 9-11 commision dat beschrijft zeer onwaarschijnlijk is.
De LIHOP theorie komt bij mij als vanzelf uit dit rapport voort, daar hoef ik niks voor te verzinnen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_78008930
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:38 schreef Green1 het volgende:

[..]

Waarom zat de burgemeester niet in wtc 7, waar die bij normale rampen wel gezeten zou hebben.
Omdat zitten in een gebouw dat zelf in de fik staat en dat staat vlak naast 2 wolkenkrabbers die ook in de fik staan nou niet bepaalt de optimale plek is ?
om nog maar te zwijgen over het feit dat ze weten dat die plek een target is aangezien er net 2 vliegtuigen invlogen ?

Er zijn zat valide vragen te stellen over 9-11 maar de meeste van deze onzin theorien gaan helemaal nergens over.
Geen planes ? 1000den zoniet 10000den mensen hebben ze zelf met eigen ogen het gebouw in zien vliegen in New York , allemaal gebrainwashed zeker ?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  maandag 15 februari 2010 @ 02:46:57 #130
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_78008991
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk behoorlijk kwetsend.

Als familie of vrienden van mij omkomen bij een ongeluk en iemand gaat de hele tijd tegen mij zitten beweren dat dat ongeluk nooit gebeurd is, dan denk ik niet dat ik voor mezelf insta (in real life dan).
wat kwetsend is voor de nabestaanden en slachtoffers is het feit dat zoeken naar de werkelijke toedracht wordt belemmerd door ridiculisering en hokjesstopperij..

als ik een nabestaande zou zijn, zou ik, zolang er geen bevredegende officiele verklaring is, elke nieuwe alternative visie een kans geven...in elk geval niet bij voorbaat verwerpen...
Huig
  maandag 15 februari 2010 @ 11:13:38 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78012522
quote:
Op maandag 15 februari 2010 02:29 schreef dontcare het volgende:

[..]

Geen planes ? 1000den zoniet 10000den mensen hebben ze zelf met eigen ogen het gebouw in zien vliegen in New York , allemaal gebrainwashed zeker ?
volgends Lambiekje zijn ze of gebrainwashed of hebben ze pak geld gekregen
ik denk het 2e en dat is ook de reden waarom america en de rest van de wereld nu deze economische crisis heeft.
de US moet al die mensen betalen om hun kop dicht te houden
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 15 februari 2010 @ 11:18:33 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78012676
quote:
Op maandag 15 februari 2010 02:46 schreef Orwell het volgende:

[..]

wat kwetsend is voor de nabestaanden en slachtoffers is het feit dat zoeken naar de werkelijke toedracht wordt belemmerd door ridiculisering en hokjesstopperij..

als ik een nabestaande zou zijn, zou ik, zolang er geen bevredegende officiele verklaring is, elke nieuwe alternative visie een kans geven...in elk geval niet bij voorbaat verwerpen...
Wie zegt dat een verklaring bevredigend moet zijn? Voor de nabestaande, of wie dan ook.
Onikaan ni ov dovah
pi_78012783
Ik heb nooit een cent van de US overheid gezien, als ik had geweten dat ik geld kon krijgen voor hetgeen dat ik op 9/11 daar heb gezien...

Ik was zelf in Manhattan op die bewuste dag. Ik heb zelf niet gezien hoe dat vliegtuig IN het WTC vloog, ik heb wel een vliegtuig ontzettend laag zien vliegen en hoorde kort daarna een harde explosie. Niet veel later hoorde ik nog een vliegtuig en weer een explosie

Ik begrijp dat mensen speculeren over 9/11, en in mijn ogen klopt er ook teveel niet, maar claimen dat er geen vliegtuigen in zijn gevlogen, c'mon
pi_78012827
En daarnaast, stel dat de CIA/FBI/Secret society achter 9/11 zaten, denk je dan echt dat ze zulke simpele fouten maken?

Het is een miljardenorganisatie, hoog opgeleide mensen, gaan erg voorzichtig te werk, die maken niet zulke simpele fouten die ieder 12 jarige kan doorprikken
  maandag 15 februari 2010 @ 11:27:07 #135
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78012930
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:23 schreef TeddyDucktape het volgende:
En daarnaast, stel dat de CIA/FBI/Secret society achter 9/11 zaten, denk je dan echt dat ze zulke simpele fouten maken?

Het is een miljardenorganisatie, hoog opgeleide mensen, gaan erg voorzichtig te werk, die maken niet zulke simpele fouten die ieder 12 jarige kan doorprikken
Dus dan moet het wel Osama zijn geweest.. alleen buitenlanders maken domme fouten?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 15 februari 2010 @ 11:27:23 #136
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78012940
quote:

En aangezien ieder zinnig mens die mening heeft, is het slimste wat ze kunnen doen dus WEL zo simpel optreden omdat iedereen denkt dat ze nooit zo simpel te werk zouden gaan !
zzz
  maandag 15 februari 2010 @ 11:32:01 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78013070
quote:

iets wat zo groots zou zijn opgezet.
kan niet zonder schoonheids foutjes
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_78013195
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En aangezien ieder zinnig mens die mening heeft, is het slimste wat ze kunnen doen dus WEL zo simpel optreden omdat iedereen denkt dat ze nooit zo simpel te werk zouden gaan !
Zo kun je nog wel even doorgaan
pi_78013463
quote:
Op maandag 15 februari 2010 02:29 schreef dontcare het volgende:

[..]

Omdat zitten in een gebouw dat zelf in de fik staat en dat staat vlak naast 2 wolkenkrabbers die ook in de fik staan nou niet bepaalt de optimale plek is ?
Het is je bekend dat voor 9-11 al gezegd werd dat wtc7 geen goede plek was voor 'n emergency Center maar dat Guiliani toch zijn zin doordreef ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 15 februari 2010 @ 17:41:18 #140
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_78024140
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja en die geven sneller op dan valsnelheid. Zonder explosieven is het Inertia-overtreding.
Haha! Je geloofd het zelf toch niet hoop ik.
En toch accelereerde het instortingsfront een stuk langzamer dan vrije valversnelling...
Over inertia gesproken, kan ik je nog warm maken om het raadsel van de vliegtuiginslagen op te lossen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')