Ey Lambiekje, doe eens niet liegen. Ik heb nooit aan de universiteit van Delft gestudeerd. En verder, wat heeft dat gebouw hier nou weer mee te maken? Het laat zien dat een klein betonnen gebouw enkel door vuur in kan storten. Iets met scenarios die niet te vergelijken zijn enzo. Dus ik ben benieuwd, hoe geeft dat aan dat ik zo 'ongelovelijk ongelijk' heb?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het instorten van je kutschool in Delft geeft al aan hoe ongelooflijk ongelijk jij hebt. En dat weet je donders goed.
Dat noem ik nou stierepoepquote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Uhh dat is toevallig wel de wijze hoe (medische) wetenschap tot stand komt. Wetenschap is terugredenatie met een vooraf bekend (politiek en of winstgevend) doel. Waarheidsbevinding komt niet voor in het vocabulair.
Zo ook NIST zwáár onrealistisch kijk op WTC. Het moest en zou zonder explosieven kunnen. En dus maar verzonnen is dat de temperaturen 3 a 4 keer zo heet waren als het daadwerkelijk was. Balken compleet andere maten kreeg en ga zo maar door. Tot minstens 3 keer toe moesten dus achterlijke hapsnurken van NIST weer terug naar de tekentafel omdat men hun antwoord niet pikte. Neem nu die pancake-theorie. En is duidelijk dat Atuinhek nog in die theorie verkeerd![]()
Ik geloof deze verschrikkelijke realiteit niet omdat het scenario zoals de 9-11 commision dat beschrijft zeer onwaarschijnlijk is.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies!
Daar verbaas ik me ook steeds zo over. Waarom wel allerlei andere dingen verzinnen, maar deze -verschrikkelijke- realiteit niet geloven?
Omdat zitten in een gebouw dat zelf in de fik staat en dat staat vlak naast 2 wolkenkrabbers die ook in de fik staan nou niet bepaalt de optimale plek is ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:38 schreef Green1 het volgende:
[..]
Waarom zat de burgemeester niet in wtc 7, waar die bij normale rampen wel gezeten zou hebben.
wat kwetsend is voor de nabestaanden en slachtoffers is het feit dat zoeken naar de werkelijke toedracht wordt belemmerd door ridiculisering en hokjesstopperij..quote:Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk behoorlijk kwetsend.
Als familie of vrienden van mij omkomen bij een ongeluk en iemand gaat de hele tijd tegen mij zitten beweren dat dat ongeluk nooit gebeurd is, dan denk ik niet dat ik voor mezelf insta (in real life dan).
volgends Lambiekje zijn ze of gebrainwashed of hebben ze pak geld gekregenquote:Op maandag 15 februari 2010 02:29 schreef dontcare het volgende:
[..]
Geen planes ? 1000den zoniet 10000den mensen hebben ze zelf met eigen ogen het gebouw in zien vliegen in New York , allemaal gebrainwashed zeker ?
Wie zegt dat een verklaring bevredigend moet zijn? Voor de nabestaande, of wie dan ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
wat kwetsend is voor de nabestaanden en slachtoffers is het feit dat zoeken naar de werkelijke toedracht wordt belemmerd door ridiculisering en hokjesstopperij..
als ik een nabestaande zou zijn, zou ik, zolang er geen bevredegende officiele verklaring is, elke nieuwe alternative visie een kans geven...in elk geval niet bij voorbaat verwerpen...
Dus dan moet het wel Osama zijn geweest.. alleen buitenlanders maken domme fouten?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:23 schreef TeddyDucktape het volgende:
En daarnaast, stel dat de CIA/FBI/Secret society achter 9/11 zaten, denk je dan echt dat ze zulke simpele fouten maken?
Het is een miljardenorganisatie, hoog opgeleide mensen, gaan erg voorzichtig te werk, die maken niet zulke simpele fouten die ieder 12 jarige kan doorprikken
En aangezien ieder zinnig mens die mening heeft, is het slimste wat ze kunnen doen dus WEL zo simpel optreden omdat iedereen denkt dat ze nooit zo simpel te werk zouden gaan !quote:Op maandag 15 februari 2010 11:23 schreef TeddyDucktape het volgende:
En daarnaast, stel dat de CIA/FBI/Secret society achter 9/11 zaten, denk je dan echt dat ze zulke simpele fouten maken?
Het is een miljardenorganisatie, hoog opgeleide mensen, gaan erg voorzichtig te werk, die maken niet zulke simpele fouten die ieder 12 jarige kan doorprikken
iets wat zo groots zou zijn opgezet.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:23 schreef TeddyDucktape het volgende:
Zo kun je nog wel even doorgaanquote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En aangezien ieder zinnig mens die mening heeft, is het slimste wat ze kunnen doen dus WEL zo simpel optreden omdat iedereen denkt dat ze nooit zo simpel te werk zouden gaan !
Het is je bekend dat voor 9-11 al gezegd werd dat wtc7 geen goede plek was voor 'n emergency Center maar dat Guiliani toch zijn zin doordreef ?quote:Op maandag 15 februari 2010 02:29 schreef dontcare het volgende:
[..]
Omdat zitten in een gebouw dat zelf in de fik staat en dat staat vlak naast 2 wolkenkrabbers die ook in de fik staan nou niet bepaalt de optimale plek is ?
En toch accelereerde het instortingsfront een stuk langzamer dan vrije valversnelling...quote:Op zondag 14 februari 2010 18:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja en die geven sneller op dan valsnelheid. Zonder explosieven is het Inertia-overtreding.
Haha! Je geloofd het zelf toch niet hoop ik.
Oi!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het instorten van je kutschool in Delft geeft al aan hoe ongelooflijk ongelijk jij hebt. En dat weet je donders goed.
Het is fysiek onmogelijk dus je NIST gegoochel met cijfers is larie.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
En toch accelereerde het instortingsfront een stuk langzamer dan vrije valversnelling...
Over inertia gesproken, kan ik je nog warm maken om het raadsel van de vliegtuiginslagen op te lossen?
Ik goochel heul niet met cijfers. En jouw oekaze verwerp ik zolang je weigert die te kwantificeren, iets wat je nu net kunt doen met de klassieke mechanica waarmee jij zo schermt en die ik voor jou in invulvorm heb gegoten zodat je enkel nog maar wat parameters hoeft op te zoeken.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is fysiek onmogelijk dus je NIST gegoochel met cijfers is larie.
Damn zeg. Hoe dogmatisch kan je zijn? Als een echte Ware Gelovige...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Terecht het volgende:
net zoals de instortingen van de torens dat zijn; daar is overigens heel duidelijk te zien dat het puin veel sneller valt dan het instortingsfront de torens doet verpulveren.
Zeg Lambiekje, wat voor werk doe jij eigenlijk ?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeker een interessant filmpje...quote:
Ach er zijn pas 9 jaar verstreken Flam!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zeker een interessant filmpje...
Ik ga eens meer van deze materie opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |