Nee simplo.quote:
Oh, ik dacht dat ie de trap afstormde en bij thuiskomst 'm zag liggen op het tafeltje onder de trapquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee simplo..
Je kan op die ene paint naar 2 verschillende momenten in de tijd kijken.
Een doorbraak op paintgebied zou ik willen zeggen.
quote:
www.ikzoekeenleukeavatar.nlquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:22 schreef joppiefloppie het volgende:
wet iemand waar ik een leuke avatar kan krijgen
http://www.iconator.com/quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:22 schreef joppiefloppie het volgende:
www.kinderforum.nlquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:22 schreef joppiefloppie het volgende:
Maak maar ¤ 10 euro over, geef ik je er eenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:22 schreef joppiefloppie het volgende:
haha raar dat die site niet in gebruik isquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.ikzoekeenleukeavatar.nl
Pandora.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:22 schreef joppiefloppie het volgende:
www.plaatjesvanrodevrachtwagens.nl?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:22 schreef joppiefloppie het volgende:
Men denkt dat die grappen nog steeds grappig zijn, maar niets is minder waar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:24 schreef joppiefloppie het volgende:
[..]
haha raar dat die site niet in gebruik is
Ik heb een vermoeden, herken hem zo weer!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Van wie is deze kutkloon nu weer?
geen verdere toevoeging nodigquote:
Modjes kunnen niet bannen, lieve schat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef Agiath het volgende:
Als ik een mod was had ik gelijk een slotje hierop gedaan en deze kankerkloon gebanned, het is heel lang geleden dat dit grappig was.
Als ik een mod was had ik iedereen die hier dezelfde grap maakt gebanned, het is heel lang geleden dat dit grappig was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef Agiath het volgende:
Als ik een mod was had ik gelijk een slotje hierop gedaan en deze kankerkloon gebanned, het is heel lang geleden dat dit grappig was.
verkeerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja ander moet de ts zich wel heel erg schamen als ze het nu nog verkeert kan doen!
Faalhaas. en het is Gb of GB en geen gB.quote:en zonder muziek kan ik me niet goed concentrereren
je bent ook wel een pitje als je dat weetquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:27 schreef morningstorm het volgende:
er zijn geen mp3 spelers van samsung met 3 gbtrieste kloon
ooit dat wel gezien dan? faalhaasquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent ook wel een pitje als je dat weet_!
waarom zou ik dat gezien moeten hebben? om te vinden dat je een pitje bent als je precies weet wat voor mp3 spelers samsung allemaal heeft, koning droeftoeterquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef morningstorm het volgende:
[..]
ooit dat wel gezien dan? faalhaas
De slotjes zijn ook kweit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:41 schreef DeBassist het volgende:
waarom komt er maar geen slotje op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |