Als ik een mod was had ik iedereen die hier dezelfde grap maakt gebanned, het is heel lang geleden dat dit grappig was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef Agiath het volgende:
Als ik een mod was had ik gelijk een slotje hierop gedaan en deze kankerkloon gebanned, het is heel lang geleden dat dit grappig was.
verkeerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja ander moet de ts zich wel heel erg schamen als ze het nu nog verkeert kan doen!
Faalhaas. en het is Gb of GB en geen gB.quote:en zonder muziek kan ik me niet goed concentrereren
je bent ook wel een pitje als je dat weetquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:27 schreef morningstorm het volgende:
er zijn geen mp3 spelers van samsung met 3 gbtrieste kloon
ooit dat wel gezien dan? faalhaasquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent ook wel een pitje als je dat weet_!
waarom zou ik dat gezien moeten hebben? om te vinden dat je een pitje bent als je precies weet wat voor mp3 spelers samsung allemaal heeft, koning droeftoeterquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef morningstorm het volgende:
[..]
ooit dat wel gezien dan? faalhaas
De slotjes zijn ook kweit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:41 schreef DeBassist het volgende:
waarom komt er maar geen slotje op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |