abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:23:19 #276
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_78230400
Jouw eindscore is: 130 dit is 81% rechts
Je bent een duidelijke rechtse rakker! Het is duidelijk voor jou hoe de wereld er uit dient te zien en je staat trots en overtuigd voor die opvatting. Maar economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_78230645
Jouw eindscore is: 35 dit is 22% rechts
Je bent duidelijk niet rechts. Rechtse opvattingen staan je waarschijnlijk zelfs flink tegen. Toch gaan economisch links en cultureel rechts of conservatisme soms prima samen. Zelfs jij kan op een van de verschillende blokken een duidelijk rechtse uitslag hebben.
pi_78310406
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Robbiej het volgende:
Jouw eindscore is: 130 dit is 81% rechts
Je bent een duidelijke rechtse rakker! Het is duidelijk voor jou hoe de wereld er uit dient te zien en je staat trots en overtuigd voor die opvatting. Maar economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts.
Zeg robbie volgens mij staan IQ en score in die test in rechtevenredige verhouding.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_78310679
quote:
14 Je wint een loterij en mag een vakantie uitkiezen. Wat wordt het?
A: Lekker luxe, ver weg, zodat ik indruk op mijn vrienden kan maken
B: Gewoon kamperen in Frankrijk
C: Een ecovakantie in Afrika
de vraagstelling?
Hoezo moet je de loterij winnen...oh ja als je op een uitkering zit....
a)
Indruk maken op je vrienden? Waarom niet gewoon omdat je Na Hard werkeneen lekkere fijne vacantie verdiend hebt. Met de luxe waar je voor betaald met het geld dat je na belasting overhoud.
b) Voor een gezin aan de onderkant van de samenleving Blanke moeder, een kindje , is frankrijk nog niet eens weggelegd hoor
C) het groene lulkoek antwoord, met je luie reet in een Blank Hotel want laten we eerlijk wezen als het bordje Alleen Fir Swarten ontbreekt danwel de prijzen het die lui mogenlijk maken, is je bagage binnen de kortste keren weg.Eeen beetje Syphillis oplopen in een steegje twijl je een minderjarig grietje naait of je anaal laat nemen door een lekkere negerlul, om nog maar te zwijgen van de Carbonfootprint.
Waarom moet in godsnaam het woord eco bij afrika?
pi_78310857
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef desiredbard het volgende:
Maar die vraagstelling zo walgelijk links.

Ver en luxe op vacantie gaan is niet omdat je dat leuk vind maar om indruk te maken
Inderdaad.
-
pi_78318051
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:07 schreef Buzios het volgende:
75% rechts.....

en dat voor een allochtoon....
Jij wilt alle autochtonen het land uitschoppen?
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 22 februari 2010 @ 20:41:55 #283
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_78318508
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:32 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Jij wilt alle autochtonen het land uitschoppen?
Voor zover het linksen betreft lijkt me dat een prima plan. Die linkse autochtonen vervangen we dan door rechtse allochtonen. Nederland zal opbloeien!
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_78318826
Wat een miserabele test. Lijkt me dat iemand deze test op de plee in elkaar gedraaid heeft.
Viva-troep.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78326358
75% rechts, zo een beetje wat ik er van verwacht had.
pi_78326537
44 procent rechts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:08:50 #287
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_78328371
Jouw eindscore is: 70 dit is 44% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
pi_78342894
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:07 schreef Buzios het volgende:
75% rechts.....

en dat voor een allochtoon....
Moet je posts nu eens wat beter in de gaten gaan houden....
Maar we zien alweer hoe het linkse tuig hierop reageert
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:38:19 #289
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78344152
31% rechts
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78344315
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:38 schreef Killaht het volgende:
31% rechts
Same.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:26:54 #291
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_78387987
Ik had exact dezelfde score als de OP: 34%. Links van het midden dus.
pi_78389413
* ECONOMIE: 25 van maximaal 40 punten.
* CONSERVATISME: 5 van maximaal 40 punten.
* IDENTITEIT: 30 van maximaal 40 punten.
* LIFESTYLE: 15 van maximaal 40 punten.

Jouw eindscore is: 75 dit is 47% rechts
pi_78422697
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:41 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Voor zover het linksen betreft lijkt me dat een prima plan. Die linkse autochtonen vervangen we dan door rechtse allochtonen. Nederland zal opbloeien!
Denk ik ook ja. Een land met alleen maar het pure Nederlandse ras. Alles wat daar buiten valt wordt via treinen afgevoerd naar andere landen.
Ik denk dat dit land pas weer echt gezond wordt als het extreem rechtse schorem der aarde keihard aangepakt wordt. Ieder mens is gelijk heeft dat volk nog steeds niet begrepen. Het wordt tijd dat Nederland optreedt tegen mensen die generaliserend/discriminerend bezig zijn. Wat mij betreft zet je er een fikse gevangenisstraf op.
pi_78422703
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:06 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Moet je posts nu eens wat beter in de gaten gaan houden....
Maar we zien alweer hoe het linkse tuig hierop reageert
Links tuig? Dat is net zoiets als blauw gras. Bestaat niet. Rechts tuig daarentegen is een pleonasme. Dat is toch algemeen bekend.
pi_78422841
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 03:31 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Links tuig? Dat is net zoiets als blauw gras. Bestaat niet. Rechts tuig daarentegen is een pleonasme. Dat is toch algemeen bekend.
quote:
Het wordt tijd dat Nederland optreedt tegen mensen die generaliserend/discriminerend bezig zijn. Wat mij betreft zet je er een fikse gevangenisstraf op.
Ik voorzie een fikse gevangenisstraf.
pi_78422845
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 04:02 schreef Picchia het volgende:

[..]

[..]

Ik voorzie een fikse gevangenisstraf.
Ik ook ja. Wilders wil het verbod op discriminatie graag afschaffen en ieder mens met een beetje verstand weet waarom natuurlijk. Al die PVV stemmers zijn zo generaliserend bezig als de pest en die zouden dan toch echt de klos zijn. Ongelooflijk dat er nu zo mild wordt opgetreden tegen dat volk trouwens. Hebben we dan echt niets geleerd?
pi_78422891
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik ook ja. Wilders wil het verbod op discriminatie graag afschaffen en ieder mens met een beetje verstand weet waarom natuurlijk.
Omdat hij wil kunnen discrimineren. Dat steekt hij niet onder stoelen of banken, aangezien dat het enige doel van het opheffen van het discriminatieverbod kan zijn.

Maar hij geeft niet aan om wat voor discriminatie het gaat. Het maakt nogal een verschil of een overheid of een burger iemand met willekeur behandeld. Of dat het gaat om verbale discriminatie of feitelijkheden.

Fortuyn ging het hoofdzakelijk om het verbale aspect. Meer vrijheid van meningsuiting is iedereen bij gebaat, dus dat lijkt mij niet zo slecht. Als Wilders zich verbaal discrimantoir wil uiten dan kan daar misschien nog wel een meerderheid voor te vinden zijn. Als hij vind dat (gelijkwaardige) burgers naar eigen inzicht met willekeur mogen handelen, dan kan ik mij daar ook wel in vinden. Die vrijheid nemen ze toch al.

Willekeur door de overheid valt echter niet zomaar te verdedigen. Maar al zou hij het symbolische artikel 1 van de grondwet afschaffen, dan doet hij daarmee die beginselen niet teniet. Dus op zich maakt het ook geen drol uit.
pi_78422896
De piolitiek dient niet te discrimineren, dat lijkt me duidelijk. Zodra discrimineren wordt toegestaan krijg je WO2-achtige taferelen. Lijkt me duidelijk. Niemand zit op bordjes voor een discotheek te wachten met een tekst als "für Juden verboten" "Voor moslims verboden".
pi_78422910
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 04:29 schreef scanman1 het volgende:
De piolitiek dient niet te discrimineren, dat lijkt me duidelijk. Zodra discrimineren wordt toegestaan krijg je WO2-achtige taferelen. Lijkt me duidelijk. Niemand zit op bordjes voor een discotheek te wachten met een tekst als "für Juden verboten" "Voor moslims verboden".
Ik denk dat er zat discotheekgangers zijn die daar wel op zitten te wachten. Dat is ook de reden dat Marokkanen soms geweerd worden in discotheken. Alleen nu gebeurt het met vage smoesjes. Discotheken worden nu ook al gewoon exclusief gehouden als de eigenaar dat wenst.
pi_78422916
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 04:35 schreef Picchia het volgende:

[..]

Ik denk dat er zat discotheekgangers zijn die daar wel op zitten te wachten. Dat is ook de reden dat Marokkanen vaak geweerd worden in discotheken. Alleen nu gebeurt het met vage smoesjes.
Ik heb vooral last van dronken autochtonen, dus wat mij betreft mogen die geweerd worden (eigenlijk niet, omdat je niet mag discriminren, maar dit is dan ook ee statement gewoon om iets duidelijk te maken).
Bezopen autochtonen weren zou het uitgaansleven een stuk verbeteren. Geen bezopen Nederlanders meer in bars en disco's. Damn, wat zou dat het uitgaan verbeteren. Van moslims heb ik nog nooit last gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')