quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Toeterturk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
Ik vind alleen EK en WK leuk verder niet echt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat jij een Engel was.
Wat een namenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knuckle sandwich als voorafje en die ene aardbei als toetje, dát was de deal!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, we hadden toch al afgesproken. Jij brood, ik aardbei!
Wat is het hoofdgerecht?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
knuckle sandwich als voorafje en die ene aardbei als toetje, dát was de deal!
Nee. Ik ben de Engel, luister naar mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
knuckle sandwich als voorafje en die ene aardbei als toetje, dát was de deal!
Eet je sok op! Ik ben de duivel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee. Ik ben de Engel, luister naar mij!
Volgens mij heb je dan de structuur van een cherrytomaat; een hap en het spuit eruitquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat Wik's blauwe oogballen wel lekker zijn. *oogballen van Wik frituren*
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat Wiks blauwe oogballen wel lekker zijn. *oogballen van Wik frituren*
Het gaat uiteindelijk om de kleurquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan de structuur van een cherrytomaat; een hap en het spuit eruit
Frituren is nou niet echt bevorderlijk voor de kleur van mijn ogen, me dunktquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om de kleur.
Dan worden ze bruin?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Frituren is nou niet echt bevorderlijk voor de kleur van mijn ogen, me dunkt.
Daarom doe je het zeker, zulke (blauwe) schoonheid mag zeker niet bestaanquote:
Je hebt mij door, verkapt. Op naar plan B.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom doe je het zeker, zulke (blauwe) schoonheid mag zeker niet bestaan.
Ariërquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom doe je het zeker, zulke (blauwe) schoonheid mag zeker niet bestaan.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Vroeger pakte mijn neef zo mijn hand en duwde die zo tegen mijn gezicht en zei: waarom sla je jezelf, waarom sla je jezelf![]()
Vet irritant.
Weet je wat pas irritant is? Als mensen zeggen: 'wist je dat als je hand groter is dan je gezicht, dat je een hogere kans op kanker hebt?' Als je dat dan doet slaan ze je hand en dus je gezichtquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Vroeger pakte mijn neef zo mijn hand en duwde die zo tegen mijn gezicht en zei: waarom sla je jezelf, waarom sla je jezelf![]()
Vet irritant.
Wat is deze? Reclame voor iPhonequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
Ik heb Friends S1 op mijn iphone, nu hoef ik me nooit meer te vervelen.
Ja ik krijg geld van Apple.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is deze? Reclame voor iPhone!?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is? Als mensen zeggen: 'wist je dat als je hand groter is dan je gezicht, dat je een hogere kans op kanker hebt?' Als je dat dan doet slaan ze je hand en dus je gezicht.
Ja, sinds twee dagen zit ik echt een m'n huiswerk, het geeft wel een goed gevoel, maar het gevoel is pas compleet als ik over ga. Sta namelijk 4 5-enquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey! Veel aan je huiswerk de laatste tijd?
Gelukkig heb ik zo een 'moppen-grappen-en-grollen-neefje' dus ik ken ze allemaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is? Als mensen zeggen: 'wist je dat als je hand groter is dan je gezicht, dat je een hogere kans op kanker hebt?' Als je dat dan doet slaan ze je hand en dus je gezicht.
Aparte familiequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja maar het is onderhand een soort van familietraditie![]()
Komt wel goed als je zo doorgaatquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, sinds twee dagen zit ik echt een m'n huiswerk, het geeft wel een goed gevoel, maar het gevoel is pas compleet als ik over ga. Sta namelijk 4 5-en
Ja, misschien niet alles voldoende, maar ik denk wel dat ik over ga met 1 vijf.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Komt wel goed als je zo doorgaat![]()
Wel door blijven gaan.
Ja ik moet wel.quote:
Ik heb gister aan M&O gezeten en snapte alles.quote:
Ga gewoon nu slapen (ga ik ook doenquote:
Ik hoef pas om 9 uur op te staan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga gewoon nu slapen (ga ik ook doen), zodat je morgen uitgerust echt aan je huiswerk kan.
Wat Ayça zegt kloptquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
Wij zijn diep van binnen ekte nerdsalleen zit het verstopt onder een dikke laag uitstelgedrag en luiheid.
Eens met de OPquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
Ezel 17.Bölüm 11.Kısım SON 8 Subat 2010
Waarom die haat Wik?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
TurkenMoslims
Bontkraagjes
Marokkanen
De linkse elite
JPBakellende
Omdat mijn brein niet meer naar behoren functioneert. Tijd om te gaan slapenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, tandenpoetsen in het donker, dat wordt interessant. Nog steeds geen electriciteit daaro
.
Lekker.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een stukje Tonno en een stukje Doner![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
Nja, misschien zijn bij wik nu álle stoppen doorgeslagen, en zit hij thuis te bibberen met een dekentje.
quote:Uiteindelijk besloot ik het ze te vergeven. Tenslotte hadden ze anders mij en mijn zusjes ook niet gehad, dus het was voor een goed doel geweest.
Waarom?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:03 schreef IHVK het volgende:
http://www.cluelessdutchy.com/column06.htm
Ik vind deze wel in dit topic passen eigenlijk.
Aaahhhquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar nog altijd geen stroom in de keuken, douche en wc.
Kun je lekker romantisch doen met je Bulgaarse huisgenoot.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar nog altijd geen stroom in de keuken, douche en wc.
Tsja, de beheerder werkt fulltime, dus overdag kan ik hem sowieso niet bereiken. Heb hem drie keer gebeld, maar niemand nam op. Ook voor de zekerheid maar een briefje op het prikbord geprikt, maar ik denk niet dat iemand die dingen ooit leestquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Ben je wel pro-actief te werk gegaan? Of denk je dat het vanzelf goedkomt.
Hé, kappen jij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kun je lekker romantisch doen met je Bulgaarse huisgenoot.
Duidelijk niet pro-actief.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, de beheerder werkt fulltime, dus overdag kan ik hem sowieso niet bereiken. Heb hem drie keer gebeld, maar niemand nam op. Ook voor de zekerheid maar een briefje op het prikbord geprikt, maar ik denk niet dat iemand die dingen ooit leest.
Kaarsen zijn toch veel romantischer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik gebruik trouwens zo'n fietslampje van de hema als lichtbron.
dit las ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kazen zijn toch veel romantischer.
Ik weet geen electronicazaak in de buurt, wel eentje bij mijn oude kamer in de buurt, maar dat is wel erg verquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Duidelijk niet pro-actief.
Ga naar een elektronica zaak en vraag advies.
Heb. Ik. Niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kaarsen zijn toch veel romantischer.
Wolla, check die meisje onwetend zijn!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Kazen zijn alles behalve romantisch.
Tsjaaa, het is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wolla, check die meisje onwetend zijn!
Hmm tursu.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Brutalerik! Ga je mond spoelen met tursu!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:27 schreef IHVK het volgende:
Great Minds Think Alike
Great Minds hebben gelijk
ik dacht wel dat je die zou snappen!
Gelijk en alike rijmen helemaal nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:27 schreef IHVK het volgende:
Great Minds Think Alike
Great Minds hebben gelijk
ik dacht wel dat je die zou snappen!
Wel in de VS.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelijk en alike rijmen helemaal niet. De Nederlandse 'ij' wordt anders uitgesproken dan de 'i' in alike
.
Ga je mond spoelen met zeep.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had het laatst nog eens geprobeerd omdat jullie het zooo geweldig vonden.
Ayça moest lachen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Misschien als je 'gelijk' met een Engels accent uitspreekt.
Geef maar toe, je grapje faalde.
Tursu die naar zeep smaakt. Stomme Arabieren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of met Egyptische tursu, die smaakte net naar zeep.
Egypte ligt in Noord Afrikaquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tursu die naar zeep smaakt. Stomme Arabieren.
En daar spreken ze Somalisch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Egypte ligt in Noord Afrika.
Hehequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daar spreken ze Somalisch?
Vraag een willekeurige Arabier maar wat ze in Egypte voor taal spreken en ze zullen allemaal hetzelfde antwoorden: in Egypte spreken ze géén Arabisch.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daar spreken ze Somalisch?
lolquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige Arabier maar wat ze in Egypte voor taal spreken en ze zullen allemaal hetzelfde antwoorden: in Egypte spreken ze géén Arabisch.
Ik heb andere dingen gehoord, van rasarabierenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol![]()
Wat ik vaak hoor van Arabieren is dat Egyptenaren juist een mooi accent hebben.
Whaeva.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb andere dingen gehoord, van rasarabieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whaeva.
Arabieren.![]()
Turkse ras.
Met je "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."er achteraan
.
Cool story, Hansel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeg nou zelf, bortecin, was ik vroeger niet schattig?
Bortecinem met hoofdletter. Dank u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, heel lief. En die blokken, omg, spelen kinderen daar nog mee? Nostalgie.![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeg nou zelf, bortecin, was ik vroeger niet schattig?
Wat was je wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kinderen van mijn generatie speelden uiteraard met die stoere blokkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bortecinem met hoofdletter. Dank u.
Jaaa, heel lief. En die blokken, omg, spelen kinderen daar nog mee? Nostalgie.
Deze foto was een paar weken voordat ik naar Oman vertrok genomenquote:
Jaa idd, ik was vroeger gek op die blokken. Maar tegenwoordig zie ik ze nergens meer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kinderen van mijn generatie speelden uiteraard met die stoere blokken.
Cymbals Eat Guitars?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
Wie kent er vrolijke Engelstalige muziek? Iemand vraagt dit aan mij.
klinkt net zo debiel als Amerikaanse tieners die constant 'like' en 'you know' zeggen, of Nederlanders die constant 'zeg maar, weet je' zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:59 schreef IHVK het volgende:
yani. Turken zeggen het ook yani, yani sommige te vaak yani.
Die zijn niet allemaal even vrolijk, hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je had ook een paar voor Ayça, post die eens weer.
Ik ben Mongol aan het kijken.quote:
Haha tof.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben Mongol aan het kijken.Moest bij dit stukje even aan je denken.
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die zijn niet allemaal even vrolijk, hoor.
Dan ga je natuurlijk even doen alsof jij dezelfde (fantastische) muzieksmaak hebt als ikquote:
Heb jij 'm ook gezien?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, best grappig hoe iedereen in die film een zwaar Aziatisch uiterlijk heeft.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan ga je natuurlijk even doen alsof jij dezelfde (fantastische) muzieksmaak hebt als ik.
Ik heb stukjes van die film op youtube gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij 'm ook gezien?
Hoezo?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Dan niet.LapkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disco Ensemble
Rubik
The Whites Boy alive
Weezer
Thrice
Radiohead
Pixies
Modest Mouse
Mew
Cymbals Eat Guitars
Bloc Party
Etc. Etc..
Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lapko
Disco Ensemble
Rubik
The Whites Boy alive
Weezer
Thrice
Radiohead
Pixies
Modest Mouse
Mew
Cymbals Eat Guitars
Bloc Party
Etc. Etc..
Het is niet heel duidelijk te zien, maar in de film heeft ie volgens mij ook blauwe ogen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb stukjes van die film op youtube gezien.
Omdat velen van hen er helemaal niet zo Aziatisch uitzagen, of in ieder geval niet alleen Aziatisch. Cengiz Han zelf had bijvoorbeeld rood haar en blauwe ogen. De Hazara's in Afghanistan zijn directe afstammelingen van Cengiz Han. En die hebben, ondanks een Aziatisch uiterlijk, vaak licht haar en lichte ogen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is niet heel duidelijk te zien, maar in de film heeft ie volgens mij ook blauwe ogen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Speciaal voor z'n blauwe oogjes?
Nee, maar ga ik doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je dit boek trouwens wel eens gelezen?
[ afbeelding ]
Ik kan 'm je aanraden. Op Bol.com staat een inkijkexemplaar waar je een paar bladzijdes kunt lezen.
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_images
Maar goed de persoon in kwestie is allang weg, ik was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vergat nog 'cannibal corpse' dat is echt een aanrader.
Heb je een wireless N routerquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef Ayca het volgende:
wik waarom kan mijn laptop onze router niet vinden?
De Allerhoogste God liet de zon van het lot oprijzen in de dierenriem vanquote:
Jammer, cannibal corpse was dan ook meer om de persoon in kwestie te laten verafschuwenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar goed de persoon in kwestie is allang weg, ik was gewoon benieuwd.
Ik ben Bortecine, ik ben een Burkhanist, en dan nog zo'n onderschrift? Is dat niet iets teveel van het goede.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Allerhoogste God liet de zon van het lot oprijzen in de dierenriem van
de Turken; hij noemde hen 'Turken' en maakte hen tot koningen van het
tijdperk. Iedere met rede begaafde man doet er verstandig aan zich met
het te verbinden, want anders zal hij te maken krijgen met hun neerda-
lende pijlen.
- Mahmut van Kashgar -
Zocht je nog naar een onderschrift?
gisteren deed hij het anders nog hoor...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je een wireless N router? Dan heeft je laptop zeker geen wireless N netwerkkaart.
David Lloyd George former British Prime Minister said in 1914, when his country was fighting the Ottoman Empire in World War I that:quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Allerhoogste God liet de zon van het lot oprijzen in de dierenriem van
de Turken; hij noemde hen 'Turken' en maakte hen tot koningen van het
tijdperk. Iedere met rede begaafde man doet er verstandig aan zich met
het te verbinden, want anders zal hij te maken krijgen met hun neerda-
lende pijlen.
- Mahmut van Kashgar -
Zocht je nog naar een leuk onderschrift?
Dan moet je je router misschien eens resetten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
gisteren deed hij het anders nog hoor...
Deze bewaar ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
David Lloyd George former British Prime Minister said in 1914, when his country was fighting the Ottoman Empire in World War I that:
The Turks are a human cancer, a creeping agony in the flesh of the lands which they misgovern, rotting every fibre of life ... I am glad that the Turk is to be called to a final account for his long record of infamy against humanity.[25]
Missschien grappig om ze naast elkaar te zetten.
Maakt niet uit. Met dit als ondertitel kan men er écht niet meer omheen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben Bortecine, ik ben een Burkhanist, en dan nog zo'n onderschrift? Is dat niet iets teveel van het goede.
Hadden ze daardoor minder gelijk?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar de Britten hebben keihard gefaald toen.
Bewijst wel hun inzicht in bepaalde situaties ja.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hadden ze daardoor minder gelijk?
Kijk eens wat Voltaire te zeggen heeft/had over de Turken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
David Lloyd George former British Prime Minister said in 1914, when his country was fighting the Ottoman Empire in World War I that:
The Turks are a human cancer, a creeping agony in the flesh of the lands which they misgovern, rotting every fibre of life ... I am glad that the Turk is to be called to a final account for his long record of infamy against humanity.[25]
Missschien grappig om ze naast elkaar te zetten.
quote:Voltaire characterised the Turks as:
"tyrants of the women and enemies of arts"
He also spoke of the need:
"to chase away from Europe these barbaric usurpers"
He accused the Turks of having destroyed Europe's ancient heritage from "the Orient’s Christian realm" and wrote:
"I wish fervently that the Turkish barbarians be chased away immediately out of the country of Xenophon, Socrates, Plato, Sophocles and Euripides. If we wanted, it could be done soon but seven crusades of superstition have been undertaken and a crusade of honour will never take place. We know almost no city built by them; they let decay the most beautiful establishments of Antiquity, they reign over ruins."
Bron: The Turk as a Threat and Europe's "Other", Chapter 1, Ingmar Karlsson [pdf]
En hoe dachten de Turken over de westerlingenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:43 schreef IHVK het volgende:
Tijdsgeest!
Erasmus was trouwens de enige milde in die tijdsperiode. Hoewel hij zich zorgen maakte over de barbaarse Turken, zouden ze volgens hem wel op een vredige manier tot het christendom bekeerd kunnen worden.
En dat was echt in die tijd, een unicum.
Hier wat leuke artikeltjes...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:43 schreef IHVK het volgende:
Tijdsgeest!
Erasmus was trouwens de enige milde in die tijdsperiode. Hoewel hij zich zorgen maakte over de barbaarse Turken, zouden ze volgens hem wel op een vredige manier tot het christendom bekeerd kunnen worden.
En dat was echt in die tijd, een unicum.
Doen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
@TM
Ik heb de eerste 10 bladzijdes van dat boek gelezen en het lijkt mij een zeer interessant boek. Ik ga hem maar bestellen.
http://www.cosmox.be/boek(...)h-pope-9789046701775quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo is 'ie alleen verkrijgbaar als tweedehands artikel?
O, dat is volgens mij een oude druk. Hier is de nieuwste druk (met andere kaft):quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo is 'ie alleen verkrijgbaar als tweedehands artikel?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dat is volgens mij en oude druk. Hier is de nieuwste druk (met andere kaft):
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006012830/index.html
Thanks.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.cosmox.be/boek(...)h-pope-9789046701775
http://www.proxis.nl/NLNL(...)2172082__detail.aspx
Deze heeft hem direct leverbaar:
http://www.nrclux.nl/9789(...)e/nl/product/147197/
Moet je de netwerkkaartdrivers even opnieuw installeren, of de laptop even resetten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:51 schreef Ayca het volgende:
ik denk dat het aan de laptop ligtik kan met mn vaders mobiel namelijk wel verbindinding maken ...
Nee, dit wist ik allang.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
Dude, had je liefkozende woorden verwacht van Christelijke Europeanen over Moslims die zowat half Europa hadden veroverd?
IHVK is bioloogkoning in dit topic. Jij bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo zie je maar weer, help je ze één keer, blijven ze je achtervolgen.
Bioloogkoning!!! Je zegt toch ook vleermuis en niet vleer muis, of adamsappel en niet adams appel!?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:00 schreef Julis het volgende:
[..]
IHVK is bioloog koning in dit topic. Jij bent gewoon jaloers!
Okey ik ga eerst zeggen dat ik best moe ben nu heb nu en dat we anatomie van planten nog niet hebben gehad, dus ik weet er niet bijzonder veel over.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef Julis het volgende:
IHVK, ik heb een vraag over biologie.
Ik moet voor morgen 13 tekeningen hebben (microscopie-opdracht, anatomie van planten en dan later samenhang uitleggen met fotosynthese en transport)
Mijn vraag is, kan het zijn dat je gewoon 5 detailtekeningen hebt, die allemaal op elkaar lijken (een cirkel achtig iets met een wand). Ik vind het zo vreemd. Ze verschillen alleen van grootte en vorm, maar voor de rest zijn 't gewoon cirkels met een wand
Samengevat: endodermiscel, epidermis, sponsparenchym en merg = allemaal cirkels met wand? Of kon het nog gedetailleerder?
en hij is schattig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:00 schreef Julis het volgende:
[..]
IHVK is bioloog koning in dit topic. Jij bent gewoon jaloers!
Ze vragen om een detailtekening, bijv. van één mergcel. ik teken een mergcel. Het is gewoon een rondje met een wandquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey ik ga eerst zeggen dat ik best moe ben nu heb nu en dat we anatomie van planten nog niet hebben gehad, dus ik weet er niet bijzonder veel over.
Heb je vijf verschillende tekeningen? Of vijf cirkels?
Je kan best 5 wanden hebben, nog meer zelfs, maar het lijkt mij logischer om ze in één tekening aan te geven, tenzij anders gevraagd?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bioloogkoning!!! Je zegt toch ook vleermuis en niet vleer muis, of adamsappel en niet adams appel!?
Je schreef taalkoningquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik bekroon u nu tot taalkoning Nederlands!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook schattig, al zeg ik het zelf.
Krijg ik een knuckle sandwich als beloning?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent een snelle leerling. Of ik ben gewoon een geniale docent.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Krijg ik een knuckle sandwich als beloning?Nee, je krijgt Jülide in chocoladeletters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, je krijgt Jülide in chocoladeletters.
Nee het is geen rondje met een wand!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze vragen om een detailtekening, bijv. van één mergcel. ik teken een mergcel. Het is gewoon een rondje met een wand! Maar dat geldt ook voor de endodermiscel, epidermiscel etc. Ik vind het raar, maar kan dat kloppen
?
Kijk welke netwerkkaart je hebt bij control panel/device manager, zoek de drivers op op de website van de producent en installeer ze.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee het is geen rondje met een wand!
Ze zijn allemaal anders opgebouwd. Sommige hebben meer bladgroenkorrel bijvoorbeeld. Andere hebben meer water in hun vacuole. Kan je het niet ergens opzoeken?
Ik weet het niet uit mijn hoofd.
hoe kan dat nou als ik geen internet heb....quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk welke netwerkkaart je hebt bij control panel/device manager, zoek de drivers op op de website van de producent en installeer ze.
Nee, 2 á 3 cellen. Ik maak anders wel een scan van wat ik heb getekendquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
De vorm is toch anders he, die aan de rand zijn meer plat en rechtohoekig
die xyleem zijn rond en groot
en die anders is iets er tussen in.
dus niet allemaal een rondje.
Als je moet tekenen wat je hebt gezien bij het pracitcum moet je inderdaad gewoon een rondje met een wand tekenen (twee strepen voor wand)
oja: weet je zeker dat je één cel meot tekenen, meestal als je er een paar naast elkaar tekent zie je namelijk goed het verschil in structuur met die andere cellen.
lijkt me sterk dat je binas moet over tekenen, tenzij ze dat vragen.
Op een andere computer downloaden en met een USB-stick naar je laptop overzetten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als ik geen internet heb....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik ben te oud voor hem. En ik wil geen Turk.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:29 schreef IHVK het volgende:
wik helpt ayça en ik help Julis.
En we doen het voor niks!
Kijk hoe schattig wij zijn.
(vooral wik)
Bloed mengen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
Dit is een stiekeme manier om zelfmoord te plegen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bloedtype's mengen, daar kan je dood aan gaan.
Tamam, dan moet je gewoon: tekenen hoe ze naast elkaar liggen. Die epidermis dingen liggen bijvoorbeeld rechthoekig naast elkaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, 2 á 3 cellen. Ik maak anders wel een scan van wat ik heb getekend!
Wil je zeggen dat ik geen Turk ben?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Turken mengen zich niet met andere rassen.
IHVK praat Turks omg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tamam, dan moet je gewoon: tekenen hoe ze naast elkaar liggen. Die epidermis dingen liggen bijvoorbeeld rechthoekig naast elkaar.
DIe Xyleem dingen zijn alleen rondjes die om elkaar heen zijn.
En die Parenchym is weer wat anders.
Ik denk dat dat je opdracht is. Goed de structuur aangeven.
Je bent een schande voor het Turkse ras!!!!!!!!!111quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik geen Turk ben?![]()
Ik zal de eerste Turkse worden die haar bloed mengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |