quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Toeterturk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
Ik vind alleen EK en WK leuk verder niet echt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat jij een Engel was.
Wat een namenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knuckle sandwich als voorafje en die ene aardbei als toetje, dát was de deal!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, we hadden toch al afgesproken. Jij brood, ik aardbei!
Wat is het hoofdgerecht?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
knuckle sandwich als voorafje en die ene aardbei als toetje, dát was de deal!
Nee. Ik ben de Engel, luister naar mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
knuckle sandwich als voorafje en die ene aardbei als toetje, dát was de deal!
Eet je sok op! Ik ben de duivel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee. Ik ben de Engel, luister naar mij!
Volgens mij heb je dan de structuur van een cherrytomaat; een hap en het spuit eruitquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat Wik's blauwe oogballen wel lekker zijn. *oogballen van Wik frituren*
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat Wiks blauwe oogballen wel lekker zijn. *oogballen van Wik frituren*
Het gaat uiteindelijk om de kleurquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan de structuur van een cherrytomaat; een hap en het spuit eruit
Frituren is nou niet echt bevorderlijk voor de kleur van mijn ogen, me dunktquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om de kleur.
Dan worden ze bruin?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Frituren is nou niet echt bevorderlijk voor de kleur van mijn ogen, me dunkt.
Daarom doe je het zeker, zulke (blauwe) schoonheid mag zeker niet bestaanquote:
Je hebt mij door, verkapt. Op naar plan B.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom doe je het zeker, zulke (blauwe) schoonheid mag zeker niet bestaan.
Ariërquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom doe je het zeker, zulke (blauwe) schoonheid mag zeker niet bestaan.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Vroeger pakte mijn neef zo mijn hand en duwde die zo tegen mijn gezicht en zei: waarom sla je jezelf, waarom sla je jezelf![]()
Vet irritant.
Weet je wat pas irritant is? Als mensen zeggen: 'wist je dat als je hand groter is dan je gezicht, dat je een hogere kans op kanker hebt?' Als je dat dan doet slaan ze je hand en dus je gezichtquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Vroeger pakte mijn neef zo mijn hand en duwde die zo tegen mijn gezicht en zei: waarom sla je jezelf, waarom sla je jezelf![]()
Vet irritant.
Wat is deze? Reclame voor iPhonequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
Ik heb Friends S1 op mijn iphone, nu hoef ik me nooit meer te vervelen.
Ja ik krijg geld van Apple.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is deze? Reclame voor iPhone!?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is? Als mensen zeggen: 'wist je dat als je hand groter is dan je gezicht, dat je een hogere kans op kanker hebt?' Als je dat dan doet slaan ze je hand en dus je gezicht.
Ja, sinds twee dagen zit ik echt een m'n huiswerk, het geeft wel een goed gevoel, maar het gevoel is pas compleet als ik over ga. Sta namelijk 4 5-enquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey! Veel aan je huiswerk de laatste tijd?
Gelukkig heb ik zo een 'moppen-grappen-en-grollen-neefje' dus ik ken ze allemaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is? Als mensen zeggen: 'wist je dat als je hand groter is dan je gezicht, dat je een hogere kans op kanker hebt?' Als je dat dan doet slaan ze je hand en dus je gezicht.
Aparte familiequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja maar het is onderhand een soort van familietraditie![]()
Komt wel goed als je zo doorgaatquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, sinds twee dagen zit ik echt een m'n huiswerk, het geeft wel een goed gevoel, maar het gevoel is pas compleet als ik over ga. Sta namelijk 4 5-en
Ja, misschien niet alles voldoende, maar ik denk wel dat ik over ga met 1 vijf.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Komt wel goed als je zo doorgaat![]()
Wel door blijven gaan.
Ja ik moet wel.quote:
Ik heb gister aan M&O gezeten en snapte alles.quote:
Ga gewoon nu slapen (ga ik ook doenquote:
Ik hoef pas om 9 uur op te staan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga gewoon nu slapen (ga ik ook doen), zodat je morgen uitgerust echt aan je huiswerk kan.
Wat Ayça zegt kloptquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
Wij zijn diep van binnen ekte nerdsalleen zit het verstopt onder een dikke laag uitstelgedrag en luiheid.
Eens met de OPquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
Ezel 17.Bölüm 11.Kısım SON 8 Subat 2010
Waarom die haat Wik?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
TurkenMoslims
Bontkraagjes
Marokkanen
De linkse elite
JPBakellende
Omdat mijn brein niet meer naar behoren functioneert. Tijd om te gaan slapenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, tandenpoetsen in het donker, dat wordt interessant. Nog steeds geen electriciteit daaro
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |