Laatste post uit vorige topic.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:45 schreef PimD het volgende:
Maar ja, waarom zouden ze dan 'appears to be' in die documenten zetten...? Als ze zouden willen dat iedereen geloofde dat ie dood was hadden ze dat niet er in gezet en hadden ze gewoon foto's laten lekken van z'n lichaam ofzo.
Ja die foto's zijn er niet, maar het autopsierapport vol met privacygevoelige onderdelen is er wel, hmmm ...quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:49 schreef SteelDogg het volgende:
Hier verder
[..]
Laatste post uit vorige topic.
Het enige wat ik hierop kan zeggen is "Homo sapiens non urinat in ventum"..quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:11 schreef FP128 het volgende:
Pff is die onzin over die 'wacko' jacko nog niet voorbij?Die man is toch geen
Elvis om nog zo lang door te gaan over zijn leven. Zo groots was hij niet.Raar
wel.
Ehmz, ik denk dat Michael groter was dan/als Elvisquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:11 schreef FP128 het volgende:
wel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
is die hype nou nog niet over?
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef SteelDogg het volgende:
En het word steeds meer... Sinds de film is het alleen maar gestegen eigenlijk.. Vol complottheorieën.
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:21 schreef piepie het volgende:
Is het niet vreemd dat er niet 1 foto te vinden is waarop Michael samen met dr. Murray staat?
Waar was die man tijdens de repetities dan? Stel dat Michael hem nodig had tijdens al die inspanningen? Hij kreeg 150.000 dollar per maand, maar was alleen 's nachts in de buurt ....![]()
Hij was er echt niet, want mensen als Kenny Ortega en anderen hadden hem nog nooit gezien.
Haha, echt iets voor mij dus, soft NWO ...quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef piepie het volgende:
Eindelijk ook de bevestiging dat de ambulancefoto FAKE is.
Ik wist het al maanden, maar misschien geloven andere mensen het nu eindelijk ook omdat het door Brian Oxman is bevestigd.
(engelstalige filmpjes zijn van youtube verwijderd)
Heerlijk al die versprekingen/hints van Jermaine.quote:
hangt er wat jij groot noemt hij zij dat hijquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:11 schreef FP128 het volgende:
wel.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef piepie het volgende:
[..]
Heerlijk al die versprekingen/hints van Jermaine.
Dit hele interview is 1 grote slip up .....![]()
Is ook heel vreemd Moonwalk. En nadat hij airport zegt blijft hij even stil (zo van: hoor je wel wat ik zei?) en dan corrigeert hij zich pas. Tegen het eind van het interview doet hij ook behoorlijk geheimzinnig. Hij weet meer, maar mag niets zeggen (met zo'n smile erbij).quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij zegt "airport" inplaats van "hospital "
Dat vind ik een heeeeeeeeeeeele vreemde verspreking
Wat is er allemaal gezegd?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
SBS 6 nu... Reportage over de dood van Jackson.
Heb het niet helemaal zitten volgen, maar ze lieten diverse bekenden van hem aan het woord over zijn vermeende medicijnverslaving, wie er profiteren van zijn dood. Dat soort dingen.quote:
Ja ik vond het echt heel verdacht dat hij dat zei, ook over dat hij meer weet en niks zegt. Ik vind dat maar raar, waarom zou je zoiets zeggen als er niks is? Heel vreemd, ik hoop dat hij zich vaker verspreekt want dit was HEEL vreemd !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Is ook heel vreemd Moonwalk. En nadat hij airport zegt blijft hij even stil (zo van: hoor je wel wat ik zei?) en dan corrigeert hij zich pas. Tegen het eind van het interview doet hij ook behoorlijk geheimzinnig. Hij weet meer, maar mag niets zeggen (met zo'n smile erbij).
Pikant detail is dat LAX een paar uur was afgesloten de ochtend van de 25e juni (zijn bewijzen van op de site van LAX). Getuigen hebben een vip zien vertrekken die werd afgeschermd door bodyguards. Sommigen dachten Michael erin herkend te hebben. Zelf hechtte ik daar destijds geen waarde aan, maar na dat interview met Jermaine denk ik er iets anders over, in ieder geval wat minder twijfels.
Het autopsierapport geloof ik eigenlijk helemaal niet in. Ik geloof er niks van dat dat zo op internet gegooid zou worden. Ik durf te wedden dat er over een tijdje een lolbroek opstaat die bekend maakt dat het allemaal een grapje was ofzo. Ik heb het rapport ook niet gelezen en reageer eigenlijk nooit op forumposts die daar over gaanquote:Ik praat je hier verder nog even bij (het is hier toch rustig).
Het autopsierapport heeft het b.v. over allemaal naaldenprikken in zijn armen. Maar Prince heeft tegen opa Joe gezegd dat Michael die helemaal niet had (zat in een interview met Larry King).
Ik weet dit niet, als je er vanuit gaat dat het rapport fake is zoals ik, dan is dat het antwoord op die foto met die korte mouwtjes. Als het rapport wel echt is dan kan het weer twee kanten op, of er wordt gelogen in het rapport of die foto is een double of het is gefotoshopt of weet ik t allemaalquote:Verder was er een foto van Michael in een T-shirt met hele korte mouwtjes tijdens het passen van de kleding voor de show. Op die foto zie je er ook niets van en als ze er wel zouden zitten, zou hij dan echt zo'n T-shirt dragen waarop iedereen die plekken kon zien? Dit is nog maar 1 tegenstrijdigheid in het autopsierapport, er zijn er meer.
Bovendien hoe komt TMZ eraan als enige??? In mijn ogen zo goed als zeker een FAKE-rapport.
Ik ken die film en vind het idd wel verdacht klinken danquote:Dan weer een mysterieus bericht op de site van Dave Dave, waarin hij zegt "Follow The Yellow Brick Road". Die Yellow Brick Road komt steeds terug in alles. De gele stropdassen van de broers, de gele blouse op de foto van Michael bij de funeral, gele das van Murray (draagt hij geregeld) en nog veel meer geel overal. Laatste geel was in de rechtbank. De rechter had een gele speelgoedauto en een gele zonnebloem (lijkt het op) op zijn bureau. In The Wiz (Yellow Brick Road) zitten ook gele taxi's en zonnebloemen.
Heb jij wel eens een rechtszaak gezien waar speelgoed op het bureau van een rechter staat??? Ik niet ...Komt nogal onprofessioneel over ook.
Er is wel een filmpje van die Yellow Brick Road, zoek ik straks nog even op.
Nee ga ik nog doen !quote:Heb je ook het filmpje hier van The Man and Fated gezien op pagina 1? waarin ook dat twitterbericht staat van Cotham Chopra dat hij een etentje had gehad met The man who rules the world from behind the curtain.
Over wie zou het het toch kunnen hebben ???![]()
quote:Er is meer, maar schiet me later wel te binnen, moet nu even wat anders gaan doen ...![]()
Dat heb ik me zelf ook afgevraagd, misschien hebben ze het toentertijd niet aan iedereen ( waaronder ook de kids ) verteld omdat de media er natuurlijk met een vergrootglas boven op zatquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik wil allemaal heel erg graag geloven dat het een HOAX is. Maar hoe verklaren jullie dan het verdriet van Paris op de afscheidsceremonie van MJ?
Daar had ik in het begin ook het meeste moeite mee, omdat zij zo'n mooie speech hield.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik wil allemaal heel erg graag geloven dat het een HOAX is. Maar hoe verklaren jullie dan het verdriet van Paris op de afscheidsceremonie van MJ?
Joe Jackson heeft zover ik weet nog niets over dat rapport gezegd ...quote:Het autopsierapport geloof ik eigenlijk helemaal niet in. Ik geloof er niks van dat dat zo op internet gegooid zou worden. Ik durf te wedden dat er over een tijdje een lolbroek opstaat die bekend maakt dat het allemaal een grapje was ofzo. Ik heb het rapport ook niet gelezen en reageer eigenlijk nooit op forumposts die daar over gaanWat ik me dan wel afvraag is of Joe Jackson bij Larry King heeft verklaard dat het een echt rapport is
ja zoiets, vaag hè!quote:Ik weet dit niet, als je er vanuit gaat dat het rapport fake is zoals ik, dan is dat het antwoord op die foto met die korte mouwtjes. Als het rapport wel echt is dan kan het weer twee kanten op, of er wordt gelogen in het rapport of die foto is een double of het is gefotoshopt of weet ik t allemaal![]()
Er zijn 2 filmpjes onlangs gemaakt over de Yellow Brick Road.quote:Ik ken die film en vind het idd wel verdacht klinken danal dat geel en MJ speelde zelf ook nog eens in the wiz
als je t filmpje hebt wil ik trouwens wel alsnog zien hoor. is er ook ergens materiaal van dat speelgoed bij de rechtszaak?
Heb je het al gezien (en vooral dat twitterbericht ... !)quote:Nee ga ik nog doen !![]()
L.O.V.E. ...quote:Nou vooruit dan maar omdat jij het bent
Ja als je alles goed op een rijtje zet is het zeker logisch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef Drumpie het volgende:
In de reportage van Michael Jackson werden mensen van AEG etc geïnterviewd wat ik er van mee gepikt heb is dat Michael meer waard was dood dan levend...
Waarom ineens na zijn dood honderden televisie programma's wat met Michael Jackson te maken heeft.
Tijdens de repetitie waren hele professionele filmploegen aanwezig om de repetities te filmen.
Er was ook een Look a look Michael Jackson die stukjes in de film speelt, die Michael meerdere malen heeft vervangen.
Miljoenen cd's verkocht na zijn dood, een film die nu uitkomt.
De aankondiging van de 50 concerten was om Michael weer in het zicht van de mensen te brengen, er werd weer over hem gepraat, hij was weer helemaal bekend in ieder z'n geheugen.
Dus als die plots net voor de concerten overlijd (zogenaamd) is iedereen in tranen en shock, waardoor miljoenen misschien wel miljarden binnenkomen van zijn cd's etc.
Het is wel logisch.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef piepie het volgende:
Nog een leuke, ik ben toch op dreef nu ...![]()
Nieuwe foto verschenen op Dave Dave's Myspace:
[ afbeelding ]
Kojak - Jakko ???
Ook weer een vuilnisbak te zien (met het oog van Michael - Invincible ?)
Hoeveel vuilnisbakken krijgen we nog te zien in deze HOAX (GARBAGE, zoals Michael altijd zei over de tabloids).
Ik denk dat het niet per definitie verdachte dingen zijn, maar op zn minst opvallend/merkwaardigquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
![]()
Je blijft achter het punt staan dat je dit echt verdachte dingen vindt? Bekijk nou s van een afstandje wat je zegt, kom op.
En veel te veel om nog van toevalligheden te kunnen spreken ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet per definitie verdachte dingen zijn, maar op zn minst opvallend/merkwaardig
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet per definitie verdachte dingen zijn, maar op zn minst opvallend/merkwaardig
Nee johquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:05 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik hoop zo van harte dat hij idd nog leeft. Vraag me alleen af of het voor zijn fans wel is te accepteren als hij opeens weer blijkt te leven. Sommige fans hebben echt innig verdriet gehad. Gaat het niet een beetje ver om je eigen dood in scene te zetten?
Misschien had hij wel geen keus ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:05 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik hoop zo van harte dat hij idd nog leeft. Vraag me alleen af of het voor zijn fans wel is te accepteren als hij opeens weer blijkt te leven. Sommige fans hebben echt innig verdriet gehad. Gaat het niet een beetje ver om je eigen dood in scene te zetten?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef piepie het volgende:
[..]
Joe Jackson heeft zover ik weet nog niets over dat rapport gezegd ...![]()
Het autopsierapport zit vol met oningevulde vakjes, die wel ingevuld horen te zijn.
Iemand heeft er al een filmpje van gemaakt, maar er is pas 1 deel. Ik wacht nog even met het volgende deel voordat ik het hier zal plaatsen.
[..]
ja zoiets, vaag hè!
[..]
Er zijn 2 filmpjes onlangs gemaakt over de Yellow Brick Road.
Een beetje langdradig als je het verhaal van The Wiz al kent, maar je kunt er ook even snel doorheen gaan.
In deel 2 op 7.37 min. zie je een foto van de rechter aan zijn desk met het speelgoed![]()
[..]
Heb je het al gezien (en vooral dat twitterbericht ... !)
[..]
L.O.V.E. ...
Het speelgoed stond er echt Moonwalk, kijk maar even naar het filmpje hier:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb ze bekekenHoewel ik sommige dingen echt heel opvallend vind zoals die berichten op twitter en myspace enzo, weet ik nog niet of ik bijvoorbeeld geloof dat die auto echt in die rechtzaal stond. Zou ook goed met photoshop gedaan kunnen zijn. Waarom ik dat denk is omdat we aan de ene kant kwaad op Murray lopen te zijn en aan de andere kant dus zeggen dat hij in het HOAX complot zit.
![]()
Iedereen weet wat de geschiedenis van DaveDave en MJ is, dus ik vind het echt heel merkwaardig dat hij zulke dingen zegt als er idd niet het 1 of ander achter zit
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:38 schreef piepie het volgende:
[..]
Het speelgoed stond er echt Moonwalk, kijk maar even naar het filmpje hier:
Allemaal acteurs Moonwalk, ik krijg soms het gevoel dat we in de Twilight Zone zitten ....![]()
Een van die bewakers leek ook sprekend op iemand van de helicoptervlucht, maar die foto's kan ik zo een twee drie niet meer terugvinden. Volgens mij was het ook dezelfde ...![]()
Klopt, er is veel discussie over deze video geweest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
Nog een doordenkertje ...
Op het net circuleert nl ook een video waarop zogezegd te zien is dat MJ uit een Coroner-wagen stapt.
Hier te zien : Sounds Whacko But Vid Shows Jacko Backo
Ik heb me ff beziggehouden met screenshots te nemen van deze video om de nummer plaat van deze wagen te kunnen ontcijferen, en volgens mij is dit 1276020. Kan spijtig genoeg mn pic niet online krijgen maar je kan het altijd zelf proberen.
Volgens mij komt deze nummerplaat toch overeen met 1 van de "officiele" foto's :
http://midfield.files.wor(...)mbulance-montage.jpg
Eigenlijk vind ik jouw verhaal diep triest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Hanoying het volgende:
Te sneu voor woorden gewoon dat er nog hele drommen mensen zijn die simpelweg niet kunnen accepteren dat MJ dood is en dus maar blijven grijpen naar lachwekkende strohalmen die het tegendeel bewijzen.
MJ is dood, punt. Dat jullie dat niet kunnen accepteren laat zien hoe geobsedeerd jullie nog altijd zijn met een ooit brilliant maar in zijn laatste jaren lichamelijk en psychisch volledig de weg zijnde artiest.
MJ was op, het was over.. Hij was een lichamelijk en geestelijk wrak, een junk en het heeft nog lang geduurd. Waarom kan je niet accepteren dat hij dood is? Glij je dan zelf in een depressie of zo?
Dieptriest... Accepteer dat MJ dood is en ga zelf leven
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef piepie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik jouw verhaal diep triest.
Er zijn ook mensen die verder kijken en niet alles wat de media ons voorschotelt zo maar slikt.
Heeft niets met wel of niet accepteren te maken, maar met waarheidsvinding. En in een depressie ben ik nog nooit gezakt.
Oeps, dat van de duitse RTL wist ik nog niet, ben nog maar pas ingestapt in dit ganse verhaal/onderzoekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef piepie het volgende:
Klopt, er is veel discussie over deze video geweest.
Later bleek het een stunt van een duitse RTL te zijn geweest, die alles in scène zouden hebben gezet.
Maar is dit wel zo is de vraag (of een afleidingsmanoeuvre?).
Op het hoax-forum zijn daar uitgebreide discussies over met vergelijkingen.
Mijn conclusie na het volgen van dit hele verhaal is dat het Michael echt wel kan zijn geweest.
Zou een geintje van de duitse RTL zijn, maar wel een heel raar geintje dan vind je ook niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oeps, dat van de duitse RTL wist ik nog niet, ben nog maar pas ingestapt in dit ganse verhaal/onderzoek
Afgezien van hun bekentenis dat het een grap was dus kun je ook zien dat het niet hetzelfde busje is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef piepie het volgende:
[..]
Zou een geintje van de duitse RTL zijn, maar wel een heel raar geintje dan vind je ook niet?
Geeft dus te denken en het verhaal rammelt ook ...![]()
Op te piepen ....quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Maron het volgende:
Ja, geinig filmpje..maar ik kan de debaceles niet vergelijken met Elvis of die van iemand anders..
Tijd om dit topic weer eventjes op te 'Piepen'..wat jij @Piepie..;)
Als je van de officieële info uitgaat idd..quote:Op woensdag 28 april 2010 22:31 schreef Dynd het volgende:
Ik moet toch eerlijk The plot thinners... zeggen met alle tijd die verstrijkt zonder nieuwe info.
Noem dan eens wat nieuw aanstootgevend bewijs.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:04 schreef Maron het volgende:
[..]
Als je van de officieële info uitgaat idd..
Ok, regular tabloid junk dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:00 schreef piepie het volgende:
Er zijn toch geregeld nieuwe aanwijzingen te vinden, maar wegens gebrek aan belangstelling hier heb ik die niet geplaatst.
Even een voorbeeld:
TMZ kwam een paar weken geleden met het verhaal dat Michael aan Coca Cola verslaafd zou zijn geweest (wat dan weer een slechte combinatie met de drugs zou zijn geweest).
Echter in zijn omgeving had niemand hem ooit cola zien drinken.
Dus ze gingen naar een restaurant dat een parasol had met Coca Cola? Wat vreemd en uniek. En stel er is sprake van een Coca-Cola complot, kregen ze dan gratis drankjes aangeboden als ze Michael zouden ombrengen oid? Of dachten ze van, ''hmm, coca-cola doet mee met het complot, laten we dan maar wel een terrasje vinden met Coca-Cola sponsoring, anders worden ze boos.''quote:Dezelfde dag doken er foto's op van Conrad Murray met zijn advocaat, vrolijk in het zonnetje met een grote Coca Cola parasol achter ze.
Dat kan, mensen hebben vaak eenzelfde fotograaf. Zie sowieso niet wat dit te maken kan hebben met een complot. Dezelfde fotograaf, dan moet het wel een complot zijn!quote:Uiteraard waren ook deze foto's weer gemaakt door dezelde fotograaf als de foto's van Murray bij Forrest Lawn en Murray in een koffietent kort voor de 2e rechtszitting.
Oftewel Coca Cola did it? En je legt dit verband met Murray doormate van een foto met een parasol?quote:Coca Cola blijkt nu ook mede-sponsor te zijn geweest van This is It.
Dit stukje snap ik helaas niet echtquote:Vreemd? Ja ik vind dat heeeel vreemd ...![]()
En dan is er een groot contract getekend met Cirque du Soleil die 2 shows gaan doen met Michael-songs. 1 eind 2010 (rondreizend) en 1 in 2012 (in Las Vegas).
De connectie van Michael met Chris Angel (Cirque du Soleil) was al snel gelegd 10 maanden geleden.
beLIEve van Chris Angel heeft zoveel gemeen met Michael.
En opnieuw, dit is gewoon mijn mening, op deze manier komt er wat meer objectiviteit in dit topic. Er zitten heel wat goede detectives op het hoax-forum, alleen mist er naar mijn mening soms wat logica. Ik kan het gewoon niet geloven, hoe graag ik het misschien zou willen.quote:Er is nog meer, maar dit schoot me zo even te binnen.
Ik lees gewoon dagelijks even op het hoax-forum en ben dan weer bij ...![]()
Dat zou opzich wel kunnen, dat hij, zoals in de films, achter de moordenaar aangaat. Al klinkt het zoals je al zei wat ver. Ik geloof trouwens wel dat hij vermoord is.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:38 schreef piepie het volgende:
Nou ja al het nieuws rondom Michael komt sinds 25-6-2009 het eerst binnen via TMZ (inderdaad een tabloid, wat dus al vreemd is op zich dat zij het nieuws altijd als eerste brengen).
Alle foto's van Murray zijn gemaakt door dezelfde persoon, Ben Evenstad van Photo Group (zo even uit mijn hoofd hoor ..).
Hij was een persoonlijke vriend van Michael Jackson, die veel met hem op pad ging.
Een van de weinige paparazzi's die echt dicht bij hem stond en die Michael ook als een vriend beschouwde.
Zou een echte vriend de "moordenaar" van Michael fotograferen?
Pfff, ik weet dat het een harde wereld is, maar dit gaat wel erg ver.
Ik zal het morgen even doornemen. Ik ga zo slapen. Ff een compleet andere vraag, stel hij komt na een jaar, 25 juni 2010 weer terug. Kan elke datum zijn, maakt niet uit, maar stel. Hij vertelt waarom hij dit gedaan heeft (zeg maar de voor jou meest logische reden). Denk je dan dat de wereld positiever of juist nog negatiever tegen hem aan zal kijken? Hij heeft nu namelijk meerdere zelfmoorden op zijn als het ware 'geweten' staan, boze fans, geld weg alles weg etc. In dat geval, het geval van hij die zijn dood faked, hoop ik zelf juist dat hij niet terug komt. Gezien de enorme gevolgen.quote:Dit is een van die foto's uit een serie:
[ afbeelding ]
Hier kun je lezen over de connectie die 10 maanden geleden al is gelegd met Chris Angel en Cirque du Soleil:
http://mjfd.webs.com/apps(...)ou-believe-in-magic-
En verder heb ik eigenlijk geen aanwijzingen meer nodig, gewoon omdat er al zoveel zijn.
Gewoon afwachten dus wat er gaat gebeuren, wanneer weet niemand en of het ook echt zo is weet ook niemand zeker. Ik blijf positief ...![]()
Dat van de zelfmoorden is nooit echt bewezen zover ik weet. Dat was meer een broodje-aap verhaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:28 schreef Dynd het volgende:
Ff een compleet andere vraag, stel hij komt na een jaar, 25 juni 2010 weer terug. Kan elke datum zijn, maakt niet uit, maar stel. Hij vertelt waarom hij dit gedaan heeft (zeg maar de voor jou meest logische reden). Denk je dan dat de wereld positiever of juist nog negatiever tegen hem aan zal kijken? Hij heeft nu namelijk meerdere zelfmoorden op zijn als het ware 'geweten' staan, boze fans, geld weg alles weg etc. In dat geval, het geval van hij die zijn dood faked, hoop ik zelf juist dat hij niet terug komt. Gezien de enorme gevolgen.
quote:' Michael Jackson Leeft.'
AMSTERDAM - Volgens de Britse krant The Sun is Michael Jackson niet dood. Sterker nog, de King of Pop zou zich voordoen als een 33-jarig brandwondensla chtoffer.
De krant schrijft haar bevindingen toe aan het blog Michaeljackson hoaxforum.com, dat gemaakt wordt door twee Nederlandse vrouwen. De blogsite, die vraagtekens plaatst bij de dood van de King of Pop, telt de laatste dagen maar liefst 1 miljoen hits per dag.
De dood van Jackson - vorig jaar juni - houdt de gemoederen, vooral op internet, nog flink bezig. Het Britse boulevardblad meldt dinsdag dat ene 'Dave Dave' ooit vriendschap met Michael Jackson zou hebben gesloten. Jackson zou na zijn geënsceneerde dood in de huid van de man zijn gekropen. Hij zou als Dave Dave onder meer als gast hebben opgetreden in de Amerikaanse talkshow Larry King Live op CNN.
Het blog is allerminst blij met het bericht in The Sun, waarvoor de vrouwen eerder hun medewerking hadden verleend. Volgens de site is het artikel van The Sun 'Is Jacko posing as burn victim?' veel te sensationeel. Ook menen de vrouwen dat het blad zich niet aan de afspraak heeft gehouden.
Telegraaf
Ik vind dit nogal een onzinargument uit dat artikel:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef Maron het volgende:
Veel bijzonders heb ik niet te melden, maar ik wil toch graag even mededelen wat ik vond..(oud nieuws, maar allez)
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Michael-Jackson-leeft/
Duh!quote:Zelfs bij Elvis of Andy Kaufman stapelde het materiaal zich niet zo op.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef piepie het volgende:
Zonnebloemen voor Michael.
We blijven de Yellow Brick Road volgen ...
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee? Wat betekenen die zonnebloemen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef piepie het volgende:
Zonnebloemen voor Michael.
We blijven de Yellow Brick Road volgen ...
[ afbeelding ]
Lavenderr, misschien kun je het beste eerst de 2 filmpjes even kijken "Yellow Brick Road deel 1 en 2".quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Wat betekenen die zonnebloemen?
Ik ben het hier niet met je eens Joepie ...quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Piepie, jij denkt dat Michael Jackson nog leeft, maar je bent daarbij ook fan van hem. Misschien 'hou' je zelfs van hem.
Dan snap ik eigenlijk niet waarom je dit doet. Als hij inderdaad nog leeft, dan heeft hij er dus blijkbaar wel voor gekozen om met rust gelaten te worden en dat doe jij niet en vele andere 'fans' doen dat ook niet.
Ja? En denk je dan dat ie ooit weer "opstaat" uit de dood?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet met je eens Joepie ...![]()
Er zijn zoveel aanwijzingen verspreid in deze hoax. Deze aanwijzingen zouden nooit verspreid zijn als hij met rust gelaten wilde worden.
Zouden al die aanwijzingen er niet geweest zijn, dan zou het ook nooit bij mensen zijn opgekomen dat hij alles gefaked heeft.
Mocht Michael toch echt dood zijn, dan kan het gewoon niet anders dan dat er bepaalde mensen een bizar "spel" spelen met de gevoelens van fans.
Ik ga er nu van uit dat Michael achter de schermen bezig is met "The greatest show on earth" en toekijkt hoe de hoax zich ontwikkelt. Een bekende uitspraak van Michael was ook: "To die would be a great adventure" ...
Ja, als hij vindt dat de tijd daar rijp voor is ...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja? En denk je dan dat ie ooit weer "opstaat" uit de dood?
Ik denk dat ie dan een hele hoop boze fans achter zich aan krijgt... dus, als ie nog leeft, dan denk ik niet dat ie zo dom is om terug te keren.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja, als hij vindt dat de tijd daar rijp voor is ...
We zullen zien! Voor jou hoop ik het iig, maar ik zou je geld er niet op zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef piepie het volgende:
Ik denk het wel, want hij zal dan een goed verhaal hebben.
True!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef piepie het volgende:
Doe ik zeker niet hoor, de zaak fascineert me gewoon.
Net als jij met 9-11 Jokkebrok ...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:28 schreef HyperViper het volgende:
Hij komt sowieso wel terug met een nieuwe cd, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken.
Ik doel natuurlijk op de volgende, anders zou het natuurlijk geen prestatie zijn hè.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r is pas een CD van hem uitgebracht.... of doel je op nog een volgende?
Er zijn ook heel veel fans die wel denken dat hij nog leeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:25 schreef trovey het volgende:
Ik ben ook bewonderaar van een groep waarvan er eentje inmiddels is overleden maar ik heb toch echt niet de illusie dat hij nog in leven is en de andere fans die ik ken hebben dat ook niet.Waarom bij MJ dan wel?
Maar waarom dan...waarom zou die man niet gewoon overleden kunnen zijn en waarom gebeuren zulke dingen altijd bij artiesten waarvan de fans....hoe zal ik het zeggen...."fanatiekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:29 schreef piepie het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel fans die wel denken dat hij nog leeft.
Als ik er nooit over was gaan lezen dan had ik die illusie ook niet gehad ...
Dat "Stayin Alive" was geen hint van de illuminati?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar waarom dan...waarom zou die man niet gewoon overleden kunnen zijn en waarom gebeuren zulke dingen altijd bij artiesten waarvan de fans....hoe zal ik het zeggen...."fanatiek"zijn (overigens niet naar jou persoonlijk gericht hoor, ik ken jou en je fanzijn verder niet
). Bij de Bee Gees (die groep ja) is Maurice gewoon doodgegaan, geheel onverwacht en veel te jong en er is geen graf (want gecremeerd en daarna uitstrooiing) maar toch heeft is er geen enkele twijfeling dat hij niet meer onder ons is. Worden die verhalen niet uit de duim gezogen, of dat door fans is of door de mensen die nog aan MJ verdienen, om de sensatie en om de verkoop van de artiest MJ lekker hoog te houden?
Al jouw vragen zijn niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar waarom dan...waarom zou die man niet gewoon overleden kunnen zijn en waarom gebeuren zulke dingen altijd bij artiesten waarvan de fans....hoe zal ik het zeggen...."fanatiek"zijn (overigens niet naar jou persoonlijk gericht hoor, ik ken jou en je fanzijn verder niet
). Bij de Bee Gees (die groep ja) is Maurice gewoon doodgegaan, geheel onverwacht en veel te jong en er is geen graf (want gecremeerd en daarna uitstrooiing) maar toch heeft is er geen enkele twijfeling dat hij niet meer onder ons is. Worden die verhalen niet uit de duim gezogen, of dat door fans is of door de mensen die nog aan MJ verdienen, om de sensatie en om de verkoop van de artiest MJ lekker hoog te houden?
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat "Stayin Alive" was geen hint van de illuminati?
Ik help je hopen dat het allemaal opzet was maar ik heb weinig hoop voor je...we wachten ook al jaren op Elvis.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Al jouw vragen zijn niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden.
Bij Michael was er echt heel veel aan de hand wat een reden voor hem kan zijn geweest om dit te doen. Ik volg het hoax-verhaal al sinds september 2009, dus heb inmiddels honderden berichten en filmpjes vol met tegenstrijdigheden/toevalligheden gezien om overtuigd te zijn dat hij er nog is.
Er komt gewoon geen einde aan. Er is zoveel wat niet klopt. Voor iemand die nu blanco in dit verhaal stapt zal het heel moeilijk zijn om alles op een rijtje te zetten.
In moet echt naar bed nu ...
Post van de maandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef Hanoying het volgende:
Toch een interesant fenomeen dat mensen zo idolaat kunen zijn van iemand die ze alleen van een enorme afstand kennen dat ze hem/haar mythische proporties gaan toedichten en zijn/haar dood simpelweg niet kunnen voorstellen.
De artiest is in het hoofd van die mensen groter geworden dan een persoon van vlees en bloed, dat iemand die ze al die jaren hebben gezien als halve godheid ineens dood is is gewoon niet te bevatten en rijmt niet met het beeld dat de fan van de artiest in zijn hoofd heeft. (een beeld van een 'meer dan een gewoon mens')
Er zijn vrouwen van 60/70 die nog steeds wachten op de terugkeer van Elvis, ik vraag me af hoe lang piepie de illusie vast gaat houden.
ignorance makes stupid remarksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Post van de maandRaak op de plank.
Zit jij dan niet te wachten op de terugkeer van John Lennon?quote:
Echt wel, al 30 jaar! En op Elvis nog langer. En ik heb nog wel bewijzen dat ze nog leven!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zit jij dan niet te wachten op de terugkeer van John Lennon?
vertel ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mja... plastic verteert niet he... dus, wie weet
Robijn...Piepie heeft voornamelijk op verzoek van jou de andere topics verlaten omdat jij hier niet over wil lezen. Voel je niet aangevallen want dat is zeker niet mijn bedoeling, ik wil je toch vragen waarom je in BNW bij dit onderwerp komt posten als je er niks van wil weten en het dus lijkt alsof je de confrontatie met Piepie juist opzoekt...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Post van de maandRaak op de plank.
Ik wil wel weten of iemand zich bezig heeft gehouden met de vraag of Murray wel echt een dokter is en niet gewoon een puppet van iets/iemand (sony?) Of zou het dan juist een puppet van MJ zelf zijn? Hij raakt zijn vergunning dus ook niet kwijt?? Na dat hele rare verloop van 911 bellen enzo wtf...pardon my frenchquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:36 schreef piepie het volgende:
Foto nummer tig in het charme-offensief van een zgn. moordenaar.
Hij heeft het weer prima naar zijn zin.
[ afbeelding ]
Ik zal deze vragen nog even proberen te beantwoorden Moonwalk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wil wel weten of iemand zich bezig heeft gehouden met de vraag of Murray wel echt een dokter is en niet gewoon een puppet van iets/iemand (sony?) Of zou het dan juist een puppet van MJ zelf zijn? Hij raakt zijn vergunning dus ook niet kwijt?? Na dat hele rare verloop van 911 bellen enzo wtf...pardon my french
Ik denk dat we nu na al die tijd ook hebben gezien dat er hoe dan ook iets vreemds aan de hand is en dat is wat het voor mij een boeiend verhaal maakt. Dat hij leeft zeg ik niet, dat hij niet leeft zeg ik ook niet. Dat er van alles niet klopt kan je niet omheen! Piepie weet je die uitzending op rtl 4 nog, van MJ zn broers? Is daar nog iets uit voort gekomen want als ik het me nog goed herinner mistte er een aflevering o.i.d. Ik weet nog dat ik het toen echt heel mal vond
Dat worden heel wat kantjes A4 vrees ik Pallas Athene.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef Pallas-Athene het volgende:
Piepie..
Zet eens alle feiten op een rijtje waardoor je denkt dat hij nog leeft.
En dan niet met vage filmpjes maar met je eigen woorden.
Het intrigeert me dat er mensen zijn die denken dat MJ nog leeft.
Net als Elvis en die rapper.
Dit is een serieuze vraag.
Dat is wel een heel bizar en macaber Valentijn kaartje. Ongeacht hoe je tegen de kwestie aankijkt. Ik begrijp niet, hoe zo'n kaart uitgebracht kan worden? Raar hoor!quote:Op zondag 13 februari 2011 02:04 schreef piepie het volgende:
http://photos.tmz.com/gal(...)most_recent&id=85967
Ik lach me echt dood op dat forum in dit bericht hierboven, het is echt vergezocht, staat er dat hij dubbelgangers had, dat hij een tweelingbroer had, wat een onzin. Wel knap dat deze man zo geniaal was dat iedereen complotten gaat verzinnen echt congrats voor MJ. Hij is dood, voor veel mensen is dit erg, maar in realiteit zal je hem toch nooit gaan zien of zelfs ontmoeten. Tenzij je kaarten had voor TII.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:38 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat worden heel wat kantjes A4 vrees ik Pallas Athene.
Ik volg alles al vanaf september 2009. Toen ging het tot me doordringen dat hij alles wel eens in scène kon hebben gezet.
Ik ben ook niet de enige, het internet staat er vol mee.
Eigenlijk plaats ik hier alleen nog voor Moonwalk omdat zij ook de hoax vanaf het begin heeft gevolgd en zij ook denkt dat dit mogelijk is, maar zij heeft minder tijd om "bij te blijven" in het verhaal dan ik.
De grootste informatiebron is een uitgebreid engelstalig forum (met ook een Hollands hoekje) en daarnaast ontelbare youtube filmpjes, facebook-sites, twitter, weblogs, etc. etc.
Hier is in ieder geval alvast de link naar het forum:
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/index.php
Als je blanco bent in het verhaal zou ik beginnen met de website index ...![]()
Maar het zal lastig worden omdat er zoveel info is, dat je als nieuweling in dit verhaal misschien door de bomen het bos niet meer zult zien.
Leuk trouwens zo'n serieuze vraag.
Mensen die zich afvragen of ik de weg kwijt ben, daar kan ik niets mee.
Damn zeg, die gast lijkt inderdaad als 2 druppels water op hem.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
Als je uit duizenden topics net datgene leest over een tweelingbroer, dan kan ik me voorstellen dat je het onzin vind. Van die tweelingbroer vind ook bijna iedereen dat, dat is slechts een theorie van iemand.
Dat hij dubbelgangers gebruikte is wel een feit.
Zijn eigen vader heeft zelfs gezegd dat in de film This is It dubbelgangers zaten.
Ik heb dubbelgangers gezien die zeker op afstand niet van Michael zijn te onderscheiden.
Deze bijvoorbeeld:
Die eerste look-alike lijkt meer op Michael Jackson, dan Michael zelfquote:Op maandag 14 februari 2011 01:05 schreef piepie het volgende:
Hier nog zo'n goede double (een van de vele)
links Carlo Riley, rechts Michael Jackson
[ afbeelding ]
En dit is E'Casanova, een van Michael's bekendste doubles:
[ afbeelding ]
En Navi, die vaak als stand in voor Michael werkte (dan droeg hij altijd een mondkapje):
[ afbeelding ]
En deze wil ik ook nog even quoten, deze lijkt er echt niet op als je foto's bekijkt, en de moves al helemaal niet hahaha, en waar hij op lijkt is de michael van begin jaren 90.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
Als je uit duizenden topics net datgene leest over een tweelingbroer, dan kan ik me voorstellen dat je het onzin vind. Van die tweelingbroer vind ook bijna iedereen dat, dat is slechts een theorie van iemand.
Dat hij dubbelgangers gebruikte is wel een feit.
Zijn eigen vader heeft zelfs gezegd dat in de film This is It dubbelgangers zaten.
Ik heb dubbelgangers gezien die zeker op afstand niet van Michael zijn te onderscheiden.
Deze bijvoorbeeld:
Kom op, het is nu bijna 2 jaar geleden, als blijkt dat Michael Jackson nog leeft, krijg je van mij een cheque van 1000,- , het gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef piepie het volgende:
Dat waren slechts voorbeelden.
Vader Joe heeft zelf in een interview toegegeven dat in TII doubles zaten, dus wie zijn wij om daaraan te twijfelen.
Verder zal de toekomst wel uitwijzen hoe de vork in de steel zit.
Wat mij echt heeft overtuigd zijn de vele tegenstrijdigheden in het verhaal, de versprekingen van familie en vrienden, de absurditeiten in de rechtszaal (in een hoorzitting vorig jaar had de rechter een gele speelgoedtaxi en een gele pluche zonnebloem op zijn desk = verwijzing naar The Wiz, the yellow brick road), in de recente hoorzitting van januari wemelde het in de rechtbank van de speelgoeddieren (pluche en andersoortige), waaronder het witte konijn wat steeds terugkomt in de hoax. Een rechtbank is een rechtbank en geen kinderspeelplaats. Bij 0 andere rechtszaken zijn deze verschijnselen gezien (en ze horen er ook absoluut niet thuis).quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef SteelDogg het volgende:
Geloof idd ook al niet meer in de theorieën, maar ben wel benieuwd wat JOU, piepie, heeft overtuigd dat hij toch nog in leven is en de theorieen kloppen. Kun je verklaren wat jou nou ECHT heeft overtuigd? Desnoods in een PM? Ben wel nieuwsgierig daarnaar eerlijk gezegd. Vind dit hele zaak wel interessant
Oh lekker zeg, 1000 euro is nooit weg natuurlijk ...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Kom op, het is nu bijna 2 jaar geleden, als blijkt dat Michael Jackson nog leeft, krijg je van mij een cheque van 1000,- , het gaat toch niet gebeuren.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:20 schreef piepie het volgende:
[..]
Wat mij echt heeft overtuigd zijn de vele tegenstrijdigheden in het verhaal, de versprekingen van familie en vrienden, de absurditeiten in de rechtszaal (in een hoorzitting vorig jaar had de rechter een gele speelgoedtaxi en een gele pluche zonnebloem op zijn desk = verwijzing naar The Wiz, the yellow brick road), in de recente hoorzitting van januari wemelde het in de rechtbank van de speelgoeddieren (pluche en andersoortige), waaronder het witte konijn wat steeds terugkomt in de hoax. Een rechtbank is een rechtbank en geen kinderspeelplaats. Bij 0 andere rechtszaken zijn deze verschijnselen gezien (en ze horen er ook absoluut niet thuis).
Dan TMZ die vanaf dag 1 geregeld met de vreemdste berichten komt. Het begon al met het als eerste melden op 25 juni 2009 dat Michael was overleden. Dit bericht kwam 6 minuten voordat het officieel naar buiten werd gebracht. In oktober 2009 meldden ze op hun site dat MJ and his kids een bezoekje hadden gebracht aan Horrornight (Halloween). Dit ziet er niet uit als een simpele typefout. Het constant brengen van series foto's van een super relaxte Conrad Murray en op Valentijnsdag een valentijnskaart met een bizare tekst. Compleet ongepast als Michael dood zou zijn, zelfs voor een tabloid. In december 2010 heeft er heel kort op TMZ het bericht gestaan dat Michael nog zou leven, maar dat was er ook snel weer afgehaald. Excuus van TMZ was dat ze een vergissing hadden gemaakt en dat het om Morgan Freeman ging. Die vergissing kan gewoon niet kloppen, want er stond zelfs een foto bij van Michael. Iemand is zo bijdehand geweest er een screenshot van te maken voordat het bericht werd verwijderd. De vele twitterberichten van mensen rondom Michael die vol met aanwijzingen zitten, speciaal de berichten van Teddy Riley (Michael's producer) die er ronduit voor uitkomt dat hij ervan overtuigd is dat Michael nog leeft (net als Akon). Dave Dave bij Larry King live op de dag van de begravenis. De Dave Dave die bij Larry King zat lijkt niet precies op de echte Dave Dave (andere kleur ogen en breder postuur). Ik ben niet 100% maar wel behoorlijk overtuigd dat dit Michael zelf was.
Larry King zit waarschijnlijk in het complot omdat hij tegen diverse gasten in zijn show vreemde opmerkingen heeft gemaakt over Michael's dood. Zo vroeg hij o.a. aan een van zijn gasten over Michael "He's still dead, isn't he?". Erg vreemde vraag als je ervan uitgaat dat iemand dood is.
Dan schiet me ook nog te binnen het niet te verklaren gedrag van Joe Jackson de dag na Michael's dood. Hij was vrolijk en vertelde een journalist dat alles perfect was met de familie en toen ging hij doodleuk een of ander platenlabel staan te promoten. Dat was kennelijk veel belangrijker voor hem. Moeder Katherine ging op 27 juni 2009 inkopen doen en kocht slaapzakken. Lekker belangrijk als je zoon net is overleden. Uiteraard staan al deze dingen op beeld.
Michael's fascinatie met illusies en illusionisten (Chris Angel), het P.T. Barnum circus (ook bekend om zijn hoaxen).
Ik kap er even mee, want het is zoveel, veel te veel om allemaal als toeval of verklaarbaar te worden afgedaan.
Alle aanwijzingen die mij het meest hebben overtuigd heb ik in dit topic voorbij laten komen (en in de 2 topics die hieraan vooraf gingen).
Dit was dus nog maar een kleine greep uit wat me zo even te binnen schiet op dit late tijdstip ...
Oh ja, als er 1 iemand is die ik ervoor zou aanzien om zijn dood in scène te hebben gezet dan is het wel Michael Jackson.
"Discover the man you never knew" ...![]()
Dat heb ik toen ook gezien en ik dacht precies hetzelfde ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef piepie het volgende:
Het enige wat ik voor mogelijk houd is dat Michael als Dave Dave bij Larry King zat.
Zie hier de verschillen:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor, enige verschil misschien de oogkleur, maar die rechterfoto is natuurlijk veel lichter dan de linker dus dat kan ook beetje veranderen in een studio.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef piepie het volgende:
Het enige wat ik voor mogelijk houd is dat Michael als Dave Dave bij Larry King zat.
Zie hier de verschillen:
[ afbeelding ]
Dat is wel zo, maar check die Larry King interviews met Dave Dave (Dave Dave..quote:Op zondag 20 februari 2011 02:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, enige verschil misschien de oogkleur, maar die rechterfoto is natuurlijk veel lichter dan de linker dus dat kan ook beetje veranderen in een studio.
De rechter foto is veel duidelijker dan de linker, je weet ook dat er in een studio make up wordt gebruikt?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar check die Larry King interviews met Dave Dave (Dave Dave..) maar eens.. Het zou MJ kunnen zijn. En dan nog.. van blauwe ogen naar bruin.. mja.. tuurlijk.. dat kan in een studio ineens..
Bovendien heb jij ook wel bacterieel bruin in je ogen. Kijk maar eens naar de breedte van de mond en de neus.
Tja.. twijfel bewijst natuurlijk niet veel. Ik denk er wel hetzelfde over. Stel dat ie nog zou leven, dan gaan wij op FOK daar toch niet achter komen. Daarnaast denk ik niet dat ie dan ooit nog in het openbaar zou verschijnen. Zo van: "It was all a joke people". Nee.. weg is weg..quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De rechter foto is veel duidelijker dan de linker, je weet ook dat er in een studio make up wordt gebruikt?
Ik denk als je een zelfde foto hebt van elkaar in de dezelfde positie en kwaliteit dat je dan pas kan oordelen.
En ik heb de aflevering al gezien maar twijfelde wel iets.
Dat sowieso, hij zit nu ergens in de wereld waar we hem niet snel zullen zien, echter komt die denk ik niet uit zijn huis vanwege z'n bekendheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. twijfel bewijst natuurlijk niet veel. Ik denk er wel hetzelfde over. Stel dat ie nog zou leven, dan gaan wij op FOK daar toch niet achter komen. Daarnaast denk ik niet dat ie dan ooit nog in het openbaar zou verschijnen. Zo van: "It was all a joke people". Nee.. weg is weg..
Tsja, of hij is bewust door TMG omgekocht voor weet ik veel hoeveel miljoenen als die zou verdwijnen, dit is misschien beter voor hem. Misschien dat die daarom aanwijzingen verspreid dat die toch leeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef piepie het volgende:
Hier denk ik heel anders over.
Als hij nooit terug zou komen zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn verspreid dat hij nog zou leven. Dan zou ook niemand twijfelen aan zijn dood.
Bovendien zou hij nooit een onschuldige man eventueel naar de gevangenis sturen.
Wat denk je gewoon van een fake rechtszaak? Er gaat echt niemand de bak in.. Vergelijk het met een 9/11 dat fake wasquote:Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef piepie het volgende:
Hier denk ik heel anders over.
Als hij nooit terug zou komen zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn verspreid dat hij nog zou leven. Dan zou ook niemand twijfelen aan zijn dood.
Bovendien zou hij nooit een onschuldige man eventueel naar de gevangenis sturen.
Ja die rechtszaak moeten haast wel fake zijn. Als je alleen al naar het speelgoed kijkt wat er ligt.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat denk je gewoon van een fake rechtszaak? Er gaat echt niemand de bak in.. Vergelijk het met een 9/11 dat fake was
Maar waarom denk jij dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet? Wat zou volgens jou de reden zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja die rechtszaak moeten haast wel fake zijn. Als je alleen al naar het speelgoed kijkt wat er ligt.
Onderschat MJ niet, deze man is superintelligent en heeft de hoax misschien wel jaren voorbereid ...![]()
Na 2005 hebben we maar heel weinig van hem vernomen, dus had hij alle tijd om dit tot in de puntjes voor te bereiden.
Dat is heel moeilijk, want dat is echt gissen naar de waarheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar waarom denk jij dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet? Wat zou volgens jou de reden zijn?
Het kan van alles zijn inderdaad, als het zo is.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk, want dat is echt gissen naar de waarheid.
Feit is wel dat hij met de dood is bedreigd en erg bang was om vermoord te worden.
Feit is ook dat hij altijd heel negatief is neergezet in de pers met allemaal onzinverhalen.
Journalistiek is tegenwoordig meer een copy and paste-beroep geworden.
TMZ plaatst b.v. een artikel en dat wordt klakkeloos overgenomen door andere nieuwsbronnen.
Misschien wil hij de pers een lesje leren? Hij laat genoeg aanwijzingen achter, maar de pers pikt dit niet op.
Het gerucht ging ook dat hij de NWO wilde ontmaskeren. Geen idee wat ik daarvan moet geloven.
Dan zijn bezorgdheid over onze Aarde en de wereldvrede.
Misschien komt hij terug met een krachtige boodschap voor vrede.
Ik denk dat het een combinatie kan zijn van diverse dingen waar hij zich ongerust over maakte.
In die laatste docu die gemaakt is voor zijn reeks concerten vond ik hem maar fragiel en zwak ogen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:46 schreef piepie het volgende:
50 Jaar is nog behoorlijk jong hoor tegenwoordig.
(Als je bedenkt dat je pas met je 65e/67e met pensioen gaat.)
Ik was nog vergeten dat hij er financieel natuurlijk ook erg wel bij vaart, de miljoenen stromen binnen ...
Tja je kan moeilijk rekening houden met gestoorden.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef senesta het volgende:
Er zijn fans die zelfmoord pleegden omdat hij stierf, als het daadwerkelijk zo'n zachtaardig persoon was dan kan ik me niet voorstellen dat hij daarmee zou kunnen leven.
Bedoelden ze daar niet..... 6 months to live (als in nog 6 maanden voor hij zijn live concerten zou gaan geven)?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef piepie het volgende:
Deze vind ik ook nog altijd heel sterk.
The National Enquirer berichtte in januari 2009 dat Michael Jackson nog 6 maanden te leven had.
[ afbeelding ]
Nee, live = nog te leven in verleden tijd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedoelden ze daar niet..... 6 months to live (als in nog 6 maanden voor hij zijn live concerten zou gaan geven)?
Precies ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, live = nog te leven in verleden tijd.
@ piepie
Ze hadden al eerder voorspeld en gezegd dat hij kanker had he en misschien nog zoveel maanden te leven had.
Ik denk echt dat laatste, anders zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn gevonden ....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef Zapato het volgende:
Het doet bijna religieus aan. Alsof de man als een ware Messias gaat herrijzen.
Áls het gebeurt, zou dat werkelijk waar een meer dan historische gebeurtenis zijn. Piepie, denk je dat hij terug gaat komen of dat hij voor altijd wegblijft? In feite dus de vraag: heeft Michael z'n dood gefaket teneinde een rustig priveleven te kunnen leiden, ofwel teneinde de grootste comeback in de muziekgeschiedenis danwel mediageschiedenis te maken?
Dan moet je deze post even lezen Stokstaart, daar heb ik het dodo-verhaal uitgelegd ..quote:Op maandag 28 februari 2011 06:30 schreef Stokstaart het volgende:
Wat heeft die dodo er mee te maken dan?
quote:Op maandag 28 februari 2011 07:04 schreef RiftNL het volgende:
Het enige waar ik als idolate fan in geloof is dat er mensen waren die hem liever dood zagen als levend. Dood bracht MJ meer op dan levendMurray is niet diegene die hem vermoord heeft, er zit veel meer achter precies wat Latoya een tijd terug meldde bij Jensen!
Murray was slechts een schakel, maar vanaf hogere hand werden hem instructies gegeven om MJ's leven te beeindigen
Nee, maar je houdt je vast aan dat 'bewijs'. En zoals dat zo vaak gaat met dit soort beweringen, is, als het niet uit komt, wel weer wat verzonnen waardoor het niet is uitgekomen, en dan is er wel een nieuwe aanwijzing of wat dan ook waar dan op gefocust wordt. Dus daar was ik even benieuwd naar.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef piepie het volgende:
Als hij echt dood is haalt de realiteit me wel een keer in ja, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik hoef ook geen excuses te bedenken als hij in juli niet terug komt, waarom zou ik? Dat is niet aan mij.
Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef piepie het volgende:
Zolang er nog steeds aanwijzingen bijkomen vind ik het hoax-verhaal heel boeiend ...
Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.
Ja, dat vind jij schandalig. Maar zij niet, want anders hadden ze dat wel gedaan. Jij doet net alsof het jouw familie is die dood is. Dat is niet zo, je bent maar een fan. Daar is niks mis mee, en dat jij dat schandalig vindt is prima, maar wat jij vind is helemaal niet relevant. Die familie gaat er mee om zoals zij dat willen, en daarover hoeven ze aan niemand verantwoording af te leggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:18 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.
Aan de andere kant vind ik het bijna schandalig te noemen als hij echt dood zou zijn dat zijn familie nog nooit met een statement is gekomen hierover.
Een rouwende familie is het in mijn ogen vanaf dag 1 nooit geweest.
Ik lees net dat de rechtszaak ook weer is opgeschoven, dit keer naar september ...![]()
In sommige culturen is dat wel normaalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef piepie het volgende:
Ik zou in ieder geval 's avonds niet gaan staan feesten als ik mijn broer net heb begraven of als ik Michael's vader was een dag na zijn dood mijn platenmaatschappij gaan staan promoten.
Ik vind dat niet normaal.
ja zeker, maar bij de Jacksons?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In sommige culturen is dat wel normaal
Dat laatste ben ik zeker met je eens en dat vind ik ook geen bewijs, maar hooguit opvallend omdat het geregeld voorbij komt in allerlei vormen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef Janena het volgende:
Weet je, er gebeuren ontzettend veel rare dingen rondom Michael (al toen hij leefde trouwens). Ik denk dat er een smerig spel word gespeeld door derden met zakelijke (en/of politieke) belangen.
We worden op een dwaalspoor gezet maar persoonlijk denk ik niet dat Michael nog leeft, ik geloof eerder in een complot waarin Michael uit de weg is geruimd.
Het is voor mij wel een feit dat zoveel 'rare dingen' geen toeval meer kan zijn.
Kijk sommige dingen zijn gewoon kul, een 'He's alive' hoef je niet letterlijk op te vatten natuurlijk.
Er zijn vele mensen die geloven dat je ziel niet sterft, dus in zekere zin is Michael voor mij ook nog gewoon hier....alleen niet meer als mens.
Zeker weten ...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Janena het volgende:
Ja klopt...
Als je terug gaat in de tijd is het helemaal ontzettend veel en zoveel is geen toeval.
Al vanaf het begin van de jaren 90 gebeuren er hele rare dingen (misschien ook al wel daarvoor, daar ben ik niet zo in thuis), kijk alleen maar naar de teksten die Michael zelf schreef. Hijzelf was/is ook wel op de hoogte van het e.e.a..
Laat maar... ik las de cijfertjes weer eens verkeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
De 29-jarige Nicole Alvarez gaat met de 58-jarige Murray.
29 augustus 1958.. ben ik iets op het spoor?
Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lolquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
De 29-jarige Nicole Alvarez gaat met de 58-jarige Murray.
29 augustus 1958.. ben ik iets op het spoor?
Is die foto op Neverland gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:38 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lol
Murray representeert Michael in veel dingen, ook nu weer:
[ afbeelding ]
Nee, ook in Disneyland ...quote:
Dit is toch een mooi voorbeeld van het bewust willen buigen van een verhaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, live = nog te leven in verleden tijd.
@ piepie
Ze hadden al eerder voorspeld en gezegd dat hij kanker had he en misschien nog zoveel maanden te leven had.
En verder kan 'live' natuurlijk prima 'live-concerten' betekenen, ook al heeft het woord ook een andere betekenis.quote:This Is It was a planned series of fifty concerts by Michael Jackson to be held at The O2 Arena in London. They were scheduled to begin in July 2009 and continue through to March 2010. However, with all concerts sold out, Jackson died less than three weeks before the first concert date.
Het verhaal deed echt de ronde dat hij nog 6 maanden te leven had.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:44 schreef GoudIsEcht het volgende:
En verder kan 'live' natuurlijk prima 'live-concerten' betekenen, ook al heeft het woord ook een andere betekenis.
In dit geval moet je deze 'aanwijzing' dus open houden als je goed tewerk wil gaan.
Dat er linksom of rechtsof meer achter zijn dood zou zitten lijkt niet onwaarschijnlijk, maar hou het 'bewijs'/de discussie wel zuiver.
Denk na voordat je een uitspraak doet, en als je het niet zeker weet check het dan.
Dat hebben ze dan mooi gespeeld, het verhaal van de concerten deed ook ronde.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef piepie het volgende:
[..]
Het verhaal deed echt de ronde dat hij nog 6 maanden te leven had.
Even simpel googelen is al genoeg bij twijfel ....![]()
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=c3a16d45f856c2af
Maar als Michael echt zo ziek zou zijn geweest hoe is hij dan door de strenge medische keuringen gekomen voor de concertreeks? ...
Er zijn ook mensen die beweren dat de WTC-torens leeg waren op de betreffende dag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef piepie het volgende:
Ik heb er nog niets over gelezen op de hoax-sites, maar als die iets interessants ontdekken dan meld ik het hier wel.
Als het waar is wat LaToya schrijft dan is Michael die dag echt aan de dood ontsnapt ...
Larry King weet ook meer van de 9/11 terrorsimulatie. Hij zit daar tot aan zijn ellebogen in, dus het zal me niet verbazen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:53 schreef piepie het volgende:
Ik denk dat het Michael zelf was.
De Dave Dave bij Larry King had bruine ogen en de echte heeft blauwe.
Foto's van de echte Dave Dave zijn ook te verschillend van de Dave Dave bij Larry King.
Verder heeft Larry King ooit tegen een gast van hem gezegd over Michael: "He's still dead, isn't he?". Als iemand dood is, dan is dat een hele vreemde rare opmerking toch? Waar sloeg dat op?
Ik ga ervan uit dat Larry King weet hoe het zit of op zijn minst zijn vermoedens heeft ...
Heb je daar toevallig een bron van? Ik ben wel benieuwd wat hij weet, en hoe wij dat dan weer weten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Larry King weet ook meer van de 9/11 terrorsimulatie. Hij zit daar tot aan zijn ellebogen in, dus het zal me niet verbazen.
? Waarom uitgerekend déze Juli en dan niet in Juli 2009?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef Glenn-Micra het volgende:
Het is bijna juli. Zou het dan echt gaan gebeuren.
Ik denk door dit kattebelletje van Michael wat is geschreven op de set van This is It:quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
? Waarom uitgerekend déze Juli en dan niet in Juli 2009?
Valt me ook ineens op dat zijn huid hier veel gaver is, terwijl deze opname jaren geleden was en zijn ogen zijn ook weer heel donker, terwijl Dave Dave blauwe ogen heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Hier is die wel gruwelijk Michael-achtig![]()
En ook veel 'gladder' , alsof het een maskertje is.
Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef piepie het volgende:
[..]
Zou Michael zich toen al voor hem hebben uitgegeven????
Ja we weten dat hij bestaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?
Weten we dat hij bestaat?
Of die Dave zit natuurlijk ook in het complot of hij vindt het zo'n BS dat hij er geen eens aandacht aan besteedtquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef jenny2805 het volgende:
Inderdaad.
Want als jij als vriend zijnde dit ineens op je jas gespeld zou rkijgen zou ik het gelijk uit de wereld willen helpen.
Is die foto die erbij is geplaatst zeker weten niet verkeerd gescaled? Ziet er namelijk wel zo uit. Dan lijkt hij inderdaad veel dunner in zijn gezicht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef piepie het volgende:
See you in july ...![]()
Wie weet, maar reken maar nergens op!
------------------------------------------------------------
Zoek de verschillen 2 x Dave Dave of Dave Dave en Michael Jackson?
[ afbeelding ]
quote:
Twee jaar een gebroken hart? Heb je wel 's professionele hulp overwogen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef jenny2805 het volgende:
Het is over,t algemeen wishfull thinking.
En als,t ineens echt blijkt te zijn dan mag mike hopen dat hij donders had kan rennen want ik zal hem flink in zijn reet trappen nadat ik nu al twee jaar met een gebroken hart zit vanwege zijn dood.
I was just teasin. Maar het zou een behoorlijke kutstreek zijn tegenover de fans inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef jenny2805 het volgende:
Zapato. Als ik aan michael denk krimpt mijn hart ineen ja. Daarin is mijn hart gebroken ja....
Verder heb ik een prima leven en weet ik hier prima mee om te gaan.
Leven bestaat uit meer dan alleen Michael, godzijdank wel....
Een gouden tombe dan wel he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef jenny2805 het volgende:
Ow, dat zeker...
Achja, het zou het in welk geval dan ook nooit goed kunnen doen en naar ieders tevredenheid...
Maar zover mijn weten reikt ligt hij nog steeds zo dood als een pier in een tombe op forest lawn..
Jij kende hem persoonlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef jenny2805 het volgende:
Het is over,t algemeen wishfull thinking.
En als,t ineens echt blijkt te zijn dan mag mike hopen dat hij donders had kan rennen want ik zal hem flink in zijn reet trappen nadat ik nu al twee jaar met een gebroken hart zit vanwege zijn dood.
Ik luister nu met een ander oor naar Michael Dave Dave.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Of die Dave zit natuurlijk ook in het complot of hij vindt het zo'n BS dat hij er geen eens aandacht aan besteedt
Wow! Dat is voor mij bewijs! MJ is er nog!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef piepie het volgende:
Ja!
En herinneren jullie je dit filmpje nog.
De dokter zet een filmpje op youtube om zijn vrienden en patiënten te bedanken en gerust te stellen ...![]()
(waarom niet simpelweg een brief sturen?)
Als je echt goed luistert zijn dit gewoon Michael's woorden, voorgelezen door Conrad Murray.
En ik heb nog een filmpje gevonden over Dave Dave waarin ook een stukje zit dat je de echte Dave Dave kort hoort spreken. Klinkt echt anders dan bij Larry King!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef piepie het volgende:
Ja die vingers zijn wel opvallend inderdaad. Maar onderschat niet wat je allemaal met prosthetic make-up kunt doen ...![]()
Off topic: we hebben ineens een ander lettertype valt me op. Wel mooi!
Is fok eigenlijk toegankelijk voor kleuters? Er komen soms zulke nietszeggende reacties voorbij...quote:
Speciaal voor jou drie van deze:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:57 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Is fok eigenlijk toegankelijk voor kleuters? Er komen soms zulke nietszeggende reacties voorbij...
In dat geval wel knap van je dat je al zo goed kunt lezen, schrijven en internetten hoor.
Kan best de illuminati zijn, die zitten tegenwoordig zelfs in Lingo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Janena het volgende:
1 dagje dit comic sans lettertype overleef ik nog wel.
Misschien is het een complot om mensen van FOKforum weg te jagen
Ben het wel met je eens. Het DaveDave gebeuren is wel apart. Als je alleen komt om te zeiken, zoals die gast hierboven, dan kun je beter opkenkeren.quote:
Het schijnt dat Michael de ECHTE 12e kaper op 11 september was.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Het DaveDave gebeuren is wel apart. Als je alleen komt om te zeiken, zoals die gast hierboven, dan kun je beter opkenkeren.
Zo hey!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het schijnt dat Michael de ECHTE 12e kaper op 11 september was.
Jaja, ik zoek nog naar een bewerkt fototje om het aan te tonen. Iets met een gouden bomgesp.quote:
Ik denk dat ie vanavond voor je deur staat. Moet haast wel!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Dood of niet, de laatste paar dagen valt het me gewoon op hoeveel MJ er word gedraaid. 3FM luister ik, meerdere nummers per dag, hij werd zondag avond in verschillende TV programma's genoemd. Het valt me gewoon op, die hoeveelheid. Zal wel niets zijn, maar ik vind het apart dat het echt opvalt.
Wie weet. Die kans is groter dan dat er 2 vliegtuigen in 2 gebouwen vliegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vanavond voor je deur staat. Moet haast wel!
Appels en peren...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie weet. Die kans is groter dan dat er 2 vliegtuigen in 2 gebouwen vliegen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |