abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77859426
Hier verder
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:45 schreef PimD het volgende:
Maar ja, waarom zouden ze dan 'appears to be' in die documenten zetten...? Als ze zouden willen dat iedereen geloofde dat ie dood was hadden ze dat niet er in gezet en hadden ze gewoon foto's laten lekken van z'n lichaam ofzo.
Laatste post uit vorige topic.
-
pi_77860076
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:49 schreef SteelDogg het volgende:
Hier verder
[..]

Laatste post uit vorige topic.
Ja die foto's zijn er niet, maar het autopsierapport vol met privacygevoelige onderdelen is er wel, hmmm ...

Bedankt Steeldog voor het openen van het nieuwe topic ...

Ik begin met een interessant filmpje, waarbij ik ook iets heb van hmmm, misschien vaag maar toch ook interessant genoeg om te plaatsen hier.

pi_77881560
The man's still having some

A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_77889305
Pff is die onzin over die 'wacko' jacko nog niet voorbij? Die man is toch geen
Elvis om nog zo lang door te gaan over zijn leven. Zo groots was hij niet.Raar
wel.
75 topics = FIN
pi_77908461
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:11 schreef FP128 het volgende:
wel.
Het enige wat ik hierop kan zeggen is "Homo sapiens non urinat in ventum"..
pi_77994543
Laat ik maar eens even een tvp plaatsen voor al dit leuks
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_77996431
Hahaha, dooie boel hier ofniet?
-
pi_77996704
Ja dooie boel inderdaad ...

Ik zit daar niet mee, als mensen niet geloven dat er meer achter zit dan niet toch?

Het autopsierapport klopt ook van geen kanten, maar het gros slikt het voor zoete koek ....
pi_77997977

Tohme Tohme is weg...tsjaaaaaaaaa
Thome was toen bij het ziekenhuis op 25 juni
Thome gaf een paar miljoen terug
Tohme is spoorloos..

( En ja Joe..sorry hoor, maar Frank Dileo bashen terwijl die al jaren met Michael werkte, beetje raar hoor)
pi_77998030
quote:
wel.
Ehmz, ik denk dat Michael groter was dan/als Elvis
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77998064
is die hype nou nog niet over?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_77998304
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
is die hype nou nog niet over?

Nee hoor
Het is een grote rotzooi.
pi_77999367
En het word steeds meer... Sinds de film is het alleen maar gestegen eigenlijk.. Vol complottheorieën.
-
pi_78003851
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef SteelDogg het volgende:
En het word steeds meer... Sinds de film is het alleen maar gestegen eigenlijk.. Vol complottheorieën.

Maar het verkoopt wel lekker
pi_78008882
Is het niet vreemd dat er niet 1 foto te vinden is waarop Michael samen met dr. Murray staat?
Waar was die man tijdens de repetities dan? Stel dat Michael hem nodig had tijdens al die inspanningen? Hij kreeg 150.000 dollar per maand, maar was alleen 's nachts in de buurt ....
Hij was er echt niet, want mensen als Kenny Ortega en anderen hadden hem nog nooit gezien.
pi_78016078
quote:
Op maandag 15 februari 2010 02:21 schreef piepie het volgende:
Is het niet vreemd dat er niet 1 foto te vinden is waarop Michael samen met dr. Murray staat?
Waar was die man tijdens de repetities dan? Stel dat Michael hem nodig had tijdens al die inspanningen? Hij kreeg 150.000 dollar per maand, maar was alleen 's nachts in de buurt ....
Hij was er echt niet, want mensen als Kenny Ortega en anderen hadden hem nog nooit gezien.

Overdag had hij geen propofol nodig, en als er wat gebeurde overdag..911 is zo gebeld.

Maar ja dat zou je ook denken als iemand thuis niet meer ademt en reageert dat je ook zo 911 belt, het rare is dat Murray wel aan de telefoon heeft gehangen, maar niet met 911. En Murray zei dat hij maar twee minuutjes weg was voor een toiletbezoekje.. staat zelfs in de politieverklaring.
Je zou denken dat in dat huis waar de beveiliging zo hoog is dat het wel heel makkelijk is om alarm te slaan. Er stond een telefoon, het lijkt mij logisch dat er een redial naar de beveiliging opstaat, maar volgens Murray werkte deze vaste telefoon niet. Aangezien dat Murray zelf een pockie had, had hij makkelijk zelf 911 kunnen bellen. Maar dat deed hij niet.. Paniek? Slechte eigenschap voor een professionele dokter. Hij deed alles om zijn eigen hachje te redden. Ambulancepersoneel reanimeert niet als iemand al overleden is. Murray heeft eerst staan te bakkeleien met die gasten wat ook weer tijdverlies is. Ook tekende hij geen overlijdenscertificaat, wat ook logisch is want als hij dat tekent wetende dat hij fout gehandeld heeft dan hangt hij gewoon in de rechtzaak. Het is alleen verdomt moeilijk te bewijzen, want UCLA staat er om bekend dat ze ver zijn in hun know-how wat betreft re-animatie, maar Murray nam ook de benen bij UCLA omdat hij dacht dat hij daar niet meer nodig was en hij had zijn dokterstas nog laten staan ( zie rapport pagina 4). In ieder geval er zijn genoeg dingen waarvan je kan denken tsjaa dat klopt niet , maar met grote stelligheid kunnen wij dat niet zeggen want we waren er niet bij.
Ik ben benieuwd wat er in april gaat gebeuren, tot nu toe is Murray gewoon aan het werk alleen mag hij geen anesthesie meer doen.
politierapport
autopsierapport
pi_78032147
Gaat er bij mij niet in dat Michael Murray (een cardioloog) alleen nodig had voor de propofol.
Is toch vreemd?
Die man was ook maar 1 foto van te vinden direct na 25 juni. Inmiddels zijn het er natuurlijk al heel wat meer. (Hij leek ook erg populair bij de vrouwtjes .... ). Je zag Michael met iedereen die hij om zich heen had op de foto, maar niet met Murray.
Oké zegt niet echt iets natuurlijk, maar ik vind het wel erg opvallend. Bij deze noem ik hem dan maar dr. Darkroom, haha.

Hier een interview van 29 juni, waarin een advocaat van Murray beweert dat Murray slechts een getuige was. Hij kwam pas binnen toen Michael al buiten bewustzijn was ....

http://abclocal.go.com/wls/story?section=news/entertainment&id=6888501

Het wordt ingewikkelder met de dag.
pi_78040072

Deze is heeeel erg brave new world.
pi_78041749
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:41 schreef quirina het volgende:

Deze is heeeel erg brave new world.
Haha, echt iets voor mij dus, soft NWO ...
Die film The Wave heb ik trouwens lang geleden al eens gezien, maar herinner me er niet veel meer van ...
(later in de week zal ik de andere uit de serie ook eens kijken, maar komende dagen ben ik helaas te druk met visite wat dat betreft)
pi_78140222
Eindelijk ook de bevestiging dat de ambulancefoto FAKE is.

Ik wist het al maanden, maar misschien geloven andere mensen het nu eindelijk ook omdat het door Brian Oxman is bevestigd.
(engelstalige filmpjes zijn van youtube verwijderd)

donderdag 18 februari 2010 @ 15:40:08 #22
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78141405
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef piepie het volgende:
Eindelijk ook de bevestiging dat de ambulancefoto FAKE is.

Ik wist het al maanden, maar misschien geloven andere mensen het nu eindelijk ook omdat het door Brian Oxman is bevestigd.
(engelstalige filmpjes zijn van youtube verwijderd)

Het was wel een vage foto waar vaag over gedaan werd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_78180274
quote:
Heerlijk al die versprekingen/hints van Jermaine.
Dit hele interview is 1 grote slip up .....

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 19-02-2010 13:31:03 ]
pi_78196711
The Court of Last Resort is ook on-line te zien.

Hier de Conrad Murray case ....

http://www.tv4u.com/show-large-video.asp?cid=12&sid=663&vid=1753&t=The%20Conrad%20Murray%20Case&cat=Drama
pi_78270031
quote:
wel.
hangt er wat jij groot noemt hij zij dat hij

the beatles record had verbroken en die van elvis

raar?
ik ben seruis
  zaterdag 27 februari 2010 @ 08:34:55 #29
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_78512477
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef piepie het volgende:

[..]

Heerlijk al die versprekingen/hints van Jermaine.
Dit hele interview is 1 grote slip up .....

Hij zegt "airport" inplaats van "hospital "

Dat vind ik een heeeeeeeeeeeele vreemde verspreking
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_78521511
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 08:34 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hij zegt "airport" inplaats van "hospital "

Dat vind ik een heeeeeeeeeeeele vreemde verspreking
Is ook heel vreemd Moonwalk. En nadat hij airport zegt blijft hij even stil (zo van: hoor je wel wat ik zei?) en dan corrigeert hij zich pas. Tegen het eind van het interview doet hij ook behoorlijk geheimzinnig. Hij weet meer, maar mag niets zeggen (met zo'n smile erbij).

Pikant detail is dat LAX een paar uur was afgesloten de ochtend van de 25e juni (zijn bewijzen van op de site van LAX). Getuigen hebben een vip zien vertrekken die werd afgeschermd door bodyguards. Sommigen dachten Michael erin herkend te hebben. Zelf hechtte ik daar destijds geen waarde aan, maar na dat interview met Jermaine denk ik er iets anders over, in ieder geval wat minder twijfels.

Ik praat je hier verder nog even bij (het is hier toch rustig).
Het autopsierapport heeft het b.v. over allemaal naaldenprikken in zijn armen. Maar Prince heeft tegen opa Joe gezegd dat Michael die helemaal niet had (zat in een interview met Larry King). Verder was er een foto van Michael in een T-shirt met hele korte mouwtjes tijdens het passen van de kleding voor de show. Op die foto zie je er ook niets van en als ze er wel zouden zitten, zou hij dan echt zo'n T-shirt dragen waarop iedereen die plekken kon zien? Dit is nog maar 1 tegenstrijdigheid in het autopsierapport, er zijn er meer.
Bovendien hoe komt TMZ eraan als enige??? In mijn ogen zo goed als zeker een FAKE-rapport.

Dan weer een mysterieus bericht op de site van Dave Dave, waarin hij zegt "Follow The Yellow Brick Road". Die Yellow Brick Road komt steeds terug in alles. De gele stropdassen van de broers, de gele blouse op de foto van Michael bij de funeral, gele das van Murray (draagt hij geregeld) en nog veel meer geel overal. Laatste geel was in de rechtbank. De rechter had een gele speelgoedauto en een gele zonnebloem (lijkt het op) op zijn bureau. In The Wiz (Yellow Brick Road) zitten ook gele taxi's en zonnebloemen.
Heb jij wel eens een rechtszaak gezien waar speelgoed op het bureau van een rechter staat??? Ik niet ... Komt nogal onprofessioneel over ook.
Er is wel een filmpje van die Yellow Brick Road, zoek ik straks nog even op.

Heb je ook het filmpje hier van The Man and Fated gezien op pagina 1? waarin ook dat twitterbericht staat van Cotham Chopra dat hij een etentje had gehad met The man who rules the world from behind the curtain.
Over wie zou het het toch kunnen hebben ???

Er is meer, maar schiet me later wel te binnen, moet nu even wat anders gaan doen ...

[ Bericht 11% gewijzigd door piepie op 27-02-2010 17:04:15 ]
pi_78573301
SBS 6 nu... Reportage over de dood van Jackson.
pi_78575740
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
SBS 6 nu... Reportage over de dood van Jackson.
Wat is er allemaal gezegd?
pi_78576054
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Wat is er allemaal gezegd?
Heb het niet helemaal zitten volgen, maar ze lieten diverse bekenden van hem aan het woord over zijn vermeende medicijnverslaving, wie er profiteren van zijn dood. Dat soort dingen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:48:49 #34
262978 Moonwalk
pi_78668715
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:41 schreef piepie het volgende:

[..]

Is ook heel vreemd Moonwalk. En nadat hij airport zegt blijft hij even stil (zo van: hoor je wel wat ik zei?) en dan corrigeert hij zich pas. Tegen het eind van het interview doet hij ook behoorlijk geheimzinnig. Hij weet meer, maar mag niets zeggen (met zo'n smile erbij).

Pikant detail is dat LAX een paar uur was afgesloten de ochtend van de 25e juni (zijn bewijzen van op de site van LAX). Getuigen hebben een vip zien vertrekken die werd afgeschermd door bodyguards. Sommigen dachten Michael erin herkend te hebben. Zelf hechtte ik daar destijds geen waarde aan, maar na dat interview met Jermaine denk ik er iets anders over, in ieder geval wat minder twijfels.
Ja ik vond het echt heel verdacht dat hij dat zei, ook over dat hij meer weet en niks zegt. Ik vind dat maar raar, waarom zou je zoiets zeggen als er niks is? Heel vreemd, ik hoop dat hij zich vaker verspreekt want dit was HEEL vreemd !
quote:
Ik praat je hier verder nog even bij (het is hier toch rustig).
Het autopsierapport heeft het b.v. over allemaal naaldenprikken in zijn armen. Maar Prince heeft tegen opa Joe gezegd dat Michael die helemaal niet had (zat in een interview met Larry King).
Het autopsierapport geloof ik eigenlijk helemaal niet in. Ik geloof er niks van dat dat zo op internet gegooid zou worden. Ik durf te wedden dat er over een tijdje een lolbroek opstaat die bekend maakt dat het allemaal een grapje was ofzo. Ik heb het rapport ook niet gelezen en reageer eigenlijk nooit op forumposts die daar over gaan Wat ik me dan wel afvraag is of Joe Jackson bij Larry King heeft verklaard dat het een echt rapport is
quote:
Verder was er een foto van Michael in een T-shirt met hele korte mouwtjes tijdens het passen van de kleding voor de show. Op die foto zie je er ook niets van en als ze er wel zouden zitten, zou hij dan echt zo'n T-shirt dragen waarop iedereen die plekken kon zien? Dit is nog maar 1 tegenstrijdigheid in het autopsierapport, er zijn er meer.
Bovendien hoe komt TMZ eraan als enige??? In mijn ogen zo goed als zeker een FAKE-rapport.
Ik weet dit niet, als je er vanuit gaat dat het rapport fake is zoals ik, dan is dat het antwoord op die foto met die korte mouwtjes. Als het rapport wel echt is dan kan het weer twee kanten op, of er wordt gelogen in het rapport of die foto is een double of het is gefotoshopt of weet ik t allemaal
quote:
Dan weer een mysterieus bericht op de site van Dave Dave, waarin hij zegt "Follow The Yellow Brick Road". Die Yellow Brick Road komt steeds terug in alles. De gele stropdassen van de broers, de gele blouse op de foto van Michael bij de funeral, gele das van Murray (draagt hij geregeld) en nog veel meer geel overal. Laatste geel was in de rechtbank. De rechter had een gele speelgoedauto en een gele zonnebloem (lijkt het op) op zijn bureau. In The Wiz (Yellow Brick Road) zitten ook gele taxi's en zonnebloemen.
Heb jij wel eens een rechtszaak gezien waar speelgoed op het bureau van een rechter staat??? Ik niet ... Komt nogal onprofessioneel over ook.
Er is wel een filmpje van die Yellow Brick Road, zoek ik straks nog even op.
Ik ken die film en vind het idd wel verdacht klinken dan al dat geel en MJ speelde zelf ook nog eens in the wiz als je t filmpje hebt wil ik trouwens wel alsnog zien hoor. is er ook ergens materiaal van dat speelgoed bij de rechtszaak?
quote:
Heb je ook het filmpje hier van The Man and Fated gezien op pagina 1? waarin ook dat twitterbericht staat van Cotham Chopra dat hij een etentje had gehad met The man who rules the world from behind the curtain.
Over wie zou het het toch kunnen hebben ???
Nee ga ik nog doen !
quote:
Er is meer, maar schiet me later wel te binnen, moet nu even wat anders gaan doen ...

Nou vooruit dan maar omdat jij het bent
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_78679433
Ik wil allemaal heel erg graag geloven dat het een HOAX is. Maar hoe verklaren jullie dan het verdriet van Paris op de afscheidsceremonie van MJ?
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:25:52 #36
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_78682207
In de reportage van Michael Jackson werden mensen van AEG etc geïnterviewd wat ik er van mee gepikt heb is dat Michael meer waard was dood dan levend...
Waarom ineens na zijn dood honderden televisie programma's wat met Michael Jackson te maken heeft.
Tijdens de repetitie waren hele professionele filmploegen aanwezig om de repetities te filmen.
Er was ook een Look a look Michael Jackson die stukjes in de film speelt, die Michael meerdere malen heeft vervangen.
Miljoenen cd's verkocht na zijn dood, een film die nu uitkomt.

De aankondiging van de 50 concerten was om Michael weer in het zicht van de mensen te brengen, er werd weer over hem gepraat, hij was weer helemaal bekend in ieder z'n geheugen.
Dus als die plots net voor de concerten overlijd (zogenaamd) is iedereen in tranen en shock, waardoor miljoenen misschien wel miljarden binnenkomen van zijn cd's etc.
Het is wel logisch.
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:30:35 #37
262978 Moonwalk
pi_78687970
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik wil allemaal heel erg graag geloven dat het een HOAX is. Maar hoe verklaren jullie dan het verdriet van Paris op de afscheidsceremonie van MJ?
Dat heb ik me zelf ook afgevraagd, misschien hebben ze het toentertijd niet aan iedereen ( waaronder ook de kids ) verteld omdat de media er natuurlijk met een vergrootglas boven op zat
pi_78699381
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Glenn-Micra het volgende:
Daar had ik in het begin ook het meeste moeite mee, omdat zij zo'n mooie speech hield.
Niemand hield het er bijna droog bij, ook ik niet.
Maar als je nog eens goed naar de beelden terugkijkt dan kun je duidelijk zien dat zij erg haar best deed om te huilen, maar er kwam geen traan uit.
Als dit echt een HOAX is dan heeft Michael zijn kinderen natuurlijk heel erg goed voorbereid op wat ze te wachten zou staan. De speech zal ook goed zijn ingestudeerd dan.
Bovendien zijn Michael's kinderen zeer intelligent en wat de reden ook mag zijn, ze zullen alles doen om hun vader te beschermen.
Zelf vermoed ik dat Paris en Prince heel goed op de hoogte zijn, maar dat Blanket misschien is verteld dat zijn vader op vakantie was. Blanket vroeg namelijk tijdens de memorial aan zijn peetvader Mark Lester "Is my daddy still on holiday?"

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 03-03-2010 20:48:52 ]
pi_78699626
foutje bedankt ...

[ Bericht 100% gewijzigd door piepie op 03-03-2010 21:09:20 ]
pi_78700751
quote:
Het autopsierapport geloof ik eigenlijk helemaal niet in. Ik geloof er niks van dat dat zo op internet gegooid zou worden. Ik durf te wedden dat er over een tijdje een lolbroek opstaat die bekend maakt dat het allemaal een grapje was ofzo. Ik heb het rapport ook niet gelezen en reageer eigenlijk nooit op forumposts die daar over gaan Wat ik me dan wel afvraag is of Joe Jackson bij Larry King heeft verklaard dat het een echt rapport is
Joe Jackson heeft zover ik weet nog niets over dat rapport gezegd ...
Het autopsierapport zit vol met oningevulde vakjes, die wel ingevuld horen te zijn.
Iemand heeft er al een filmpje van gemaakt, maar er is pas 1 deel. Ik wacht nog even met het volgende deel voordat ik het hier zal plaatsen.
quote:
Ik weet dit niet, als je er vanuit gaat dat het rapport fake is zoals ik, dan is dat het antwoord op die foto met die korte mouwtjes. Als het rapport wel echt is dan kan het weer twee kanten op, of er wordt gelogen in het rapport of die foto is een double of het is gefotoshopt of weet ik t allemaal
ja zoiets, vaag hè!
quote:
Ik ken die film en vind het idd wel verdacht klinken dan al dat geel en MJ speelde zelf ook nog eens in the wiz als je t filmpje hebt wil ik trouwens wel alsnog zien hoor. is er ook ergens materiaal van dat speelgoed bij de rechtszaak?
Er zijn 2 filmpjes onlangs gemaakt over de Yellow Brick Road.
Een beetje langdradig als je het verhaal van The Wiz al kent, maar je kunt er ook even snel doorheen gaan.
In deel 2 op 7.37 min. zie je een foto van de rechter aan zijn desk met het speelgoed
quote:
Nee ga ik nog doen !
Heb je het al gezien (en vooral dat twitterbericht ... !)
quote:
Nou vooruit dan maar omdat jij het bent
L.O.V.E. ...

pi_78702478
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef Drumpie het volgende:
In de reportage van Michael Jackson werden mensen van AEG etc geïnterviewd wat ik er van mee gepikt heb is dat Michael meer waard was dood dan levend...
Waarom ineens na zijn dood honderden televisie programma's wat met Michael Jackson te maken heeft.
Tijdens de repetitie waren hele professionele filmploegen aanwezig om de repetities te filmen.
Er was ook een Look a look Michael Jackson die stukjes in de film speelt, die Michael meerdere malen heeft vervangen.
Miljoenen cd's verkocht na zijn dood, een film die nu uitkomt.

De aankondiging van de 50 concerten was om Michael weer in het zicht van de mensen te brengen, er werd weer over hem gepraat, hij was weer helemaal bekend in ieder z'n geheugen.
Dus als die plots net voor de concerten overlijd (zogenaamd) is iedereen in tranen en shock, waardoor miljoenen misschien wel miljarden binnenkomen van zijn cd's etc.
Het is wel logisch.
Ja als je alles goed op een rijtje zet is het zeker logisch.
Wat de reden voor het faken van zijn dood ook mag zijn (er zijn zoveel theorieën), financieel zijn er velen beter van geworden.
Michael wilde altijd de beste zijn in alles en was gefascineerd door illusionisten (David Blane, Chris Angel, David Copperfield). Misschien was zijn ambitie dit keer wel om de grootste illusie ooit te doen en dus ook daarin de beste te worden. Bijkomend voordeel dat alle ogen op hem gericht zullen zijn en hij zo eindelijk zijn boodschap van Heal the World eens duidelijk voor het voetlicht kan krijgen.
pi_78702959
Nog een leuke, ik ben toch op dreef nu ...

Nieuwe foto verschenen op Dave Dave's Myspace:

Kojak - Jakko ???

Ook weer een vuilnisbak te zien (met het oog van Michael - Invincible ?)
Hoeveel vuilnisbakken krijgen we nog te zien in deze HOAX (GARBAGE, zoals Michael altijd zei over de tabloids).
pi_78713330
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef piepie het volgende:
Nog een leuke, ik ben toch op dreef nu ...

Nieuwe foto verschenen op Dave Dave's Myspace:

[ afbeelding ]

Kojak - Jakko ???

Ook weer een vuilnisbak te zien (met het oog van Michael - Invincible ?)
Hoeveel vuilnisbakken krijgen we nog te zien in deze HOAX (GARBAGE, zoals Michael altijd zei over de tabloids).

Je blijft achter het punt staan dat je dit echt verdachte dingen vindt? Bekijk nou s van een afstandje wat je zegt, kom op.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:23:24 #44
262978 Moonwalk
pi_78714078
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:05 schreef Zapato het volgende:

[..]

Je blijft achter het punt staan dat je dit echt verdachte dingen vindt? Bekijk nou s van een afstandje wat je zegt, kom op.
Ik denk dat het niet per definitie verdachte dingen zijn, maar op zn minst opvallend/merkwaardig
pi_78714467
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet per definitie verdachte dingen zijn, maar op zn minst opvallend/merkwaardig
En veel te veel om nog van toevalligheden te kunnen spreken ...
pi_78716237
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

pi_78717582
DaveDave heeft humor
En fotofuckskills.
pi_78722243
Ik hoop zo van harte dat hij idd nog leeft. Vraag me alleen af of het voor zijn fans wel is te accepteren als hij opeens weer blijkt te leven. Sommige fans hebben echt innig verdriet gehad. Gaat het niet een beetje ver om je eigen dood in scene te zetten?
pi_78728148
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:05 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik hoop zo van harte dat hij idd nog leeft. Vraag me alleen af of het voor zijn fans wel is te accepteren als hij opeens weer blijkt te leven. Sommige fans hebben echt innig verdriet gehad. Gaat het niet een beetje ver om je eigen dood in scene te zetten?
Nee joh
pi_78744276
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:05 schreef Glenn-Micra het volgende:
Misschien had hij wel geen keus ...
pi_78748674
Op de Franse televisie wordt de HOAX openlijk besproken:

http://www.dailymotion.com/video/xce605_micka
  vrijdag 5 maart 2010 @ 06:27:26 #52
262978 Moonwalk
pi_78760521
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef piepie het volgende:

[..]

Joe Jackson heeft zover ik weet nog niets over dat rapport gezegd ...
Het autopsierapport zit vol met oningevulde vakjes, die wel ingevuld horen te zijn.
Iemand heeft er al een filmpje van gemaakt, maar er is pas 1 deel. Ik wacht nog even met het volgende deel voordat ik het hier zal plaatsen.
[..]

ja zoiets, vaag hè!
[..]

Er zijn 2 filmpjes onlangs gemaakt over de Yellow Brick Road.
Een beetje langdradig als je het verhaal van The Wiz al kent, maar je kunt er ook even snel doorheen gaan.
In deel 2 op 7.37 min. zie je een foto van de rechter aan zijn desk met het speelgoed
[..]

Heb je het al gezien (en vooral dat twitterbericht ... !)
[..]

L.O.V.E. ...

Ik heb ze bekeken Hoewel ik sommige dingen echt heel opvallend vind zoals die berichten op twitter en myspace enzo, weet ik nog niet of ik bijvoorbeeld geloof dat die auto echt in die rechtzaal stond. Zou ook goed met photoshop gedaan kunnen zijn. Waarom ik dat denk is omdat we aan de ene kant kwaad op Murray lopen te zijn en aan de andere kant dus zeggen dat hij in het HOAX complot zit.
Iedereen weet wat de geschiedenis van DaveDave en MJ is, dus ik vind het echt heel merkwaardig dat hij zulke dingen zegt als er idd niet het 1 of ander achter zit
pi_78777091
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 06:27 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb ze bekeken Hoewel ik sommige dingen echt heel opvallend vind zoals die berichten op twitter en myspace enzo, weet ik nog niet of ik bijvoorbeeld geloof dat die auto echt in die rechtzaal stond. Zou ook goed met photoshop gedaan kunnen zijn. Waarom ik dat denk is omdat we aan de ene kant kwaad op Murray lopen te zijn en aan de andere kant dus zeggen dat hij in het HOAX complot zit.
Iedereen weet wat de geschiedenis van DaveDave en MJ is, dus ik vind het echt heel merkwaardig dat hij zulke dingen zegt als er idd niet het 1 of ander achter zit
Het speelgoed stond er echt Moonwalk, kijk maar even naar het filmpje hier:

Allemaal acteurs Moonwalk, ik krijg soms het gevoel dat we in de Twilight Zone zitten ....
Een van die bewakers leek ook sprekend op iemand van de helicoptervlucht, maar die foto's kan ik zo een twee drie niet meer terugvinden. Volgens mij was het ook dezelfde ...

[ Bericht 13% gewijzigd door piepie op 05-03-2010 19:46:36 ]
  maandag 8 maart 2010 @ 00:07:02 #54
262978 Moonwalk
pi_78871986
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:38 schreef piepie het volgende:

[..]

Het speelgoed stond er echt Moonwalk, kijk maar even naar het filmpje hier:

Allemaal acteurs Moonwalk, ik krijg soms het gevoel dat we in de Twilight Zone zitten ....
Een van die bewakers leek ook sprekend op iemand van de helicoptervlucht, maar die foto's kan ik zo een twee drie niet meer terugvinden. Volgens mij was het ook dezelfde ...

Die auto en die bloem zijn echt idioot in deze setting
Ben ook wel benieuwd naar die personen die vaker terug komen zoals jij zegt
pi_78872636
Moonwalk, heb jij de film V for Vendetta wel eens gezien?
Ik deze week voor het eerst. Er zitten veel gelijkenissen met Michael in ook. Hij was denk ik geïnspireerd door die film (ik las ergens dat hij de film geweldig vond en dat was ook zo, een dijk van een film. Prince staat ook op een foto met dat masker op van V).
Verder hield Michael ook erg van de film Edward Scissorhands (hij had zelfs de schaarhanden gekocht later) en die film toont helemaal veel gelijkenissen met Michael, echt bizar, vooral het einde. Die film heb ik zelf helaas nooit gezien.
Maar ik heb hier een video n.a.v. die Eward Scissorhands ...

En V for Vendetta

[ Bericht 11% gewijzigd door piepie op 08-03-2010 21:34:07 ]
pi_78999582
Vanavond zouden nog extra stukjes van het interview komen met de bodyguards van Michael en er werd ook steeds reclame voor gemaakt op ABC. Maar toen puntje bij paaltje kwam werd er iets heel anders uitgezonden.
Ik heb even een reactie gekopieëerd erover van een amerikaanse:

ALL DAY LONG IT WAS ADVERTISED THAT TONIGHT WOULD INCLUDE MORE OF THE THREE STOOGES (THE THREE BODYGUARDS) INTERVIEW ON NIGHTLINE! BUT...instead they showed a segment called R.I.P. ME about people going through the ritual of "pretending to be dead" in order to get a new lease on life!

Hier is de link en het RIP Me item wat in plaats van het interview werd uitgezonden staat rechts. Daar kun je het zien.
Martin Bashir (of all people) is de host ...
http://abcnews.go.com/nightline

Schiet mij maar lek ....

[ Bericht 1% gewijzigd door piepie op 11-03-2010 15:53:24 ]
pi_79211219
Nog een doordenkertje ...

Op het net circuleert nl ook een video waarop zogezegd te zien is dat MJ uit een Coroner-wagen stapt.
Hier te zien : Sounds Whacko But Vid Shows Jacko Backo

Ik heb me ff beziggehouden met screenshots te nemen van deze video om de nummer plaat van deze wagen te kunnen ontcijferen, en volgens mij is dit 1276020. Kan spijtig genoeg mn pic niet online krijgen maar je kan het altijd zelf proberen.

Volgens mij komt deze nummerplaat toch overeen met 1 van de "officiele" foto's :

http://midfield.files.wor(...)mbulance-montage.jpg

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:24:30 #58
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_79212466
Te sneu voor woorden gewoon dat er nog hele drommen mensen zijn die simpelweg niet kunnen accepteren dat MJ dood is en dus maar blijven grijpen naar lachwekkende strohalmen die het tegendeel bewijzen.

MJ is dood, punt. Dat jullie dat niet kunnen accepteren laat zien hoe geobsedeerd jullie nog altijd zijn met een ooit brilliant maar in zijn laatste jaren lichamelijk en psychisch volledig de weg zijnde artiest.

MJ was op, het was over.. Hij was een lichamelijk en geestelijk wrak, een junk en het heeft nog lang geduurd. Waarom kan je niet accepteren dat hij dood is? Glij je dan zelf in een depressie of zo?

Dieptriest... Accepteer dat MJ dood is en ga zelf leven
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_79212635
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
Nog een doordenkertje ...

Op het net circuleert nl ook een video waarop zogezegd te zien is dat MJ uit een Coroner-wagen stapt.
Hier te zien : Sounds Whacko But Vid Shows Jacko Backo

Ik heb me ff beziggehouden met screenshots te nemen van deze video om de nummer plaat van deze wagen te kunnen ontcijferen, en volgens mij is dit 1276020. Kan spijtig genoeg mn pic niet online krijgen maar je kan het altijd zelf proberen.

Volgens mij komt deze nummerplaat toch overeen met 1 van de "officiele" foto's :

http://midfield.files.wor(...)mbulance-montage.jpg

Klopt, er is veel discussie over deze video geweest.
Later bleek het een stunt van een duitse RTL te zijn geweest, die alles in scène zouden hebben gezet.
Maar is dit wel zo is de vraag (of een afleidingsmanoeuvre?).
Op het hoax-forum zijn daar uitgebreide discussies over met vergelijkingen.
Mijn conclusie na het volgen van dit hele verhaal is dat het Michael echt wel kan zijn geweest.
pi_79212789
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Hanoying het volgende:
Te sneu voor woorden gewoon dat er nog hele drommen mensen zijn die simpelweg niet kunnen accepteren dat MJ dood is en dus maar blijven grijpen naar lachwekkende strohalmen die het tegendeel bewijzen.

MJ is dood, punt. Dat jullie dat niet kunnen accepteren laat zien hoe geobsedeerd jullie nog altijd zijn met een ooit brilliant maar in zijn laatste jaren lichamelijk en psychisch volledig de weg zijnde artiest.

MJ was op, het was over.. Hij was een lichamelijk en geestelijk wrak, een junk en het heeft nog lang geduurd. Waarom kan je niet accepteren dat hij dood is? Glij je dan zelf in een depressie of zo?

Dieptriest... Accepteer dat MJ dood is en ga zelf leven
Eigenlijk vind ik jouw verhaal diep triest.
Er zijn ook mensen die verder kijken en niet alles wat de media ons voorschotelt zo maar slikt.
Heeft niets met wel of niet accepteren te maken, maar met waarheidsvinding. En in een depressie ben ik nog nooit gezakt.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:34:21 #61
194833 Hanoying
pi_79212908
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef piepie het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik jouw verhaal diep triest.
Er zijn ook mensen die verder kijken en niet alles wat de media ons voorschotelt zo maar slikt.
Heeft niets met wel of niet accepteren te maken, maar met waarheidsvinding. En in een depressie ben ik nog nooit gezakt.
pi_79213150
Haha, vechten tegen windmolentjes kan ook heel bevredigend zijn ...

The truth will prevail!
pi_79213759
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef piepie het volgende:
Klopt, er is veel discussie over deze video geweest.
Later bleek het een stunt van een duitse RTL te zijn geweest, die alles in scène zouden hebben gezet.
Maar is dit wel zo is de vraag (of een afleidingsmanoeuvre?).
Op het hoax-forum zijn daar uitgebreide discussies over met vergelijkingen.
Mijn conclusie na het volgen van dit hele verhaal is dat het Michael echt wel kan zijn geweest.
Oeps, dat van de duitse RTL wist ik nog niet, ben nog maar pas ingestapt in dit ganse verhaal/onderzoek
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_79226643
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Oeps, dat van de duitse RTL wist ik nog niet, ben nog maar pas ingestapt in dit ganse verhaal/onderzoek
Zou een geintje van de duitse RTL zijn, maar wel een heel raar geintje dan vind je ook niet?
Geeft dus te denken en het verhaal rammelt ook ...

Als je er nog maar pas bent ingestapt is het best heel moeilijk om door de bomen het bos nog te zien UncleScorp.
Ik ben er sinds begin oktober ingestapt (toen ik ging beseffen dat er veel niet klopte) en was het al heel veel wat op mij af kwam en sindsdien is het meer en meer geworden.
In deel 1 van The Plot still thickens heb ik aardig wat video's geplaatst, maar op het engelstalige hoax-forum staat alles in categorieën en dat is een stuk overzichtelijker.

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 17-03-2010 00:26:48 ]
pi_80322105
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef piepie het volgende:

[..]

Zou een geintje van de duitse RTL zijn, maar wel een heel raar geintje dan vind je ook niet?
Geeft dus te denken en het verhaal rammelt ook ...

Afgezien van hun bekentenis dat het een grap was dus kun je ook zien dat het niet hetzelfde busje is.

Die Pijl is bijvoorbeeld heel anders, net als het lettertype/grootte wat ook net wat anders is.

Maar dat doet er niet echt toe want,

(8:20)
pi_80329608
Hij is leuk ...
pi_80786015
Ja, geinig filmpje..maar ik kan de debaceles niet vergelijken met Elvis of die van iemand anders..
Tijd om dit topic weer eventjes op te 'Piepen'..wat jij @Piepie..;)
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:29:09 #68
13132 Core.
schizo eend
pi_80789153
Dit is nog altijd het beste filmpje: MJ himself over wat hem is overkomen.

Tevens bevestigd dit dat er werkelijk een Global Conspiracy gaande is, en dat we dus allemaal eigenlijk in 'DisneyWorld' leven.
Sommige mensen worden nu spontaan spiritueel wakkergeschud en doorzien dan eenvoudig deze Global Conspiracy. Het gevolg daarvan is dat ze door omstanders/familie niet worden begrepen en daardoor via de door de TPTB/Global Elite gecontroleerde Psychiatrie opgesloten en gelabeld worden met 'Paranoïde Schizofrenie'. Met het gevolg dat door het toedienen van de dan verplichte zware Medicijnen(=Drugs) een natuurlijk evolutieproces onderdrukt wordt.
Vertel me eens, wie is er hier nou op Aarde de Boeman?

In mijn mening heeft David Icke het met zijn boeken "And The Truth Shall Set You Free" en "The Robots' Rebellion" volkomen bij het rechte eind. (er komen in deze boeken geen Reptielen voor! )
Hij laat je zien wat er nou werkelijk aan de hand is. Daardoor kan je ook beter begrijpen wat er nou met MJ is gebeurd.
Tevens zijn er naast Icke vele onderzoekers/schrijvers bezig die je hetzelfde kunnen vertellen (Global Conspiracy/Illuminatie/TPTB/Massa-manipulatie) om de rest van de mensheid, die wel oren en ogen heeft, wakker te schudden. Hulde!
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_80791377
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Maron het volgende:
Ja, geinig filmpje..maar ik kan de debaceles niet vergelijken met Elvis of die van iemand anders..
Tijd om dit topic weer eventjes op te 'Piepen'..wat jij @Piepie..;)
Op te piepen ....

Toen ik door bepaalde leden naar BNW werd verbannen (vanuit SHO) had ik eigenlijk niet in de gaten dat het hier meer over NWO ging. Als het dus over NWO/Illuminatie gaat dan mis ik gewoon te veel kennis om daarover mee te discussiëren.
Ik heb wel een poging gedaan me erin te verdiepen, maar het is zoveel info.
Dat het bestaat ben ik wel redelijk van overtuigd en MJ was ook zeker op de hoogte.

De reden waarom ik het gevoel heb dat Michael nog in leven kan zijn zit voor mij meer in heel andere aanwijzingen.

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 28-04-2010 00:46:18 ]
pi_80822957
Ik zou er niet van staan te kijken als Michael op de eerste verjaardag van zijn sterfdag opeens springlevend zou blijken te zijn..(maar ik houd er nog steeds rekening mee dat hij toch ècht dood is)..
Dat zou me een stunt zijn..en van zijn kant uit gezien wel heel begrijpelijk..
Zoals het topic luidt.....The plot still thickens..
pi_80823945
Ik moet toch eerlijk The plot thinners... zeggen met alle tijd die verstrijkt zonder nieuwe info.
pi_80825835
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:31 schreef Dynd het volgende:
Ik moet toch eerlijk The plot thinners... zeggen met alle tijd die verstrijkt zonder nieuwe info.
Als je van de officieële info uitgaat idd..
pi_80826294
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:04 schreef Maron het volgende:

[..]

Als je van de officieële info uitgaat idd..
Noem dan eens wat nieuw aanstootgevend bewijs.
pi_80828115
Er zijn toch geregeld nieuwe aanwijzingen te vinden, maar wegens gebrek aan belangstelling hier heb ik die niet geplaatst.

Even een voorbeeld:
TMZ kwam een paar weken geleden met het verhaal dat Michael aan Coca Cola verslaafd zou zijn geweest (wat dan weer een slechte combinatie met de drugs zou zijn geweest).
Echter in zijn omgeving had niemand hem ooit cola zien drinken.
Dezelfde dag doken er foto's op van Conrad Murray met zijn advocaat, vrolijk in het zonnetje met een grote Coca Cola parasol achter ze. Uiteraard waren ook deze foto's weer gemaakt door dezelde fotograaf als de foto's van Murray bij Forrest Lawn en Murray in een koffietent kort voor de 2e rechtszitting. Coca Cola blijkt nu ook mede-sponsor te zijn geweest van This is It.

Vreemd? Ja ik vind dat heeeel vreemd ...

En dan is er een groot contract getekend met Cirque du Soleil die 2 shows gaan doen met Michael-songs. 1 eind 2010 (rondreizend) en 1 in 2012 (in Las Vegas).
De connectie van Michael met Chris Angel (Cirque du Soleil) was al snel gelegd 10 maanden geleden.
beLIEve van Chris Angel heeft zoveel gemeen met Michael.

Er is nog meer, maar dit schoot me zo even te binnen.
Ik lees gewoon dagelijks even op het hoax-forum en ben dan weer bij ...
pi_80828683
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:00 schreef piepie het volgende:
Er zijn toch geregeld nieuwe aanwijzingen te vinden, maar wegens gebrek aan belangstelling hier heb ik die niet geplaatst.

Even een voorbeeld:
TMZ kwam een paar weken geleden met het verhaal dat Michael aan Coca Cola verslaafd zou zijn geweest (wat dan weer een slechte combinatie met de drugs zou zijn geweest).
Echter in zijn omgeving had niemand hem ooit cola zien drinken.
Ok, regular tabloid junk dus.
quote:
Dezelfde dag doken er foto's op van Conrad Murray met zijn advocaat, vrolijk in het zonnetje met een grote Coca Cola parasol achter ze.
Dus ze gingen naar een restaurant dat een parasol had met Coca Cola? Wat vreemd en uniek. En stel er is sprake van een Coca-Cola complot, kregen ze dan gratis drankjes aangeboden als ze Michael zouden ombrengen oid? Of dachten ze van, ''hmm, coca-cola doet mee met het complot, laten we dan maar wel een terrasje vinden met Coca-Cola sponsoring, anders worden ze boos.''
quote:
Uiteraard waren ook deze foto's weer gemaakt door dezelde fotograaf als de foto's van Murray bij Forrest Lawn en Murray in een koffietent kort voor de 2e rechtszitting.
Dat kan, mensen hebben vaak eenzelfde fotograaf. Zie sowieso niet wat dit te maken kan hebben met een complot. Dezelfde fotograaf, dan moet het wel een complot zijn!
quote:
Coca Cola blijkt nu ook mede-sponsor te zijn geweest van This is It.
Oftewel Coca Cola did it? En je legt dit verband met Murray doormate van een foto met een parasol?
Coca-cola is een merk wat je overal ziet, dan is het niet heel gek als je dat meerdere keren vindt. Kan ik net zo goed zeggen dat Michael in een Mercedes ree, Murray in een Mercedes rijdt en de bazen van AEG. OMG, Mercedes heeft hiermee te maken!
quote:
Vreemd? Ja ik vind dat heeeel vreemd ...

En dan is er een groot contract getekend met Cirque du Soleil die 2 shows gaan doen met Michael-songs. 1 eind 2010 (rondreizend) en 1 in 2012 (in Las Vegas).
De connectie van Michael met Chris Angel (Cirque du Soleil) was al snel gelegd 10 maanden geleden.
beLIEve van Chris Angel heeft zoveel gemeen met Michael.
Dit stukje snap ik helaas niet echt Maar zo vreemd vind ik je eerste alinea dus niet echt.
quote:
Er is nog meer, maar dit schoot me zo even te binnen.
Ik lees gewoon dagelijks even op het hoax-forum en ben dan weer bij ...
En opnieuw, dit is gewoon mijn mening, op deze manier komt er wat meer objectiviteit in dit topic. Er zitten heel wat goede detectives op het hoax-forum, alleen mist er naar mijn mening soms wat logica. Ik kan het gewoon niet geloven, hoe graag ik het misschien zou willen.
Net als met de hemel ^^

pi_80829036
Nou ja al het nieuws rondom Michael komt sinds 25-6-2009 het eerst binnen via TMZ (inderdaad een tabloid, wat dus al vreemd is op zich dat zij het nieuws altijd als eerste brengen).
Alle foto's van Murray zijn gemaakt door dezelfde persoon, Ben Evenstad van Photo Group (zo even uit mijn hoofd hoor .. ).
Hij was een persoonlijke vriend van Michael Jackson, die veel met hem op pad ging.
Een van de weinige paparazzi's die echt dicht bij hem stond en die Michael ook als een vriend beschouwde.
Zou een echte vriend de "moordenaar" van Michael fotograferen?
Pfff, ik weet dat het een harde wereld is, maar dit gaat wel erg ver.

Dit is een van die foto's uit een serie:

Hier kun je lezen over de connectie die 10 maanden geleden al is gelegd met Chris Angel en Cirque du Soleil:

http://mjfd.webs.com/apps(...)ou-believe-in-magic-

En verder heb ik eigenlijk geen aanwijzingen meer nodig, gewoon omdat er al zoveel zijn.
Gewoon afwachten dus wat er gaat gebeuren, wanneer weet niemand en of het ook echt zo is weet ook niemand zeker. Ik blijf positief ...

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 29-04-2010 01:04:06 ]
pi_80829636
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:38 schreef piepie het volgende:
Nou ja al het nieuws rondom Michael komt sinds 25-6-2009 het eerst binnen via TMZ (inderdaad een tabloid, wat dus al vreemd is op zich dat zij het nieuws altijd als eerste brengen).
Alle foto's van Murray zijn gemaakt door dezelfde persoon, Ben Evenstad van Photo Group (zo even uit mijn hoofd hoor .. ).
Hij was een persoonlijke vriend van Michael Jackson, die veel met hem op pad ging.
Een van de weinige paparazzi's die echt dicht bij hem stond en die Michael ook als een vriend beschouwde.
Zou een echte vriend de "moordenaar" van Michael fotograferen?
Pfff, ik weet dat het een harde wereld is, maar dit gaat wel erg ver.
Dat zou opzich wel kunnen, dat hij, zoals in de films, achter de moordenaar aangaat. Al klinkt het zoals je al zei wat ver. Ik geloof trouwens wel dat hij vermoord is.
quote:
Dit is een van die foto's uit een serie:

[ afbeelding ]

Hier kun je lezen over de connectie die 10 maanden geleden al is gelegd met Chris Angel en Cirque du Soleil:

http://mjfd.webs.com/apps(...)ou-believe-in-magic-

En verder heb ik eigenlijk geen aanwijzingen meer nodig, gewoon omdat er al zoveel zijn.
Gewoon afwachten dus wat er gaat gebeuren, wanneer weet niemand en of het ook echt zo is weet ook niemand zeker. Ik blijf positief ...
Ik zal het morgen even doornemen. Ik ga zo slapen. Ff een compleet andere vraag, stel hij komt na een jaar, 25 juni 2010 weer terug. Kan elke datum zijn, maakt niet uit, maar stel. Hij vertelt waarom hij dit gedaan heeft (zeg maar de voor jou meest logische reden). Denk je dan dat de wereld positiever of juist nog negatiever tegen hem aan zal kijken? Hij heeft nu namelijk meerdere zelfmoorden op zijn als het ware 'geweten' staan, boze fans, geld weg alles weg etc. In dat geval, het geval van hij die zijn dood faked, hoop ik zelf juist dat hij niet terug komt. Gezien de enorme gevolgen.
pi_80830191
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:28 schreef Dynd het volgende:

Ff een compleet andere vraag, stel hij komt na een jaar, 25 juni 2010 weer terug. Kan elke datum zijn, maakt niet uit, maar stel. Hij vertelt waarom hij dit gedaan heeft (zeg maar de voor jou meest logische reden). Denk je dan dat de wereld positiever of juist nog negatiever tegen hem aan zal kijken? Hij heeft nu namelijk meerdere zelfmoorden op zijn als het ware 'geweten' staan, boze fans, geld weg alles weg etc. In dat geval, het geval van hij die zijn dood faked, hoop ik zelf juist dat hij niet terug komt. Gezien de enorme gevolgen.
Dat van de zelfmoorden is nooit echt bewezen zover ik weet. Dat was meer een broodje-aap verhaal.

Ik denk dat zijn fans hun geluk niet opkunnen en het hem daarom wel direct zullen vergeven.
Welk geld zijn de fans volgens jou dan kwijt? Ze hebben toch hun tickets voor TII vergoed gekregen?

Er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die het een schandaal zullen vinden, maar dat blijf je altijd houden en dat was Michael ook wel gewend.

Het ligt er ook wel aan met welk verhaal hij naar buiten zal komen dan.
Ik kan me niet voorstellen dat hij dit als een lolletje ziet, er moet meer achter zitten lijkt mij.
Wat de reden ook mag zijn, daar zijn zoveel theorieën over dat ik me er niet aan waag.
Dat hij ertoe in staat was dit te doen kan ik me wel weer alles bij voorstellen. Michael was nu eenmaal geen doorsnee mens ..

Als hij niet terugkomt, dan ga ik ervan uit dat hij wel echt dood is.
Ik zou niet kunnen bedenken hoe hij zich de rest van zijn leven dan zou moeten verstoppen.
Zijn kinderen en familie zal hij toch niet willen missen?

De juridische gevolgen zal hij ongetwijfeld goed hebben dichtgetimmerd, zodat hij er wat dat betreft mee weg zal komen. Hij was wel een genie ...
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:35:59 #79
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_80887555
even een TerugVindMichael
pi_80933467
Misschien dat dit hier ook nog even past...:

Part 2:

En zodra je eenmaal zover bent, denk ik niet dat dit nog kan ontbreken (7 parts en gaat nog door, linkje naar volgende part aan einde van elk filmpje):

Erg interessant allemaal, denk ik... Oordeel zelf.
Het kijken waard.
De microfoon heeft gesproken.
pi_81303293
quote:
' Michael Jackson Leeft.'

AMSTERDAM - Volgens de Britse krant The Sun is Michael Jackson niet dood. Sterker nog, de King of Pop zou zich voordoen als een 33-jarig brandwondensla chtoffer.

De krant schrijft haar bevindingen toe aan het blog Michaeljackson hoaxforum.com, dat gemaakt wordt door twee Nederlandse vrouwen. De blogsite, die vraagtekens plaatst bij de dood van de King of Pop, telt de laatste dagen maar liefst 1 miljoen hits per dag.

De dood van Jackson - vorig jaar juni - houdt de gemoederen, vooral op internet, nog flink bezig. Het Britse boulevardblad meldt dinsdag dat ene 'Dave Dave' ooit vriendschap met Michael Jackson zou hebben gesloten. Jackson zou na zijn geënsceneerde dood in de huid van de man zijn gekropen. Hij zou als Dave Dave onder meer als gast hebben opgetreden in de Amerikaanse talkshow Larry King Live op CNN.

Het blog is allerminst blij met het bericht in The Sun, waarvoor de vrouwen eerder hun medewerking hadden verleend. Volgens de site is het artikel van The Sun 'Is Jacko posing as burn victim?' veel te sensationeel. Ook menen de vrouwen dat het blad zich niet aan de afspraak heeft gehouden.

Telegraaf

dinsdag 11 mei 2010 @ 17:06:28 #82
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81303828
-zeg dan niks-

[ Bericht 91% gewijzigd door Bastard op 11-05-2010 18:56:05 ]
I'm Back Again!
pi_81317981
Veel bijzonders heb ik niet te melden, maar ik wil toch graag even mededelen wat ik vond..(oud nieuws, maar allez)
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Michael-Jackson-leeft/
pi_81325266
Inderdaad oud nieuws, maar toch weer een leuke opsomming.
Er is nog zoveel meer dan dit.
Dit is misschien 1% van wat al ontdekt is aan opmerkelijke en tegenstrijdige zaken.
pi_81355822
diz is scary
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_81369529
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
diz is scary
Wat? De mensen hier, of de posts die worden geplaatst?
pi_81389364
gewoon dat "complot"
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  Moderator donderdag 13 mei 2010 @ 19:48:20 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_81391399
Hebben jullie daarnet op SBS6 dat item over de voicemailberichten van Michael Jackson gezien? Was best vreemd om hem zo te horen. Hij klonk alsof hij zwaar onder invloed was. Hij klonk ook bang.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:53:04 #89
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81394329
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef Maron het volgende:
Veel bijzonders heb ik niet te melden, maar ik wil toch graag even mededelen wat ik vond..(oud nieuws, maar allez)
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Michael-Jackson-leeft/
Ik vind dit nogal een onzinargument uit dat artikel:
quote:
Zelfs bij Elvis of Andy Kaufman stapelde het materiaal zich niet zo op.
Duh!

Er was geen internet, dus niet iedereen kon zomaar bij allerlei foto's en filmpjes. Niet iedereen kon dus ook zomaar foto's painten, artikelen schrijven waarin aannames als feiten gepresenteerd worden, filmpjes in elkaar knutselen, en vervolgens al die dingen delen met de rest van de wereld. Waardoor andere mensen dankzij die foto's/artikelen/filmpjes weer verder gaan speculeren, vervolgens worden die speculaties weer opgevat en gepresenteerd als feiten, en daaruit ontstaan weer nieuwe speculaties... enzovoort.

Nee, dat kon allemaal niet bij Elvis en Andy Kaufman !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_81395213
Daarin kan ik je alleen maar gelijk geven Joepie ...

Neemt niet weg dat ik toch blijf twijfelen.
pi_81446974
Zonnebloemen voor Michael.

We blijven de Yellow Brick Road volgen ...

pi_81455983
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef piepie het volgende:

[ afbeelding ]
pi_81468066
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:00 schreef quirina het volgende:

[..]

pi_81468801
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:44 schreef piepie het volgende:

[..]

Moderator zaterdag 15 mei 2010 @ 21:57:42 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_81470561
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef piepie het volgende:

[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee? Wat betekenen die zonnebloemen?
pi_81476372
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee? Wat betekenen die zonnebloemen?
Lavenderr, misschien kun je het beste eerst de 2 filmpjes even kijken "Yellow Brick Road deel 1 en 2".
Ze staan een paar pagina's terug in dit topic.
Dave Dave heeft vorig jaar op zijn My Space-site geschreven: "Follow the Yellow Brick Road".
Dit komt uit de film The Wiz, waarin Michael de rol speelde van de vogelverschrikker.
Zonnebloemen zaten ook in die film, net als gele taxi's.
Op de desk van de rechter in de eerste hoorzitting met dr. Murray stond een gele taxi en een zonnebloem. Heel bizar, maar waar.
Als je de filmpjes kijkt, dan zie je hoe vaak de kleur geel terugkomt overal en wat die kleur eigenlijk betekent.

Afgelopen week heeft Lisa Marie Presly een verzoek gedaan om zonnebloemen te sturen naar Forest Lawn voor Michael, omdat zij vond dat er zo weinig bloemen bij zijn crypte lagen.
Een dag later heeft een neef van Harvy (de man achter TMZ.com) bergen zonnebloemen afgeleverd bij Forest Lawn (de foto).
Ondertussen hebben fans die Michael geregeld bezoeken boos gereageerd omdat zij altijd veel bloemen meenemen.
Waar zijn trouwens de bloemen van de familie vraag je je dan af?
Ze worden er ook nooit gesignaleerd.

Nou ja, ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maar je moet de hoax wel volgen om hier iets achter te zoeken.
pi_91354817
Het lijkt me een goed idee om weer eens iets te melden in dit topic, omdat ik nog steeds het sterke vermoeden heb dat Michael Jackson nog leeft en wie weet zijn er mensen die dit ook boeiend vinden.

Een stukje terug had ik het over Coca Cola.
TMZ bracht in april 2010 het nieuws dat Michael verslaafd was aan Coca Cola
(op zich een vreemd bericht omdat Michael altijd vruchtensap en mineraalwater dronk).
Dezelfde week doken er foto's op van Conrad Murray met zijn advocaat met op de achtergrond een Coca Cola-parasol (zie een paar berichten hiervoor).

Echter waar ik het hier niet over heb gehad is de commercial van Coca Cola voor hun vruchtendrank 5 Alive, ook in dezelfde week uitgebracht.
In het spotje zien we een DoDo (een vogel die uitgestorven is) die weer tot leven komt. We zien de DoDo dansen op het strand en zelfs een stukje moonwalken. De vogel zingt "I'm Alive" ... :)
Toevallig was een van Michael's nicknames Doodoo. In briefjes aan zijn neefjes (3 T) ondertekende Michael met "uncle doodoo".

Dit alles is mooi in beeld gebracht in onderstaand filmpje:

maandag 17 januari 2011 @ 07:02:37 #99
262978 Moonwalk
pi_91449698
Hoi Piepie,

Ik heb het filmpje even bekeken, die dodo in de commercial is overduidelijk Michael Jackson. Ik vraag me alleen af of ze dit niet als een soort uitbuiting hebben gedaan omdat ik niet helemaal snap waarom coca cola zich met het complot zou gaan bemoeien en hints zou gaan geven. In dit geval lijkt het er meer op dat ze de "koe" ff flink willen uitmelken o.i.d.

Wat is de verdere gedachte erachter? Puur als aanwijzing of denk je dat MJ eventueel zelf een deal heeft gemaakt en zelf achter de campagne zit? Ik moet wel zeggen dat ik het heeeeel raar vind dat ze die vogel i'm alive laten zingen in combinatie met de moonwalk enz enz . Nu ik het zo typ vind ik het nog raarder dat als MJ overleden is, zijn familie dit zomaar goed vindt. Raarheid aan alle kanten !! Wat heb je nog meer aan nieuwe info?
pi_91466596
Wat de gedachte erachter is kan ik ook niet weten Moonwalk, maar dat het allemaal weer heel vreemd is dat is zeker. Zeker ook omdat Murray dezelfde week weer eens moest poseren (voor de fotograaf van TMZ). Als Michael echt dood is dan zou ik Coca Cola een proces aandoen als ik familie was. Dit kan toch niet dan, zo'n respectloze commercial ... 8)7
Ik denk dat Michael de touwtjes (regie) rondom de hoax strak in handen heeft, meer kan ik er niet van maken ... ;)

Andere dingen, ... hier vast een opmerkelijke:

Eind vorig jaar maakte Michael's long time producer Teddy Riley op zijn twitter opmerkingen dat hij denkt/weet dat Michael nog leeft. (Zijn vriend Akon denkt er trouwens hetzelfde over.) Naar aanleiding daarvan heeft hij toen een blog geopend om daar verdere vragen van fans te beantwoorden. Tot dusver heeft hij 27 vragen beantwoord, waaronder een aantal over dat Michael nog zou leven. Helaas is hij na vraag 27 (tijdelijk?) gestopt met beantwoorden. Waarom weet ik ook niet, misschien i.o.v. Michael?

http://www.formspring.me/AskTeddyRiley

En deze:

Het was het tijdens de recente rechtszaak (preliminary hearing) opmerkelijk wat Kenny Ortega te melden had.
Hij vertelde dat op de avond van de 24e juni Michael bij het afscheid had gezegd: "The illusion starts tomorrow" ... :D
WTF ... :{
Op 25 juni zou er inderdaad worden gerepeteerd voor een illusie-act op Dirty Diana.
Michael zou in een bed liggen en later ergens anders weer opduiken.
Erg toevallig weer allemaal.

Er volgt nog veel meer (maar heb nu even geen tijd meer).

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 17-01-2011 16:03:00 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 18:41:41 #101
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91475053
Piepie, jij denkt dat Michael Jackson nog leeft, maar je bent daarbij ook fan van hem. Misschien 'hou' je zelfs van hem ;).

Dan snap ik eigenlijk niet waarom je dit doet. Als hij inderdaad nog leeft, dan heeft hij er dus blijkbaar wel voor gekozen om met rust gelaten te worden en dat doe jij niet en vele andere 'fans' doen dat ook niet :).
pi_91479837
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Piepie, jij denkt dat Michael Jackson nog leeft, maar je bent daarbij ook fan van hem. Misschien 'hou' je zelfs van hem ;).

Dan snap ik eigenlijk niet waarom je dit doet. Als hij inderdaad nog leeft, dan heeft hij er dus blijkbaar wel voor gekozen om met rust gelaten te worden en dat doe jij niet en vele andere 'fans' doen dat ook niet :).
Ik ben het hier niet met je eens Joepie ... ;)
Er zijn zoveel aanwijzingen verspreid in deze hoax. Deze aanwijzingen zouden nooit verspreid zijn als hij met rust gelaten wilde worden.
Zouden al die aanwijzingen er niet geweest zijn, dan zou het ook nooit bij mensen zijn opgekomen dat hij alles gefaked heeft.
Mocht Michael toch echt dood zijn, dan kan het gewoon niet anders dan dat er bepaalde mensen een bizar "spel" spelen met de gevoelens van fans.
Ik ga er nu van uit dat Michael achter de schermen bezig is met "The greatest show on earth" en toekijkt hoe de hoax zich ontwikkelt. Een bekende uitspraak van Michael was ook: "To die would be a great adventure" ... ;)
pi_91483394
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet met je eens Joepie ... ;)
Er zijn zoveel aanwijzingen verspreid in deze hoax. Deze aanwijzingen zouden nooit verspreid zijn als hij met rust gelaten wilde worden.
Zouden al die aanwijzingen er niet geweest zijn, dan zou het ook nooit bij mensen zijn opgekomen dat hij alles gefaked heeft.
Mocht Michael toch echt dood zijn, dan kan het gewoon niet anders dan dat er bepaalde mensen een bizar "spel" spelen met de gevoelens van fans.
Ik ga er nu van uit dat Michael achter de schermen bezig is met "The greatest show on earth" en toekijkt hoe de hoax zich ontwikkelt. Een bekende uitspraak van Michael was ook: "To die would be a great adventure" ... ;)
Ja? En denk je dan dat ie ooit weer "opstaat" uit de dood?
pi_91484412
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja? En denk je dan dat ie ooit weer "opstaat" uit de dood?
Ja, als hij vindt dat de tijd daar rijp voor is ... ;)
pi_91485267
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja, als hij vindt dat de tijd daar rijp voor is ... ;)
Ik denk dat ie dan een hele hoop boze fans achter zich aan krijgt... dus, als ie nog leeft, dan denk ik niet dat ie zo dom is om terug te keren. :)
pi_91487008
Ik denk het wel, want hij zal dan een goed verhaal hebben.
pi_91495706
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef piepie het volgende:
Ik denk het wel, want hij zal dan een goed verhaal hebben.
We zullen zien! Voor jou hoop ik het iig, maar ik zou je geld er niet op zetten ;)
pi_91496846
Doe ik zeker niet hoor, de zaak fascineert me gewoon.
Net als jij met 9-11 Jokkebrok ... ;)
pi_91497611
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef piepie het volgende:
Doe ik zeker niet hoor, de zaak fascineert me gewoon.
Net als jij met 9-11 Jokkebrok ... ;)
True! :)
pi_91503212
Hij komt sowieso wel terug met een nieuwe cd, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken.
pi_91503708
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:28 schreef HyperViper het volgende:
Hij komt sowieso wel terug met een nieuwe cd, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken.
:? D'r is pas een CD van hem uitgebracht.... of doel je op nog een volgende?
pi_91504727
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:? D'r is pas een CD van hem uitgebracht.... of doel je op nog een volgende?
Ik doel natuurlijk op de volgende, anders zou het natuurlijk geen prestatie zijn hè.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:39:51 #113
194833 Hanoying
pi_91505023
Toch een interesant fenomeen dat mensen zo idolaat kunen zijn van iemand die ze alleen van een enorme afstand kennen dat ze hem/haar mythische proporties gaan toedichten en zijn/haar dood simpelweg niet kunnen voorstellen.

De artiest is in het hoofd van die mensen groter geworden dan een persoon van vlees en bloed, dat iemand die ze al die jaren hebben gezien als halve godheid ineens dood is is gewoon niet te bevatten en rijmt niet met het beeld dat de fan van de artiest in zijn hoofd heeft. (een beeld van een 'meer dan een gewoon mens')

Er zijn vrouwen van 60/70 die nog steeds wachten op de terugkeer van Elvis, ik vraag me af hoe lang piepie de illusie vast gaat houden.
pi_91645543
Vergunning van dr. Murray toch niet ingetrokken ... :? _O-

Zie:
http://www.tmz.com/2011/0(...)-manslaughter-trial/
pi_91645640
Ik ben ook bewonderaar van een groep waarvan er eentje inmiddels is overleden maar ik heb toch echt niet de illusie dat hij nog in leven is en de andere fans die ik ken hebben dat ook niet. :P Waarom bij MJ dan wel? :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91645682
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:25 schreef trovey het volgende:
Ik ben ook bewonderaar van een groep waarvan er eentje inmiddels is overleden maar ik heb toch echt niet de illusie dat hij nog in leven is en de andere fans die ik ken hebben dat ook niet. :P Waarom bij MJ dan wel? :{
Er zijn ook heel veel fans die wel denken dat hij nog leeft.
Als ik er nooit over was gaan lezen dan had ik die illusie ook niet gehad ... ;)
pi_91645725
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:29 schreef piepie het volgende:

[..]

Er zijn ook heel veel fans die wel denken dat hij nog leeft.
Als ik er nooit over was gaan lezen dan had ik die illusie ook niet gehad ... ;)
Maar waarom dan...waarom zou die man niet gewoon overleden kunnen zijn en waarom gebeuren zulke dingen altijd bij artiesten waarvan de fans....hoe zal ik het zeggen...."fanatiek :P "zijn (overigens niet naar jou persoonlijk gericht hoor, ik ken jou en je fanzijn verder niet ;) ). Bij de Bee Gees (die groep ja) is Maurice gewoon doodgegaan, geheel onverwacht en veel te jong en er is geen graf (want gecremeerd en daarna uitstrooiing) maar toch heeft is er geen enkele twijfel dat hij niet meer onder ons is. Worden die verhalen niet uit de duim gezogen, of dat door fans is of door de mensen die nog aan MJ verdienen, om de sensatie en om de verkoop van de artiest MJ lekker hoog te houden?

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 21-01-2011 18:20:28 ]
Optimist tot in de kist
pi_91645792
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar waarom dan...waarom zou die man niet gewoon overleden kunnen zijn en waarom gebeuren zulke dingen altijd bij artiesten waarvan de fans....hoe zal ik het zeggen...."fanatiek :P "zijn (overigens niet naar jou persoonlijk gericht hoor, ik ken jou en je fanzijn verder niet ;) ). Bij de Bee Gees (die groep ja) is Maurice gewoon doodgegaan, geheel onverwacht en veel te jong en er is geen graf (want gecremeerd en daarna uitstrooiing) maar toch heeft is er geen enkele twijfeling dat hij niet meer onder ons is. Worden die verhalen niet uit de duim gezogen, of dat door fans is of door de mensen die nog aan MJ verdienen, om de sensatie en om de verkoop van de artiest MJ lekker hoog te houden?
Dat "Stayin Alive" was geen hint van de illuminati?
pi_91645796
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar waarom dan...waarom zou die man niet gewoon overleden kunnen zijn en waarom gebeuren zulke dingen altijd bij artiesten waarvan de fans....hoe zal ik het zeggen...."fanatiek :P "zijn (overigens niet naar jou persoonlijk gericht hoor, ik ken jou en je fanzijn verder niet ;) ). Bij de Bee Gees (die groep ja) is Maurice gewoon doodgegaan, geheel onverwacht en veel te jong en er is geen graf (want gecremeerd en daarna uitstrooiing) maar toch heeft is er geen enkele twijfeling dat hij niet meer onder ons is. Worden die verhalen niet uit de duim gezogen, of dat door fans is of door de mensen die nog aan MJ verdienen, om de sensatie en om de verkoop van de artiest MJ lekker hoog te houden?
Al jouw vragen zijn niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden.
Bij Michael was er echt heel veel aan de hand wat een reden voor hem kan zijn geweest om dit te doen. Ik volg het hoax-verhaal al sinds september 2009, dus heb inmiddels honderden berichten en filmpjes vol met tegenstrijdigheden/toevalligheden gezien om overtuigd te zijn dat hij er nog is.
Er komt gewoon geen einde aan. Er is zoveel wat niet klopt. Voor iemand die nu blanco in dit verhaal stapt zal het heel moeilijk zijn om alles op een rijtje te zetten.
In moet echt naar bed nu ... :W
pi_91645808
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat "Stayin Alive" was geen hint van de illuminati?
Nee. :') Helaas zat er een einde aan ;(
Optimist tot in de kist
pi_91645832
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 02:41 schreef piepie het volgende:

[..]

Al jouw vragen zijn niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden.
Bij Michael was er echt heel veel aan de hand wat een reden voor hem kan zijn geweest om dit te doen. Ik volg het hoax-verhaal al sinds september 2009, dus heb inmiddels honderden berichten en filmpjes vol met tegenstrijdigheden/toevalligheden gezien om overtuigd te zijn dat hij er nog is.
Er komt gewoon geen einde aan. Er is zoveel wat niet klopt. Voor iemand die nu blanco in dit verhaal stapt zal het heel moeilijk zijn om alles op een rijtje te zetten.
In moet echt naar bed nu ... :W
Ik help je hopen dat het allemaal opzet was maar ik heb weinig hoop voor je...we wachten ook al jaren op Elvis. :+ Slaap lekker. :*
Optimist tot in de kist
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:31:13 #122
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91656435
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef Hanoying het volgende:
Toch een interesant fenomeen dat mensen zo idolaat kunen zijn van iemand die ze alleen van een enorme afstand kennen dat ze hem/haar mythische proporties gaan toedichten en zijn/haar dood simpelweg niet kunnen voorstellen.

De artiest is in het hoofd van die mensen groter geworden dan een persoon van vlees en bloed, dat iemand die ze al die jaren hebben gezien als halve godheid ineens dood is is gewoon niet te bevatten en rijmt niet met het beeld dat de fan van de artiest in zijn hoofd heeft. (een beeld van een 'meer dan een gewoon mens')

Er zijn vrouwen van 60/70 die nog steeds wachten op de terugkeer van Elvis, ik vraag me af hoe lang piepie de illusie vast gaat houden.
Post van de maand :) Raak op de plank.
Leef en Laten Leven
pi_91663570
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

ignorance makes stupid remarks
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:17:44 #124
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91671767
Who's bad?

:')
Leef en Laten Leven
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:42:52 #125
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91672930
quote:
Zit jij dan niet te wachten op de terugkeer van John Lennon?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:17:17 #126
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91674730
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Zit jij dan niet te wachten op de terugkeer van John Lennon?
Echt wel, al 30 jaar! En op Elvis nog langer. En ik heb nog wel bewijzen dat ze nog leven!
Leef en Laten Leven
pi_91675725
Foto nummer tig in het charme-offensief van een zgn. moordenaar.
Hij heeft het weer prima naar zijn zin.

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 21-01-2011 20:48:26 ]
pi_91678785
Mja... plastic verteert niet he... dus, wie weet ;)
pi_91691336
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mja... plastic verteert niet he... dus, wie weet ;)
vertel ... -O-
(ben misschien even niet helder)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 08:57:47 #130
262978 Moonwalk
pi_91696703
quote:

[..]

Robijn...Piepie heeft voornamelijk op verzoek van jou de andere topics verlaten omdat jij hier niet over wil lezen. Voel je niet aangevallen want dat is zeker niet mijn bedoeling, ik wil je toch vragen waarom je in BNW bij dit onderwerp komt posten als je er niks van wil weten en het dus lijkt alsof je de confrontatie met Piepie juist opzoekt...

Het is een forum en je mag posten waar je wil dus ook hier. Ik begrijp het alleen niet want je wil er niks over horen en weten en toch post je dan hier...Piepie heeft het bewust in SHO en MUZ met rust gelaten en eigenlijk op verzoek van mij, hier weer een update geplaatst omdat ik het als zaak een interessant verhaal vindt.

Het zou fijn zijn als je er respect voor hebt dat het in bnw wordt geplaatst, een plek op fok! waar het normaal is om over complotten en dergelijke te praten. Ik val je niet aan, ik hoop alleen dat er niet weer geruzie enzo moet komen zoals in sho en in muz en dat er hier gewoon over dit onderwerp gesproken kan blijven worden.

p.s. Je hebt ook niets verkeerd gezegd, het ging mij er om dat jij je aan dit onderwerp irriteert en het respectloos vindt, dus snap ik niet waarom je hier dan post want dan wordt je er "mee lastig gevallen"
  zaterdag 22 januari 2011 @ 09:05:42 #131
262978 Moonwalk
pi_91696777
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:36 schreef piepie het volgende:
Foto nummer tig in het charme-offensief van een zgn. moordenaar.
Hij heeft het weer prima naar zijn zin.

[ afbeelding ]
Ik wil wel weten of iemand zich bezig heeft gehouden met de vraag of Murray wel echt een dokter is en niet gewoon een puppet van iets/iemand (sony?) Of zou het dan juist een puppet van MJ zelf zijn? Hij raakt zijn vergunning dus ook niet kwijt?? Na dat hele rare verloop van 911 bellen enzo wtf...pardon my french

Ik denk dat we nu na al die tijd ook hebben gezien dat er hoe dan ook iets vreemds aan de hand is en dat is wat het voor mij een boeiend verhaal maakt. Dat hij leeft zeg ik niet, dat hij niet leeft zeg ik ook niet. Dat er van alles niet klopt kan je niet omheen! Piepie weet je die uitzending op rtl 4 nog, van MJ zn broers? Is daar nog iets uit voort gekomen want als ik het me nog goed herinner mistte er een aflevering o.i.d. Ik weet nog dat ik het toen echt heel mal vond
  zaterdag 22 januari 2011 @ 09:13:02 #132
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91696823
Ha Moonwalk,

Blijkbaar loop je achter, want piepie was inmiddels weer teruggekeerd in het MJ topic met haar onzin.
En dit keer was het een ander die er genoeg van had en verzocht haar op te houden. Zie het bewuste topic.
De post die ik hierboven gequote heb was ik blij mee en daarom heb ik erop gereageerd. Zelf kan ik het nl. niet zo treffend zeggen. That's all, en ik was al van plan me niet meer te mengen in dit BNW topic, dus niets aan de hand.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 22 januari 2011 @ 09:45:20 #133
262978 Moonwalk
pi_91697111
Oke Robijn gelukkig, ik wil gewoon dat jullie geen ruzie gaan zitten maken :) worldpeace

Ontopic: Piepie ik ben ook wel benieuwd wat op dit moment naast murray/coca cola hot item is
pi_91714243
Hoi Moonwalk,

Ik had inderdaad voor het eerst in tijden weer eens iets in MUZ geplaatst.
Het was een poging van mij om mensen eens kritisch te laten nadenken en hun mening te vragen. Helaas werd er maar nauwelijks inhoudelijk op gereageerd. Ik vond het zelf een hele normale vraag, die mij en vele (believers) met mij nogal bezighoudt de laatste tijd.

Dit was de vraag:
====================================================================
Wat is dat toch met die dr. Murray en al die foto's en filmpjes de afgelopen 1,5 jaar van hem op TMZ.
Het begon met een bizar Youtube-filmpje waarin hij zijn excuses aan zijn patiënten aanbood ("The truth wil prevail") ... :? (Merkwaardige manier op patiënten te benaderen lijkt mij trouwens. Een brief zou nog logisch zijn.)
Daarna zagen we hem o.a. op vakantie, we zagen hem joggen aan het strand, we zagen hem relaxed een krantje lezen, koffie drinken en in de parkeergarage, we zagen hem winkelen, we zagen hem met zijn advocaat relaxed achter een Coco Cola-reclamebord op straat staan te babbelen, we zagen een hele serie foto's van hem op Forrest Lawn.
We lazen ook dat hij een passagier had gered tijdens een vlucht en afgelopen weekend zagen we hoe hij alweer voor de camera's van TMZ (National Photo Group) een ballon kocht voor zomaar een meisje op straat. (Doet trouwens denken aan de Balloon Boy-hoax van vorig jaar ... ;) )
Gaat wel ver met het charme-offensief van de dokter die de grootste artiest ter wereld zo slecht lijkt te hebben behandeld dat de dood erop volgde.

Mijn vraag aan jullie is: Vinden jullie het normaal dat hij zich zo vrij in het openbaar kan bewegen en dit alles vast laat leggen door de vaste fotograaf van TMZ?
Hij schijnt ook nooit belaagd te worden door boze fans, terwijl die er in US toch ook meer dan genoeg zijn.
Stellen jullie jezelf deze kritische vraag eens en ik ben benieuwd naar jullie visie hierover.
====================================================================
Verder maakt het mij niet uit wie hier allemaal reageren, discussies houd ik wel van en zijn vaak ook leerzaam. In een goede discussie kan het ook zover komen dat je zelf anders tegen iets gaat aankijken.
Echter, mensen zoals b.v. Robijn gaan nergens inhoudelijk op in en komen alleen maar even voor de zoveelste keer zeggen dat het allemaal onzin is. Dat is jammer, maar helaas. Nogal onbeschoft ook n.m.m. Ik laat mensen liever in hun waarde of ga inhoudelijk de discussie aan op een beleefde manier en het liefst nog met een dosis humor. In MUZ worden ook alleen maar de TMZ-artikelen geplaatst die geen vraagtekens oproepen. TMZ voedt de hoax, dag in dag uit bijna. TMZ speelt gewoon een rol, welke rol zal de tijd leren ... ;) Feit is wel dat niemand ooit van TMZ had gehoord voor de "dood" van Michael. TMZ is niets meer dan een tabloid, maar alles wat er wordt geplaatst wordt als de waarheid aangenomen. Michael was zelf degene die iedereen altijd waarschuwde voor de roddelpers. "Burn all tabloids" zei hij altijd. Ik houd het niet voor onmogelijk dat Michael juist dit keer wel een tabloid gebruikt om zijn hoax te verspreiden en dat Harvey (baas TMZ) wel degelijk in het complot zit. In zijn dagelijkse updates (filmpjes) heeft hij ook de meest merkwaardige toespelingen gemaakt.

Verder over jouw vraag wat momenteel een hot item is.
Bovenstaande bijvoorbeeld over het gedrag van Murray die zo'n beetje als een "ster" wordt neergezet door TMZ. Andere media nemen de TMZ-artikelen klakkeloos over. In Nederland zie je de TMZ-artikelen b.v. altijd terug bij de Telegraaf-pagina. Journalistiek is tegenwoordig een copy and paste-beroep geworden lijkt wel.
Soms duiken er in de buitenlandse pers artikelen op die aan de hoax zijn gewijd, zoals kort geleden in Le Soir, een belgische (serieuze) krant. Daar werd gespeculeerd dat Michael zijn rentree zal maken bij Ophra Winfrey. Het bleek natuurlijk om een fictief artikel te gaan, maar toch is het opmerkelijk dat er uberhaupt over wordt geschreven. Ik denk dat veel journalisten ook hun twijfels hebben, maar dat de serieuze kranten het nog niet aandurven er echt inhoudelijk over te schrijven.
Le Soir deed in ieder geval wel een poging (maar hield het bewust fictief). Er is een filmpje van gemaakt wat ik eventueel hier kan plaatsen ... ;)

Sommige vreemde dingen zijn zo moeilijk uit te leggen, omdat het dan weer een puzzelstukje in het geheel betreft. Connecting the dots noemen de believers dat ... ;) Ik kan dan niet over dat ene puzzelstukje gaan beginnen zonder de vorige erbij te halen, wat dan een enorm lang verhaal wordt. De hoax is eigenlijk alleen nog te volgen voor mensen die er vanaf het begin bij betrokken zijn geraakt.

Ik ga even de keuken in nu ... :W

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 22-01-2011 20:31:12 ]
pi_91736993
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 09:05 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik wil wel weten of iemand zich bezig heeft gehouden met de vraag of Murray wel echt een dokter is en niet gewoon een puppet van iets/iemand (sony?) Of zou het dan juist een puppet van MJ zelf zijn? Hij raakt zijn vergunning dus ook niet kwijt?? Na dat hele rare verloop van 911 bellen enzo wtf...pardon my french

Ik denk dat we nu na al die tijd ook hebben gezien dat er hoe dan ook iets vreemds aan de hand is en dat is wat het voor mij een boeiend verhaal maakt. Dat hij leeft zeg ik niet, dat hij niet leeft zeg ik ook niet. Dat er van alles niet klopt kan je niet omheen! Piepie weet je die uitzending op rtl 4 nog, van MJ zn broers? Is daar nog iets uit voort gekomen want als ik het me nog goed herinner mistte er een aflevering o.i.d. Ik weet nog dat ik het toen echt heel mal vond
Ik zal deze vragen nog even proberen te beantwoorden Moonwalk.
Of Murray wel een echte arts is? Daar is moeilijk een vinger achter te krijgen. Het lijkt erop dat hij cardioloog is, maar aan de andere kant welke arts (laat staan een cardioloog) kan nu geen eerste hulp verlenen???
Ik denk dat hij inderdaad eerder een puppet van Michael is, zoals jij al suggereerde.

Dan over die uitzending op rtl4, the Jackson5 Dynastie.
Ik moest even in mijn geheugen graven, want dat is al weer ruim een jaar geleden uitgezonden.
In de laatste aflevering zou er iets heel bijzonders gebeuren werd toen gezegd. In die laatste aflevering gingen de broers naar Forrest Lawn om het graf van Michael voor de eerste keer te bezoeken. Verder dan bij de ingang kregen we niet te zien.
Maar nu komt het. Oplettende kijkers in Amerika (LA) hadden direct door dat de broers helemaal niet bij Forrest Lawn Glendale waren (waar Michael zou liggen), maar bij Forrest Lawn Hollywood Hills. Dat ligt toch nog een flink stuk uit elkaar naar het schijnt. Ze namen de afslag Hollywood Hills en daar was ook een wat andere fontein dan bij Glendale.
Er was een hele duidelijke video door iemand van gemaakt en op youtube gezet. Ik heb deze nog in mijn favorieten zitten, dus ik wilde hem nog eens kijken. Helaas heeft diegene de video van youtube afgehaald, dus kan ik hem hier niet meer plaatsen.

Nu schiet me nog iets te binnen over het graf.
In een franse krant stond een tijdje terug een interview met Quincy Jones. Daarin werd hem gevraagd waarom hij niet bij de begrafenis van Michael was geweest. Hij antwoordde toen dat Michael helemaal niet in die kist heeft gelegen toen ... :D Hij vertelde vervolgens wel dat hij een paar weken later was geweest bij de echte begrafenis. Hoe vreemd is dat? ... :? _O-
pi_91853864
Hier een mooi voorbeeld hoe TMZ de hoax voedt:

http://www.tmz.com/2009/1(...)nanza/#ixzz0UVT3og1z

Michael Jackson and his kids ... :?
Lijkt me geen typefout.
Van die horrornight zijn filmpjes gemaakt waarop een man te zien is in de buurt van de kinderen die verkleed was en toch wel deed denken aan MJ.
Dus typefout?, nee, ik denk een bewuste aanwijzing.
pi_91881104
Leuke HOAX-dag was het vandaag (25-1-2011).

Even een opsomming:

March 28th 2011
date Murray trial starts

March 28th 1881
P.T. Barnum formed The Greatest Show On Earth

http://tributomichaeljack(...)m-general-tom-thumb/

Het P.T. Barnum circus bij het Staples Centre op de dag van Michael's memorial.
http://www.life.com/image/88878561

Wit konijn in rechtbank 25-1-2011

Veel clues in hoax met het witte konijn.

http://twitpic.com/3tcjgn

http://twitpic.com/3tcngv

en ook al een video:

Weer een tweet van Teddy Riley 26-1-2011

(to TEddy)
@TeddyRiley1 Hi Teddy! What do you mean the truth? The truth about Michael?

(Teddy Reply)
@LoyalJenn No but that's coming as well. I can't wait.

Nou Moonwalk, volop aanwijzingen weer ... _O-

The Greatest Show On Earth

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 26-01-2011 16:00:41 ]
pi_92157482
Ik heb hier toch een hoop lol in mijn eentje .... _O-

pi_92265734
Serveerster: "Jacksons dokter flirtte met mij over telefoon terwijl Michael lag te sterven"

Terwijl Michael Jackson lag te sterven, hing zijn lijfarts aan de telefoon met een serveerster voor wie hij een boon had. Dat verklaarde het meisje, en haar getuigenis zou wel eens van cruciaal belang kunnen zijn in het proces tegen dokter Conrad Murray, dat volgende maand van start gaat.

Volgens Sade Anding (24) zou Jackson nog leven mocht Murray die avond zijn aandacht niet op haar hebben gericht.

Het tijdstip en de duur van dat telefoontje worden hamvragen op het proces tegen Murray, vader van zeven.

Murray ontmoette Anding op haar werk, een steakhouse in Houston, Texas. Zeven maanden zat hij haar achterna, ook al woonde hij toen samen met de 28-jarige voormalige stripster Nicole Alvarez.

Gehoest en gemompel
"Hij gaf me geld en belde me vaak op. Die avond vroeg ik hem wat hij aan het doen was, en hij leek afgeleid. Het duurde enige tijd voor hij antwoordde, dus begon ik over mijn dag te vertellen. Dat moet wel vijf minuten geduurd hebben. Plots reageerde hij niet meer, en hoorde ik gehoest en gemompel. Het klonkt alsof hij de telefoon in ziojn zak had gestoken. Ik wist dat er iets fout was, maar uiteindelijk haakte ik in. Later heb ik hem nog gebeld en een sms gestuurd, maar hij reageerde niet meer".

Schuldig
"Enkele uren later zette ik de televisie op en hoorde ik het nieuws van Michael. Toen legde ik de link met mijn afgebroken telefoongesprek met Conrad. Hij had sneller moeten reageren, ik ben boos dat hij niet beter voor Michael heeft gezorgd. Dat was zijn taak. Hij had me beter nooit ontmoet, dan leefde Michael wellicht nog. Daar voel ik me zo schuldig over". (lb)
03/02/11 10u18

www.hln.be
pi_92290076
Smookscreen ... ;)

(aldus Teddy Riley in een van zijn vele tweets)

popnwill
@TeddyRiley1 I am the Press Officer of MJJCN.I wanna tell you MJJCN is always on your side.We spread the truth.We love you.

TeddyRiley1
@popnwill I love yall too for support my bf. Let's stay strong and lift him up til he returns.

YouAreLove77
@TeddyRiley1 you know I'm confused, because you're the only person who were closed to MJ believe MJ is alive. Why Karen Faye doesn't??

TeddyRiley1
@YouAreLove77 cause she don't know.

YouAreLove77
@TeddyRiley1 any comments about Murray's trial??

TeddyRiley1
@YouAreLove77 smoke screen

[ Bericht 65% gewijzigd door piepie op 03-02-2011 20:15:56 ]
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 11:00:49 #142
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_92314295
Jeetje, je zult maar zo de weg kwijt zijn dat je niet kunt accepteren dat de man dood is :{
Breitling - Instruments for Professionals
pi_92315308
Piepie..

Zet eens alle feiten op een rijtje waardoor je denkt dat hij nog leeft.
En dan niet met vage filmpjes maar met je eigen woorden.
Het intrigeert me dat er mensen zijn die denken dat MJ nog leeft.
Net als Elvis en die rapper.
Dit is een serieuze vraag.
pi_92341848
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef Pallas-Athene het volgende:
Piepie..

Zet eens alle feiten op een rijtje waardoor je denkt dat hij nog leeft.
En dan niet met vage filmpjes maar met je eigen woorden.
Het intrigeert me dat er mensen zijn die denken dat MJ nog leeft.
Net als Elvis en die rapper.
Dit is een serieuze vraag.
Dat worden heel wat kantjes A4 vrees ik Pallas Athene.
Ik volg alles al vanaf september 2009. Toen ging het tot me doordringen dat hij alles wel eens in scène kon hebben gezet.
Ik ben ook niet de enige, het internet staat er vol mee.
Eigenlijk plaats ik hier alleen nog voor Moonwalk omdat zij ook de hoax vanaf het begin heeft gevolgd en zij ook denkt dat dit mogelijk is, maar zij heeft minder tijd om "bij te blijven" in het verhaal dan ik.
De grootste informatiebron is een uitgebreid engelstalig forum (met ook een Hollands hoekje) en daarnaast ontelbare youtube filmpjes, facebook-sites, twitter, weblogs, etc. etc.
Hier is in ieder geval alvast de link naar het forum:

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/index.php

Als je blanco bent in het verhaal zou ik beginnen met de website index ... ;)
Maar het zal lastig worden omdat er zoveel info is, dat je als nieuweling in dit verhaal misschien door de bomen het bos niet meer zult zien.

Leuk trouwens zo'n serieuze vraag.
Mensen die zich afvragen of ik de weg kwijt ben, daar kan ik niets mee.

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 04-02-2011 20:45:57 ]
pi_92706919
quote:
Dat is wel een heel bizar en macaber Valentijn kaartje. Ongeacht hoe je tegen de kwestie aankijkt. Ik begrijp niet, hoe zo'n kaart uitgebracht kan worden? Raar hoor!
pi_92708787
Idd zeg :{
-
pi_92735280
Ik had al gezegd dat TMZ onderdeel is van de hoax.
Veel duidelijker kan het haast niet toch?
Als Michael echt dood is dan zou zoiets toch wel heel erg ongepast zijn.
Maar wie ben ik?
  zondag 13 februari 2011 @ 21:22:19 #149
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_92738265
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:38 schreef piepie het volgende:

[..]

Dat worden heel wat kantjes A4 vrees ik Pallas Athene.
Ik volg alles al vanaf september 2009. Toen ging het tot me doordringen dat hij alles wel eens in scène kon hebben gezet.
Ik ben ook niet de enige, het internet staat er vol mee.
Eigenlijk plaats ik hier alleen nog voor Moonwalk omdat zij ook de hoax vanaf het begin heeft gevolgd en zij ook denkt dat dit mogelijk is, maar zij heeft minder tijd om "bij te blijven" in het verhaal dan ik.
De grootste informatiebron is een uitgebreid engelstalig forum (met ook een Hollands hoekje) en daarnaast ontelbare youtube filmpjes, facebook-sites, twitter, weblogs, etc. etc.
Hier is in ieder geval alvast de link naar het forum:

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/index.php

Als je blanco bent in het verhaal zou ik beginnen met de website index ... ;)
Maar het zal lastig worden omdat er zoveel info is, dat je als nieuweling in dit verhaal misschien door de bomen het bos niet meer zult zien.

Leuk trouwens zo'n serieuze vraag.
Mensen die zich afvragen of ik de weg kwijt ben, daar kan ik niets mee.
Ik lach me echt dood op dat forum in dit bericht hierboven, het is echt vergezocht, staat er dat hij dubbelgangers had, dat hij een tweelingbroer had, wat een onzin. Wel knap dat deze man zo geniaal was dat iedereen complotten gaat verzinnen echt congrats voor MJ. Hij is dood, voor veel mensen is dit erg, maar in realiteit zal je hem toch nooit gaan zien of zelfs ontmoeten. Tenzij je kaarten had voor TII.
pi_92749774
Als je uit duizenden topics net datgene leest over een tweelingbroer, dan kan ik me voorstellen dat je het onzin vind. Van die tweelingbroer vind ook bijna iedereen dat, dat is slechts een theorie van iemand.
Dat hij dubbelgangers gebruikte is wel een feit.
Zijn eigen vader heeft zelfs gezegd dat in de film This is It dubbelgangers zaten.
Ik heb dubbelgangers gezien die zeker op afstand niet van Michael zijn te onderscheiden.
Deze bijvoorbeeld:

[ Bericht 37% gewijzigd door piepie op 13-02-2011 23:58:24 ]
pi_92750889
quote:
99s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
Als je uit duizenden topics net datgene leest over een tweelingbroer, dan kan ik me voorstellen dat je het onzin vind. Van die tweelingbroer vind ook bijna iedereen dat, dat is slechts een theorie van iemand.
Zijn eigen vader heeft zelfs gezegd dat in de film This is It dubbelgangers zaten.
Ik heb dubbelgangers gezien die zeker op afstand niet van Michael zijn te onderscheiden.
Deze bijvoorbeeld:
Damn zeg, die gast lijkt inderdaad als 2 druppels water op hem.
pi_92753152
Hier nog zo'n goede double (een van de vele)

links Carlo Riley, rechts Michael Jackson

En dit is E'Casanova, een van Michael's bekendste doubles:

En Navi, die vaak als stand in voor Michael werkte (dan droeg hij altijd een mondkapje):

[ Bericht 28% gewijzigd door piepie op 14-02-2011 02:03:47 ]
pi_92760343
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2011 01:05 schreef piepie het volgende:
Hier nog zo'n goede double (een van de vele)

links Carlo Riley, rechts Michael Jackson

[ afbeelding ]

En dit is E'Casanova, een van Michael's bekendste doubles:

[ afbeelding ]

En Navi, die vaak als stand in voor Michael werkte (dan droeg hij altijd een mondkapje):

[ afbeelding ]
Die eerste look-alike lijkt meer op Michael Jackson, dan Michael zelf :')

Maar goed.. dat optreden op het vliegveld van Singapore was echt vet. Heb een paar van die filmpjes zitten kijken, maar die gast is echt goed. Net niet de perfecte moves, maar hij komt eng dichtbij. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 11:18:28 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 11:18:55 #154
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_92760362
Haha houd je zelf maar voor de gek, met veel makup en slechte kwaliteit video kan ik er ook wel op lijken, navi lijkt er totaal niet op, alleen met bril en mondkapje. Carlo Riley, lijkt alleen op sommiges foto's, de rest echt niet, google zelf maar.

En E'Casanova lijkt er wel erg op. Maar nog lang niet identiek. En het mooiste is, de stem kan nooit iemand aan tippen, dat is wel iets waar ik erg blij mee ben.

Die imitators zal je altijd hebben, maar je kan mij niet gaan vertellen dat deze mensen stand-in zijn geweest bij grote evenementen waar MJ optrad/aanwezig was.

Maar die complotten geloof ik nu helemaal niet meer, ik heb er echt veel over gelezen, maar met een beetje verstand moet je gewoon beseffen dat hij dood is. Deal with it. Hij is niet onsterfelijk.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:25:25 #155
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_92760598
quote:
99s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef piepie het volgende:
Deze bijvoorbeeld:
En deze wil ik ook nog even quoten, deze lijkt er echt niet op als je foto's bekijkt, en de moves al helemaal niet hahaha, en waar hij op lijkt is de michael van begin jaren 90.
pi_92785155
Dat waren slechts voorbeelden.
Vader Joe heeft zelf in een interview toegegeven dat in TII doubles zaten, dus wie zijn wij om daaraan te twijfelen.

Verder zal de toekomst wel uitwijzen hoe de vork in de steel zit.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:22:21 #157
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_92786273
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef piepie het volgende:
Dat waren slechts voorbeelden.
Vader Joe heeft zelf in een interview toegegeven dat in TII doubles zaten, dus wie zijn wij om daaraan te twijfelen.

Verder zal de toekomst wel uitwijzen hoe de vork in de steel zit.
Kom op, het is nu bijna 2 jaar geleden, als blijkt dat Michael Jackson nog leeft, krijg je van mij een cheque van 1000,- , het gaat toch niet gebeuren.
pi_92788268
Als ie nog leeft, dan is het zeker niet de bedoeling dat ie terugkomt, neem ik aan. Hij zal dan zijn redenen hebben gehad om te verdwijnen.
pi_92789868
Geloof idd ook al niet meer in de theorieën, maar ben wel benieuwd wat JOU, piepie, heeft overtuigd dat hij toch nog in leven is en de theorieen kloppen. Kun je verklaren wat jou nou ECHT heeft overtuigd? Desnoods in een PM? Ben wel nieuwsgierig daarnaar eerlijk gezegd. Vind dit hele zaak wel interessant :)
-
pi_92900873
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef SteelDogg het volgende:
Geloof idd ook al niet meer in de theorieën, maar ben wel benieuwd wat JOU, piepie, heeft overtuigd dat hij toch nog in leven is en de theorieen kloppen. Kun je verklaren wat jou nou ECHT heeft overtuigd? Desnoods in een PM? Ben wel nieuwsgierig daarnaar eerlijk gezegd. Vind dit hele zaak wel interessant :)
Wat mij echt heeft overtuigd zijn de vele tegenstrijdigheden in het verhaal, de versprekingen van familie en vrienden, de absurditeiten in de rechtszaal (in een hoorzitting vorig jaar had de rechter een gele speelgoedtaxi en een gele pluche zonnebloem op zijn desk = verwijzing naar The Wiz, the yellow brick road), in de recente hoorzitting van januari wemelde het in de rechtbank van de speelgoeddieren (pluche en andersoortige), waaronder het witte konijn wat steeds terugkomt in de hoax. Een rechtbank is een rechtbank en geen kinderspeelplaats. Bij 0 andere rechtszaken zijn deze verschijnselen gezien (en ze horen er ook absoluut niet thuis).
Dan TMZ die vanaf dag 1 geregeld met de vreemdste berichten komt. Het begon al met het als eerste melden op 25 juni 2009 dat Michael was overleden. Dit bericht kwam 6 minuten voordat het officieel naar buiten werd gebracht. In oktober 2009 meldden ze op hun site dat MJ and his kids een bezoekje hadden gebracht aan Horrornight (Halloween). Dit ziet er niet uit als een simpele typefout. Het constant brengen van series foto's van een super relaxte Conrad Murray en op Valentijnsdag een valentijnskaart met een bizare tekst. Compleet ongepast als Michael dood zou zijn, zelfs voor een tabloid. In december 2010 heeft er heel kort op TMZ het bericht gestaan dat Michael nog zou leven, maar dat was er ook snel weer afgehaald. Excuus van TMZ was dat ze een vergissing hadden gemaakt en dat het om Morgan Freeman ging. Die vergissing kan gewoon niet kloppen, want er stond zelfs een foto bij van Michael. Iemand is zo bijdehand geweest er een screenshot van te maken voordat het bericht werd verwijderd. De vele twitterberichten van mensen rondom Michael die vol met aanwijzingen zitten, speciaal de berichten van Teddy Riley (Michael's producer) die er ronduit voor uitkomt dat hij ervan overtuigd is dat Michael nog leeft (net als Akon). Dave Dave bij Larry King live op de dag van de begravenis. De Dave Dave die bij Larry King zat lijkt niet precies op de echte Dave Dave (andere kleur ogen en breder postuur). Ik ben niet 100% maar wel behoorlijk overtuigd dat dit Michael zelf was.
Larry King zit waarschijnlijk in het complot omdat hij tegen diverse gasten in zijn show vreemde opmerkingen heeft gemaakt over Michael's dood. Zo vroeg hij o.a. aan een van zijn gasten over Michael "He's still dead, isn't he?". Erg vreemde vraag als je ervan uitgaat dat iemand dood is.
Dan schiet me ook nog te binnen het niet te verklaren gedrag van Joe Jackson de dag na Michael's dood. Hij was vrolijk en vertelde een journalist dat alles perfect was met de familie en toen ging hij doodleuk een of ander platenlabel staan te promoten. Dat was kennelijk veel belangrijker voor hem. Moeder Katherine ging op 27 juni 2009 inkopen doen en kocht slaapzakken. Lekker belangrijk als je zoon net is overleden. Uiteraard staan al deze dingen op beeld.
Michael's fascinatie met illusies en illusionisten (Chris Angel), het P.T. Barnum circus (ook bekend om zijn hoaxen).
Ik kap er even mee, want het is zoveel, veel te veel om allemaal als toeval of verklaarbaar te worden afgedaan.
Alle aanwijzingen die mij het meest hebben overtuigd heb ik in dit topic voorbij laten komen (en in de 2 topics die hieraan vooraf gingen).
Dit was dus nog maar een kleine greep uit wat me zo even te binnen schiet op dit late tijdstip ... ;)

Oh ja, als er 1 iemand is die ik ervoor zou aanzien om zijn dood in scène te hebben gezet dan is het wel Michael Jackson.
"Discover the man you never knew" ... ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 18-02-2011 00:59:09 ]
pi_92900885
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Jackson5 het volgende:

[..]

Kom op, het is nu bijna 2 jaar geleden, als blijkt dat Michael Jackson nog leeft, krijg je van mij een cheque van 1000,- , het gaat toch niet gebeuren.
Oh lekker zeg, 1000 euro is nooit weg natuurlijk ... _O-
pi_93002222

Achtergrondinfo over Pearl jr.
Ze kent alle hoofdrolspelers in de hoax (zie de foto's op de site):

http://www.michaeljacksoninsider.com/

[ Bericht 18% gewijzigd door piepie op 19-02-2011 03:31:22 ]
pi_93004990
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:20 schreef piepie het volgende:

[..]

Wat mij echt heeft overtuigd zijn de vele tegenstrijdigheden in het verhaal, de versprekingen van familie en vrienden, de absurditeiten in de rechtszaal (in een hoorzitting vorig jaar had de rechter een gele speelgoedtaxi en een gele pluche zonnebloem op zijn desk = verwijzing naar The Wiz, the yellow brick road), in de recente hoorzitting van januari wemelde het in de rechtbank van de speelgoeddieren (pluche en andersoortige), waaronder het witte konijn wat steeds terugkomt in de hoax. Een rechtbank is een rechtbank en geen kinderspeelplaats. Bij 0 andere rechtszaken zijn deze verschijnselen gezien (en ze horen er ook absoluut niet thuis).
Dan TMZ die vanaf dag 1 geregeld met de vreemdste berichten komt. Het begon al met het als eerste melden op 25 juni 2009 dat Michael was overleden. Dit bericht kwam 6 minuten voordat het officieel naar buiten werd gebracht. In oktober 2009 meldden ze op hun site dat MJ and his kids een bezoekje hadden gebracht aan Horrornight (Halloween). Dit ziet er niet uit als een simpele typefout. Het constant brengen van series foto's van een super relaxte Conrad Murray en op Valentijnsdag een valentijnskaart met een bizare tekst. Compleet ongepast als Michael dood zou zijn, zelfs voor een tabloid. In december 2010 heeft er heel kort op TMZ het bericht gestaan dat Michael nog zou leven, maar dat was er ook snel weer afgehaald. Excuus van TMZ was dat ze een vergissing hadden gemaakt en dat het om Morgan Freeman ging. Die vergissing kan gewoon niet kloppen, want er stond zelfs een foto bij van Michael. Iemand is zo bijdehand geweest er een screenshot van te maken voordat het bericht werd verwijderd. De vele twitterberichten van mensen rondom Michael die vol met aanwijzingen zitten, speciaal de berichten van Teddy Riley (Michael's producer) die er ronduit voor uitkomt dat hij ervan overtuigd is dat Michael nog leeft (net als Akon). Dave Dave bij Larry King live op de dag van de begravenis. De Dave Dave die bij Larry King zat lijkt niet precies op de echte Dave Dave (andere kleur ogen en breder postuur). Ik ben niet 100% maar wel behoorlijk overtuigd dat dit Michael zelf was.
Larry King zit waarschijnlijk in het complot omdat hij tegen diverse gasten in zijn show vreemde opmerkingen heeft gemaakt over Michael's dood. Zo vroeg hij o.a. aan een van zijn gasten over Michael "He's still dead, isn't he?". Erg vreemde vraag als je ervan uitgaat dat iemand dood is.
Dan schiet me ook nog te binnen het niet te verklaren gedrag van Joe Jackson de dag na Michael's dood. Hij was vrolijk en vertelde een journalist dat alles perfect was met de familie en toen ging hij doodleuk een of ander platenlabel staan te promoten. Dat was kennelijk veel belangrijker voor hem. Moeder Katherine ging op 27 juni 2009 inkopen doen en kocht slaapzakken. Lekker belangrijk als je zoon net is overleden. Uiteraard staan al deze dingen op beeld.
Michael's fascinatie met illusies en illusionisten (Chris Angel), het P.T. Barnum circus (ook bekend om zijn hoaxen).
Ik kap er even mee, want het is zoveel, veel te veel om allemaal als toeval of verklaarbaar te worden afgedaan.
Alle aanwijzingen die mij het meest hebben overtuigd heb ik in dit topic voorbij laten komen (en in de 2 topics die hieraan vooraf gingen).
Dit was dus nog maar een kleine greep uit wat me zo even te binnen schiet op dit late tijdstip ... ;)

Oh ja, als er 1 iemand is die ik ervoor zou aanzien om zijn dood in scène te hebben gezet dan is het wel Michael Jackson.
"Discover the man you never knew" ... ;)
^O^

Als je het allemaal zo bij elkaar optelt is het inderdaad een heel vreemd verhaal dit. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die niet geloven dat hij dood is. Zeker als je al die zaken op een rijtje zet.

Anyway.... keep on posting. Ik lees mee. Best wel interessant dit :)
pi_93008396
+1. Ik vind dit idd ook zeeer interessant :)
-
pi_93016071
Leuke respons dus ik kom weer met iets boeiends ... :)

Een paar pagina's terug hier (bij mij op pagina 4) had ik het over Coca Cola en hoe die een rol speelt in de hoax.
Het ging over het promoten van een drankje van Coca Cola (hier niet verkrijgbaar dacht ik) 5 Alive.
In de commercial voor dat drankje zagen we een dancing Dodo die zong I'm Alive.
De Dodo stond duidelijk voor Michael Jackson.

Nu is er inmiddels al een tijdje een facebook-site over de dancing Dodo waarbij dagelijks nieuwe berichten en foto's verschijnen van de Dodo met cryptische en ook overduidelijke aanwijzingen over Michael.

Hier is de link naar die facebooksite:

http://www.facebook.com/5AliveDodo

en voor mensen die denken dat dit geen officiële facebooksite van Coca Cola is de volgende link met het bewijs dat dit wel zo is:

http://www.coca-cola.co.uk/brands/category/5-alive.html

(er staat een link in het rose vlak op de site naar de facebooksite)

Moet nu gaan, krijg straks visite ... ;)
pi_93017682
Ook interessant:

De enigste reden waarom ik denk dat hij zijn EIGEN dood in scene heeft gezet is net zoals ik bij 2Pac denk.

2Pac zat namelijk vast, Deathrow records kocht hem vrij op de voowaarde dat hij 3 studio albums zou opnemen voor Deathrow records. Dit heeft hij gedaan en dit zijn ook zijn bekendste albums, het nadeel hiervan voor Pac is dat hij hier niks aan verdiende, dus eigenlijk was hij gewoon arm.

2Pac was iemand die gefascineerd was door Makaveli, Makaveli is iemand die zijn eigen dood in scene heeft gezet en daarna terugkeerde. 2Pac had financiele problemen, en teveel druk op zich. Dit is een goede reden om te verdwijnen. Zoals bij elke artiest gaan de verkoopcijfers dan omhoog.

Michael had ook financiele problemen, veel stress etc etc. een goede reden om te verdwijnen.

Deze theorie lijkt me sterker dan dat hij door de Illuminati is vermoord zoals 2Pac dat ook is omdat hij dingen vertelde over de Illuminati net zoals dat MJ dat deed.

Ik denk dat MJ nu gelukkiger is.

Genoeg mensen kennen ook het filmpje over de helicopter enzo en de lijkenwagen.
If not now, then when.
pi_93041267
Het enige wat ik voor mogelijk houd is dat Michael als Dave Dave bij Larry King zat.

Zie hier de verschillen:

pi_93041404
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef piepie het volgende:
Het enige wat ik voor mogelijk houd is dat Michael als Dave Dave bij Larry King zat.

Zie hier de verschillen:

[ afbeelding ]
Dat heb ik toen ook gezien en ik dacht precies hetzelfde ja. :)

Maar goed... waarom fascineert dit mij nog eigenlijk? Ik denk omdat ik als klein jochie een enorme fan van MJ was. Niet te zuinig ook. Denk dat het begon toen ik een jaar of acht was. Mijn kamer hing compleet vol met posters. Ik had allerlei goodies... en als hoogtepunt ging ik op mijn 10de verjaardag naar zijn concert (Bad Tour) in de Kuip. Later is dat allemaal verdwenen, maar toch moet ik zeggen dat er nog wel iets van is blijven hangen, dus dat maakt mij zeker nog nieuwsgierig naar dit verhaal.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2011 02:14:32 ]
pi_93041750
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef piepie het volgende:

Zie hier de verschillen:

[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor, enige verschil misschien de oogkleur, maar die rechterfoto is natuurlijk veel lichter dan de linker dus dat kan ook beetje veranderen in een studio.
If not now, then when.
pi_93041881
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, enige verschil misschien de oogkleur, maar die rechterfoto is natuurlijk veel lichter dan de linker dus dat kan ook beetje veranderen in een studio.
Dat is wel zo, maar check die Larry King interviews met Dave Dave (Dave Dave.. :? ) maar eens.. Het zou MJ kunnen zijn. En dan nog.. van blauwe ogen naar bruin.. mja.. tuurlijk.. dat kan in een studio ineens..

Bovendien heb jij ook wel bacterieel bruin in je ogen. Kijk maar eens naar de breedte van de mond en de neus. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2011 02:35:09 ]
pi_93042281
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar check die Larry King interviews met Dave Dave (Dave Dave.. :? ) maar eens.. Het zou MJ kunnen zijn. En dan nog.. van blauwe ogen naar bruin.. mja.. tuurlijk.. dat kan in een studio ineens..

Bovendien heb jij ook wel bacterieel bruin in je ogen. Kijk maar eens naar de breedte van de mond en de neus. ;)
De rechter foto is veel duidelijker dan de linker, je weet ook dat er in een studio make up wordt gebruikt?

Ik denk als je een zelfde foto hebt van elkaar in de dezelfde positie en kwaliteit dat je dan pas kan oordelen.

En ik heb de aflevering al gezien maar twijfelde wel iets.
If not now, then when.
pi_93042354
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De rechter foto is veel duidelijker dan de linker, je weet ook dat er in een studio make up wordt gebruikt?

Ik denk als je een zelfde foto hebt van elkaar in de dezelfde positie en kwaliteit dat je dan pas kan oordelen.

En ik heb de aflevering al gezien maar twijfelde wel iets.
Tja.. twijfel bewijst natuurlijk niet veel. Ik denk er wel hetzelfde over. Stel dat ie nog zou leven, dan gaan wij op FOK daar toch niet achter komen. Daarnaast denk ik niet dat ie dan ooit nog in het openbaar zou verschijnen. Zo van: "It was all a joke people". Nee.. weg is weg..
pi_93042405
Ik heb ook wel twijfels hoor, maar het is ook een feit dat Dave Dave op zijn My Space-site de vreemdste berichten achterliet in het begin, die ook zeker hoax gericht waren.
De kleur ogen is inderdaad blauw bij Dave Dave en bruin bij de Dave Dave bij Larry King.
De mond lijkt ook heel anders.
pi_93042413
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja.. twijfel bewijst natuurlijk niet veel. Ik denk er wel hetzelfde over. Stel dat ie nog zou leven, dan gaan wij op FOK daar toch niet achter komen. Daarnaast denk ik niet dat ie dan ooit nog in het openbaar zou verschijnen. Zo van: "It was all a joke people". Nee.. weg is weg..
Dat sowieso, hij zit nu ergens in de wereld waar we hem niet snel zullen zien, echter komt die denk ik niet uit zijn huis vanwege z'n bekendheid.

Een optie is denk ik tussen de bergen ergens bij een groot meer een huis waar niemand iets te zoeken heeft. :7

Zat ook te denken aan Dubai (palmeiland) maar daar kennen ze hem ook..
If not now, then when.
pi_93042466
Hier denk ik heel anders over.
Als hij nooit terug zou komen zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn verspreid dat hij nog zou leven. Dan zou ook niemand twijfelen aan zijn dood.
Bovendien zou hij nooit een onschuldige man eventueel naar de gevangenis sturen.
pi_93042502
Het is ook een feit dat de laatste tijd Neverland helemaal is opgeknapt.
Misschien zit hij daar wel al die tijd ... ;)
pi_93042565
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef piepie het volgende:
Als hij nooit terug zou komen zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn verspreid dat hij nog zou leven. Dan zou ook niemand twijfelen aan zijn dood.
Bovendien zou hij nooit een onschuldige man eventueel naar de gevangenis sturen.
Tsja, of hij is bewust door TMG omgekocht voor weet ik veel hoeveel miljoenen als die zou verdwijnen, dit is misschien beter voor hem. Misschien dat die daarom aanwijzingen verspreid dat die toch leeft.

Na zijn dood verdient die muziek genoeg om de kosten te dekken die ze hem hebben gegeven.

En Murray gaat echt niet naar de gevangenis hoor.
If not now, then when.
pi_93042585
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef piepie het volgende:
Wat denk je gewoon van een fake rechtszaak? Er gaat echt niemand de bak in.. Vergelijk het met een 9/11 dat fake was ;)
pi_93042767
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat denk je gewoon van een fake rechtszaak? Er gaat echt niemand de bak in.. Vergelijk het met een 9/11 dat fake was ;)
Ja die rechtszaak moeten haast wel fake zijn. Als je alleen al naar het speelgoed kijkt wat er ligt.
Onderschat MJ niet, deze man is superintelligent en heeft de hoax misschien wel jaren voorbereid ... ;)
Na 2005 hebben we maar heel weinig van hem vernomen, dus had hij alle tijd om dit tot in de puntjes voor te bereiden.
pi_93088079
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 03:01 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja die rechtszaak moeten haast wel fake zijn. Als je alleen al naar het speelgoed kijkt wat er ligt.
Onderschat MJ niet, deze man is superintelligent en heeft de hoax misschien wel jaren voorbereid ... ;)
Na 2005 hebben we maar heel weinig van hem vernomen, dus had hij alle tijd om dit tot in de puntjes voor te bereiden.
Maar waarom denk jij dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet? Wat zou volgens jou de reden zijn? :)
pi_93089250
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar waarom denk jij dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet? Wat zou volgens jou de reden zijn? :)
Dat is heel moeilijk, want dat is echt gissen naar de waarheid.
Feit is wel dat hij met de dood is bedreigd en erg bang was om vermoord te worden.
Feit is ook dat hij altijd heel negatief is neergezet in de pers met allemaal onzinverhalen.
Journalistiek is tegenwoordig meer een copy and paste-beroep geworden.
TMZ plaatst b.v. een artikel en dat wordt klakkeloos overgenomen door andere nieuwsbronnen.

Misschien wil hij de pers een lesje leren? Hij laat genoeg aanwijzingen achter, maar de pers pikt dit niet op.
Het gerucht ging ook dat hij de NWO wilde ontmaskeren. Geen idee wat ik daarvan moet geloven.

Dan zijn bezorgdheid over onze Aarde en de wereldvrede.
Misschien komt hij terug met een krachtige boodschap voor vrede.

Ik denk dat het een combinatie kan zijn van diverse dingen waar hij zich ongerust over maakte.
pi_93101775
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef piepie het volgende:

[..]

Dat is heel moeilijk, want dat is echt gissen naar de waarheid.
Feit is wel dat hij met de dood is bedreigd en erg bang was om vermoord te worden.
Feit is ook dat hij altijd heel negatief is neergezet in de pers met allemaal onzinverhalen.
Journalistiek is tegenwoordig meer een copy and paste-beroep geworden.
TMZ plaatst b.v. een artikel en dat wordt klakkeloos overgenomen door andere nieuwsbronnen.

Misschien wil hij de pers een lesje leren? Hij laat genoeg aanwijzingen achter, maar de pers pikt dit niet op.
Het gerucht ging ook dat hij de NWO wilde ontmaskeren. Geen idee wat ik daarvan moet geloven.

Dan zijn bezorgdheid over onze Aarde en de wereldvrede.
Misschien komt hij terug met een krachtige boodschap voor vrede.

Ik denk dat het een combinatie kan zijn van diverse dingen waar hij zich ongerust over maakte.
Het kan van alles zijn inderdaad, als het zo is.

Ik vraag me alleen wel af of je jezelf realiseert wat dat betekent. Hij kan nooit maar dan ook nooit meer zijn kop in het openbaar vertonen. De enigen die hem mogen zien zijn de mensen die er bij betrokken zijn. 1 klein foutje kan de hoax verpesten. Daarnaast... de man is ook al over de 50 als ie nog leeft. Wil hij ooit met een belangrijke boodschap gaan komen, dan moet ie niet te lang wachten. Voor het zelfde geld sterft ie voor ie met die boodschap komt.
pi_93120368
50 Jaar is nog behoorlijk jong hoor tegenwoordig.
(Als je bedenkt dat je pas met je 65e/67e met pensioen gaat.)

Ik was nog vergeten dat hij er financieel natuurlijk ook erg wel bij vaart, de miljoenen stromen binnen ... ;)
pi_93122463
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:46 schreef piepie het volgende:
50 Jaar is nog behoorlijk jong hoor tegenwoordig.
(Als je bedenkt dat je pas met je 65e/67e met pensioen gaat.)

Ik was nog vergeten dat hij er financieel natuurlijk ook erg wel bij vaart, de miljoenen stromen binnen ... ;)
In die laatste docu die gemaakt is voor zijn reeks concerten vond ik hem maar fragiel en zwak ogen.

Voor het geld.... tja.. ben benieuwd waar het geld van de MJ merchandise en muziek opbrengsten heen gaat. Zou hij met die concerten ook geen bakken geld verdiend hebben?
pi_93123625
Minder dan wat er nu binnenstroomt denk ik ... ;)

Ik heb nog een interessant filmpje.
Vooral vanaf 6.50 min. is het heel boeiend.
Gaat over hoe Michael de pers manipuleerde.

Moderator maandag 21 februari 2011 @ 22:27:31 #186
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_93127899
Er zijn fans die zelfmoord pleegden omdat hij stierf, als het daadwerkelijk zo'n zachtaardig persoon was dan kan ik me niet voorstellen dat hij daarmee zou kunnen leven. En je kinderen zo'n spelletje laten spelen en zo tentoon stellen na de manier waarop hij ze afgeschermde?
Nee, ik geloof er niet in.

Wat ik wel geloof is dat als er leven na de dood is hij de manier waarop er nu een mysterie word gecreëerd geweldig zou vinden :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_93133295
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef senesta het volgende:
Er zijn fans die zelfmoord pleegden omdat hij stierf, als het daadwerkelijk zo'n zachtaardig persoon was dan kan ik me niet voorstellen dat hij daarmee zou kunnen leven.
Tja je kan moeilijk rekening houden met gestoorden.
pi_93135197
Dat er fans zelfmoord hebben gepleegd is kletspraat en totaal niet bewezen.

Zijn eigen kinderen schijnen ook erg intelligent te zijn en die zal hij terdege hebben voorbereid.
Het was ook opmerkelijk dat ze een paar weken voor zijn "dood" ineens zonder maskers over straat gingen en iedereen ze toen voor het eerst zag.
pi_93135806
Deze vind ik ook nog altijd heel sterk.

The National Enquirer berichtte in januari 2009 dat Michael Jackson nog 6 maanden te leven had.

En 6 maanden later is hij dood, wat een toeval!

Deze foto die toen rondging op internet moest mensen doen geloven dat hij echt erg ziek was.

pi_93271587
Investigative journalist, Pearl Jr, explores the possibility that Michael Jackson faked his death

FOR IMMEDIATE RELEASE / PRURGENT

Sounds Crazy But Watch This!

The announcement that Michael Jackson died shocked the world on June 25, 2009 as he prepared for his record-breaking 50-date ComeBack performances at AEG’s London O2 Arena. Many believe the timing of his death to be suspicious, coupled with the recording of his rehearsals in high-tech high-definition video and the FACT that AEG owner, Philip Anschutz, owns more movie theaters than anyone else in the world. All this leads to the worldwide release of the highest-grossing musical documentary in history, “This Is It” just months later.

But this is simply the tip of the iceberg when examining the death or many would say the disappearance of the King of Pop. Just like with Elvis and other superstars such as Jim Morrison and Tupac Shakur, the fantasy that somehow someway they faked their death leaves them forever alive in the minds of millions. But with Michael Jackson, could he have possibly upped the ante and really faked his death just to shock the world and truly have the BIGGEST COMEBACK IN WORLD HISTORY?

“Alive! Is Michael Jackson Really Dead?” is a see it to believe it documentary produced by independent journalist Pearl Jr. who covered Michael Joe Jackson’s 2005 child molestation trial. Pearl Jr. along with her partner, Cecil Holmes of Elbow Grease Productions, released the first documentary film that detailed the FACTS of that case. Now she has diligently investigated the possibility that Michael Jackson played a death hoax on the world by planning, executing and convincing the world that he has died in a most ridiculous manner—at the hands of an incompetent cardiologist who allegedly over-administered the anesthetic propofol in Michael’s home and didn’t know CPR to resuscitate him.

One must be prepared and open-minded for this most fascinating documentary that dives into the FACTS surrounding the missing Michael Jackson. The last photo of Michael in the ambulance will be proven to be faked, and is the ONLY photo evidence of Jackson in distress. Over a year after MJ’s “death”, there is no name on his grave, the preliminary hearing never confirmed the body in question was in FACT that of Michael Joe Jackson’s, and a note confirmed to be written and released by the King of Pop in May 2009 stating, “See You In July 2011” confirms this possibility is REAL.

If one needs more titillating information to watch this jaw-dropping documentary, here’s just one more clue out of hundreds. There was a book published on June 24, 2009 that focused on the death of Michael Jackson, just one day before the King of Pop vanished.

“Alive! Is Michael Jackson Really Dead?” delivers proof, evidence, and ridiculous slip-ups that will be the talk of the water cooler for those who have the courage to speak about the possibility that Michael Jackson faked his death.

This see it for yourself documentary is something one must see to believe. After all, the main reason for any disagreement is because someone doesn’t know what the other knows. The Michael Jackson “beLIEvers” are vast, worldwide and thought to be crazy, but after seeing all the information presented in “Alive! Is Michael Jackson Really Dead?” people will completely understand why hoards of MJ fans believe that Michael Joe Jackson isn’t dead, but planned the biggest ComeBack in world history.

“Alive! Is Michael Jackson Really Dead?” is a worldwide DVD, on-demand, digital release available on March 1, 2011. It’s a MUST-SEE!

For more information log onto: www.MichaelJacksonINsider.com and/or www.MichaelJacksonPseudocide.com to learn more.

Produced by Elbow Grease Productions and distributed by Celebrity Video Distributors.

Email: PRMichaelJacksonInsider.com
Phone: 661-480-5238

Contact Info

Elbow Grease Productions
5632 Van Nuys Blvd. #195
Sherman Oaks, Ca 91401

Phone: 6614805238

Website: http://www.MichaelJacksonINsider.com
pi_93271754
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef piepie het volgende:
Deze vind ik ook nog altijd heel sterk.

The National Enquirer berichtte in januari 2009 dat Michael Jackson nog 6 maanden te leven had.

[ afbeelding ]

Bedoelden ze daar niet..... 6 months to live (als in nog 6 maanden voor hij zijn live concerten zou gaan geven)?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 20:24:37 ]
pi_93275175
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bedoelden ze daar niet..... 6 months to live (als in nog 6 maanden voor hij zijn live concerten zou gaan geven)?
Nee, live = nog te leven in verleden tijd.

@ piepie

Ze hadden al eerder voorspeld en gezegd dat hij kanker had he en misschien nog zoveel maanden te leven had.
If not now, then when.
pi_93289575
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

@ piepie

Ze hadden al eerder voorspeld en gezegd dat hij kanker had he en misschien nog zoveel maanden te leven had.
Precies ... ;)

En zou iemand die echt zo ziek was een concertreeks gaan plannen?
Ik dacht het niet.
Conclusie is dus wat mij betreft dat al die geruchten met een bepaalde bedoeling destijds zijn verspreid.
Mensen moesten gewoon geloven dat hij in slechte gezondheid verkeerde.
Michael was erg goed in het manipuleren van de media (het bewust verspreiden van onzinverhalen).
In december 2008 bijvoorbeeld was er een radiostation dat meldde dat Michael was overleden.
Het ging zelfs zo ver dat er mensen op straat naar een reactie werd gevraagd.
In het filmpje werd wel bevestigd dat het om een HOAX ging ... _O_
Ook een bizar feitje weer ... ;) Filmpje moet nog ergens te vinden zijn.
pi_93294847
Hij was bezig de NWO te exposen, en dat was niet acceptabel voor iemand van zijn bekendheid.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93295433

Alhoewel het niet specifiek gaat over zijn dood en zijn eventuele 'herrijzenis' wel een mooi filmpje. Kun je zien dat veel dingen die van/over hem geschreven zijn slechts bekrompen interpretaties waren van simpele individuen.

Centrale vraag die ook in dit topic herhaaldelijk naar voren komt: Wie manipuleert wie nu echt??
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93307799
Het doet bijna religieus aan. Alsof de man als een ware Messias gaat herrijzen.

Áls het gebeurt, zou dat werkelijk waar een meer dan historische gebeurtenis zijn. Piepie, denk je dat hij terug gaat komen of dat hij voor altijd wegblijft? In feite dus de vraag: heeft Michael z'n dood gefaket teneinde een rustig priveleven te kunnen leiden, ofwel teneinde de grootste comeback in de muziekgeschiedenis danwel mediageschiedenis te maken?
pi_93310645
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef Zapato het volgende:
Het doet bijna religieus aan. Alsof de man als een ware Messias gaat herrijzen.

Áls het gebeurt, zou dat werkelijk waar een meer dan historische gebeurtenis zijn. Piepie, denk je dat hij terug gaat komen of dat hij voor altijd wegblijft? In feite dus de vraag: heeft Michael z'n dood gefaket teneinde een rustig priveleven te kunnen leiden, ofwel teneinde de grootste comeback in de muziekgeschiedenis danwel mediageschiedenis te maken?
Ik denk echt dat laatste, anders zouden er niet zoveel aanwijzingen zijn gevonden .... ;)
Thriller II :)
pi_93311325

Een van de beste video's, kort en krachtig!!
pi_93424480
De Dodo is aangekomen in Gary (geboorteplaats van de Jacksons)

(zie http://www.facebook.com/#!/5AliveDodo )

En kijk eens wat Jermaine dezelfde dag heeft getweet, ..... dat kan ook geen toeval zijn _O-

@jermjackson5 Jermaine Jackson
"In Harmony, together we'll join hands and sing of love across the land". From 2300 Jackson St #Family 26 Feb
pi_93428340
Wat heeft die dodo er mee te maken dan?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93428444
Het enige waar ik als idolate fan in geloof is dat er mensen waren die hem liever dood zagen als levend. Dood bracht MJ meer op dan levend :) Murray is niet diegene die hem vermoord heeft, er zit veel meer achter precies wat Latoya een tijd terug meldde bij Jensen!

Murray was slechts een schakel, maar vanaf hogere hand werden hem instructies gegeven om MJ's leven te beeindigen ;)
pi_93442090
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2011 06:30 schreef Stokstaart het volgende:
Wat heeft die dodo er mee te maken dan?
Dan moet je deze post even lezen Stokstaart, daar heb ik het dodo-verhaal uitgelegd .. ;)

Michael Jackson #2 The plot still thickens...
pi_93442499
quote:
Op maandag 28 februari 2011 07:04 schreef RiftNL het volgende:
Het enige waar ik als idolate fan in geloof is dat er mensen waren die hem liever dood zagen als levend. Dood bracht MJ meer op dan levend :) Murray is niet diegene die hem vermoord heeft, er zit veel meer achter precies wat Latoya een tijd terug meldde bij Jensen!

Murray was slechts een schakel, maar vanaf hogere hand werden hem instructies gegeven om MJ's leven te beeindigen ;)
-
pi_96223077
Op 6 mei 2009 heeft Michael Jackson deze boodschap op een briefje gekrabbeld:

"See you in july 2011"

We zullen zien ... :)

Pearl Jr. (onderzoeksjournaliste) heeft hier een interview met een helderziende waarin ook dit briefje ter sprake komt.
Al ben ik zelf nooit zo snel te overtuigen door helderzienden, was dit toch interessant.

Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:38:54 #205
16180 crew  CoolGuy
pi_96266976
dat is over 2 maanden. Als ie dan niet terug komt, wat voor excuus heb je daar dan voor? Blijf je voor altijd geloven dat ie ooit een keer terug komt, net als Tupac bijvoorbeeld? Of haalt de realiteit je een keer in en accepteer je dan dat de beste man helaas echt dood is?
pi_96267655
Als hij echt dood is haalt de realiteit me wel een keer in ja, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik hoef ook geen excuses te bedenken als hij in juli niet terug komt, waarom zou ik? Dat is niet aan mij.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:54:12 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_96267807
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef piepie het volgende:
Als hij echt dood is haalt de realiteit me wel een keer in ja, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik hoef ook geen excuses te bedenken als hij in juli niet terug komt, waarom zou ik? Dat is niet aan mij.
Nee, maar je houdt je vast aan dat 'bewijs'. En zoals dat zo vaak gaat met dit soort beweringen, is, als het niet uit komt, wel weer wat verzonnen waardoor het niet is uitgekomen, en dan is er wel een nieuwe aanwijzing of wat dan ook waar dan op gefocust wordt. Dus daar was ik even benieuwd naar.
pi_96278965
Zolang er nog steeds aanwijzingen bijkomen vind ik het hoax-verhaal heel boeiend ... ;)
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 00:01:15 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96279037
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef piepie het volgende:
Zolang er nog steeds aanwijzingen bijkomen vind ik het hoax-verhaal heel boeiend ... ;)
Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96279750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh ik vind het grappig om te zien waar ze weer mee komen. En het is voor de nabestaanden van Michael ook erg gunstig denk ik. Het houd hem levend. Ik denk overigens dat hij dat gedeelte rond zijn overlijden geweldig zou hebben gevonden. Hij betoverde en verbaasde mensen graag.
Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.

Aan de andere kant vind ik het bijna schandalig te noemen als hij echt dood zou zijn dat zijn familie nog nooit met een statement is gekomen hierover.
Een rouwende familie is het in mijn ogen vanaf dag 1 nooit geweest.

Ik lees net dat de rechtszaak ook weer is opgeschoven, dit keer naar september ... _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 03-05-2011 00:24:44 ]
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 13:42:39 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_96292885
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:18 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja Michael zelf vind (of zou gevonden hebben) het vast prachtig al die beLIEvers.

Aan de andere kant vind ik het bijna schandalig te noemen als hij echt dood zou zijn dat zijn familie nog nooit met een statement is gekomen hierover.
Een rouwende familie is het in mijn ogen vanaf dag 1 nooit geweest.

Ik lees net dat de rechtszaak ook weer is opgeschoven, dit keer naar september ... _O-
Ja, dat vind jij schandalig. Maar zij niet, want anders hadden ze dat wel gedaan. Jij doet net alsof het jouw familie is die dood is. Dat is niet zo, je bent maar een fan. Daar is niks mis mee, en dat jij dat schandalig vindt is prima, maar wat jij vind is helemaal niet relevant. Die familie gaat er mee om zoals zij dat willen, en daarover hoeven ze aan niemand verantwoording af te leggen.
pi_96311181
Ik zou in ieder geval 's avonds niet gaan staan feesten als ik mijn broer net heb begraven of als ik Michael's vader was een dag na zijn dood mijn platenmaatschappij gaan staan promoten.
Ik vind dat niet normaal.
pi_96311232
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef piepie het volgende:
Ik zou in ieder geval 's avonds niet gaan staan feesten als ik mijn broer net heb begraven of als ik Michael's vader was een dag na zijn dood mijn platenmaatschappij gaan staan promoten.
Ik vind dat niet normaal.
In sommige culturen is dat wel normaal :)
pi_96312503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In sommige culturen is dat wel normaal :)
ja zeker, maar bij de Jacksons?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:37:46 #216
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_96471134
Weet je, er gebeuren ontzettend veel rare dingen rondom Michael (al toen hij leefde trouwens). Ik denk dat er een smerig spel word gespeeld door derden met zakelijke (en/of politieke) belangen.

We worden op een dwaalspoor gezet maar persoonlijk denk ik niet dat Michael nog leeft, ik geloof eerder in een complot waarin Michael uit de weg is geruimd.

Het is voor mij wel een feit dat zoveel 'rare dingen' geen toeval meer kan zijn.

Kijk sommige dingen zijn gewoon kul, een 'He's alive' hoef je niet letterlijk op te vatten natuurlijk.
Er zijn vele mensen die geloven dat je ziel niet sterft, dus in zekere zin is Michael voor mij ook nog gewoon hier....alleen niet meer als mens.

[ Bericht 11% gewijzigd door Janena op 07-05-2011 13:45:40 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_96485502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef Janena het volgende:
Weet je, er gebeuren ontzettend veel rare dingen rondom Michael (al toen hij leefde trouwens). Ik denk dat er een smerig spel word gespeeld door derden met zakelijke (en/of politieke) belangen.

We worden op een dwaalspoor gezet maar persoonlijk denk ik niet dat Michael nog leeft, ik geloof eerder in een complot waarin Michael uit de weg is geruimd.

Het is voor mij wel een feit dat zoveel 'rare dingen' geen toeval meer kan zijn.

Kijk sommige dingen zijn gewoon kul, een 'He's alive' hoef je niet letterlijk op te vatten natuurlijk.
Er zijn vele mensen die geloven dat je ziel niet sterft, dus in zekere zin is Michael voor mij ook nog gewoon hier....alleen niet meer als mens.
Dat laatste ben ik zeker met je eens en dat vind ik ook geen bewijs, maar hooguit opvallend omdat het geregeld voorbij komt in allerlei vormen.

Toeval geloof ik al lang niet meer in, omdat dit simpelweg te veel toeval is allemaal.

Dat dwaalspoor is ook een mogelijkheid die ik niet uitsluit, maar daar is dan heel veel werk in gestoken door degenen die het dwaalspoor hebben opgezet ... ;)

In het bovenstaande filmpje komt trouwens maar een fractie voorbij van wat er allemaal ontdekt is, ik schat 1%.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:09:03 #218
33350 Janena
pi_96486987
Ja klopt...

Als je terug gaat in de tijd is het helemaal ontzettend veel en zoveel is geen toeval.

Al vanaf het begin van de jaren 90 gebeuren er hele rare dingen (misschien ook al wel daarvoor, daar ben ik niet zo in thuis), kijk alleen maar naar de teksten die Michael zelf schreef. Hijzelf was/is ook wel op de hoogte van het e.e.a..
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_96493580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Janena het volgende:
Ja klopt...

Als je terug gaat in de tijd is het helemaal ontzettend veel en zoveel is geen toeval.

Al vanaf het begin van de jaren 90 gebeuren er hele rare dingen (misschien ook al wel daarvoor, daar ben ik niet zo in thuis), kijk alleen maar naar de teksten die Michael zelf schreef. Hijzelf was/is ook wel op de hoogte van het e.e.a..
Zeker weten ... ;)
pi_97232955
http://www.bruno.nl/nieuw(...)s-in-disneyland.html

De dokter vermaakte zich weer prima!
pi_97232996
Lol
pi_97233062
De 29-jarige Nicole Alvarez gaat met de 58-jarige Murray.
29 augustus 1958.. ben ik iets op het spoor?
pi_97233321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Laat maar... ik las de cijfertjes weer eens verkeerd :D

Grappig opgemerkt trouwens, het is alleen voor het moment van nu opmerkelijk.
pi_97234139
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lol

Murray representeert Michael in veel dingen, ook nu weer:

pi_97234159
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 01:38 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja goed gevonden, je past in het hoax-team .... lol

Murray representeert Michael in veel dingen, ook nu weer:

[ afbeelding ]
Is die foto op Neverland gemaakt?
Groetjes, Ezio.
pi_97234245
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is die foto op Neverland gemaakt?
Nee, ook in Disneyland ... ;)

20 September komt er een nieuwe Disney film uit in 3D van Dumbo.
Begint dan ook niet de rechtszaak? lol

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 24-05-2011 02:13:21 ]
pi_97245217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

@ piepie

Dit is toch een mooi voorbeeld van het bewust willen buigen van een verhaal.

Elders hoor ik allerhande berichten over dat hij wel een concertreeks gepland had om 'de waarheid' te gaan vertellen en daarom vermoord zou zijn, hier wordt dat ontkend. En dat terwijl het verdorie zelfs op wikipedia staat:

quote:
This Is It was a planned series of fifty concerts by Michael Jackson to be held at The O2 Arena in London. They were scheduled to begin in July 2009 and continue through to March 2010. However, with all concerts sold out, Jackson died less than three weeks before the first concert date.
En verder kan 'live' natuurlijk prima 'live-concerten' betekenen, ook al heeft het woord ook een andere betekenis.

In dit geval moet je deze 'aanwijzing' dus open houden als je goed tewerk wil gaan.

Dat er linksom of rechtsof meer achter zijn dood zou zitten lijkt niet onwaarschijnlijk, maar hou het 'bewijs'/de discussie wel zuiver.

Denk na voordat je een uitspraak doet, en als je het niet zeker weet check het dan.
pi_97258496
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:44 schreef GoudIsEcht het volgende:

En verder kan 'live' natuurlijk prima 'live-concerten' betekenen, ook al heeft het woord ook een andere betekenis.

In dit geval moet je deze 'aanwijzing' dus open houden als je goed tewerk wil gaan.

Dat er linksom of rechtsof meer achter zijn dood zou zitten lijkt niet onwaarschijnlijk, maar hou het 'bewijs'/de discussie wel zuiver.

Denk na voordat je een uitspraak doet, en als je het niet zeker weet check het dan.
Het verhaal deed echt de ronde dat hij nog 6 maanden te leven had.
Even simpel googelen is al genoeg bij twijfel .... ;)
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=c3a16d45f856c2af

Maar als Michael echt zo ziek zou zijn geweest hoe is hij dan door de strenge medische keuringen gekomen voor de concertreeks? ... ;)
pi_97258720
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef piepie het volgende:

[..]

Het verhaal deed echt de ronde dat hij nog 6 maanden te leven had.
Even simpel googelen is al genoeg bij twijfel .... ;)
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=c3a16d45f856c2af

Maar als Michael echt zo ziek zou zijn geweest hoe is hij dan door de strenge medische keuringen gekomen voor de concertreeks? ... ;)
Dat hebben ze dan mooi gespeeld, het verhaal van de concerten deed ook ronde.

Veel zaken zijn duaal. En dat hebben ze er hier dus ook van gemaakt.

Ze hebben de kampen in elk geval aardig weten te verdelen.

Ik doelde er met mijn opmerking trouwens ook op dat je beide kanten op kon met het woord 'live'. Voor beiden viel iets te zeggen, en dan kan je het niet zonder meer één kant op interpreteren.

Dat er aan het verhaal een luchtje zit is overigens overduidelijk.
pi_97261894
Dat luchtje is een enorme beerput ... _O-

Volgens de laatste clues zit Michael ergens op de Bahama's (Bimini Island) en komt hij juli dit jaar terug.
Ik reken nergens op, maar leuk om te weten!

En een hoax-filmpje over Dumbo (ze laten er weer geen gras over groeien ... :) ):

[ Bericht 25% gewijzigd door piepie op 24-05-2011 21:19:31 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:45:43 #231
33350 Janena
pi_98814295
In Latoya's boek beschrijft ze dat Michael (na zijn concerten in NY op 9 en 10 september 2001) een afspraak had in het WTC op 11 september om 9 uur....Hij is niet gegaan omdat hij te moe was :o ...

Als er anderen achter die aanslagen zitten dan (alleen) Osama Bin Laden dan is dat wellicht interessant discussiemateriaal als je gelooft dat er 'machten' zijn die hem uit de wel wilden ruimen.

Ben benieuwd met wie hij die afspraak had.

In ieder geval is hij toen wel mooi aan de dood ontsnapt.
pi_98840102
Ik heb er nog niets over gelezen op de hoax-sites, maar als die iets interessants ontdekken dan meld ik het hier wel.

Als het waar is wat LaToya schrijft dan is Michael die dag echt aan de dood ontsnapt ... :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 29-06-2011 22:01:48 ]
pi_98841240
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef piepie het volgende:
Ik heb er nog niets over gelezen op de hoax-sites, maar als die iets interessants ontdekken dan meld ik het hier wel.

Als het waar is wat LaToya schrijft dan is Michael die dag echt aan de dood ontsnapt ... :Y

Er zijn ook mensen die beweren dat de WTC-torens leeg waren op de betreffende dag.

In dat geval niet gek dus, dat hij er niet was. Dan is eerder de rest van het verhaal twijfelachtig.

Lastig allemaal...
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:26:54 #234
33350 Janena
pi_98846573
Ja klopt...ik heb het gevoel dat er iets helemaal niet klopt aan het 9-11 verhaal maar kan er de vinger niet op leggen.

Eigenlijk een hele andere discussie..

Maar goed, Michael heeft veel anti-NWO teksten geschreven dus als die erachter zouden zitten kan ik me voorstellen dat MJ in de twin towers voor hen goed uit zou komen...

Ik begreep dat Latoya niet de eerste is die dit meld, een arts (Dr. Patrick Treacy) van Michael heeft dit ook al eens genoemd in een radio-interview, hij zou een afspraak heben met een soort juwelier die geld beschikbaar zou stellen aan verschillende goede doelen oid.
pi_98849049
Ik heb me nooit zo verdiept in dat NWO/Illuminatie-verhaal waar ook op hoax-forums wel veel over geschreven is.
Misschien zaten die gasten wel echt achter hem aan. Hij heeft wel gezegd dat hij heel bang was om vermoord te worden, dus dat zal echt wel een reden hebben gehad.
Ik heb ook het gerucht destijds gelezen dat hij tijdens zijn concerten een boekje over de NWO zou open doen. Of dat echt zo is weet ik niet.
Misschien was hij diegenen te slim af door zijn dood in scène te hebben gezet.
Wellicht is de FBI er wel bij betrokken. Die hebben zijn dossier helemaal vrijgegeven na zijn "dood". Daaruit bleek ook dat hij helemaal niets op zijn kerfstok had.

Zelf geloof ik niet dat de gebouwen van het WTC leeg waren op 11 september.
Ik geloof niet in elke conspiracy. Wie er echter achter de aanslagen zat blijft ook voor mij nog een vraag. Bin Laden ligt voor de hand, maar ik zou er niet gek van opkijken als de regering er zelf mee te maken had.
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:29:40 #236
33350 Janena
pi_98850035
Het hele Michael Jackson versus de NWO/Illuminati gebeuren is best interessant om te volgen.
Dat wil niet zeggen dat het allemaal zo is natuurlijk maar vijanden in hoge kringen waren er zeker....

Hoef je allen maar te kijken naar de aanklachten in 1993 en 2003-2005.

Louis Farrakhan heeft er een speech over gehouden:

Apart type maar geen saaie speech, geloof me.

[ Bericht 15% gewijzigd door Janena op 30-06-2011 00:42:00 ]
pi_98851438
Ja bedankt, ik heb deel 1 gekeken.

Michael heeft natuurlijk zelf al een speech gehouden om het publiek te waarschuwen voor de pers en de illuminatie. Dat maakte hem natuurlijk ook een doelwit voor die gasten.

donderdag 30 juni 2011 @ 12:28:48 #238
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98861676
Dave Dave klinkt precies als Michael...
Hmmm. Het zou zo maar kunnen dat Het gewoon Michael zelf was inderdaad.
Ik kreeg kippenvel toen ik het filmpje bij larry King zag.
Die stem! Jammer genoeg kan ik geen filmpje vinden van Dave Dave en Michael samen.
Om de stemmen te controleren.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_98869096
Dezelfde toon, stijl van praten (' I was playing pole position') Maar dan ook echt EXACT op de manier als MJ.
-
pi_98869553
Ik denk dat het Michael zelf was.
De Dave Dave bij Larry King had bruine ogen en de echte heeft blauwe.
Foto's van de echte Dave Dave zijn ook te verschillend van de Dave Dave bij Larry King.

Verder heeft Larry King ooit tegen een gast van hem gezegd over Michael: "He's still dead, isn't he?". Als iemand dood is, dan is dat een hele vreemde rare opmerking toch? Waar sloeg dat op?
Ik ga ervan uit dat Larry King weet hoe het zit of op zijn minst zijn vermoedens heeft ... ;)
pi_98870279
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:53 schreef piepie het volgende:
Ik denk dat het Michael zelf was.
De Dave Dave bij Larry King had bruine ogen en de echte heeft blauwe.
Foto's van de echte Dave Dave zijn ook te verschillend van de Dave Dave bij Larry King.

Verder heeft Larry King ooit tegen een gast van hem gezegd over Michael: "He's still dead, isn't he?". Als iemand dood is, dan is dat een hele vreemde rare opmerking toch? Waar sloeg dat op?
Ik ga ervan uit dat Larry King weet hoe het zit of op zijn minst zijn vermoedens heeft ... ;)
Larry King weet ook meer van de 9/11 terrorsimulatie. Hij zit daar tot aan zijn ellebogen in, dus het zal me niet verbazen. ;)
pi_98872699
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Larry King weet ook meer van de 9/11 terrorsimulatie. Hij zit daar tot aan zijn ellebogen in, dus het zal me niet verbazen. ;)
Heb je daar toevallig een bron van? Ik ben wel benieuwd wat hij weet, en hoe wij dat dan weer weten.
pi_98879552
Het is bijna juli. Zou het dan echt gaan gebeuren :).
pi_98879826
See you in july ... :)
Wie weet, maar reken maar nergens op!
------------------------------------------------------------

Zoek de verschillen 2 x Dave Dave of Dave Dave en Michael Jackson?

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 30-06-2011 20:42:21 ]
pi_98880010
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef Glenn-Micra het volgende:
Het is bijna juli. Zou het dan echt gaan gebeuren :).
? Waarom uitgerekend déze Juli en dan niet in Juli 2009?
-
pi_98880316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

? Waarom uitgerekend déze Juli en dan niet in Juli 2009?
Ik denk door dit kattebelletje van Michael wat is geschreven op de set van This is It:

Ik ben niet overtuigd dat hij zelf die 2011 heeft geschreven ... ;)
pi_98880612
Hier is die wel gruwelijk Michael-achtig (8>

En ook veel 'gladder' , alsof het een maskertje is.
pi_98880757

3:02 - 3:20

EXACT zoals Michael het gezegd zou hebben. Echt exact dezelfde manier van praten, zelfde toonhoogte, gewoon alles.

Als je naar het geheel gewoon kijkt, en je hebt al wat filmpjes gezien van Michael, en je kijkt goed naar z'n ogen bijvoorbeeld, dan valt het je gewoon op dat dit Michael is. :)

Vergelijk het bijv. met een random interview als deze:

-
pi_98881218
Ja Steeldog ik weet het ... ;)
Elke beweging die Dave Dave maakte tijdens dat interview was een kopie van hoe Michael altijd bewoog. Het hoofd een beetje schuin houden bijvoorbeeld en verder niet alleen de stem, maar ook de manier van spreken.

Heb je de foto gezien in mijn vorige post.
Hoe kan iemands kin ineens een stuk korter zijn en het gezicht breder, andere kleur ogen ... _O-
pi_98881523
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Hier is die wel gruwelijk Michael-achtig (8>

En ook veel 'gladder' , alsof het een maskertje is.
Valt me ook ineens op dat zijn huid hier veel gaver is, terwijl deze opname jaren geleden was en zijn ogen zijn ook weer heel donker, terwijl Dave Dave blauwe ogen heeft.
Zou Michael zich toen al voor hem hebben uitgegeven????
pi_98881668
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef piepie het volgende:

[..]

Zou Michael zich toen al voor hem hebben uitgegeven????
Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?

Weten we dat hij bestaat?
pi_98883315
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?

Weten we dat hij bestaat?
Ja we weten dat hij bestaat.
Als kind zwaar verbrand omdat zijn vader brand had gesticht (waarvoor hij de gevangenis in moest). Er is geregeld dat hij Michael kon ontmoeten en sindsdien zijn ze bevriend geraakt.
Hier is een foto van Michael en Dave Dave samen, toen Dave Dave nog een kind was.
Zijn echte naam is David Rothenberg, maar die heeft hij later zelf veranderd om van zijn vader bevrijd te zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door piepie op 30-06-2011 21:58:31 ]
pi_98883700
Hmm, nog steeds een zeer vreemd verhaal, maar diegene die zich bij Larry King heeft vertoont, kan gewoon geen Dave Dave zijn, en het is overduidelijk gewoon Michael. Maar opzich kun je niks zeker weten dusja...

Dus tenzij die gozer wat vaker in beeld komt om hem te gaan vergelijken met de opnames tijdens de uitzending bij Larry King, kunnen we niks 100% zeker vaststellen..
-
pi_98884268
Als het overduidelijk Michael was bij Larry King dan moet Michael dus nog leven Steeldog ... ;)
Ik houd een hele kleine slag om de arm, 1% of zo ... *)
pi_98884933
Ik zou het zo graag willen geloven..............................
En ergens in mijn achterhoofd zegt een stemmetje soms....
Het zou typisch Michael zijn om dat te bedenken en uit te werken...
Maar nee....het kan gewoon niet....
Dan zou er allang iemand zijn mond voorbij moeten hebben gepraat en waar is de echte dave dave dan?
OPgesloten in de kelder, want dave dave kan natuurlijk nooit op 2 plekken tegelijk zijn, dat kan alleen sinterklaas ( sorry, flauw grapje)

Ik zou boos,blij en furieus zijn als dit waar zou zijn.
dan schraap ik eerst mijn tattoo van mijn lijf en sla hem er mee om zijn oren!
* Last night i ate en ten pound marshmallow..when i woke up, my pillow was gone*
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:26:26 #256
33350 Janena
pi_98885051
Heeft die Dave Dave eigenlijk een facebook account, twitter o.i.d.?
Is hij ooit geconfronteerd met de theorien?

Ben ik eigenlijk best benieuwd naar...
pi_98885211
Inderdaad.
Want als jij als vriend zijnde dit ineens op je jas gespeld zou rkijgen zou ik het gelijk uit de wereld willen helpen.
* Last night i ate en ten pound marshmallow..when i woke up, my pillow was gone*
pi_98886136
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef jenny2805 het volgende:
Inderdaad.
Want als jij als vriend zijnde dit ineens op je jas gespeld zou rkijgen zou ik het gelijk uit de wereld willen helpen.
Of die Dave zit natuurlijk ook in het complot of hij vindt het zo'n BS dat hij er geen eens aandacht aan besteedt ;)
pi_98886270
Is dit het nieuwe MJ-topic ofzo?

:D
pi_98886318
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef piepie het volgende:
See you in july ... :)
Wie weet, maar reken maar nergens op!
------------------------------------------------------------

Zoek de verschillen 2 x Dave Dave of Dave Dave en Michael Jackson?

[ afbeelding ]
Is die foto die erbij is geplaatst zeker weten niet verkeerd gescaled? Ziet er namelijk wel zo uit. Dan lijkt hij inderdaad veel dunner in zijn gezicht.
pi_98886378
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:47 schreef Zapato het volgende:
Is dit het nieuwe MJ-topic ofzo?

Vind het wel grappig, lees dit topic vanaf het begin al mee, en dacht joh doe eens gek, post ook eens wat :')
pi_98886411
Heb m wel in mn MyAT staan, maar dees gata harder de enige eckte. ;(
pi_98886485
Lijkt me sterk dat Mj ooit iemand vals voor,t gerecht zou laten gaan.
Zou wel verklaren waarom die jandoedel van een murray nog steeds niet voor de jury gestaan heeft...
pi_98886532
Nou Zapato, wat is jouw mening omtrent dit grote complot? :D
pi_98886591
Ik geloof er niet in. Het enige valide argument is dat als iemand in staat zou zijn om dit uit te halen, het MJ zou zijn.

Maar dan nog :')

Jij dan?
pi_98886730
Toegegeven, er zijn een aantal vage zaken. Maar zolang ik geen overtuigend bewijs te zien krijg, geloof ik in zijn dood. De vraag is natuurlijk of dat ooit gaat gebeuren...
pi_98886808
Het is over,t algemeen wishfull thinking.
En als,t ineens echt blijkt te zijn dan mag mike hopen dat hij donders had kan rennen want ik zal hem flink in zijn reet trappen nadat ik nu al twee jaar met een gebroken hart zit vanwege zijn dood.
pi_98886905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef jenny2805 het volgende:
En als,t ineens echt blijkt te zijn dan mag mike hopen dat hij donders had kan rennen want ik zal hem flink in zijn reet trappen nadat ik nu al twee jaar met een gebroken hart zit vanwege zijn dood.
Twee jaar een gebroken hart? Heb je wel 's professionele hulp overwogen?
pi_98887107
Zapato. Als ik aan michael denk krimpt mijn hart ineen ja. Daarin is mijn hart gebroken ja....
Verder heb ik een prima leven en weet ik hier prima mee om te gaan.
Leven bestaat uit meer dan alleen Michael, godzijdank wel....
pi_98887245
quote:
16s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef jenny2805 het volgende:
Zapato. Als ik aan michael denk krimpt mijn hart ineen ja. Daarin is mijn hart gebroken ja....
Verder heb ik een prima leven en weet ik hier prima mee om te gaan.
Leven bestaat uit meer dan alleen Michael, godzijdank wel....
I was just teasin. Maar het zou een behoorlijke kutstreek zijn tegenover de fans inderdaad.

Aan de andere kant, van die vijftig jaar stond al 45 jaar in het teken van ons. Dertig jaar rust zou k hem best gunnen.
pi_98887406
Ow, dat zeker...
Achja, het zou het in welk geval dan ook nooit goed kunnen doen en naar ieders tevredenheid...
Maar zover mijn weten reikt ligt hij nog steeds zo dood als een pier in een tombe op forest lawn..
pi_98887489
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef jenny2805 het volgende:
Ow, dat zeker...
Achja, het zou het in welk geval dan ook nooit goed kunnen doen en naar ieders tevredenheid...
Maar zover mijn weten reikt ligt hij nog steeds zo dood als een pier in een tombe op forest lawn..
Een gouden tombe dan wel he. :D
pi_98887652
Dat dan weer wel! ( denk ineens aan hansje teeuwen, maar ik zal niet offtopic gaan)
pi_98889978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef jenny2805 het volgende:
Jij kende hem persoonlijk?
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_98891146
Ik ga ervan uit dat hij dit niet heeft gedaan om zijn fans zo'n verdriet te bezorgen.
Juist voor de (oplettende) fans heeft hij genoeg aanwijzingen achtergelaten dat hij nog leeft.
De meerderheid van de fans neemt alleen de moeite niet om het te onderzoeken. Het kost ook nogal wat tijd om het hoax-verhaal bij te houden en al helemaal om zelf aanwijzingen te vinden.
Deze fans zeggen dan standaard dat hij het zijn fans nooit aan zou doen. Iedereen denkt dat ze hem door en door kennen.

Ga in Michael's schoenen staan en besef wat hem allemaal is aangedaan.
Misschien is er na 2005 (zijn vrijspraak) toch iets geknapt in hem en is dit een soort van wraak.
Murray staat dan voor Michael. Michael was vals beschuldigd en toch aan de schandpaal genageld (zelfs door een aanzienlijk deel van zijn fans) en nu Murray ook onschuldig, maar door de fans al veroordeeld.
Ook de pers pakt het nauwelijks op. Er zijn wel in diverse landen stukjes over geschreven, maar echt onderzocht hebben ze niets, daar durven ze hun handen niet aan te branden lijkt het.
Goede onderzoeksjournalisten zijn dun geschaard in deze copy and paste-maatschappij.
TMZ plaatst meestal als eerste een artikel en dat wordt dan door de rest klakkeloos overgenomen.

We hebben nauwelijks iets van Michael gehoord na 2005, dus heeft hij alle gelegenheid gehad de hoax voor te bereiden.

Iemand heeft een goed filmpje gemaakt van hoe de pers te werk gaat en ook hoe Michael zelf de pers manipuleerde. Dat lukt hem prima, dus dacht hij misschien ook dat dit zou lukken, wat tot nu toe wel blijkt.

pi_98891992
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Of die Dave zit natuurlijk ook in het complot of hij vindt het zo'n BS dat hij er geen eens aandacht aan besteedt ;)
Ik luister nu met een ander oor naar Michael Dave Dave.

Why Dave Dave? To liberate myself from my father's criminality -> Geen Jackson meer voor MJ, zo ver mogelijk weg van Joseph.
He caused all this -> door Joseph werd Michael het podium opgeslagen
To free myself of his name and his legacy I decided to become my own person -> Dave Dave is een nieuwe persoonlijkheid, weg van de Jackson legacy.
pi_98892299
Ja!

En herinneren jullie je dit filmpje nog.
De dokter zet een filmpje op youtube om zijn vrienden en patiënten te bedanken en gerust te stellen ... 8)7
(waarom niet simpelweg een brief sturen?)

Als je echt goed luistert zijn dit gewoon Michael's woorden, voorgelezen door Conrad Murray.

En ik heb nog een filmpje gevonden over Dave Dave waarin ook een stukje zit dat je de echte Dave Dave kort hoort spreken. Klinkt echt anders dan bij Larry King!

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 01-07-2011 01:05:16 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:27:48 #278
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98896937
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef piepie het volgende:
Ja!

En herinneren jullie je dit filmpje nog.
De dokter zet een filmpje op youtube om zijn vrienden en patiënten te bedanken en gerust te stellen ... 8)7
(waarom niet simpelweg een brief sturen?)

Als je echt goed luistert zijn dit gewoon Michael's woorden, voorgelezen door Conrad Murray.

En ik heb nog een filmpje gevonden over Dave Dave waarin ook een stukje zit dat je de echte Dave Dave kort hoort spreken. Klinkt echt anders dan bij Larry King!

Wow! Dat is voor mij bewijs! MJ is er nog!!! :D:D:D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_98900164

3:14 . Die vingers :'( ik twijfel toch wel weer... Hoe zou die dat gefaked hebben dan?
-
pi_98923355
Ja die vingers zijn wel opvallend inderdaad. Maar onderschat niet wat je allemaal met prosthetic make-up kunt doen ... ;)

Off topic: we hebben ineens een ander lettertype valt me op. Wel mooi!
pi_98926459
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef piepie het volgende:
Ja die vingers zijn wel opvallend inderdaad. Maar onderschat niet wat je allemaal met prosthetic make-up kunt doen ... ;)

Off topic: we hebben ineens een ander lettertype valt me op. Wel mooi!
:'( :'( :'(
pi_98928061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

:'( :'( :'(
Is fok eigenlijk toegankelijk voor kleuters? Er komen soms zulke nietszeggende reacties voorbij...

In dat geval wel knap van je dat je al zo goed kunt lezen, schrijven en internetten hoor.
pi_98928952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:57 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Is fok eigenlijk toegankelijk voor kleuters? Er komen soms zulke nietszeggende reacties voorbij...

In dat geval wel knap van je dat je al zo goed kunt lezen, schrijven en internetten hoor.
Speciaal voor jou drie van deze:

:') :') :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:33:47 #284
33350 Janena
pi_98933086
1 dagje dit comic sans lettertype overleef ik nog wel.

Misschien is het een complot om mensen van FOKforum weg te jagen :P
pi_98933175
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Janena het volgende:
1 dagje dit comic sans lettertype overleef ik nog wel.

Misschien is het een complot om mensen van FOKforum weg te jagen :P
Kan best de illuminati zijn, die zitten tegenwoordig zelfs in Lingo.

pi_98940973
Wordt dit weer een neverending story zoals met Elvis?
Ieder ziet in films wat die wil zien.
Als je al gelooft dat Michael nog leeft, zul je in dit soort films zien dat het zo is.
Als je het niet gelooft zie je weer andere dingen.

De wens is vaak de vader van de gedachte.

En kan iemand me uitleggen hoe je zoveel gevoelens kan hebben, zonder die persoon ooit zelf ontmoet te hebben?
pi_98969968
vermoeiend zeg!
pi_98971744
quote:
99s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:59 schreef piepie het volgende:
vermoeiend zeg!
Ben het wel met je eens. Het DaveDave gebeuren is wel apart. Als je alleen komt om te zeiken, zoals die gast hierboven, dan kun je beter opkenkeren.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:01:55 #290
33350 Janena
pi_98976268
Het Dave Dave gebeuren is inderdaad vreemd...

Sowieso is het iets dat met opzet gebeurd...

Het hoeft voor mij niet te betekenen dat Michael nog leeft (het zou vantevoren opgenomen kunnen zijn, Dave Dave kan acteren en bruine lenzen dragen...brandwondenslachtoffers worden jaren later nog geopereerd wat ook het e.e.a. kan verklaren) maar er is WEL iets vreemds aan de hand.

Was deze Dave Dave eigenlijk al bekend als een vriend van MJ toen Michael nog leefde?
Heeft hij een openbare profielsite (myspace, facebook o.i.d.)?
Is hij al eens geconfronteerd met de theorien?

Ik zou wel eens een goed interview willen zien met deze gast.
pi_98995863
Het hele verhaal over zijn vriendschap met Michael vertelt hij zelf in het filmpje Janena.
Hij had altijd Myspace, waarop hij ook de meest vage dingen plaatste, maar die is opgeheven.

[ Bericht 15% gewijzigd door piepie op 03-07-2011 21:33:55 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 21:43:58 #292
33350 Janena
pi_98998898
Ja, zijn versie ken ik...vraag me alleen of die vriendschap bekend was onder de fans.
Ik heb tot Michalels dood nooit gehoord van Dave Dave...maar goed, ik hield ook niet alles bij en heb het wellicht gemist.
pi_99028748
Ik probeer elke keer uit dit topic te blijven want ik kan mezelf hierin "gek" denken....
Maar het blijft maar door mijn hoofd spoken.

Sorry, nutteloze bijdrage van mij hier.
Maar ik lees "vrolijk" verder hier........

Dave dave.
Had de foto al wel eerder gezien, maar nooit het verhaal er achter.
Achter zijn vriendschap met Michael.
Waarom zien we hem eigenlijk zelden?
Waar woont hij, wat doet hij voor d ekost.

Als ik hem was en van mezelf wist dat er zulke verhalen de rondte gingen dan zou ik dat als de wiedeweerga openbaar ontkennen.
pi_99037818
Dave Dave had veel rare foto's op zijn Myspace, maar helaas heeft hij zijn site opgeheven dus is die niet meer te bezoeken. In dit of het vorige topic heb ik destijds die foto's wel geplaatst.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op 25 juni had Teddy Riley weer berichten geplaatst op twitter (hoax-gerelateerd):

TeddyRiley1 TEDDY RILEY
Celebrate the greatest entertainer of all times. Michael i can't wait...I'm gonna play and look over my shoulders ... http://tmi.me/c8q7W

TeddyRiley1 TEDDY RILEY
Pls stop rushing life, blessings, & love. It will happen not on your time but in do time. Patience is very much need for all of you.

(voor degenen die het niet weten. Teddy Riley (MJ vriend en producer) schrijft geregeld over Michael en dat hij nog leeft.
pi_99039253
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens. Het DaveDave gebeuren is wel apart. Als je alleen komt om te zeiken, zoals die gast hierboven, dan kun je beter opkenkeren.
Het schijnt dat Michael de ECHTE 12e kaper op 11 september was. ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_99041367
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het schijnt dat Michael de ECHTE 12e kaper op 11 september was. ;)
Zo hey!
pi_99041524
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo hey!
Jaja, ik zoek nog naar een bewerkt fototje om het aan te tonen. Iets met een gouden bomgesp. ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_99065509
Dood of niet, de laatste paar dagen valt het me gewoon op hoeveel MJ er word gedraaid. 3FM luister ik, meerdere nummers per dag, hij werd zondag avond in verschillende TV programma's genoemd. Het valt me gewoon op, die hoeveelheid. Zal wel niets zijn, maar ik vind het apart dat het echt opvalt.
pi_99065589
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Dood of niet, de laatste paar dagen valt het me gewoon op hoeveel MJ er word gedraaid. 3FM luister ik, meerdere nummers per dag, hij werd zondag avond in verschillende TV programma's genoemd. Het valt me gewoon op, die hoeveelheid. Zal wel niets zijn, maar ik vind het apart dat het echt opvalt.
Ik denk dat ie vanavond voor je deur staat. Moet haast wel!
pi_99066993
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie vanavond voor je deur staat. Moet haast wel!
Wie weet. Die kans is groter dan dat er 2 vliegtuigen in 2 gebouwen vliegen natuurlijk.
pi_99067039
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wie weet. Die kans is groter dan dat er 2 vliegtuigen in 2 gebouwen vliegen natuurlijk.
Appels en peren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')