Larry King weet ook meer van de 9/11 terrorsimulatie. Hij zit daar tot aan zijn ellebogen in, dus het zal me niet verbazen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:53 schreef piepie het volgende:
Ik denk dat het Michael zelf was.
De Dave Dave bij Larry King had bruine ogen en de echte heeft blauwe.
Foto's van de echte Dave Dave zijn ook te verschillend van de Dave Dave bij Larry King.
Verder heeft Larry King ooit tegen een gast van hem gezegd over Michael: "He's still dead, isn't he?". Als iemand dood is, dan is dat een hele vreemde rare opmerking toch? Waar sloeg dat op?
Ik ga ervan uit dat Larry King weet hoe het zit of op zijn minst zijn vermoedens heeft ...
Heb je daar toevallig een bron van? Ik ben wel benieuwd wat hij weet, en hoe wij dat dan weer weten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Larry King weet ook meer van de 9/11 terrorsimulatie. Hij zit daar tot aan zijn ellebogen in, dus het zal me niet verbazen.
? Waarom uitgerekend déze Juli en dan niet in Juli 2009?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef Glenn-Micra het volgende:
Het is bijna juli. Zou het dan echt gaan gebeuren.
Ik denk door dit kattebelletje van Michael wat is geschreven op de set van This is It:quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
? Waarom uitgerekend déze Juli en dan niet in Juli 2009?
Valt me ook ineens op dat zijn huid hier veel gaver is, terwijl deze opname jaren geleden was en zijn ogen zijn ook weer heel donker, terwijl Dave Dave blauwe ogen heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Hier is die wel gruwelijk Michael-achtig![]()
En ook veel 'gladder' , alsof het een maskertje is.
Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef piepie het volgende:
[..]
Zou Michael zich toen al voor hem hebben uitgegeven????
Ja we weten dat hij bestaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik ken het hele verhaal niet echt, maar wie is die Dave Dave eigenlijk?
Weten we dat hij bestaat?
Of die Dave zit natuurlijk ook in het complot of hij vindt het zo'n BS dat hij er geen eens aandacht aan besteedtquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef jenny2805 het volgende:
Inderdaad.
Want als jij als vriend zijnde dit ineens op je jas gespeld zou rkijgen zou ik het gelijk uit de wereld willen helpen.
Is die foto die erbij is geplaatst zeker weten niet verkeerd gescaled? Ziet er namelijk wel zo uit. Dan lijkt hij inderdaad veel dunner in zijn gezicht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef piepie het volgende:
See you in july ...![]()
Wie weet, maar reken maar nergens op!
------------------------------------------------------------
Zoek de verschillen 2 x Dave Dave of Dave Dave en Michael Jackson?
[ afbeelding ]
quote:
Twee jaar een gebroken hart? Heb je wel 's professionele hulp overwogen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef jenny2805 het volgende:
Het is over,t algemeen wishfull thinking.
En als,t ineens echt blijkt te zijn dan mag mike hopen dat hij donders had kan rennen want ik zal hem flink in zijn reet trappen nadat ik nu al twee jaar met een gebroken hart zit vanwege zijn dood.
I was just teasin. Maar het zou een behoorlijke kutstreek zijn tegenover de fans inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef jenny2805 het volgende:
Zapato. Als ik aan michael denk krimpt mijn hart ineen ja. Daarin is mijn hart gebroken ja....
Verder heb ik een prima leven en weet ik hier prima mee om te gaan.
Leven bestaat uit meer dan alleen Michael, godzijdank wel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |