abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77935086
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:10 schreef ashhoax het volgende:

[..]

waar zijn die foto's dan te vinden?
In dat filmpje zie je enkele voorbeelden.

Er zijn meer dan 2000 foto's vrijgegeven via Freedom of Information Act.

o.a. Hier te vinden. En hier.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:21:55 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_77939904
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef JohnLocke het volgende:
Het is overigens on-topic, als de depopulatie echt begint mogen de ongeschoolden en zwakzinnigen als eerste wat mij betreft.
Je weet dat het onderwijs steeds stommer en stommer wordt....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:33:17 #103
52357 Lambiekje
pi_77940316
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.star-people.nl/index.php?module=printpage&id=3048

Dr. Ghis gelooft ook in een NWO.
En is fel tegen vaccinaties.
Die pagina ga ik eens doorlezen....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_77940772
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die pagina ga ik eens doorlezen....
Ja, denk dat die je buitengewoon zal interesseren Lambiek.
pi_77940842
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet dat het onderwijs steeds stommer en stommer wordt....
Vooral geneeskunde is
pi_77940887
Ik lees nu de TT pas goed!
Jezus, dat viel ook echt niet op zeg!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:57:53 #107
52357 Lambiekje
pi_77941260
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef ashhoax het volgende:

[..]

niks meer aan toe te voegen..

vraag me toch af waarom er zo weinig mensen zijn die zich tegen dit systeem keren? is de mens gewoon ''slecht'' van zichzelf?

this world is blinded by greed..
Slecht zijn wordt onderwezen. Het kan niet anders. Kijk naar hoe we als kind met dieren zijn liefdevol, vertroetelen .. en kijk naar hoe we ze behandelen als we eenmaal volwassen zijn en aan het corrupte werk-systeem dwangmatig deelnemen. Afgezien van onze eigen hond of kat maar in veel heel veel gevallen verwaarlozen we hen ook. De mens is door en doortrapt slecht, en na het zien van de docu is er geen andere conclusie mogelijk. Geld verdienen gaat boven alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 13-02-2010 00:04:10 ]
pi_77953124
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:47 schreef Flammie het volgende:

[..]

Vooral geneeskunde is
Geneeskunde in de Westerse Wereld is grotendeels een grap. Puur en alleen symptoombestrijding. De oorzaak houden ze in stand, omdat ze anders geen winst maken met de medicatie.
pi_77954439
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Geneeskunde in de Westerse Wereld is grotendeels een grap. Puur en alleen symptoombestrijding. De oorzaak houden ze in stand, omdat ze anders geen winst maken met de medicatie.
Absoluut niet mee eens.
pi_77955616
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens.
Kan je dat beargumenteren?

The government's sacked former chief drugs adviser Professor David Nutt has vowed to tell the "truth about drugs" as he launched a rival advisory group.

RIJSWIJK - Pillenfabrikanten en medici zijn nog steeds te veel met elkaar verweven. Zo heeft de farmaceutische industrie nog steeds nauwe banden met, en invloed op medici en wetenschappers die de richtlijnen vaststellen die dokters gebruiken bij het voorschrijven van medicijnen.
pi_77956146
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens.
Oh, jij zit er zo diep in dat jij het allemaal precies weet?

die bedrijven willen alleen maar geld verdienen, kijk naar dat griep gedoe..
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77956367
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef ashhoax het volgende:

[..]

[ Bericht 15% gewijzigd door ToT op 13-02-2010 16:12:18 ]
pi_77956990
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dus...omdat ik het niet met jou eens ben ben ik niet geschikt als moderator
pi_77957075
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Moet ik er diep inzitten om er andersover te denken dan Salvador?

Ja, ik heb te maken met mensen die dankzij medicijnen weer wat makkelijker kunnen ádemen, iets wat jou waarschijnlijk geen enkele moeite kost, want het is zo vanzelfsprekend he, ademen. Voor deze mensen niet, elke ademhaling is een gevecht. Dus ja, alleen al voor deze mensen ben ik blij dat er medicijnen bestaan om hun leven letterlijk te verlichten.
pi_77957143
Mee eens, Lavenderr!
Echter, wat men hier volgens mij bedoelt is dat in zo'n geval de ademhalingsproblemen slechts een symptoom zijn van een achterliggend probleem.
De patiënten moeten die medicijnen nemen om weer goed te kunnen ademen, maar het probleem zelf blijft bestaan. Het verhelpen van het probleem zou geweldig voor de patiënt zijn, maar moordend voor de omzet van de medicijnfabrikant.
pi_77957242
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:34 schreef ToT het volgende:
Mee eens, Lavenderr!
Echter, wat men hier volgens mij bedoelt is dat in zo'n geval de ademhalingsproblemen slechts een symptoom zijn van een achterliggend probleem.
De patiënten moeten die medicijnen nemen om weer goed te kunnen ademen, maar het probleem zelf blijft bestaan. Het verhelpen van het probleem zou geweldig voor de patiënt zijn, maar moordend voor de omzet van de medicijnfabrikant.
precies,

en lavender jij weet niks over mijn gezondheid :p

maar bijna elke industrie is winstgericht tegenwoordig.. en de medische ook. teveel. zouden zich anders moeten opstellen.
pi_77957682
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:34 schreef ToT het volgende:
Mee eens, Lavenderr!
Het achterliggende probleem wordt dan ook aangepakt door de dokter, ik gaf dit over ademhalen alleen als voorbeeld van een medicijn dat verlichting brengt.
Er zijn legio medicijnen die wel degelijk genezend zijn, neem antibiotica.

Maar ik zie het al, het is weer schopuurtje tegen de medicijnfabrikanten, geen zin in
pi_77957719
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef ashhoax het volgende:

[..]

precies,

en lavender jij weet niks over mijn gezondheid :p

maar bijna elke industrie is winstgericht tegenwoordig.. en de medische ook. teveel. zouden zich anders moeten opstellen.
Klopt.
Jij hebt liever dat de mensen die in die industrie zitten niets verdienen? Moeten die maar liefdewerk doen?
Ook de gewone man die daar werkt? Praat toch geen onzin.
pi_77958118
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het achterliggende probleem wordt dan ook aangepakt door de dokter, ik gaf dit over ademhalen alleen als voorbeeld van een medicijn dat verlichting brengt.
Er zijn legio medicijnen die wel degelijk genezend zijn, neem antibiotica.

Maar ik zie het al, het is weer schopuurtje tegen de medicijnfabrikanten, geen zin in
Klopt ook absoluut, er zijn idd genoeg medicijnen die daadwerkelijk genezen!
pi_77958469

[ Bericht 35% gewijzigd door ToT op 13-02-2010 17:59:33 ]
pi_77958487
The Depressing News About Antidepressants

Studies suggest that the popular drugs are no more effective than a placebo. In fact, they may be worse.

http://www.newsweek.com/id/232781
pi_77958726
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt.
Jij hebt liever dat de mensen die in die industrie zitten niets verdienen? Moeten die maar liefdewerk doen?
Ook de gewone man die daar werkt? Praat toch geen onzin.
och, jij bent hier degene die van de daken schreeuwt dat er niks mis is in de medische sector! zonder verdere duidelijke beargumentatie.. dat noem ik pas onzin!

je hebt laatst zelf een mooie toevoeging hier geplemt, die link met die doctor. wat zeg je daarvan dan? heb ik je ook al eens eerder gevraagd. (sorry als het mij ontgaan is)

ook bij dit punt beweer ik niet dat het allemaal ''pure-evil'' is. maar om nu meteen te roepen dat er helemaal niks mis is... vind ik een gewaagd statement..

verder ben ik het met Salvad0r eens.. BNW zal nooit wat worden op deze manier.
pi_77958882
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:23 schreef ashhoax het volgende:

[..]

och, jij bent hier degene die van de daken schreeuwt dat er niks mis is in de medische sector! zonder verdere duidelijke beargumentatie.. dat noem ik pas onzin!

je hebt laatst zelf een mooie toevoeging hier geplemt, die link met die doctor. wat zeg je daarvan dan? heb ik je ook al eens eerder gevraagd. (sorry als het mij ontgaan is)

ook bij dit punt beweer ik niet dat het allemaal ''pure-evil'' is. maar om nu meteen te roepen dat er helemaal niks mis is... vind ik een gewaagd statement..

verder ben ik het met Salvad0r eens.. BNW zal nooit wat worden op deze manier.
Vreemde gedachtengang. Dus alleen als we het met jou en Salvador eens zijn kan BNW wat worden?
Discussieforum is het.
pi_77958933
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vreemde gedachtengang. Dus alleen als we het met jou en Salvador eens zijn kan BNW wat worden?
Discussieforum is het.
Waar blijft je fucking argumentatie dan !
pi_77958960
Precies, de moderators zijn er alleen om te kijken of de discussies wel een beetje netjes verlopen. De input moet van de mensen zelf komen.

Verdere discussie over ons moderatorschap is absoluut ongewenst!

En nu weer on topic graag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')