In dat filmpje zie je enkele voorbeelden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:10 schreef ashhoax het volgende:
[..]
waar zijn die foto's dan te vinden?
Je weet dat het onderwijs steeds stommer en stommer wordt....quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef JohnLocke het volgende:
Het is overigens on-topic, als de depopulatie echt begint mogen de ongeschoolden en zwakzinnigen als eerste wat mij betreft.
Die pagina ga ik eens doorlezen....quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.star-people.nl/index.php?module=printpage&id=3048
Dr. Ghis gelooft ook in een NWO.
En is fel tegen vaccinaties.
Ja, denk dat die je buitengewoon zal interesseren Lambiek.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die pagina ga ik eens doorlezen....
Vooral geneeskunde isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat het onderwijs steeds stommer en stommer wordt....
Slecht zijn wordt onderwezen. Het kan niet anders. Kijk naar hoe we als kind met dieren zijn liefdevol, vertroetelen .. en kijk naar hoe we ze behandelen als we eenmaal volwassen zijn en aan het corrupte werk-systeem dwangmatig deelnemen. Afgezien van onze eigen hond of kat maar in veel heel veel gevallen verwaarlozen we hen ook. De mens is door en doortrapt slecht, en na het zien van de docu is er geen andere conclusie mogelijk. Geld verdienen gaat boven alles.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef ashhoax het volgende:
[..]
niks meer aan toe te voegen..
vraag me toch af waarom er zo weinig mensen zijn die zich tegen dit systeem keren? is de mens gewoon ''slecht'' van zichzelf?
this world is blinded by greed..
Geneeskunde in de Westerse Wereld is grotendeels een grap. Puur en alleen symptoombestrijding. De oorzaak houden ze in stand, omdat ze anders geen winst maken met de medicatie.quote:
Absoluut niet mee eens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Geneeskunde in de Westerse Wereld is grotendeels een grap. Puur en alleen symptoombestrijding. De oorzaak houden ze in stand, omdat ze anders geen winst maken met de medicatie.
Kan je dat beargumenteren?quote:
Oh, jij zit er zo diep in dat jij het allemaal precies weet?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Oh, jij zit er zo diep in dat jij het allemaal precies weet?
die bedrijven willen alleen maar geld verdienen, kijk naar dat griep gedoe..
Moet ik er diep inzitten om er andersover te denken dan Salvador?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Oh, jij zit er zo diep in dat jij het allemaal precies weet?
die bedrijven willen alleen maar geld verdienen, kijk naar dat griep gedoe..
precies,quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:34 schreef ToT het volgende:
Mee eens, Lavenderr!
Echter, wat men hier volgens mij bedoelt is dat in zo'n geval de ademhalingsproblemen slechts een symptoom zijn van een achterliggend probleem.
De patiënten moeten die medicijnen nemen om weer goed te kunnen ademen, maar het probleem zelf blijft bestaan. Het verhelpen van het probleem zou geweldig voor de patiënt zijn, maar moordend voor de omzet van de medicijnfabrikant.
Het achterliggende probleem wordt dan ook aangepakt door de dokter, ik gaf dit over ademhalen alleen als voorbeeld van een medicijn dat verlichting brengt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:34 schreef ToT het volgende:
Mee eens, Lavenderr!
Echter, wat men hier volgens mij bedoelt is dat in zo'n geval de ademhalingsproblemen slechts een symptoom zijn van een achterliggend probleem.
De patiënten moeten die medicijnen nemen om weer goed te kunnen ademen, maar het probleem zelf blijft bestaan. Het verhelpen van het probleem zou geweldig voor de patiënt zijn, maar moordend voor de omzet van de medicijnfabrikant.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef ashhoax het volgende:
[..]
precies,
en lavender jij weet niks over mijn gezondheid :p
maar bijna elke industrie is winstgericht tegenwoordig.. en de medische ook. teveel. zouden zich anders moeten opstellen.
Klopt ook absoluut, er zijn idd genoeg medicijnen die daadwerkelijk genezen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het achterliggende probleem wordt dan ook aangepakt door de dokter, ik gaf dit over ademhalen alleen als voorbeeld van een medicijn dat verlichting brengt.
Er zijn legio medicijnen die wel degelijk genezend zijn, neem antibiotica.
Maar ik zie het al, het is weer schopuurtje tegen de medicijnfabrikanten, geen zin in
och, jij bent hier degene die van de daken schreeuwt dat er niks mis is in de medische sector! zonder verdere duidelijke beargumentatie.. dat noem ik pas onzin!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt.
Jij hebt liever dat de mensen die in die industrie zitten niets verdienen? Moeten die maar liefdewerk doen?
Ook de gewone man die daar werkt? Praat toch geen onzin.
Vreemde gedachtengang. Dus alleen als we het met jou en Salvador eens zijn kan BNW wat worden?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:23 schreef ashhoax het volgende:
[..]
och, jij bent hier degene die van de daken schreeuwt dat er niks mis is in de medische sector! zonder verdere duidelijke beargumentatie.. dat noem ik pas onzin!
je hebt laatst zelf een mooie toevoeging hier geplemt, die link met die doctor. wat zeg je daarvan dan? heb ik je ook al eens eerder gevraagd. (sorry als het mij ontgaan is)
ook bij dit punt beweer ik niet dat het allemaal ''pure-evil'' is. maar om nu meteen te roepen dat er helemaal niks mis is... vind ik een gewaagd statement..
verder ben ik het met Salvad0r eens.. BNW zal nooit wat worden op deze manier.
Waar blijft je fucking argumentatie dan !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemde gedachtengang. Dus alleen als we het met jou en Salvador eens zijn kan BNW wat worden?
Discussieforum is het.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemde gedachtengang. Dus alleen als we het met jou en Salvador eens zijn kan BNW wat worden?
Discussieforum is het.
Die heb ik geschreven als je ge-le-zen had.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar blijft je fucking argumentatie dan !
Meer open voor zaken én strikter?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:49 schreef ashhoax het volgende:
[..]
YES! feit is dat hier dan een hele andere sfeer hing. positiever. open voor meer zaken. en stricter.
Kom maar op jochiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Noem je dat "aanvallen"?
LOL ! ! !
You ain't seen Nuthin' Yet .
jij bewijst dat je nergens voor open staat jongedame.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meer open voor zaken én strikter?
En nu graag ophouden met de persoonlijke aanvallen.
Er zijn medicijnen die symptomen bestrijden, zoals bijv. inhalators en pijnstillers. Er zijn ook medicijnen die de kwaal aanpakken, bijv. antibiotica.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:56 schreef ashhoax het volgende:
[..]
yes, dat begrijp ik! zal zeker ook niet bij alles zijn dat ze alleen de symtomen verhelpen.. maar dat er ook veel niet klopt lijkt me wel duidelijk. neem alleen de vaccinaties al.. maargoed..
Ja, wat is het nu, fossiel of jongedame?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:00 schreef ashhoax het volgende:
[..]
jij bewijst dat je nergens voor open staat jongedame.
Gaat heen met je "mening" dan, als officiële bronnen het tegenovergestelde bewijzen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:03 schreef ToT het volgende:
LUISTER: Als users hier alleen maar komen om te zeiken, kunnen ze beter gewoon helemaal WEG blijven, van BEIDE kanten!
We zijn hier om te DISCUSSIËREN, en NIET om te BASHEN!!!
Hier heb je de bronnen, voor de tweede keer:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:05 schreef ToT het volgende:
Kom dan op met die officiële bronnen!
Als je godverdomme een beetje had opgelet in BNW, dan had je wel gezien dat ik fucking vaak ZELF dit soort berichten plaats!!!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hier heb je de bronnen, voor de tweede keer:
The government's sacked former chief drugs adviser Professor David Nutt has vowed to tell the "truth about drugs" as he launched a rival advisory group.
RIJSWIJK - Pillenfabrikanten en medici zijn nog steeds te veel met elkaar verweven. Zo heeft de farmaceutische industrie nog steeds nauwe banden met, en invloed op medici en wetenschappers die de richtlijnen vaststellen die dokters gebruiken bij het voorschrijven van medicijnen.
Dat is dus
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8461442.stm
en
http://www.nuzakelijk.nl/(...)nvloeden-artsen.html
en
http://www.igz.nl/publica(...)/behandelrichtlijnen
en
http://www.igz.nl/15451/1772327/2009-10_Behandelrichtlijnen1.pdf
Goed van je zeg.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je godverdomme een beetje had opgelet in BNW, dan had je wel gezien dat ik fucking vaak ZELF dit soort berichten plaats!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |