Er bestaat een mogelijkheid aangezien Holdren niet onomstreden is. Hij zal er dus ongetwijfeld weet van hebben. Daarbij, Obama is een redelijke technocraat toch? Als hij nou de adviezen van Holdren ter harte neemt... Heb de hoop!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hoe maakt dat Obama nou voorstander van depopulatie?
Jullie kunnen ook gewoon allemaal leren spellen, dan voel ik me minder uitgelokt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef merlin693 het volgende:
hoe lang moet dit nog doorgaan voordat de gepaste mods weten dat ze geen zaken doen met deze houding
Maar kan ik dan nog iets binnen deze termijn verwachten? Over de laatste 4 presidenten werden immers soortgelijke dingen geroepen, en de wereldbevolking is alleen maar verder gegroeid.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Er bestaat een mogelijkheid aangezien Holdren niet onomstreden is. Hij zal er dus ongetwijfeld weet van hebben. Daarbij, Obama is een redelijke technocraat toch? Als hij nou de adviezen van Holdren ter harte neemt... Heb de hoop!In jouw geval althans, ik ben er absoluut geen voorstander van.
Je kan natuurlijk ook gewoon inhoudelijk posten ipv je vermeende superioriteit tentoon te spreiden. Dergelijke scheetjes mag je wmb in je endeldarm houden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook gewoon allemaal leren spellen, dan voel ik me minder uitgelokt.
Dan riskeer ik spontane zelf-ontbranding, ik laat het er liever uit.. Ik wilde met deze account ook oprecht alleen mijn favoriete series, films en boeken bespreken, maar er komt zoveel voorbij waarop ik vind dat ik moet reageren dat op mijn tong bijten maar weinig effect heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon inhoudelijk posten ipv je vermeende superioriteit tentoon te spreiden. Dergelijke scheetjes mag je wmb in je endeldarm houden.
Een betere wereld begint bij jezelf natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar kan ik dan nog iets binnen deze termijn verwachten? Over de laatste 4 presidenten werden immers soortgelijke dingen geroepen, en de wereldbevolking is alleen maar verder gegroeid.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef merlin693 het volgende:
please...terecht dank je voor je insite
Dat kon je met WheelGunner (?) ook al niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:03 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dan riskeer ik spontane zelf-ontbranding, ik laat het er liever uit.. Ik wilde met deze account ook oprecht alleen mijn favoriete series, films en boeken bespreken, maar er komt zoveel voorbij waarop ik vind dat ik moet reageren dat op mijn tong bijten maar weinig effect heeft.
Ik ben hoogopgeleid, welvarend en blank. Ik ben niet degene die het probleem isquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf natuurlijk.![]()
Politieke partijen moeten in een echte NWO, of het nou de idealistische of de sinistere is, niet echt uitmaken.quote:Enniewee, ik denk eerlijk gezegd niet dat Obama iets dergelijks voor elkaar krijgt mocht hij al plannen in die richting hebben aangezien de GOP tot een krampachtige party of No is verworden, ook al lijken me -gevoelsmatig althans- de republikeinen eerder warm te lopen voor decimering dan de democraten.
Daarom juist deze!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat kon je met WheelGunner (?) ook al niet.
Omwille van de biodiversiteit dan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik ben hoogopgeleid, welvarend en blank. Ik ben niet degene die het probleem is![]()
Dat klopt, en daarom is de heisa van bijv Alex Jones' Obama Deception ook grotendeels lulkoek. Immers, waren de republikeinen in de 8 jaar daarvoor ook al niet in de zak van het grootkapitaal?quote:[..]
Politieke partijen moeten in een echte NWO, of het nou de idealistische of de sinistere is, niet echt uitmaken.
En toch heb je geen inbreng behalve inhoudsloos gescheld en gehaat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik ben hoogopgeleid, welvarend en blank. Ik ben niet degene die het probleem is![]()
[..]
Politieke partijen moeten in een echte NWO, of het nou de idealistische of de sinistere is, niet echt uitmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |