Stiekem ben ik hier heel benieuwd naarquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij zo snel vervliegt
Ik vind het serieus de lekkerste geur die er is. Tenminste wat ik tot nu toe heb geprobeerd en geroken in winkelsquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stiekem ben ik hier heel benieuwd naar
Waar zie jij deze fles staan? In mijn stad heb ik die volgens mij nog nooit bij de douglas / ici paris / bijenkorf gezien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vindt het serieus de lekkerste geur die er is. Tenminste wat ik tot nu toe heb geprobeerd en geroken in winkels
quote:
Ach, als je een sixpack hebt en zo ruikt, dan merk je daar vrouw zijnde toch niks meer van.quote:
Kan anders wel besteld worden. Zelfde geldt voor mn Kenneth Cole Reaction.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Grammar-nazi's![]()
In de USA gekochtIs in Nederland inderdaad helaas niet te vinden
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:54 schreef ondeugend het volgende:
Uren geleden gedouched en verder niks op gedaan.. geen geurtje geen olie...
Dus ik draag mij nu denk ik.
Ik heb een jaartje terug het geurtje Davidoff Adventure gekocht. Was erg lekker moet ik zeggen.quote:
Die ruikt zo lekker!!! Daar kan ik echt de hele tijd aan '' snuffelen''.quote:
Die moet ik ook nog hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:42 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik heb een jaartje terug het geurtje Davidoff Adventure gekocht. Was erg lekker moet ik zeggen.
Ik heb de dames variant op, dagelijksquote:
1 grote suikerspin. Ik vind Flowerbomb persoonlijk het fijnste geurtje voor de vrouwen. Je herkent het ook directquote:Op zondag 14 februari 2010 20:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb de dames variant op, dagelijks
[ afbeelding ]
Ik koop normaal maar 1 flesje van een bepaald soort parfum omdat ik het nooit op maak. Deze dus wel, heerlijk zoet. Hij moet duizenden bloemen weergeven maar ik vind het net een snoepwinkel waar je geen genoeg van kan krijgen![]()
Daisy ken ik weer niet dus daar kan ik iig niet over oordelen, maar voor nu blijft Flowerbomb mn favoriet bij de vrouwen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind flowerbomb eerlijk gezegd echt meevallen, ik wou hem eerst ook hebben, maar toen probeerde ik 'daisy' van marc jacobs op, en vond die echt veeel lekkerder en had die uiteindelijk gehaald
Is idd het chillste luchtje dat er is, heb hem deze zomer uit de USA meegenomen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:35 schreef lukaon het volgende:
Met stip m'n favoriete geurtje.
Heel bijzonder luchtje, nog nooit zo iets lekker fris en fruitig geroken. Alleen bij Abercrombie & Fitch in de USA te krijgen of veel nep via eBay. Kent iemand een geur die hier op lijkt en wel gemakkelijker te krijgen is in NL?
Fierce Cologne by Abercrombie & Fitch, The well known perfumer christophe laudamiel created this men's woody aromatic fragrance for this well known and sometimes controversial retailer. Top notes are orange, lemon, fir resin, petit grain and cardamom; middle notes are rosemary, jasmine, lily-of-the-valley and rose; base notes are musk, oakmoss, vetiver and brazilian rosewood.
[ link | afbeelding ]
Ik ook nu..quote:Op maandag 15 februari 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
Marc Jacobs - Daisy
[ afbeelding ]
zo lekker
Nice, had ik ook..quote:
Die blijft fijn ouwequote:Op maandag 22 februari 2010 18:56 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik ergens tegen in mijn oude tas.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:25 schreef Bravebart het volgende:
Vond nog een restje in een donker hoekje
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat jij die gast niet bent op de foto Venomquote:
Tou eemquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij die gast niet bent op de foto Venom![]()
quote:PRODUCT DETAILS
Irresistibly attractive, spicy and rich.
Rich spices and rare blossoms take on an absolute magnetism with hints of fruit and the sensual luxury of Vanilla.
Fragrance Type: Floral Oriental
Top Notes
Rose
Muguet
Citrus
Apricot
Middle Notes
Orange Blossom
Narcisse
Carnation
Cardamom
Base Notes
Sandalwood
Vetiver
Vanilla
Amber
Dat is echt by far het heerlijkste parfum voor mannen, vind ik.quote:
quote:
Dank je - leuk om je hier ook te zien.quote:
de meeste mensen weten van alles de prijs maar van niets de waardequote:
Ik vind Caron niet denderend, maar het zijn hele volwassen, goede geuren die eigenlijk in alle situaties wel goed kloppen.quote:
In België nog beschikbaar, dus je moet het niet vanuit Spanje gaan halen :p Ik vind de top en middlenotes wel lekker maar na een paar uur vind ik 'em veel te muffig.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef lekzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer in NL te koop, al jaren niet meer. Moet het helaas vanuit Spanje halen. Maar wel erg lekker, zeggen ze
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:30 schreef El_Borracho het volgende:
Acqua di Gío
Niets mis meequote:
Absoluut niets mis mee, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Vandaag trouwens ook op gedaan.
Ditoquote:
Ik draag 'm vandaag ook...één van mn favorietenquote:
Haha ik heb de Roadster LImited Edition en dáár reageren ze puik opquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:54 schreef StarGazer het volgende:
Zo maar eens kijken hoe de vrouwtjes in de stad reageren op Roadster van Cartier
Benieuwd naar je review.quote:Op maandag 12 april 2010 13:50 schreef AromaX het volgende:
N.a.v. de Basenotes discussie even deze weer testen. Alleen op de polsen.
[ afbeelding ]
klassieker, ik vind het een prachtige geur en draag hem regelmatig....quote:Op maandag 12 april 2010 13:50 schreef AromaX het volgende:
N.a.v. de Basenotes discussie even deze weer testen. Alleen op de polsen.
[ afbeelding ]
Hier nu ook babe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |